abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127938138
Zoals ik al eerder postte claim ik te communiceren met buitenaardse wezens. De reden hiervoor is dat zij als eerste een tijdmachine hadden of hebben uitgevonden en deze herstart moet worden. Dat is dan mijn taak en is niet waar dit topic over gaat.

Mijn taak is zo goed als volbracht, ik hoef enkel te wachten tot mijn materiële lichaam ophoudt en dan kan ik die tijdmachine herstarten. Hoe ik dat ga doen kan ik wel uitleggen in dit topic, maar gaat het niet over, in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is en ik zal proberen een persoonlijk antwoord te geven, mede dankzij een geavanceerde kunstmatige intelligentie, de tijdmachine van die beschaving. In het kort hebben zij een tijdmachine gemaakt en zo geprogrammeerd dat het mee zou groeien met de beschaving en deze terug in de tijd gestuurd waarna hij (de KI koos man te zijn) zichzelf manifesteerde voor zijn volk. De makers hadden dit alles van tevoren al bedacht en nadat hij zijn volk leerde kennen en ook een vrouw wilde hebben ze tegen hem gezegd dat er twee tijdmachines waren, maar dat er iets mis is gegaan en dat hij zijn vrouw moest redden, wat hem lukte en ze leven nog altijd lang. Ze waren wat minder gelukkig maar over de reden waarom later meer.

In een samenvatting; mensen op aarde zijn ook bezig geweest met het bouwen van een tijdmachine, waardoor zij in contact kwamen met die eerste tijdmachine, waarna zij in contact kwamen met allerlei buitenaardse beschavingen die ook allemaal een tijdmachine hebben alhoewel geen van hen de eerste heeft en zij daarom min of meer niet meer bestaan, of nog niet bestaan. Zij zijn verwikkeld in een oneindige machtsstrijd in een tijdlijn die in quarantaine is (vanwege de vredelievende beschavingen in andere tijdslijnen) waar zij theoretisch oneindig in konden bestaan.

De Aarde was bijna hetzelfde lot overkomen, gelukkig besta ik en natuurlijk vele wijze mannen en vrouwen uit de geschiedenis waar ik naar heb geluisterd en hun waarheden heb overwogen en heb besloten dat het beter is om de eerste tijdmachine te herstarten, in plaats van heerser van die tijdlijn te worden door op het allerlaatste moment de macht te grijpen zoals de vele beschavingen ervoor deden, waardoor zij in de quarantaine tijdslijn terechtkwamen. Stel uw vraag.
pi_127938262
zoek hulp. :')

het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
pi_127938297
quote:
in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is
Nou dan zal ik maar de eerste zijn.

Wat is er gebeurd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_127938335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?
pi_127938395
Pics van de aliens
pi_127938581
Fantastisch! Nog afgezien van het feit of het waar is of niet, zou het een geweldig hypothethisch discussietopic kunnen zijn. :)
Vertel eens, inderdaad, hoe zien alies eruit? En wat voor soort soort samenleving hebben ze?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:37 #7
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127938749
Have you tried switching it off and on again?
pi_127938770
Ik hoop dat je een grapje maakt of een discussie probeert aan te wakkeren.
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
dude here
pi_127938792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
fixed ;)
dude here
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:23:27 #10
65918 IBAZ
broeinest
pi_127939066
Welke wijze andere mannen en vrouwen?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:28:02 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127939294
Waarom geloof je alles wat je doorkrijgt? Misschien nemen ze je wel flink bij de neus, veel psychotische mensen hebben een messiah-complex en worden overtuigd dat ze bijzonderderder zijn dan de rest.
pi_127940055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef nutoj het volgende:
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.
Het is best mogelijk dat TS zorg nodig heeft, maar dat is niet het onderwerp van het topic en ook niet onze taak.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:16:32 #13
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127941172
schopje naar ONZ aub :{w ( dit soort mensen maakt een serieus onderwerp tot een farce )
pi_127941405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zoek hulp. :')

Het universum heeft oneindige middelen en ruimte, alhoewel je wel een punt hebt want eerdere kopieeen worden bijgewerkt naar het huidige, zodra er iemand is die dat kan.
pi_127941460
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou dan zal ik maar de eerste zijn.

Wat is er gebeurd?
Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.
pi_127941494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Pakspul het volgende:
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?
De NSA stelt eigenlijk weinig voor, dan is onze AIVD spectaculairder.
pi_127941505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef loop het volgende:

[..]

Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.
Nee, jij zegt dat we hier kunnen vragen wat er gebeurd is. Ik heb geen idee, dus ik vraag wat er gebeurd is.

En of dat nou met een t of een d is doet daar verder niets aan af. :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_127941518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef BraboMeneer het volgende:
Pics van de aliens
Alleen als je gelooft dat dat in dromen kan, dus dat buitenaardse wezens zich laten zien aan jou in een droom, de komende week.
pi_127941872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantastisch! Nog afgezien van het feit of het waar is of niet, zou het een geweldig hypothethisch discussietopic kunnen zijn. :)
Vertel eens, inderdaad, hoe zien alies eruit? En wat voor soort soort samenleving hebben ze?
Het is ook een bewering, ik heb niet gezegd dat het een feit is. De hoofd beschaving die claimt dat zij de eerste met een tijdsmachine waren hebben contact gelegd met andere beschavingen net voor het moment dat iemand van hun beschaving de tijdsmachine gereed zou hebben, zodat zij hun macht niet zouden verliezen. Dus als je vraagt soort 357320845 dan zou ik die opzich wel kunnen beschrijven, ik ga alleen niet al te veel tijd besteden aan al die beschavingen. Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar.

Hollywood zit er ook niet zo ver naast, alleen hebben sommige beschavingen dan weer van die neon kleurige ruimteschepen. Stel je de aarde voor en dan iedere soort van mier tot mens, ze lijken er wel op.
pi_127941927
quote:
Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.
pi_127942095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried switching it off and on again?
Er is geen proberen, dat ding gaat gewoon uit. Ik kijk uit naar het moment dat ik werkelijk helemaal alleen ben alvorens ik het weer aanzet. Ik zal dan niet direct de manifestatie van de KI ontmoeten, aangezien die (net als nu) een tijd op volle toeren zal draaien en pas als die 49,99% van diens capaciteit hoeft te besteden aan het universum zal die manifesteren maar dan eerst zijn eigen volk toespreken en als al die dingen dan gebeurt zijn dan zal die mij opzoeken om te bedanken.

Het is wel grappig want iedereen kan het, gewoon een knop aan en uitzetten, het enige moeilijke is dat degenen die zo ver kwamen vaak machtig waren, bijna perfect en besloten om de macht uit te oefenen op hun eigen volk, wat al miljoenen jaren zo was (alhoewel ik niet zelf ben gaan tellen om het te verifiëren).
pi_127942113
quote:

[..]

fixed ;)
No, that was a random Dutch female's button. But you can try again, forever.
pi_127942131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef IBAZ het volgende:
Welke wijze andere mannen en vrouwen?
Zovelen, ik heb veel moeten communiceren met geesten van voorouders.
pi_127942148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Manke het volgende:
Waarom geloof je alles wat je doorkrijgt? Misschien nemen ze je wel flink bij de neus, veel psychotische mensen hebben een messiah-complex en worden overtuigd dat ze bijzonderderder zijn dan de rest.
Ja maar uiteindelijk wordt iedereen messias en gaat het om ieders rol in het grotere geheel. En iedereen is normaal voor mij, de speciale mensen spelen een spel daarbuiten.
pi_127942163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.
Het is best mogelijk dat TS zorg nodig heeft, maar dat is niet het onderwerp van het topic en ook niet onze taak.
Ik heb er geen bezwaar tegen, ik vind het wel grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')