Ze zeggen al jaren dat ze het kleiner aan willen pakken, maar het gebeurt nooit...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef H.Kemper het volgende:
En dan graag is een keer in een kleinere zaal, paradiso ofzo

kon de veters van Matt bijna strikken.
 kon de veters van Matt bijna strikken.  .
.

Bij de presentatie van 2nd Law 2 jaar geleden hebben ze in september wel een concert in een kleine zaal (man of 1.500) gegeven in Keulen. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Veel kleiner zal het niet worden nee. Gok trouwens ook op een festival tournee aankomend jaar.

Jaaaaquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerst een leuk concertje, Sportpaleis of zo en dan op Werchter!

Mijn grootste droom, maar ook drama kwa kaarten. een show zoals dat kan niet zonder mij gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef H.Kemper het volgende:
En dan graag is een keer in een kleinere zaal, paradiso ofzo

Gewoon nog een keer het Goffertparkquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:31 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Daar wordt je in Nederland ook niet vrolijk van, blijft er maar 1 optie over
 Of een nieuwe editie van Rockin' Park.
 Of een nieuwe editie van Rockin' Park.

Veel mensen denken volgende week omdat Dominic heeft gezegd: 7 days countdown to album nr 7!. Maar hij zal bedoelen dat ze dan er aan beginnen. Het wordt verwacht voor voor de zomer.quote:

Ze zijn allang bezig hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel mensen denken volgende week omdat Dominic heeft gezegd: 7 days countdown to album nr 7!. Maar hij zal bedoelen dat ze dan er aan beginnen. Het wordt verwacht voor voor de zomer.

Ze zijn ook al een tijdje in de studio aan het kloten, als ik Matt z'n Twitterberichten mag geloven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beginnen met opnemen bedoel ik.

Echt hequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef JochemP het volgende:
Ik schiet nu al in de stress als ik ze over een tour hoor beginnen. Als de dood dat ik geen kaarten kan krijgen

Alles in 1x opnemen, kan die vandaag nog digitaal de wereld in gebracht wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee helaas. Dominic gooit op zn instagram dat alles is neergezet en nu gaan beginnen met opnemen. Duurt nog wel even dus.

En dan weer zo'n onsamenhangend album als The 2nd Law? Nee, laat ze maar de tijd nemen, is ze wel toevertrouwd. Mag best een tijdje duren, in de hoop dat dit weer een top-cd wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alles in 1x opnemen, kan die vandaag nog digitaal de wereld in gebracht worden

Vond ik een geweldig album, maargoed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dan weer zo'n onsamenhangend album als The 2nd Law? Nee, laat ze maar de tijd nemen, is ze wel toevertrouwd. Mag best een tijdje duren, in de hoop dat dit weer een top-cd wordt.

quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dan weer zo'n onsamenhangend album als The 2nd Law? Nee, laat ze maar de tijd nemen, is ze wel toevertrouwd. Mag best een tijdje duren, in de hoop dat dit weer een top-cd wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |