Haal je fiets uit de schuilkelder en ga fietsen, (k)lomp vlees.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef lsi het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens meer mensen fatsoenlijk beantwoorden door de stormloop.
Mijn aandacht heeft ze!quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
TS aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
McFlurry jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS drinkt elke dag een verse milkshake van de Mac om haar suikers goed op peil te houden.
luister als je twijfelt en geen troll bent of iets dergelijks zet het het er dan niet op. Maar wil je het toch posten dan is http://www.mijnalbum.nl/ wel goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Kun jij me misschien helpen met iets zodat als Fok!kers mijn foto quoten, ik alsnog via de upload-website de foto kan verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Ze is zeldzaam dik en al meerdere keren op tv geweest bij 'obese'.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo zou je traceerbaar zijn met een foto zonder hoofd in een neutrale omgeving?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze is zeldzaam dik en al meerdere keren op tv geweest bij 'obese'.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef lsi het volgende:
Oké dan, ik doe 't. Ik ben toch onherkenbaar. Zelfs de trainingsbroek is te donker om op te vallen.
Fok! hoeft niet mijn lingerie te zien.Daarom ter vermaak een voetbal, een baseball en een puck!
mooi ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Oké dan, ik doe 't. Ik ben toch onherkenbaar. Zelfs de trainingsbroek is te donker om op te vallen.
Fok! hoeft niet mijn lingerie te zien.Daarom ter vermaak een voetbal, een baseball en een puck!
Bah bah dikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
McFlurry heeft de meeste suikers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De suikersectie bij de Mac is niet bepaald mijn afdeling.![]()
Als je de bron weghaald is die volgens mij niet meer te zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Kun jij me misschien helpen met iets zodat als Fok!kers mijn foto quoten, ik alsnog via de upload-website de foto kan verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Heb je er ook 1 zonder ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dit is eerlijk gezegd wel minder erg dan ik me 105(!) kilo had voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Niet je buik inhouden, dat telt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.Dat weet toch iedere boerenlul.
Hahahahaha ik ken jou!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
nou had veel erger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Hoop kun je natuurlijk ook met je pose goedmaken. Maar het valt allemaal wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is eerlijk gezegd wel minder erg dan ik me 105(!) kilo had voorgesteld
Hee Daphne! Ik wist niet dat jij ook op FOK! zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Morgen feestje bij Inge he! Niet vergeten.BEASTMODE
Er mag wel wat af. Maar valt best mee, had het 'erger' verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Ouwe snoepert.quote:
Ik herken dat laminaat uit duizenden, ik heb daar een aantal keren op gelopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer dood als iemand dat zegt.
Hou op
In onderbroek ging me wat te ver.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die trainingsbroek verhult meer dan je denkt.
ja dit! En als jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind 105 toch schrikbarend veel hoor voor iemand uit 1995. Ik zou daar toch eens serieus iets aan proberen te doen mbt je gezondheid. Waarom is er vroeger niets aan gedaan door je ouders toen je als kind al te dik was? Verder wat de zomer betreft en kleding ik zou me daar niets van aantrekken. Hot pants aantrekken zou ik niet doen maar trek lekker een rok aan tot aan je knie met leuke slippertjes, hemdje erboven op met leuk zomers vestje kan toch ook? Dat mensen je te dik vinden weet je ook wel dus trek maar gewoon zomerkleren aan, schijt aan hebben als een ander het niet mooi zou vinden.
of zware botten tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die trainingsbroek verhult meer dan je denkt.
Nou. 4x per week cardio, 2 dagen hardlopen, matig met eten en je zit in no time op een gezond gewicht. Doe er wat aan dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef lsi het volgende:
Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Loverrrr het volgende:
zal ook wel deels met je lengte te maken hebben denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef lsi het volgende:
[..]
De meesten vinden het ook vreemd als ik mijn gewicht vertel, ze schatten me vaak op 80.
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Jij hebt vaker 105 kilo wegende dames naakt gezien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.
Stel je niet zo aan joh, ik zie in de stad vaker mensen lopen die er veel enger uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik hou me adem echt niet in, erewoord. Ik heb alleen mijn armen omhoog zoals je ziet, zodat de camera neit voor mijn buik valt in de self-pic.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.
65 kilo is een prima gewicht voor jou lengte toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef lsi het volgende:
Ik heb nog een taille. Als ik die 40 kilo afval, hoe zie ik er dan uit?!
Te lelijk!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef lsi het volgende:
Ik heb nog een taille. Als ik die 40 kilo afval, hoe zie ik er dan uit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |