Ik kan bevestigen dat het de 1080p iTunes store rip is, met 5.1 dolby digital audio.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
er is een woordje op m'n mobiel weggevallen, maar ik denk het dus he, weet het niet zeker
Toen Logan een date had met die stalker was Veronica alleen in die bar. Dax was een van de gasten die haar probeerden te versieren. Hij kwam wild dansend, pontificaal in beeld.quote:Op maandag 7 april 2014 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
In welke scene zat Dax Shepperd? Niet echt op gelet ( al wist ik dat hij erin zat ), en ik heb hem dus niet herkend
Ah thanks!quote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen Logan een date had met die stalker was Veronica alleen in die bar. Dax was een van de gasten die haar probeerden te versieren. Hij kwam wild dansend, pontificaal in beeld.
Inmiddels te bekijken hierrr even je locatie veranderenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef planethugo het volgende:
spinoff met Dick!
Ofja, de acteur die dick speelt en lobbyt voor een spinoff. Gaap
Ik ben em ook aan het kijken nu, en de PC’ness en censuur van woorden druipt er vanaf.. :’)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even hele grote bump, maar seizoen 4 is momenteel te streamen bij Hulu (en ook bij andere kanalen wel te verkrijgen).
Acht nieuwe afleveringen
Oh jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even hele grote bump, maar seizoen 4 is momenteel te streamen bij Hulu (en ook bij andere kanalen wel te verkrijgen).
Acht nieuwe afleveringen
Zijn nu al gesprekken over een seizoen 5. De twist in de finale is ook puur gedaan om ervoor te zorgen dat ze wat meer de detective kant op kunnen gaan bij volgende seizoenen. Ze hebben plannen dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |