SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S _ H A _ _ I _ (8 letters)
Fout: E,
S _ H A _ _ I _ (8 letters)quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef AMangold het volgende:
Schattig ? (je bent de G erbij vergete te doen)
Nu is de S weggevallen en je hebt nog geen antwoord gegeven:quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef AMangold het volgende:
Komt de G er nu wel of niet in voor?
Hij staat er niet bij in het woord en niet bij fout
Danku, ik begon me al te ergeren (A)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nu is de S weggevallen en je hebt nog geen antwoord gegeven:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 13:54:15 ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lig helemaal krom hierIk heb er ook al weer een tijdje last van, waardoor ik ook slecht slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Wat denk je dat er stond voor mijn wijziging?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Differ het volgende:
Dan zeg ik ongekend.
Maar zal wel onbekend zijn
Weet niet, ik dacht dat je gewoon 1 letter probeerde te raden, maar kort daarna het woord zag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Wat denk je dat er stond voor mijn wijziging?
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 13:37:35 ]
Blijkbaar, ik heb het niet gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Differ het volgende:
![]()
Nu snap ik hem, GD zei eerst ongekend, en toen veranderd naar onbekend?
Ik reken hem goedquote:
Nu wel een goede gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie score meteen
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 20:36:50 ]
jupp,quote:
Misschien werkt die jongen wel de hele dagquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Gravedigger het volgende:
Typisch banaantjeEE weer. Gewoon wegwezen.
Kerel, ik kom enkel op FOK! tijdens mijn werkuren en in de weekend af en toe... Soms wordt het wel retedruk, vrijdag zelfs de tijd niet gehad om hier te komen piepen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Gravedigger het volgende:
Typisch banaantjeEE weer. Gewoon wegwezen.
Gravedigger 100!!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef HPLC het volgende:
laat de letter maar zitten ik zie hem al:
Duizendpoot
Omdat Gravedigger er een inkoppertje van maakt en ik alleen punten wil halen die ik ook echt zelf heb verdient (of althans dat gevoel heb)quote:
Misschien doet hij het expres omdat hij anders volgende week op 200 staatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Omdat Gravedigger er een inkoppertje van maakt en ik alleen punten wil halen die ik ook echt zelf heb verdient (of althans dat gevoel heb)
Ik vind die 100 met al die uitroeptekens zo mooi staanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:57 schreef HPLC het volgende:
Waarom niet gewoon het woord raden?
B A K F I E T _ (8 letters)
Fout: N, L, R
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |