PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Thx!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Zhano het volgende:
Voor Hugo:
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=245
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wilde Eriksen dat ook nog weleens doen
Inderdaad, die Gigi staat er al weken in lijkt welquote:
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snelquote:
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snel) kan ik ze er nog wel even inzetten.
Dat is toch niet echt van toepassing. Neem toch aan dat Ajax alleen Maher haalt ipv Eriksenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe albumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Mehh niet echt een verbetering imoquote:
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe album
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Kanye is tanendequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens over
Echt hè..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Want je hebt natuurlijk geen verschillende soorten spelersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen als dat zou kunnen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief is
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hogerquote:
Jij hebt ook recht op je eigen meningquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hoger
Ik begrijp er niets van, tis gewoon een bak stront
Donequote:
en je negeert mijn punt volledigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je hebt natuurlijk geen verschillende soorten spelers![]()
Ronaldinho is een aanvallende middenvelder maar een totaal ander type dan Cazorla
Ja, maar als een album echt legendarisch is zou het niet zo verschrikkelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op je eigen mening
Ik zag het ook jaquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef zerokil het volgende:
(PS3)
Iemand die een LW - LM kaartje heeft?
Staat er geen een op de markt of loop je gewoon te schooien?quote:
Te lui om er eentje te kopen ofzo?quote:
Jammer dat je nog net niet de vergelijking trekt met Barcelona die dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en je negeert mijn punt volledig [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Gister messi voor 1.15 miljoen gekocht. vandaag voor 1.45 miljoen verkocht.
Geen op de markt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er geen een op de markt of loop je gewoon te schooien?
Wel makkelijk verdiend zoquote:
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?quote:
Kijk maar eens op Ultimatetrading staan er genoeg opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Geen op de markt.
Alleen maar voor de rechterflank![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winstquote:
Je kan hem thuislaten of gewoon gebruiken, je hebt de hele week (ook in het weekend) gewoon 40 procent kortingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winst
quote:
relaxt, thxquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan hem thuislaten of gewoon gebruiken, je hebt de hele week (ook in het weekend) gewoon 40 procent korting
C-Ron is echt zonde van je geld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
Nu mijn team ombouwen naar dit:
[ afbeelding ]
Nope, al keer gehad. Vond hem echt goed.quote:
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie Aquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook. Maar dit speelt zo fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie A
Ja maar toen had je ze ook vanwege de Chem nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar dit speelt zo fijn![]()
(naja gister dan met lavezzi en messi)
Zanetti vond ik echt wel een baas hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie A
Zo'n duur team en dan een heel matig middenveld + linksbackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zanetti vond ik ook wel aardig, Cambiasso echt slechtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zanetti vond ik echt wel een baas hoor
Heb er nog geen wedstrijd mee verloren met dit middenveld. Dus waarom aanpassen ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar toen had je ze ook vanwege de Chem nodigNaja persoonlijk zou ik Zanetti als middelste CM nemen en een Marchisio of Nocerino op LCM zetten. Andere back kan ook (Criscito/De Ceglie miss)? Weet niet hoe die TOTS LB uit de Serie A is
Geen ervaring mee. Zanetti met Lucho en Costa op een middenveldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zanetti vond ik ook wel aardig, Cambiasso echt slecht
Volgens mij hebben meerdere mensen (waaronder ik) je hier al over geadviseerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik wik mijn ligue 1 team upgrade met TOTS spelers.
Nu zit ik te twijfelen tussen sakho, mangala, gonalons, payet, Menez of misschien Varane.
Ik zou het eerder uitgeven aan een aanvallende speler dan een verdedigende eigenlijk..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Nu zit ik te twijfelen tussen sakho, mangala, gonalons, payet, Menez of misschien Varane.
Mangala en Varane zijn geen Ligue 1.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Sif Higuain was goeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier ervaring met (S)IF Higuain?
haha xdxdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef zerokil het volgende:
Heb ook ooit met Nagatomo gespeeld.
Vond hem wel fijn, hij is nog sneller dan onze bezorg chinees.
O ja vergeten heb een ligue 1/france squad.quote:
Ik twijfel alleen; vind zijn prijs nogal hoog...IF Higuain daarentegen is erg goedkoop.quote:
Ik heb Menez als ST en hij is minder goed als NIF Benzema. Valbuena vind ik op CAM wel aardigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja vergeten heb een ligue 1/france squad.
@TT
Jij raadde me Valbuena aan, maar zijn UP vond ik heel slecht vandaardat ik denk aan Menez.
Denk dat ik hem dan wel op ST zet.
Arme jij. Zo lang wachten op je kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kut bezorgers gewoon al meer dan een uur te laat.
80k vind ik echt geen hoge prijs voor een 87 rated SIFquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen; vind zijn prijs nogal hoog...IF Higuain daarentegen is erg goedkoop.
Zag er net 2 van 200k staan, dus dacht dat dat de prijs was. Over 80k hoef ik niet lang na te denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
80k vind ik echt geen hoge prijs voor een 87 rated SIF
En het is niet alsof je dat geld kwijt bent. Die houdt zijn waarde wel vast
Ik heb het nog niet gehad maar hoor er veel goede verhalen over jaquote:
Nee manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag er net 2 van 200k staan, dus dacht dat dat de prijs was. Over 80k hoef ik niet lang na te denken
Ik twijfel dus ook over nog een paar daagjes wachten. Prijs ligt op PS3 nu op 75k.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee manOp de Xbox zijn ze hem nu aan het PF'en, maar zijn prijs op PS3 is nu 80k(en over een week wss wel iets lager omdat het nu bbva toernooi is)
3 jaar terug in Italiequote:
Ik speel met Remy en Cisse in de spits.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb Menez als ST en hij is minder goed als NIF Benzema. Valbuena vind ik op CAM wel aardig
Benzema en Martinez zijn de 2 beste spitsen die ik heb gehad deze FIFA, Benzema miss wel de bestequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel met Remy en Cisse in de spits.
Maar remy voelt niet heel snel aan gelukkig scoort hij wel.
Misschien maar eens benzema proberen.
Heb mu gourcuff op CAM staan en die doet het goed.
Kan ook nog Grenier SIF op CAM doen of Cabella TOTS
http://kratvast.com/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Tijdje terug werd hier gepost over zo'n plastic ding wat je achterop je fiets kon zetten zodat je er een kratje op kon zetten..iemand al zo'n ding gekocht of gezien? Blokker was het geloof ik?
http://kratvast.com/webshop/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Tijdje terug werd hier gepost over zo'n plastic ding wat je achterop je fiets kon zetten zodat je er een kratje op kon zetten..iemand al zo'n ding gekocht of gezien? Blokker was het geloof ik?
Benzema heb ik volgens mij gebruikt in een 433 toen was hij niet super goed, maar hij is nu goedkoop dus koop hem vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benzema en Martinez zijn de 2 beste spitsen die ik heb gehad deze FIFA, Benzema miss wel de beste
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benzema heb ik volgens mij gebruikt in een 433 toen was hij niet super goed, maar hij is nu goedkoop dus koop hem vanmiddag.
Kan ook nog een variant doen met Chedjou TOTS ziet er ook goed uit
Een deal met zoveel winst is geen SMLENO meer te noemen. En vertel mij anders even hoe je een deal van 5k of meer winst vindt als je zoekt naar spelers onder de 1k?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winst
Vanmiddag maar even kopen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.
Hoezo zoudat geen smleno zijn?? Dan hebben mensen toch gewoon niet opgelet als ik een if messi voor 1.1 miljoen kon kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een deal met zoveel winst is geen SMLENO meer te noemen. En vertel mij anders even hoe je een deal van 5k of meer winst vindt als je zoekt naar spelers onder de 1k?
Klopt gewoon een sterke spits ernaast zetten en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.
Ja, maar dan heet het eerder 'heel veel mensen letten echt niet op' omdat het een deal is met zoveel winst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo zoudat geen smleno zijn?? Dan hebben mensen toch gewoon niet opgelet als ik een if messi voor 1.1 miljoen kon kopen
Mwa, niet heel veel mensen hebben 1.1 miljoen om een speler te kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heet het eerder 'heel veel mensen letten echt niet op' omdat het een deal is met zoveel winst.
Krijgt ajax waarschijnlijk wel meer geld voor hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
Monaco intresse in eriksen![]()
mag hij op de bank zitten zeker
quote:
Dankquote:
Ja, voor die paar euro wel het proberen waard. Zit altijd te kutten met kratjes icm een volle boodschappentasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef Zhano het volgende:
Ze hebben m ook echt zie ik: Misschien van de week maar halen, lijkt me wel handig.
Maar hij zit niet op Fok!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik zette gr gr in een bericht op FB en iemand likete het
Dat lijkt mij niet want hij speelt geen JJ2 en deze persoon wel. Hij is 1 van de beste JJ2'ers van de wereld.quote:
En die heb jij gewoon op je FBquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet want hij speelt geen JJ2 en deze persoon wel. Hij is 1 van de beste JJ2'ers van de wereld.
Ik heb hem zelfs in het echt ontmoet toen met die JJ2 meetingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die heb jij gewoon op je FB
Verkleed?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs in het echt ontmoet toen met die JJ2 meetingEn JJ2 is Jazz Jackrabbit 2, een spel uit 1998 dat nu nog wordt gespeeld. Vanavond heb ik weer een event
Geen idee.quote:
je zit nu te bieden zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel dus ook over nog een paar daagjes wachten. Prijs ligt op PS3 nu op 75k.
Op die van 65k? Ik heb hem nu. 2 andere zaten in een war. Ik heb op het laatst alleen 1x gebodenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde meebieden, maar die prijsstijgingen sloegen nergens op
Godver, het ging me veel te hoog. Had me voorgenomen te bieden tot 80k, maar hij ging wel zo rap omhoogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op die van 65k? Ik heb hem nu. 2 andere zaten in een war. Ik heb op het laatst alleen 1x gebodenMisschien net te veel betaald maar ik wil nu spelen dus die paar k maakt me niet zo veel uit.
En nu gaat er een voor 74,5k, ook 352quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op die van 65k? Ik heb hem nu. 2 andere zaten in een war. Ik heb op het laatst alleen 1x gebodenMisschien net te veel betaald maar ik wil nu spelen dus die paar k maakt me niet zo veel uit.
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, het ging me veel te hoog. Had me voorgenomen te bieden tot 80k, maar hij ging wel zo rap omhoog
lolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu gaat er een voor 74,5k, ook 352
Ik ga hem nu uitproberen. Kan ik je meteen verstellen of ik hem goed vind.quote:
Welk systeem speel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga hem nu uitproberen. Kan ik je meteen verstellen of ik hem goed vind.
433quote:
Mooi, dat had ik ook voor ogen. NIF speelt prima in 433, maar wil hem vervangen voor de SIF.quote:
Ga je nu suggereren dat het beter gaat als je packs opent zonder verwachtingen? Alsof EA aanvoelt dat jij, op het moment dat je een pack opent, een hoog verwachtingspatroon hebt (of niet)?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik open nu silver packs zonder hoge verwachtingen en ik kreeg meteen al een kit waar ik wat aan heb, de NY Red Bulls away kit. Hopelijk wordt het volgende week dan eindelijk mijn week wat silver packs betreft. Ook kreeg ik 4 fitnesskaarten in een 400c pack
met hoge verwachtingen wordt hij altijd genaaidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu suggereren dat het beter gaat als je packs opent zonder verwachtingen? Alsof EA aanvoelt dat jij, op het moment dat je een pack opent, een hoog verwachtingspatroon hebt (of niet)?
Ja, ik verwacht nu niks maar ik krijg wel wat. Toen met dat Benelux TOTS verwachtte ik heel veel en toen kreeg ik bijna niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu suggereren dat het beter gaat als je packs opent zonder verwachtingen? Alsof EA aanvoelt dat jij, op het moment dat je een pack opent, een hoog verwachtingspatroon hebt (of niet)?
Wat een mallerd ben je ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht nu niks maar ik krijg wel wat. Toen met dat Benelux TOTS verwachtte ik heel veel en toen kreeg ik bijna niks.
Gambler's fallacy.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht nu niks maar ik krijg wel wat. Toen met dat Benelux TOTS verwachtte ik heel veel en toen kreeg ik bijna niks.
Ja, die twee zitten natuurlijk nogal in elkaar verweven in dit geval.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een illusion of control bias.
Komt door je team naamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef zerokil het volgende:
En weer een onmogelijke goal die ik tegen krijg in de 90ste minuut.
Waarom dwingt Fifa me om achterin rond te gaan spelen in de laatste 5 minuten?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158892608
Mwa, nu maakt het me niks uit omdat ik nog 1.4 miljoen over heb. Maar stel je hebt maar 100k of zo. Dan is 10k opeens 1/10e van je coins.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je je op dit moment in het spel nog druk maakt om 10K meer dan ben je echt een mafkut
Je mening staat genoteerd. Als op het ene moment een speler gaat voor 84k, en 3 min later voor 74k, weet ik wel welke deal ik zou willen hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je je op dit moment in het spel nog druk maakt om 10K meer dan ben je echt een mafkut
Je moet een speler van die afstand natuurlijk nooit laten schieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef zerokil het volgende:
En weer een onmogelijke goal die ik tegen krijg in de 90ste minuut.
Waarom dwingt Fifa me om achterin rond te gaan spelen in de laatste 5 minuten?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158892608
Hij heeft een doelpunt gemaakt bij zijn eerste wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mening staat genoteerd. Als op het ene moment een speler gaat voor 84k, en 3 min later voor 74k, weet ik wel welke deal ik zou willen hebben.
over wie gaat dit in hemelsnaam ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft een doelpunt gemaakt bij zijn eerste wedstrijd.Vond hem van de rest nog niet veel boeiends maar dat komt meer door dat ik met 433 bijna alles via de zijkant speel. Lamela
![]()
Dat lijkt me ook logisch maar ik zou er echt bitter weinig om geven als ik 10K te veel zou betalenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mening staat genoteerd. Als op het ene moment een speler gaat voor 84k, en 3 min later voor 74k, weet ik wel welke deal ik zou willen hebben.
Als je stukje leest is dat toch best duidelijk.quote:
#verkapte kijk mij eens veel coins hebben post.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch maar ik zou er echt bitter weinig om geven als ik 10K te veel zou betalen
Ik doe precies hetzelfde. Higuain is een nuttige kaatser, met een neusje voor de goal. Maar vooral een bliksemafleider voor Lamela en Lavezziquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft een doelpunt gemaakt bij zijn eerste wedstrijd.Vond hem van de rest nog niet veel boeiends maar dat komt meer door dat ik met 433 bijna alles via de zijkant speel. Lamela
![]()
Zoveel coins heb ik niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#verkapte kijk mij eens veel coins hebben post.
er zijn ook gewoon mensen die het moeten doen met 40/50K
niet iedereen zit natuurlijk net als ons de hele markt te misbruiken, om maar miljoenen coins te halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik niet meer![]()
Snap niet hoe je nu nog maar 50K kan hebben je krijgt zo belachelijk veel coins in dit spel
Er zijn genoeg mensen die hun coins grotendeels in teams hebben geinvesteerd. Sommige teams zijn ook belachelijk duur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik niet meer![]()
Snap niet hoe je nu nog maar 50K kan hebben je krijgt zo belachelijk veel coins in dit spel
Je krijgt met seasons al belachelijk veel coins zo bedoelde ik het eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet iedereen zit natuurlijk net als ons de hele markt te misbruiken, om maar miljoenen coins te halen.
altijd nog wel een paar van die gassies die af en toe een potje spelen.
Zo speel ik dus ook preciesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde. Higuain is een nuttige kaatser, met een neusje voor de goal. Maar vooral een bliksemafleider voor Lamela en Lavezzi
Zo veel coins heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo speel ik dus ook preciesverwacht ook niet dat hij veel gaat scoren. Ik ga dan ook nog ff ronaldo inplaats van lavezzi kopen
Och lavezzi is ook heel goed.quote:
ik zou gewoon TOTS blind kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo speel ik dus ook preciesverwacht ook niet dat hij veel gaat scoren. Ik ga dan ook nog ff ronaldo inplaats van lavezzi kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Die wilde ik gisteren kopen. Stond er alleen geen 1 van op de markt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou gewoon TOTS blind kopenfuck ronaldo
Leuk om te zien dat jij je zo kan vermaken met traden..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was dus geen 1 Ikeme op de markt dus ik zette die van mij er maar op voor 4k en hij werd meteen verkocht. Degene die hem kocht probeert hem nu weer door te verkopen voor 7kIk pik hem toch wel weer een keer goedkoop op.
je mag mijn overkopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die wilde ik gisteren kopen. Stond er alleen geen 1 van op de markt.
Heb nu al een ander team, dus nee bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je mag mijn overkopenenige op de markt
als je TOTS janmaat er bij neemt krijg je combi korting
hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb nu al een ander team, dus nee bedankt.En wilde Ajax maken dus janmaat hoef ik al helemaal niet.
Ik heb Denswil!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaalderweireld ook nog wel in de aanbieding hoor
geen TOTSquote:
Nee, alleen IF Jelle in mijn Eredivisie team. Als ik met NAC wil spelen, kan ik ook seasons doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen TOTS![]()
heb heel ajax![]()
jij zal wel heel nac hebben
gaat niet om t spelen maar om het hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, alleen IF Jelle in mijn Eredivisie team. Als ik met NAC wil spelen, kan ik ook seasons doen.
In dat geval: ik heb alle badges en kits van FUTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat niet om t spelen maar om het hebben
Dat je daar zelfs nog op gaat reagerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een deal met zoveel winst is geen SMLENO meer te noemen. En vertel mij anders even hoe je een deal van 5k of meer winst vindt als je zoekt naar spelers onder de 1k?
autistquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval: ik heb alle badges en kits van FUT
En jij reageert hier weer opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je daar zelfs nog op gaat reagerenEn ik snap niet waarom niet maja
Note to self: Niet meer sporten met deze temperaturen
Waarom? Ik zeg toch niks. Alleen je kan toch gewoon toegeven dat zo'n deal als Over_Hedge een stuk effectiever is als jouw dealtjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij reageert hier weer opIk moet mijn eigen methode gewoon verdedigen.
Ja, en hoe vaak vind je zo'n deal? En je moet het toch weer noemen en dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg toch niks. Alleen je kan toch gewoon toegeven dat zo'n deal als Over_Hedge een stuk effectiever is als jouw dealtjes?
Die zijn er elke dag meerdere te vinden, zeker als je genoeg kapitaal hebt om te investeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaak vind je zo'n deal? En je moet het toch weer noemen en dat vind ik jammer.
kloptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik. En ik voel dat je jaloers bent
Zo je counter is weer opgelopen zie ikquote:
De ene dag heb ik zin om als Brazilie te spelen, en gebruik ik Estoril, de volgende dag heb ik zin om met UNAM te spelen, en een dag later met Swansea. Variatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt![]()
het is te veel werk om al die bende te verkopen. dan maar voor allemaal gaan![]()
alleen de ajax kit gekocht de rest komt allemaal uit pakjes(te veel pakjes geopend dus)
Het meeste heb ik ook geheim gehouden, er zijn genoeg spelers die ook niet in de filmpjes voorkomen. Als de 59e minuut dit jaar goed had gewerkt had ik ook andere methoden gebruikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn er elke dag meerdere te vinden, zeker als je genoeg kapitaal hebt om te investeren.
Als je niet wilt dat het genoemd wordt moet je het lekker geheim houden
Serieusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De ene dag heb ik zin om als Brazilie te spelen, en gebruik ik Estoril, de volgende dag heb ik zin om met UNAM te spelen, en een dag later met Swansea. Variatie
Ik had het over de methode zelf niet alle spelers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het meeste heb ik ook geheim gehouden, er zijn genoeg spelers die ook niet in de filmpjes voorkomen. Als de 59e minuut dit jaar goed had gewerkt had ik ook andere methoden gebruikt.
Oke, ik hou juist meer van vastigheid met die kitsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus ja. Variatie van spijs doet eten.
U.N.A.M. dan.
Dat werkte vorig jaar heel goed omdat ik toen alle silvers bij langs kon. Vooral in het begin had ik toen heel veel goede deals.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het over de methode zelf niet alle spelers.
Maar de 59ste minuut is juist niet nodig met dit soort dingen imo
Ik vind het ook gewoon lelijke kitsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ik hou juist meer van vastigheid met die kits
Nee dat bedoelde ik niet, ik vind die beer zo kinderachtig
Beer? Dat is geen beer manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ik hou juist meer van vastigheid met die kits
Nee dat bedoelde ik niet, ik vind die beer zo kinderachtig
Shirts die ik het meest heb gebruikt zijn Swansea home en away, en Panathinaikos away.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon lelijke kits
Maar ja, ik hou ook van niet te veel poespas op een shirt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Shirts die ik het meest heb gebruikt zijn Swansea home en away, en Panathinaikos away.
Potato Potatoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beer? Dat is geen beer man
De club heet volledig Pumas UNAM, dus ik denk niet dat dat een beer is
Regina badge.quote:
Je moet mij niet voor je karretje spannen, die onderlinge vete vechten jullie zelf maar uitquote:
quote:
Het is maar getroll maar hij hapt zo snelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet mij niet voor je karretje spannen, die onderlinge vete vechten jullie zelf maar uit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is maar getroll maar hij hapt zo snel
Leuk hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd een genot om hier mee te lezen.
Als Spits of als CAM?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:35 schreef Eurynox het volgende:
Een 3-5-2 squad met TOTS Donovan en 1 mil budget, anyone?
SIF Keane er naast en verder lekker doen wat je leuk vindtquote:
Alleen niet praktisch als je tegen iemand moet met dezelfde kleurenquote:
quote:
wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt![]()
het is te veel werk om al die bende te verkopen. dan maar voor allemaal gaan![]()
alleen de ajax kit gekocht de rest komt allemaal uit pakjes(te veel pakjes geopend dus)
Maarten stekelenburg op stage bij ajax![]()
![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat iedereen direct denkt aan een andere Maarten Stekelenburg.
harharquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat iedereen direct denkt aan een andere Maarten Stekelenburg.
Ho kijk uit Ajacied hij geeft een lesje.quote:
De enige hier van wie ik ook echt een lesje heb gekregen, is Ajaciedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ho kijk uit Ajacied hij geeft een lesje.
Sowieso die vent reageert hier alleen als er iemand vraagt om een potje
Ik heb pas 1x tegen hem gespeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige hier van wie ik ook echt een lesje heb gekregen, is Ajacied
Ik heb helemaal niet vaak tegen mensen hier gespeeld alleen tegen Reemi 5x ofzo en Bakkert vaak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook, en dat was dus een lesje
Daar heb ik ook tegen gespeeld, en tegen Blanchito, Tennismaster, Wieisboos en Toefjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet vaak tegen mensen hier gespeeld alleen tegen Reemi 5x ofzo en Bakkert vaak.
Sorry dat ik niet de hele dag zit te lezenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ho kijk uit Ajacied hij geeft een lesje.
Sowieso die vent reageert hier alleen als er iemand vraagt om een potje
Klop gekregen van toefjes en Djeetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb ik ook tegen gespeeld, en tegen Blanchito, Tennismaster, Wieisboos en Toefjes.
Heb je toen helemaal weg geskilldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klop gekregen van toefjes en Djeetje![]()
Wij een keer tegen elkaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klop gekregen van toefjes en Djeetje![]()
En 1x gewonnen van mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
gewonnen van toefjes
gewonnen van Bakkert
1x gewonnen van Reemi
Verloren van POTS
Verloren van Ajacied
1 of 2x gewonnen van Lindgren
Verloren van mrvanklapz
je kopte toevallig een corner er in 3-2quote:
is goedquote:
Vanavond na het eten ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is goedkan ik even me nieuwe bazen squad uit proberen
dat is bij mij zo rond een uur of 7. moet even kijken anders DM ik wel evenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond na het eten ?
Ik ga nu richting huis.
quote:
Heb ik weleens tegen jou gespeeld?quote:
Ja altijd die tering Zambianenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]1 keer. En dat was zo belachelijk dat 'ie niet in dit rijtje hoort. Je komt je maar weer eens melden als je zus niet met een Zambiaan zit te cammen.
hoe was het?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Holy shit.... Terras met dit weer in de middag is ook geen goed idee
echt precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]1 keer. En dat was zo belachelijk dat 'ie niet in dit rijtje hoort.
Ik heb geen seconde fatsoenlijk kunnen spelen omdat zijn zus dus met de broer van Enoh zat te cammen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde hierik verloor door een 90e minuut pisballetje in de lange hoek
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging goed. Was zeker leuk. Die volgende gaat dan ook zeker komen.
Enoh is geen Zambiaan, misschien de broer van Mayuka?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde fatsoenlijk kunnen spelen omdat zijn zus dus met de broer van Enoh zat te cammen.
Ik had ziek veel kansen ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde hierik verloor door een 90e minuut pisballetje in de lange hoek
verder wel een goede date gehadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
Niet geneukt, maar je kan ook niet alles hebben. Ik denk omdat ik naar haar borsten keek.
DAMN YOU TOEFJES. Je hebt ook altijd gelijk
Nee een lange broekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder wel een goede date gehad![]()
en ze had toch wel een sexy jurkje aan mag ik hopen
![]()
@lindgren: nee niet tegen mij gespeeld
Ligt er aan wat voor sportquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je daar zelfs nog op gaat reagerenEn ik snap niet waarom niet maja
En overigens dat doe je zelf door te zoeken naar spelers onder de 1k, terwijl je juist zoveel kapitaal hebt om te investeren.
Note to self: Niet meer sporten met deze temperaturen
en dat lijken altijd wel die laatste wedstrijden van seasons te zijn die je nog moet winnen om kampioen te wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn tegenstander deed een bakkertje. Zijn teamnaam was 'skip' en hij sloot in de eerste minuut af.
Voetballen op vakantie in Spanjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor sportIk kom net terug van de sportschool ( met airco) Gaat prima
Bij health city was het gisteravond al teringwarm. Heb nu al besloten dat ik vandaag en morgen niet ga.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor sportIk kom net terug van de sportschool ( met airco) Gaat prima
Dat zei ik dan ook niet. Mijn broer is een Fransman, wat is je punt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Enoh is geen Zambiaan, misschien de broer van Mayuka?
Hebben ze geen arico?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij health city was het gisteravond al teringwarm. Heb nu al besloten dat ik vandaag en morgen niet ga.
Bij mijn sportschool was het goed te doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel maar dan is het met deze temperaturen nog niet lekker
o shit!twitter:jpflathead twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 16:38:20A big +1 to x ZatoX x who donated both Della Rocca and Salami to my ever growing club. reageer retweet
Ik vond het klote. Ik ga morgenavond wel weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nass @NassFIFA 17squote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
o shit!twitter:jpflathead twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 16:38:20A big +1 to x ZatoX x who donated both Della Rocca and Salami to my ever growing club. reageer retweet
LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
pff net echt ongeveer 18x heads up tegen dezelfde gast gespeeldquote:
Hoeveel heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff net echt ongeveer 18x heads up tegen dezelfde gast gespeeldhij bleef maar op accept drukken voor rematch en aangezien hij slecht was ging ik ook maar door. gratis geld
DS2quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nass @NassFIFA 17s
@jpflathead Hey Zatox, ik ken hem haha, heb hem in mn friendlist? Goede trader met onbekende spelers
Details Reply Retweet Favorite More
wie is zatox dan?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
fitness is geen sport man
dan ga je fitnessen niet sporten
Ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
niet veel, te lage stakesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gemaakt?
Ik ben weer terug op even na die rampzalige dag van gisteren (vind ik al best een prestatie) en zit nu vrij diep en goed in een Sit en Go dus hoop dat ik zo de plus in ga
Nee nog niet!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]1 keer. En dat was zo belachelijk dat 'ie niet in dit rijtje hoort. Je komt je maar weer eens melden als je zus niet met een Zambiaan zit te cammen.
[..]
Heb ik weleens tegen jou gespeeld?
Dus er moet een wedstrijdelement in zitten om het een sport te noemen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
waarom ga je nou weer binnen fietsen/hardlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan als je op de loopband of fiets gaat is dat niet veel anders als buiten en Wielrennen is volgens mij een sport, en Hardlopen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |