PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Thx!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Zhano het volgende:
Voor Hugo:
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=245
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wilde Eriksen dat ook nog weleens doen
Inderdaad, die Gigi staat er al weken in lijkt welquote:
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen maakt inderdaad ook heel veel meters maar heeft een veel betere pass dan Maher kijk maar eens naar het aantal assists van Maher en Eriksen.
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snelquote:
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk nog niet zo ver als Eriksen. Daarbij speelde Eriksen natuurlijk ook in een beter team.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin om te zoeken, ga zo sporten. Als je tips hebt (en snel) kan ik ze er nog wel even inzetten.
Dat is toch niet echt van toepassing. Neem toch aan dat Ajax alleen Maher haalt ipv Eriksenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe albumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Mehh niet echt een verbetering imoquote:
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik vind hem wel aardig in samenwerkingen (zoals met Jay-Z), maar volgens mij staan die er amper op dat nieuwe album
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende spelers en De Boer speelt het liefst met een type De Jong naast Eriksen.
Kanye is tanendequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis alleen maar hele rare harde bassen en dreunen. Het gaat nergens over
Echt hè..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dat nieuwe album van Kanye slecht zeg
Want je hebt natuurlijk geen verschillende soorten spelersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hou toch op met je types. De Jong en Eriksen zijn allebei aanvallende middenvelders en je kunt prima met bijvoorbeeld twee Eriksen's spelen als dat zou kunnen. Met de Jong zou dat moeilijk gaan omdat hij niet erg creatief is
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hogerquote:
Jij hebt ook recht op je eigen meningquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Ik vond My Beautiful Dark twisted memories al niet zo goed (op een paar nummers na) maar dat album was blijkbaar al legendarisch. En volgens diezelfde Critici gaat dit album nog een stukje hoger
Ik begrijp er niets van, tis gewoon een bak stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |