Dorpsgekken zoals jij krijgen toch ook een podium? Niet gaan discrimineren he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja hoor, en FOK! geeft ze nog een podium ook.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, want zomaar insinueren dat veel mensen hier juichen om dode baby's is "tegengas geven"
Debieltje.
Serieus ? Ik wel wel even wat dingen quoten hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dit is dus gewoon pure laster. Niks minder dan dat.
Moslimbaby's bestaan niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Ik ben van mening dat hier echt "mensen" zijn die onderscheidt maken tussen moslimbaby's en net-moslimbaby's.
Maar dat mag je hier niet zeggen..............
Dit soort posts worden verwijderd, je schopt tegen het zere been.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef gelly het volgende:
Ontkennen dat hier voornamelijk in NWS figuren rondhangen die moslims en Marokkanen specifiek als halfmensen zien.
Ja, dat klopt. Daarom telt mijn mening net zo zwaar als die van jou en Betyar samen. 0.5 + 0.5 = 1.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef gelly het volgende:
Ontkennen dat hier voornamelijk in NWS figuren rondhangen die moslims en Marokkanen specifiek als halfmensen zien.
Heb je een probleem met begrijpend lezen? Ik geloof toch dat ik mijn theorie duidelijk heb geformuleerd.quote:
En in je achterhoofd ben je stiekem overtuigd dat het haar eigen schuld is omdat ze een burka om had?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Heb je een probleem met begrijpend lezen? Ik geloof toch dat ik mijn theorie duidelijk heb geformuleerd.
Citeer mijn woorden eens voordat je dit soort insinuaties aandraagt. Ik schrijf dat ik het verschrikkelijk vind en dat het gekken zijn. Paranoïde gek dat je me daar bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
En in je achterhoofd ben je stiekem overtuigd dat het haar eigen schuld is omdat ze een burka om had?
Ja, vriendin van mij (moslima ergens uit de balkan ofzo) was zwanger van haar ex (verkrachting). Begon die moeder haar in d'r buik te schoppen. Broertje van 12 deed gewoon meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef sonnyspek het volgende:
Erg triest, mits waar. Het komt helaas wel eens voor dat de familie voor een miskraam zorgt omdat ze de baby niet accepteren, heb dat ook weleens meegemaakt bij een vriendin.
Nou ook een slotje dan maar... zoals iemand al eerder zei...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja hoor, en FOK! geeft ze nog een podium ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |