Toppie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
televisiespel?
of nee: beeldschermen!
Iets met 'del' misschien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Sry had ff niet door dat die nog open stond.
Maar anarchie is idd ook leuk.
Mijn is mssn zo wat makkelijker:
Slet voor Eftelingers.
Yepyepquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Lavendel, net zoals gisteren in de AKQ?
Oké.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:52 schreef plagvreugd het volgende:
laven zijn van die soort kabouters op de efteling, in het Land van Laaf.
Correct!quote:
Is niet nodig, daarvoor is het een cryptogram maar je zou een vraagteken aan het einde van de opgave kunnen zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:25 schreef Mark het volgende:
Overigens mis ik met Lavendel een hintje richting lavendel zelf, maar goed: zelf ben ik ook niet zo'n held in bedenken
Is niet strikt nodig, ligt eraan of het dan te makkelijk wordt of niet. En dat is een lastige afweging. Maar in dit geval had het idd wel gekund.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:55 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Correct!
[..]
Is niet nodig, daarvoor is het een cryptogram maar je zou een vraagteken aan het einde van de opgave kunnen zetten.
Hup; VRIDZ schiet weer in een stuip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:55 schreef nightcowboy het volgende:
Is niet nodig, daarvoor is het een cryptogram maar je zou een vraagteken aan het einde van de opgave kunnen zetten.
Nope, niks met post.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:52 schreef VRIDZ het volgende:
Zal wel iets met post- zijn.. Postmortem maak ik er dan maar van
Rotganzen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:34 schreef plagvreugd het volgende:
Vervelende vogels, met hun gakken (9)
Nope, niks met party.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:41 schreef valentijn101 het volgende:
Hmmm, iets met party denk ik. Nu iets te dronken dus ik kom er morgen op terug.
Erg warm, maar feest kwam al in de omschrijving voor.quote:
yepyepquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef VRIDZ het volgende:
Jubelstemming ga ik voor.
En om de monopolie-positie van plagvreugd van afgelopen dagen even te doorbreken, ook maar even een inzending:
Geef je ogen goed de kost! (8)
Kijkgeld? Of oogappel?quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef VRIDZ het volgende:
Jubelstemming ga ik voor.
En om de monopolie-positie van plagvreugd van afgelopen dagen even te doorbreken, ook maar even een inzending:
Geef je ogen goed de kost! (8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |