The one and onlyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen! Niet bijgelezen, doe ik later!
Meld met Robinson nog steeds binnenboord!
Ik ben de enige LLMer hier of nie?!
Ik ga zometeen lekker in de tuin zitten en me zo rustig.mogelijk houden!
Geniet van het weer dames!
Mag ik er voorlopig bij op 6 februari? Datum kan nog worden aangepast na bezoek aan de VK maar da's pas over twee weken..quote:
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef zandsculptuur het volgende:
Limone, hij wordt nog zo groot als een watermeloen....
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnen![]()
Overigens gebruikt mijn ticker van elk stuk groente of fruit de niet genetisch gemodificeerde versie...
Om 12u mag ik!
Ooooh! wat een leuk meloentje! Die wil ik toch ook gewoon hebben!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Limone welkom back en veel plezier vanmiddag.
bla_bla altijd leuk een extra echo
Ik heb net het badje voor Ean laten vollopen kan ze er morgen in en ik met mijn voeten erbij.
Dit is gewoon zo'n saaie schildpad van little tikes. Niks bijzonders. Vriend vroeg nog moet ik het grote zwembad opzetten. Nou nee ik heb geen idee waar je die neer wilt zetten en zo snel warmt dat water niet op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembad![]()
Alleen is hier de zon even weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |