SPOILER: updates 83-87Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
ik heb ook al een downloadlinkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
Downloadlink in de mail
Nu nog even naar huis rijden vanuit Frankrijk
En bij de lokale usenet/torrentshop is de 1080p web dl ook gewoon te scoren.quote:
Trolololquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, beetje een kakkwaliteit. Ik geloof het niet dat de release echt is.
En het vervolg filmpje over een kickstarter voor een sextape van Bar Refaeli..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef DoomCow het volgende:
De scene met de kickstarter-backer die een zinnetje mag zeggen:
http://www.funnyordie.com(...)tarter-backers-in-it
die 1080p is volgens geupscaled vanaf de normale releasequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En bij de lokale usenet/torrentshop is de 1080p web dl ook gewoon te scoren.
Is vermoed ik zelfs betere kwaliteit dan die Flixster link uit de email
Ah, dat is dan wel minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die 1080p is volgens geupscaled vanaf de normale release
er is een woordje op m'n mobiel weggevallen, maar ik denk het dus he, weet het niet zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel minder
Ben hyped om de film te zien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is de deal met de zeer opzichtige product placement trouwens. Rob Thomas is a whore.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dubbel gevoel. De film haalt het niet bij de beste afleveringen van de serie maar is toch zeker vermakelijk. Wel even wennen aan hoe oud iedereen geworden is.
Maar hij voelt als een hele, hele lange aflevering van de serie. In zowel positieve als negatieve zin.geheid dat product placement moet van WBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is de deal met de zeer opzichtige product placement trouwens. Rob Thomas is a whore.![]()
heb ik die nou gemist? Volgens mij zit het helemaal niet in de filmquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef DoomCow het volgende:
De scene met de kickstarter-backer die een zinnetje mag zeggen:
http://www.funnyordie.com(...)tarter-backers-in-it
Ik kan bevestigen dat het de 1080p iTunes store rip is, met 5.1 dolby digital audio.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
er is een woordje op m'n mobiel weggevallen, maar ik denk het dus he, weet het niet zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |