De illegaliteit maakt het spannender though.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ephedra nog legaal was, dat was een mooie tijd.
en duurder, vroeger kocht je het gewoon bij de trekpleister, jeweettoch!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De illegaliteit maakt het spannender though.
Ja die rode supercapsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ephedra nog legaal was, dat was een mooie tijd.
Hoezo? Ik heb het idee dat het helpt zelfs al is het maar placebo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die Dexaprine kopen hebben het sowieso niet begrepen. #guilty
Schandalig. Zo zie je maar dat zodra vet de norm is van de meerderheid de rest ook maar zo moet worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik moet trouwens even een schoolarts meppen.. beetje mijn kind vertellen dat ze 6 kilo moet bijvreten... De norm is vadsig en daar moet ze dan maar aan voldoen? GVD zowat het enige kind van 13 wat geen chocola en cola verslaving heeft en nog iets doet aan beweging, stomme schoolarts is stom.
Ik heb serieus het idee dat die norm naar boven toe is bijgeschaafd de afgelopen decennia... Net als kledingmaten in Engeland waar een vrouw met maat 44 opeens in een maat 40 past en daar dan heel trots op is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Schandalig. Zo zie je maar dat zodra vet de norm is van de meerderheid de rest ook maar zo moet worden.
En dat terwijl die maten alleen maar groter worden toch ondanks dat ze het 40 blijven noemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb serieus het idee dat die norm naar boven toe is bijgeschaafd de afgelopen decennia... Net als kledingmaten in Engeland waar een vrouw met maat 44 opeens in een maat 40 past en daar dan heel trots op is.
Omdat het gewoon niks doet, in ieder geval niets dat erg bijdraagt aan het algehele proces. Je kunt dan wel zeggen "Ja, maar placebo is ook een effect". True, maar dan kun je net zo goed geloven dat broccoli de vetverbranding doet laten stijgen. Placebo is allemaal een effect van perceptie en geloof. Je moet gebruik maken van deze capaciteiten brah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het idee dat het helpt zelfs al is het maar placebo.
Wat was de onderbouwing?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik moet trouwens even een schoolarts meppen.. beetje mijn kind vertellen dat ze 6 kilo moet bijvreten... De norm is vadsig en daar moet ze dan maar aan voldoen? GVD zowat het enige kind van 13 wat geen chocola en cola verslaving heeft en nog iets doet aan beweging, stomme schoolarts is stom.
Ik voel wel een verhoogde hartslag. En geen geld verspillen wordt lastig aangezien ik het al heb uitgegevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niks doet, in ieder geval niets dat erg bijdraagt aan het algehele proces. Je kunt dan wel zeggen "Ja, maar placebo is ook een effect". True, maar dan kun je net zo goed geloven dat broccoli de vetverbranding doet laten stijgen. Placebo is allemaal een effect van perceptie en geloof. Je moet gebruik maken van deze capaciteiten brah.
"Everything you can imagine is real." - Pablo Picasso
Moraal van het verhaal: verspil er geen geld aan.
De volgende keer, bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel wel een verhoogde hartslag. En geen geld verspillen wordt lastig aangezien ik het al heb uitgegevenach ja was maar 15 euro voor 2 maanden.
Een grafiekje van wat? Sorry dat ik zo doorvraag, maar ik snap niet hoe men tot zo'n advies kan komen, zeker niet op die leeftijd: dan lopen kinderen zo uiteen (lengte, volwassenheid etc.). Volgens mij kun je wat gewicht betreft alleen maar wat zeggen als iemand moddervet of vel-over-been is. Focus zou meer op eetgewoontes moeten liggen.quote:
Wat heb je hier aan? 24 karaats goud is erg zacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iemand gouden dumbbell set kopen?
[ afbeelding ]
#swag #allgoldeverything #poppedamollyimsweatingwoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |