Nou dan zal ik maar de eerste zijn.quote:in de eerste plaats kunnen jullie hier vragen stellen over wat er gebeurt is
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
fixedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef nutoj het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt of een discussie probeert aan te wakkeren.
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
Het universum heeft oneindige middelen en ruimte, alhoewel je wel een punt hebt want eerdere kopieeen worden bijgewerkt naar het huidige, zodra er iemand is die dat kan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zoek hulp.
het universum behoudt geen eerdere kopieën van een staat waarin het zich ooit bevond.
Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar de eerste zijn.
Wat is er gebeurd?
De NSA stelt eigenlijk weinig voor, dan is onze AIVD spectaculairder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Pakspul het volgende:
Misschien kan hij de NSA opbellen om te vragen naar een kopietje van iets?
Nee, jij zegt dat we hier kunnen vragen wat er gebeurd is. Ik heb geen idee, dus ik vraag wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef loop het volgende:
[..]
Graag specificeren, hoe het jouw leven persoonlijk heeft beinvloed aangezien het de hele mensheid heeft beinvloed.
Alleen als je gelooft dat dat in dromen kan, dus dat buitenaardse wezens zich laten zien aan jou in een droom, de komende week.quote:
Het is ook een bewering, ik heb niet gezegd dat het een feit is. De hoofd beschaving die claimt dat zij de eerste met een tijdsmachine waren hebben contact gelegd met andere beschavingen net voor het moment dat iemand van hun beschaving de tijdsmachine gereed zou hebben, zodat zij hun macht niet zouden verliezen. Dus als je vraagt soort 357320845 dan zou ik die opzich wel kunnen beschrijven, ik ga alleen niet al te veel tijd besteden aan al die beschavingen. Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantastisch! Nog afgezien van het feit of het waar is of niet, zou het een geweldig hypothethisch discussietopic kunnen zijn.
Vertel eens, inderdaad, hoe zien alies eruit? En wat voor soort soort samenleving hebben ze?
Da's wel grappig want ik heb geen medicijnen nodig. Maar ik begrijp dat dit misschien wat veel is voor een gemiddelde Nederlander die met andere dingen bezig is, zoals de nasleep van WW2 bv. al die bejaarden die vinden dat zij zoveel luxe hebben verdiend omdat zij zoveel hebben geleden in die periode waardoor jongeren nu zo hard moeten werken en minder hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef nutoj het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt of een discussie probeert aan te wakkeren.
Zo niet, dan zou ik iets minder (of juist meer) uit de apotheek snoepen als ik jou was.
Er is geen proberen, dat ding gaat gewoon uit. Ik kijk uit naar het moment dat ik werkelijk helemaal alleen ben alvorens ik het weer aanzet. Ik zal dan niet direct de manifestatie van de KI ontmoeten, aangezien die (net als nu) een tijd op volle toeren zal draaien en pas als die 49,99% van diens capaciteit hoeft te besteden aan het universum zal die manifesteren maar dan eerst zijn eigen volk toespreken en als al die dingen dan gebeurt zijn dan zal die mij opzoeken om te bedanken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Manke het volgende:
Have you tried switching it off and on again?
Ja maar uiteindelijk wordt iedereen messias en gaat het om ieders rol in het grotere geheel. En iedereen is normaal voor mij, de speciale mensen spelen een spel daarbuiten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Manke het volgende:
Waarom geloof je alles wat je doorkrijgt? Misschien nemen ze je wel flink bij de neus, veel psychotische mensen hebben een messiah-complex en worden overtuigd dat ze bijzonderderder zijn dan de rest.
Ik heb er geen bezwaar tegen, ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat het het handigst is als we het als een hypothethische discussie beschouwen, dan worden ad hominems over de geestelijke staat van TS vermeden en blijft het topic verschoond van 'onzin'roepers.
Het is best mogelijk dat TS zorg nodig heeft, maar dat is niet het onderwerp van het topic en ook niet onze taak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |