PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Thx!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Zhano het volgende:
Voor Hugo:
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=245
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wilde Eriksen dat ook nog weleens doen
Inderdaad, die Gigi staat er al weken in lijkt welquote:
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snelquote:
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snel) kan ik ze er nog wel even inzetten.
Dat is toch niet echt van toepassing. Neem toch aan dat Ajax alleen Maher haalt ipv Eriksenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe albumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Mehh niet echt een verbetering imoquote:
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe album
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Kanye is tanendequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens over
Echt hè..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Want je hebt natuurlijk geen verschillende soorten spelersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen als dat zou kunnen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief is
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hogerquote:
Jij hebt ook recht op je eigen meningquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hoger
Ik begrijp er niets van, tis gewoon een bak stront
Donequote:
en je negeert mijn punt volledigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je hebt natuurlijk geen verschillende soorten spelers![]()
Ronaldinho is een aanvallende middenvelder maar een totaal ander type dan Cazorla
Ja, maar als een album echt legendarisch is zou het niet zo verschrikkelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op je eigen mening
Ik zag het ook jaquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef zerokil het volgende:
(PS3)
Iemand die een LW - LM kaartje heeft?
Staat er geen een op de markt of loop je gewoon te schooien?quote:
Te lui om er eentje te kopen ofzo?quote:
Jammer dat je nog net niet de vergelijking trekt met Barcelona die dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en je negeert mijn punt volledig [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Gister messi voor 1.15 miljoen gekocht. vandaag voor 1.45 miljoen verkocht.
Geen op de markt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er geen een op de markt of loop je gewoon te schooien?
Wel makkelijk verdiend zoquote:
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?quote:
Kijk maar eens op Ultimatetrading staan er genoeg opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Geen op de markt.
Alleen maar voor de rechterflank![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winstquote:
Je kan hem thuislaten of gewoon gebruiken, je hebt de hele week (ook in het weekend) gewoon 40 procent kortingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, moeten we hem dan zelf deactiveren enzo of kan je dat ding gewoon thuislaten en werkt het daarna weer automatisch?
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winst
quote:
relaxt, thxquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan hem thuislaten of gewoon gebruiken, je hebt de hele week (ook in het weekend) gewoon 40 procent korting
C-Ron is echt zonde van je geld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
Nu mijn team ombouwen naar dit:
[ afbeelding ]
Nope, al keer gehad. Vond hem echt goed.quote:
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie Aquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook. Maar dit speelt zo fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie A
Ja maar toen had je ze ook vanwege de Chem nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar dit speelt zo fijn![]()
(naja gister dan met lavezzi en messi)
Zanetti vond ik echt wel een baas hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zowel Zanetti als Cambiasso? Zonde man zoveel betere middenvelders in de Serie A
Zo'n duur team en dan een heel matig middenveld + linksbackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zanetti vond ik ook wel aardig, Cambiasso echt slechtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zanetti vond ik echt wel een baas hoor
Heb er nog geen wedstrijd mee verloren met dit middenveld. Dus waarom aanpassen ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar toen had je ze ook vanwege de Chem nodigNaja persoonlijk zou ik Zanetti als middelste CM nemen en een Marchisio of Nocerino op LCM zetten. Andere back kan ook (Criscito/De Ceglie miss)? Weet niet hoe die TOTS LB uit de Serie A is
Geen ervaring mee. Zanetti met Lucho en Costa op een middenveldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zanetti vond ik ook wel aardig, Cambiasso echt slecht
Volgens mij hebben meerdere mensen (waaronder ik) je hier al over geadviseerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik wik mijn ligue 1 team upgrade met TOTS spelers.
Nu zit ik te twijfelen tussen sakho, mangala, gonalons, payet, Menez of misschien Varane.
Ik zou het eerder uitgeven aan een aanvallende speler dan een verdedigende eigenlijk..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Nu zit ik te twijfelen tussen sakho, mangala, gonalons, payet, Menez of misschien Varane.
Mangala en Varane zijn geen Ligue 1.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Sif Higuain was goeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier ervaring met (S)IF Higuain?
haha xdxdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef zerokil het volgende:
Heb ook ooit met Nagatomo gespeeld.
Vond hem wel fijn, hij is nog sneller dan onze bezorg chinees.
O ja vergeten heb een ligue 1/france squad.quote:
Ik twijfel alleen; vind zijn prijs nogal hoog...IF Higuain daarentegen is erg goedkoop.quote:
Ik heb Menez als ST en hij is minder goed als NIF Benzema. Valbuena vind ik op CAM wel aardigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja vergeten heb een ligue 1/france squad.
@TT
Jij raadde me Valbuena aan, maar zijn UP vond ik heel slecht vandaardat ik denk aan Menez.
Denk dat ik hem dan wel op ST zet.
Arme jij. Zo lang wachten op je kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kut bezorgers gewoon al meer dan een uur te laat.
80k vind ik echt geen hoge prijs voor een 87 rated SIFquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen; vind zijn prijs nogal hoog...IF Higuain daarentegen is erg goedkoop.
Zag er net 2 van 200k staan, dus dacht dat dat de prijs was. Over 80k hoef ik niet lang na te denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
80k vind ik echt geen hoge prijs voor een 87 rated SIF
En het is niet alsof je dat geld kwijt bent. Die houdt zijn waarde wel vast
Ik heb het nog niet gehad maar hoor er veel goede verhalen over jaquote:
Nee manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag er net 2 van 200k staan, dus dacht dat dat de prijs was. Over 80k hoef ik niet lang na te denken
Ik twijfel dus ook over nog een paar daagjes wachten. Prijs ligt op PS3 nu op 75k.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee manOp de Xbox zijn ze hem nu aan het PF'en, maar zijn prijs op PS3 is nu 80k(en over een week wss wel iets lager omdat het nu bbva toernooi is)
3 jaar terug in Italiequote:
Ik speel met Remy en Cisse in de spits.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb Menez als ST en hij is minder goed als NIF Benzema. Valbuena vind ik op CAM wel aardig
Benzema en Martinez zijn de 2 beste spitsen die ik heb gehad deze FIFA, Benzema miss wel de bestequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel met Remy en Cisse in de spits.
Maar remy voelt niet heel snel aan gelukkig scoort hij wel.
Misschien maar eens benzema proberen.
Heb mu gourcuff op CAM staan en die doet het goed.
Kan ook nog Grenier SIF op CAM doen of Cabella TOTS
http://kratvast.com/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Tijdje terug werd hier gepost over zo'n plastic ding wat je achterop je fiets kon zetten zodat je er een kratje op kon zetten..iemand al zo'n ding gekocht of gezien? Blokker was het geloof ik?
http://kratvast.com/webshop/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Tijdje terug werd hier gepost over zo'n plastic ding wat je achterop je fiets kon zetten zodat je er een kratje op kon zetten..iemand al zo'n ding gekocht of gezien? Blokker was het geloof ik?
Benzema heb ik volgens mij gebruikt in een 433 toen was hij niet super goed, maar hij is nu goedkoop dus koop hem vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benzema en Martinez zijn de 2 beste spitsen die ik heb gehad deze FIFA, Benzema miss wel de beste
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benzema heb ik volgens mij gebruikt in een 433 toen was hij niet super goed, maar hij is nu goedkoop dus koop hem vanmiddag.
Kan ook nog een variant doen met Chedjou TOTS ziet er ook goed uit
Een deal met zoveel winst is geen SMLENO meer te noemen. En vertel mij anders even hoe je een deal van 5k of meer winst vindt als je zoekt naar spelers onder de 1k?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja 240k ofzo. Facking netjes man. Dat is nou met recht een SMLENO ipv 1k winst
Vanmiddag maar even kopen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.
Hoezo zoudat geen smleno zijn?? Dan hebben mensen toch gewoon niet opgelet als ik een if messi voor 1.1 miljoen kon kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een deal met zoveel winst is geen SMLENO meer te noemen. En vertel mij anders even hoe je een deal van 5k of meer winst vindt als je zoekt naar spelers onder de 1k?
Klopt gewoon een sterke spits ernaast zetten en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Benzema ook beter rendeert in een 2-spitsensysteem.
Ja, maar dan heet het eerder 'heel veel mensen letten echt niet op' omdat het een deal is met zoveel winst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo zoudat geen smleno zijn?? Dan hebben mensen toch gewoon niet opgelet als ik een if messi voor 1.1 miljoen kon kopen
Mwa, niet heel veel mensen hebben 1.1 miljoen om een speler te kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heet het eerder 'heel veel mensen letten echt niet op' omdat het een deal is met zoveel winst.
Krijgt ajax waarschijnlijk wel meer geld voor hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
Monaco intresse in eriksen![]()
mag hij op de bank zitten zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |