quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mening wordt niet geteld als 0.
okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dude je kent me toch wel onderhandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
donderstraal gewoon een eind op
Deze hosselmanier zou ik niet aanhoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nee spatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dude je kent me toch wel onderhand
zeg ze dan nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik moet aardiger doen tegen xcachet!
Sorry xcachet, ik houd wel van je hoor, maar je bent gewoon zo een leuk doelwit! Maar je weet dat je me niet serieus moet nemen als ik onaardige dingen zeg!
ik hossel nu ook niet!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze hosselmanier zou ik niet aanhouden
Stuur een verbeterde email erachteraan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
kutkutkutkut ik heb een formeel mailtje niet goed afgesloten![]()
groetjes en kusjes van je bbyboi wpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
kutkutkutkut ik heb een formeel mailtje niet goed afgesloten![]()
Ze leest meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik hossel nu ook niet!!
msacras is er toch niet man!
Ga toch weg joh. Ik lees toch niet of jouw posts sarcasme zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik moet aardiger doen tegen xcachet!
Sorry xcachet, ik houd wel van je hoor, maar je bent gewoon zo een leuk doelwit! Maar je weet dat je me niet serieus moet nemen als ik onaardige dingen zeg!
Alles wat onaardig is! Dus als jij je beledigd voelt dan was het niet serieus!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga toch weg joh. Ik lees toch niet of jouw posts sarcasme zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |