PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
jammer ;pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marcel Luske 14de geworden in WSOP Horse
Succes en sterkte ermeequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
13de zelfs. Hij had nog pech ook :
[ afbeelding ]
Maja wel by far de beste prestatie van een Nederlander tot nu toe deze WSOP
glquote:
Wat een kutstats voor een 74. Alleen die pacequote:
Shooting plus 9quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kutstats voor een 74. Alleen die pace
Bende al klaar met BB?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Shooting plus 9
Zijn technical stats zijn ook echt kut
Kutseizoen he seizoen 5quote:
Vind het wel meevallen hoor. Die chick lijkt op die van Suits (Scotty/Scottie)quote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Die chick lijkt op die van Suits (Scotty/Scottie)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Wat me dan weer gebeurt bij pokeren jongeWeer alles verneukt op de river, net buiten de money in die gouden S&G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Wat me dan weer gebeurt bij pokeren jongeWeer alles verneukt op de river, net buiten de money in die gouden S&G
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga slapen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Het weer wordt steeds beter voor komend weekend:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:36 schreef Toefjes het volgende:
Heb een paar pilletjes genomen die ik nog van de vorige keer overhad. Oorpijn is kut.
Was het zo erg? Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld, maar daarin wel even dat BBVA-toernooi nog gewonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was gisteren ook aardig aan het faalhazen met FIFA
Had veel lag, maar op zich nog aardig wat gewonnen. Clubs daarna echt open goal 40 meter over geschotenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was het zo erg? Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld, maar daarin wel even dat BBVA-toernooi nog gewonnen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had veel lag, maar op zich nog aardig wat gewonnen. Clubs daarna echt open goal 40 meter over geschoten
Verder wel goed gespeeld.
Ik denk dat dat prima kan. Er zijn zelfs mensen die hem prima vinden spelen als RM in 352....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/2178
Hoe zou Palacio op RM spelen?
Eventuele andere optie voor de spits: IF Villa (van Tigres). Niet zo snel, maar wel erg trefzekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had hem in een 451 systeem op RMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Patje1987 het volgende:
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestoptquote:
Ik schiet (en duik met mijn keeper) ook altijd linksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestopttoen nog normale goal tegen en uiteindelijk 89e min de 2-1 nog voor ons.
was wel mooi
Is mijn stage van 5 maanden klaar.quote:
Jij hebt wel iets met pingels die er niet in gaan hè?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in laatste wedstrijd met clubs nog vannacht.. 1-0 voor, vervolgens krijg ik rood en penalty tegen.. moest die tackle wel maken om goal te stoppen =[ vervolgens stop ik penalty(altijd links jwz). toen iets later gaf andere any penalty weg.. ik weer keepen. dacht nu zullen ze wel voor zekerheid vies door eht midden gaan, boem weer gestopttoen nog normale goal tegen en uiteindelijk 89e min de 2-1 nog voor ons.
was wel mooi
voetbalzone; niet gelezenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190018
Hij heeft hier en daar een punt, maar die man is echt beroeps-azijnpisser
Dit keer hield ik ze tenminstequote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is mijn stage van 5 maanden klaar.
[..]
Jij hebt wel iets met pingels die er niet in gaan hè?![]()
Nice wel.
Ja Lindgren. zegt dat bij ons altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schiet (en duik met mijn keeper) ook altijd links
hahah okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen geroddel van VZ zelf, maar een column van Lex Muller.
Veel te veel voor veel te weinig geld.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actiegroep die de hekken van de Ibn Ghaldoun dichtgemaakt heeft met kettingsloten
bazenactie inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actiegroep die de hekken van de Ibn Ghaldoun dichtgemaakt heeft met kettingsloten
In dat geval mag ik hopen dat het je een stuk verder helpt in je studie, of dat het mooi op je cv staatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel te veel voor veel te weinig geld.
Ik krijg er 30 studiepunten voor (de helft van het derde jaar) en het staat schattig op mijn cv inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval mag ik hopen dat het je een stuk verder helpt in je studie, of dat het mooi op je cv staat
Ik kreeg 2,5kquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen een silver pack met Luna en Mancienne erin als daily gift, dat is beter dan veel van mijn silver packs die niet gratis zijn.
Niet slecht toch? En van hard werken voor weinig geld is alleen maar goed voor je mentaliteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg er 30 studiepunten voor (de helft van het derde jaar) en het staat schattig op mijn cv inderdaad.
Dit pack was in totaal ook ongeveer dat waard. Luna 650 en Mancienne 900, ik had volgens mij 4 contracten en de rest weet ik niet meer.quote:
Jo nog wel een beetje geslapen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
2 mini bronze packs, een mini goldpack, 1000 coins en een mini silverpack.
Hoe lang blijven ze de daily gifts dit keer doen?
1 dag van 24 uur, meer dan met de Fransen/Eredivisie dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zijn er weinig HH's geweest deze week.
[..]
Jo nog wel een beetje geslapen?
Volgens mij tot de 20equote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef Toefjes het volgende:
2 mini bronze packs, een mini goldpack, 1000 coins en een mini silverpack.
Hoe lang blijven ze de daily gifts dit keer doen?
Dat doe ik al sinds mijn 10e.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet slecht toch? En van hard werken voor weinig geld is alleen maar goed voor je mentaliteit
Vooral dat laatste ja. Maar die discussie hebben we hier laatst al gehad geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds mijn 10e.
Maar inderdaad. Niets mis mee. Beter dat dan spoiled en lui zijn op je 20e.
Je kan ook hard werken voor veel geld hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je nog geen studie hebt afgerond, is mijn ervaring. Het eerste bijbaantje waarbij het geld met bakken binnenstroomt moet nog uitgevonden worden, en zou direct heel populair zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook hard werken voor veel geld hoor
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je nog geen studie hebt afgerond, is mijn ervaring. Het eerste bijbaantje waarbij het geld met bakken binnenstroomt moet nog uitgevonden worden, en zou direct heel populair zijn.
Wat doe je dan voor bijbaan? En is inderdaad een heel mooi uurloonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)
Waarvoor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
De tering dat ben ik echt bijna nooit. iig niet zo erg als nu
Maar vast niet met een krantenwijk of in de afwaskeuken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In verhouding veel geld. Ik verdien nu 11 per uur en dat vind ik best veel (voor nu dan)
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
Dat is inderdaad helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er knul. Zeg het eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Fuszy het volgende:
zenuwachtig
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor bijbaan? En is inderdaad een heel mooi uurloon
Een beetje rondbanjeren in de plaatselijke AHquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar vast niet met een krantenwijk of in de afwaskeuken?
hahahaha homooooo dates zijn easy manquote:
drugsdealen dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Een beetje rondbanjeren in de plaatselijke AH
Als het mislukt blijft je heel veel ellende bespaard. Als het lukt heb je een score en dus goed. Altijd prijs dus.quote:
Lolz. Waar ken je haar van?quote:
Neenquote:
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het mislukt blijft je heel veel ellende bespaard. Als het lukt heb je een score en dus goed. Altijd prijs dus.
School. Als het mislukt dan zie ik haar ook niet meer. Dat is het voordeel, maar ik wil niet dat het misluktquote:
Fuszy is verliiieeeehiiiieeefd nananananaaaaaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.
She must be worth itquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel en normaal ben ik ook niet zenuwachtig. Nu dus al het hele weekend. Snap het niet maar goed.
Naja hoezo ben je nu zo zenuwachtig dan? Je ging gewoon terrassen toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
School. Als het mislukt dan zie ik haar ook niet meer. Dat is het voordeel, maar ik wil niet dat het mislukt
Klopt. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja hoezo ben je nu zo zenuwachtig dan? Je ging gewoon terrassen toch?
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
wel een briljante dag uitgekozen met deze hitte
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!
(weddend dat je minstens 1 keer vandaag aan deze woorden gaat denken door deze post?)
En het dan vervolgens toch doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gaan staren naar haar borsten! Wat je ook doet, niet staren naar haar borsten!
(weddend dat je minstens 1 keer vandaag aan deze woorden gaat denken door deze post?)
Misschien dat voor thuis bewaren. Staat een beetje vreemd, midden op een terras.quote:
's ochtends moet de boel altijd even op gang komen hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Silverpacks openen heeft weinig nut zo
fmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prima loon. Bij mijn vorige baantje verdiende ik ook 11 euro. Was een verlengde stage van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
wel een briljante dag uitgekozen met deze hitte
#yolo tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien dat voor thuis bewaren. Staat een beetje vreemd, midden op een terras.
Gewoon hangen in je burkini wat wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeft
Ja ga eens werken joh.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja joh, sowieso dat ze zo'n geil kort broekje+tanktopje of jurkje aan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |