PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
jammer ;pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marcel Luske 14de geworden in WSOP Horse
Succes en sterkte ermeequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
13de zelfs. Hij had nog pech ook :
[ afbeelding ]
Maja wel by far de beste prestatie van een Nederlander tot nu toe deze WSOP
glquote:
Wat een kutstats voor een 74. Alleen die pacequote:
Shooting plus 9quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kutstats voor een 74. Alleen die pace
Bende al klaar met BB?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Shooting plus 9
Zijn technical stats zijn ook echt kut
Kutseizoen he seizoen 5quote:
Vind het wel meevallen hoor. Die chick lijkt op die van Suits (Scotty/Scottie)quote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Die chick lijkt op die van Suits (Scotty/Scottie)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Wat me dan weer gebeurt bij pokeren jongeWeer alles verneukt op de river, net buiten de money in die gouden S&G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Wat me dan weer gebeurt bij pokeren jongeWeer alles verneukt op de river, net buiten de money in die gouden S&G
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga slapen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Het weer wordt steeds beter voor komend weekend:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:36 schreef Toefjes het volgende:
Heb een paar pilletjes genomen die ik nog van de vorige keer overhad. Oorpijn is kut.
Was het zo erg? Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld, maar daarin wel even dat BBVA-toernooi nog gewonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was gisteren ook aardig aan het faalhazen met FIFA
Had veel lag, maar op zich nog aardig wat gewonnen. Clubs daarna echt open goal 40 meter over geschotenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was het zo erg? Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld, maar daarin wel even dat BBVA-toernooi nog gewonnen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had veel lag, maar op zich nog aardig wat gewonnen. Clubs daarna echt open goal 40 meter over geschoten
Verder wel goed gespeeld.
Ik denk dat dat prima kan. Er zijn zelfs mensen die hem prima vinden spelen als RM in 352....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/2178
Hoe zou Palacio op RM spelen?
Eventuele andere optie voor de spits: IF Villa (van Tigres). Niet zo snel, maar wel erg trefzekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had hem in een 451 systeem op RMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestoptquote:
Ik schiet (en duik met mijn keeper) ook altijd linksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestopttoen nog normale goal tegen en uiteindelijk 89e min de 2-1 nog voor ons.
was wel mooi
Is mijn stage van 5 maanden klaar.quote:
Jij hebt wel iets met pingels die er niet in gaan hè?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestopttoen nog normale goal tegen en uiteindelijk 89e min de 2-1 nog voor ons.
was wel mooi
voetbalzone; niet gelezenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190018
Hij heeft hier en daar een punt, maar die man is echt beroeps-azijnpisser
Dit keer hield ik ze tenminstequote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is mijn stage van 5 maanden klaar.
[..]
Jij hebt wel iets met pingels die er niet in gaan hè?![]()
Nice wel.
Ja Lindgren. zegt dat bij ons altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schiet (en duik met mijn keeper) ook altijd links
hahah okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen geroddel van VZ zelf, maar een column van Lex Muller.
Veel te veel voor veel te weinig geld.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actiegroep die de hekken van de Ibn Ghaldoun dichtgemaakt heeft met kettingsloten
bazenactie inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actiegroep die de hekken van de Ibn Ghaldoun dichtgemaakt heeft met kettingsloten
In dat geval mag ik hopen dat het je een stuk verder helpt in je studie, of dat het mooi op je cv staatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel te veel voor veel te weinig geld.
Ik krijg er 30 studiepunten voor (de helft van het derde jaar) en het staat schattig op mijn cv inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval mag ik hopen dat het je een stuk verder helpt in je studie, of dat het mooi op je cv staat
Ik kreeg 2,5kquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen een silver pack met Luna en Mancienne erin als daily gift, dat is beter dan veel van mijn silver packs die niet gratis zijn.
Niet slecht toch? En van hard werken voor weinig geld is alleen maar goed voor je mentaliteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg er 30 studiepunten voor (de helft van het derde jaar) en het staat schattig op mijn cv inderdaad.
Dit pack was in totaal ook ongeveer dat waard. Luna 650 en Mancienne 900, ik had volgens mij 4 contracten en de rest weet ik niet meer.quote:
Jo nog wel een beetje geslapen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
2 mini bronze packs, een mini goldpack, 1000 coins en een mini silverpack.
Hoe lang blijven ze de daily gifts dit keer doen?
1 dag van 24 uur, meer dan met de Fransen/Eredivisie dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zijn er weinig HH's geweest deze week.
[..]
Jo nog wel een beetje geslapen?
Volgens mij tot de 20equote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
2 mini bronze packs, een mini goldpack, 1000 coins en een mini silverpack.
Hoe lang blijven ze de daily gifts dit keer doen?
Dat doe ik al sinds mijn 10e.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet slecht toch? En van hard werken voor weinig geld is alleen maar goed voor je mentaliteit
Vooral dat laatste ja. Maar die discussie hebben we hier laatst al gehad geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds mijn 10e.
Maar inderdaad. Niets mis mee. Beter dat dan spoiled en lui zijn op je 20e.
Je kan ook hard werken voor veel geld hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je nog geen studie hebt afgerond, is mijn ervaring. Het eerste bijbaantje waarbij het geld met bakken binnenstroomt moet nog uitgevonden worden, en zou direct heel populair zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook hard werken voor veel geld hoor
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je nog geen studie hebt afgerond, is mijn ervaring. Het eerste bijbaantje waarbij het geld met bakken binnenstroomt moet nog uitgevonden worden, en zou direct heel populair zijn.
Wat doe je dan voor bijbaan? En is inderdaad een heel mooi uurloonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)
Waarvoor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
De tering dat ben ik echt bijna nooit. iig niet zo erg als nu
Maar vast niet met een krantenwijk of in de afwaskeuken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
Dat is inderdaad helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er knul. Zeg het eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor bijbaan? En is inderdaad een heel mooi uurloon
Een beetje rondbanjeren in de plaatselijke AHquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar vast niet met een krantenwijk of in de afwaskeuken?
hahahaha homooooo dates zijn easy manquote:
drugsdealen dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Een beetje rondbanjeren in de plaatselijke AH
Als het mislukt blijft je heel veel ellende bespaard. Als het lukt heb je een score en dus goed. Altijd prijs dus.quote:
Lolz. Waar ken je haar van?quote:
Neenquote:
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het mislukt blijft je heel veel ellende bespaard. Als het lukt heb je een score en dus goed. Altijd prijs dus.
School. Als het mislukt dan zie ik haar ook niet meer. Dat is het voordeel, maar ik wil niet dat het misluktquote:
Fuszy is verliiieeeehiiiieeefd nananananaaaaaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.
She must be worth itquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.
Naja hoezo ben je nu zo zenuwachtig dan? Je ging gewoon terrassen toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
School. Als het mislukt dan zie ik haar ook niet meer. Dat is het voordeel, maar ik wil niet dat het mislukt
Klopt. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja hoezo ben je nu zo zenuwachtig dan? Je ging gewoon terrassen toch?
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
wel een briljante dag uitgekozen met deze hitte
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!
(weddend dat je minstens 1 keer vandaag aan deze woorden gaat denken door deze post?)
En het dan vervolgens toch doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!
(weddend dat je minstens 1 keer vandaag aan deze woorden gaat denken door deze post?)
Misschien dat voor thuis bewaren. Staat een beetje vreemd, midden op een terras.quote:
's ochtends moet de boel altijd even op gang komen hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Silverpacks openen heeft weinig nut zo
fmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prima loon. Bij mijn vorige baantje verdiende ik ook 11 euro. Was een verlengde stage van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
wel een briljante dag uitgekozen met deze hitte
#yolo tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien dat voor thuis bewaren. Staat een beetje vreemd, midden op een terras.
Gewoon hangen in je burkini wat wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeft
Ja ga eens werken joh.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeft
have funquote:
moeilijk om wat te vindenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon hangen in je burkini wat wat.
[..]
Ja ga eens werken joh.
Ga een zomer aan het werk bij een bloembollenkwekerij. Hard werken, lange dagen maken, veel knaken verdienen en spierballen kweken. Prima bijbaan in de zomer. De tijd vliegt.quote:
nog nooit iets gedaan en dan kom je gelijk met zoietsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga een zomer aan het werk bij een bloembollenkwekerij. Hard werken, lange dagen maken, veel knaken verdienen en spierballen kweken. Prima bijbaan in de zomer. De tijd vliegt.
Staat trouwens verrassend goed op je cv.Had ik eerder niet verwacht, maar werkgevers waarderen het juist.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog nooit iets gedaan en dan kom je gelijk met zoietsdat houd ik geen week vol man
thx maar daar weer te veel fokker voor denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver man. Wat verwacht je dan?Als 20/21-jarige is het sowieso al lastig om wat te vinden. Helemaal zonder cv.
Heb je weleens aan J.U.I.C.E gedacht? Promotiewerk wanneer het jou uitkomt.![]()
http://www.juicepromotions.nl/
Dat dan weer niet. Moet wel oppassen met de rest van de chicks in korte rokjes en topjes.quote:
Onze Zaak?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:10 schreef Fuszy het volgende:
Oh Poker, is het niet wat voor je om op festivals en evenementen te staan?
Had eerst in Tilburg of Den Bosch een adresje waar je je kon opgeven. Best chill is dat. Beetje bier schenken bij een vet concert of koffie voor DE bij Pinkpop of Lowlands.
Ik weet niet meer hoe het heetquote:
Staat het niet op je CV?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Ben de naam kwijt
![]()
Zat in het hele land, maar aangezien Tilburg en Den Bosch ong. even ver voor mij is
Start een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx maar daar weer te veel fokker voor denk ikdus zoiets gaat ook al lastig worden
maak het mezelf niet makkelijk idd
ooh nee dan is het niet Onze Zaak, maar die hebben toevallig een vestiging in Den Bosch (inmiddels weg), Tilburg en Breda.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
![]()
Zat in het hele land, maar aangezien Tilburg en Den Bosch ong. even ver voor mij is
Nee ik heb er zelf niet gewerkt, maar ik wilde er solliciteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat het niet op je CV?
[..]
Start een eigen bedrijf.Ga Crocs verkopen. Doe iets.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat het niet op je CV?
[..]
Start een eigen bedrijf.Ga Crocs verkopen. Doe iets.
Puur omdat het laat zien hoe goed ze je als stagaire vonden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens even een pro-tip: Altijd proberen na je stage nog even bij het bedrijf proberen te blijven werken. Maakt niet uit hoe kut het is.Staat echt niets beter op je cv dan dat.
Aha, op die manier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik heb er zelf niet gewerkt, maar ik wilde er solliciteren.
Je kan zelf aangeven wanneer je wel en niet kan. Vervoer naar evenementen is geregeld en je krijgt prima betaald. Daarnaast mag je op de grote evenementen zelf rondlopen na werktijd.
Ik mocht niet blijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens even een pro-tip: Altijd proberen na je stage nog even bij het bedrijf proberen te blijven werken. Maakt niet uit hoe kut het is.Staat echt niets beter op je cv dan dat.
jezelf de hele dag in de wc opsluiten op je stageplek lijkt me niet handig neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht niet blijven![]()
Had het een beetje verneukt in die tijd met de stalking troubles
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jezelf de hele dag in de wc opsluiten op je stageplek lijkt me niet handig nee
Klopt. Een groter compliment is er niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]en thx Fuszy maar moet echt iets anders hebben
Dan nog veel liever callcenter of iets
[..]
Puur omdat het laat zien hoe goed ze je als stagaire vonden?
Ik kan niet blijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht niet blijven![]()
Had het een beetje verneukt in die tijd met de stalking troubles
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef Shygirl18 het volgende:
Zou mijn UC3 al klaar zijn met downloaden?
Had ik al apart in de download staan. Had vannach ingesteld dat mn ps3 automatisch zou afsluiten nah et downloaden en installeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dan moet je nog dat multiplayer bestand van 5gb
oh nice hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:42 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Had ik al apart in de download staan. Had vannach ingesteld dat mn ps3 automatisch zou afsluiten nah et downloaden en installeren.
Je tegenstander disconnecte?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Reemi het volgende:
Divisie 4 (H2H), maximaal 19 punten haalbaar. Ik heb er 20 en kan gewoon nog een potje doen.EA
IF trading is zo januari 2013quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Djeetje het volgende:
Een 6,3 voor frans![]()
If trading is zo makkelijk als ik het 1 dagje goed doe maak ik wel veel winst nadeel is dat je spelers niet super snel verkopen.
Daar letten veel mensen op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF trading is zo januari 2013![]()
tegenwoordig is TOTS trading helemaal de bom
ziekquote:
Straks eventjes langslopen of daar nog wat sensatie te beleven valtquote:
Mijn record op fut is helemaal niet heel goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziekMijn record ook wel aardig volgens mij, wel wat meer verloren
Mijn fut records wel beter dan m'n h2h record, maarja vind fut ook veel makkelijkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn record op fut is helemaal niet heel goed
Wij waren de laatste keer gelijkwaardig, maar jouw record is beter dan mijnes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn fut records wel beter dan m'n h2h record, maarja vind fut ook veel makkelijker
Matthdgamer heeft daar een keer een heel team van gemaaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
LolDie gast heeft in het spel ook gewoon zo'n zwart plaatje
Komt ie weer met z'nquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Matthdgamer heeft daar een keer een heel team van gemaakt
Matthdgamer is altijd eenquote:
Reemi heeft een andere naamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
WTF! Ik speel tegen REEM FC (reemi?) En opeens kunnen mijn verdedigers niet meer sprinten?
Ga jij nu maar met die vrouw naar buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Dit is gewoon een teken dat jullie naar buiten moeten dames
I wishquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet audio opnames beluisteren van mijn onderzoekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
eerst opstaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Wij hadden met clubs genoeg punten voor de titel en toen moesten we nog een potje doen. Ging dat balkje verder naar 25 in een nieuw schermquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Reemi het volgende:
Divisie 4 (H2H), maximaal 19 punten haalbaar. Ik heb er 20 en kan gewoon nog een potje doen.EA
Moet over ong een uur wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nu maar met die vrouw naar buiten
Mooi leven heeft hij hoor.quote:
Ook een brabander?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
![]()
En mooie vrouwen daar in Oekraine hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mooi leven heeft hij hoor.
Even voetballen daar financieel binnen voor de rest van je leven
Kan mij dat nou schelen. Wij zijn van die sukkel afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mooi leven heeft hij hoor.
Even voetballen daar financieel binnen voor de rest van je leven
Vooral als je geld hebt jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En mooie vrouwen daar in Oekraine hoor
Nu net gaan doen of het probleem van PSV bij Lens lagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen. Wij zijn van die sukkel af
Songfestivaldamequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Rusland ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Brabant + RKC idd. Een beetje succes dadelijk zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Baje het volgende:
[..]
Mooie provincie + mooie club. Wat wil je nog meer in het leven?
Om er volgend seizoen een fatsoenlijke groep neer te zetten wel. By far de minst populaire speler van de selectie overigens. Er zijn andere redenen dan alleen het voetbalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu net gaan doen of het probleem van PSV bij Lens lag
Gast, dat ze uberhaupt een afspraak met je wilde zegt genoeg, komt vast goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een beetje succes dadelijk zou niet verkeerd zijn
Nee. Het is al 9 uur geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef n0ir het volgende:
Is het nog te vroeg om aan het bier te zitten?
Dat vroeg ik me toevallig net ook af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef n0ir het volgende:
Is het nog te vroeg om aan het bier te zitten?
Populair is geen graadmeter. Maar prima, als jij kampioen denkt te worden met 3 Matavz-en voorin, veel succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om er volgend seizoen een fatsoenlijke groep neer te zetten wel. By far de minst populaire speler van de selectie overigens. Er zijn andere redenen dan alleen het voetbal
Ja inderdaad. Ze heeft wel een keer afgezegd, maar YOLO. Deze boy laat ze niet liggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, dat ze uberhaupt een afspraak met je wilde zegt genoeg, komt vast goed
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Populair is geen graadmeter. Maar prima, als jij kampioen denkt te worden met 3 Matavz-en voorin, veel succes
Dat heb je er dan weer niet bij verteld. Maar misschien kon ze gewoon echt nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze heeft wel een keer afgezegd, maar YOLO. Deze boy laat ze niet liggen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb je er dan weer niet bij verteld. Maar misschien kon ze gewoon echt niet
Hee DS ik weet dat je op beide accounts een beetje apart bent maar dit is het verkeerde accountquote:
Dat is een herrieschopper wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doei Lensie tot nooit weer ziens
[ afbeelding ]
Gij spoort niequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Brabant + RKC idd. Een beetje succes dadelijk zou niet verkeerd zijn
Zo zie je dat meer mensen zich eraan storenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee DS ik weet dat je op beide accounts een beetje apart bent maar dit is het verkeerde account
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo zie je dat meer mensen zich eraan storen
Ja ik kreeg een envelop van een man in een regenjas met hoed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
heeft iemand jou weer opgeroepen ofzo
Heb er alleen geen kut door die nazicoach van mequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het weer wel, mooi weer hier voor de verandering.
Ik wist niet dat jij voetbal speelde?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb er alleen geen kut door die nazicoach van me![]()
![]()
Misschien dat je volgende keer, omwille van de gezelligheid, toch maar je vis moet opofferen dan. Take one for the team.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een envelop van een man in een regenjas met hoed.
Daarin zat een brief: DS2 post weer. Met daarbij mijn inloggegevens.
Toen moest ik inloggen anders zouden ze mijn vis vermoorden.
Ik heb blub al 4 jaar man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien dat je volgende keer, omwille van de gezelligheid, toch maar je vis moet opofferen dan. Take one for the team.
In dat geval helemaal, want dan is hij over de uitsterste houdbaarheidsdatum heen.quote:
Andere coach. Mijn Studie Loopbaan Begelijer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij voetbal speelde?
Kijk maar uit, straks maakt ie jou ook uit voor kloon van DS2quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha toen ik die smiley zag dacht ik dat het een bericht van TT was
Mensen ook aan jou en daar trek je je ook niks van aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo zie je dat meer mensen zich eraan storen
3.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen ook aan jou en daar trek je je ook niks van aan
Wow, echt te goede comebackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen ook aan jou en daar trek je je ook niks van aan
quote:
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 Ikeme op de markt
[..]
Wow, echt te goede comebackIk denk toch dat meer mensen zich aan jouw
en niet ge-editte posts + double/tripleposts storen.
Mensen zitten altijd op mij te vitten om mijn gewoontesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niet weer die hele fittie om niks hier
#leukengrapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik erger me hier aan niemand. Behalve aan ds2
#YOLO
#TeamTT
#SWEK
#GRAPJE
#NIEMANDGEEFTEENNEUK
Als vrienden op mij vitten, heb ik 3 opties:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen zitten altijd op mij te vitten om mijn gewoontes
Ja gerben nu is je grapje wel leuk geweestquote:
FOK! forum vergelijken met je vriendenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als vrienden op mij vitten, heb ik 3 opties:
1. Ik pas mijn gewoonten aan.
2. Ik zoek nieuwe vrienden.
3. Ik neem het voor lief.
Kiest u maar
3de maar dat was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als vrienden op mij vitten, heb ik 3 opties:
1. Ik pas mijn gewoonten aan.
2. Ik zoek nieuwe vrienden.
3. Ik neem het voor lief.
Kiest u maar
Ik heb volgende week tentamens dus dan gaan we zien of het goed gaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Hoe gaat het met je school? Alles gehaald?
Kep struggles jwzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja gerben nu is je grapje wel leuk geweest
Ik ga van het mooie weer genieten. Ik raad aan dat jullie hetzelfde doen in plaats van je druk te maken over hetsmiley of DS2 (
![]()
).
Houdoe
Het gaat om sociale interactie. Hetzelfde geldt voor familie, buren, collega's, teamgenoten, enz enz. Ik had gehoopt dat jij slim genoeg was om in de context te kunnen denken, valt me tegen van je Matthijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FOK! forum vergelijken met je vrienden![]()
![]()
Dan weet je dat het foute boel is.
ga nou maar weg halfiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
ja, bij echte mensen doe ik nog wel eens wat sneller water bij de wijn. Hier wat minder. Wat hier allemaal gebeurt is toch meestal flauwekul. De meer inhoudelijkere gesprekken met fokkers gaan toch buiten het forum om in de DM, of via de appquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb volgende week tentamens dus dan ga ik erachter komen of het goed gaat of niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Hoe gaat het met je school? Alles gehaald?
Succes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens dus dan gaan we zien of het goed gaat.
Materazzi pakt mensen op het veld en niet in de catacombenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man met Materazzi op zijn UI
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens dus dan gaan we zien of het goed gaat.
Wtf? 2 persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens dus dan ga ik erachter komen of het goed gaat of niet.
jeeejquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind iedereen lief. Iedereen krijgt een virtueel kroeltje door zijn/haar buiksnorretje.
teehee het kieteltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind iedereen lief. Iedereen krijgt een virtueel kroeltje door zijn/haar buiksnorretje.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
Die eerste zag ik niet toen ik hem postte dus toen postte ik hem nog een keer. En haha ik zei de eerste keer wequote:
Maar je bent nu toch al weken lang aan het leren? Dan neem ik toch wel aan dat dat goed komt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste zag ik niet toen ik hem postte dus toen postte ik hem nog een keer. En haha ik zei de eerste keer we
Ja, dat zou je wel zeggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch al weken lang aan het leren? Dan neem ik toch wel aan dat dat goed komt?
quote:PSV start nieuwe gesprekken met zaakwaarnemer Maher
18/06/2013 11:48
PSV-manager Marcel Brands heeft de gesprekken met Sigi Lens, de zaakwaarnemer van de door PSV en Ajax begeerde middenvelder Adam Maher, weer opgestart. De technische baas van PSV sprak onlangs opnieuw met de agent over een eventuele overstap van de (Jong)Oranje-international naar Eindhoven.
PSV wil graag weten of Maher inderdaad nog steeds openstaat voor een vertrek naar Brabant, zoals in de winterstop het geval was. Destijds kwam het niet tot een deal, ondanks het feit dat PSV een investeerdersgroep bereid vond om mee te betalen. Een mogelijk struikelblok is de vraagprijs.
Maher heeft in zijn contract laten opnemen dat hij een fors percentage van de transfersom krijgt en is vooralsnog niet van plan om daar vanaf te zien.
PSV ontvangt een dezer dagen bijna negen miljoen euro voor de transfer van Jeremain Lens naar Dinamo Kiev en verwacht ook nog Ola Toivonen en Dries Mertens te verkopen. (Thijs Slegers)
Ja maar die krijg je nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Zhano het volgende:
Iemand hier recentelijk nog een STAR reflectie gemaakt die ik kan jatten?
Ik kan niet zeggen of ik hier blij of verdrietig mee benquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen of ik hier blij of verdrietig mee ben
1quote:
2quote:
Ik zou er heel verdrietig van worden als ik een PSV supporter wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen of ik hier blij of verdrietig mee ben
quote:
Nee jouw teller begon natuurlijk bij 0, of zijn jij en Gerben 1 persoon?quote:
eerste is gratis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jouw teller begon natuurlijk bij 0, of zijn jij en Gerben 1 persoon?
Jij doet er 2. Dan komt jouw teller dus op 2. Lijkt me niet zo moeilijkquote:
PSV gaat die 9 miljoen volgens mij meteen bij AZ proberen in te leveren.quote:
AZ krijgt toch ook geld omdat hij van AZ via PSV naar Kiev gaat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSV gaat die 9 miljoen volgens mij meteen bij AZ proberen in te leveren.
Ik hoop het want ik vind Maher totaal geen Ajax spelerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSV gaat die 9 miljoen volgens mij meteen bij AZ proberen in te leveren.
Que.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik vind Maher totaal geen Ajax speler
haha, bij prestatie ben ik gestopt met lezen. Naar ventje. Die gaat daar zo keihard floppen, daar horen we nooit meer iets van denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Door prestatiebonussen kan de transfersom zelfs nog oplopen tot 10 miljoen
Behalve voor die 1 miljoen hoop ik hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, bij prestatie ben ik gestopt met lezen. Naar ventje. Die gaat daar zo keihard floppen, daar horen we nooit meer iets van denk ik.
Op zich wilde Eriksen dat ook nog weleens doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher loopt te veel met de bal denk niet dat hij in het systeem van de Boer past.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de Boer er iets meer kijk op hebt dan jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher loopt te veel met de bal denk niet dat hij in het systeem van de Boer past.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ krijgt toch ook geld omdat hij van AZ via PSV naar Kiev gaat?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ff wat langer wachten op je pocket pussy, boeie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die kut bezorgers zijn ook altijd telaat
Goede tip tussendoor wel waarvan ze niet weet of het werktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ff wat langer wachten op je pocket pussy, boeie!
!
Ja ik wil na buiten!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ff wat langer wachten op je pocket pussy, boeie!
!
Ja echt hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede tip tussendoor wel waarvan ze niet weet of het werkt
Even opgezocht, het werkt wel echtquote:
wanneer dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand wanneer gratis reizen doordeweeks met Studentenov niet geldig is (Mbt de vakantie)? Ik kan het nergens vinden op die site
Laat maar heb het al
[ afbeelding ]
Fijn dat die kaart ook een vakantie krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |