Gast wat denk je zelfquote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef RDMKR het volgende:
dit vage figuur biedt IOcean X7s en andere goeie chinaphones aan voor +/- 100 GBP (117 euro; 152 dollar):
https://www.facebook.com/isuppli.you
heb hem een paar vragen gesteld uit interesse... iemand zin on 117 eurotjes tegenaan te gooien en zien wat er gebeurt..?
Ik merk het.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef RDMKR het volgende:
haha, ik speculeer maar wat uit verveling, tho.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef RDMKR het volgende:
dit vage figuur biedt IOcean X7s en andere goeie chinaphones aan voor +/- 100 GBP (117 euro; 152 dollar):
https://www.facebook.com/isuppli.you
heb hem een paar vragen gesteld uit interesse... iemand zin on 117 eurotjes tegenaan te gooien en zien wat er gebeurt..?
quote:the tracking number is RB440901410CN. It will takes around 29 working days +/- .You could track it on http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp. sorry, as post office always update the shipping after 4 days dispatched, so plz wait for more days and check it by then.
iemand?? die het tracken snapt vanaf pandawill?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook iets van pandawill maar er wordt niets gevonden, tis al wel langer dan 4 dagen onderweg iemand die kan helpen? doe ik iets verkeerd?
[..]
Langer wachten, hij is simpelweg nog niet actief.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand?? die het tracken snapt vanaf pandawill?
Hmm nu al bijna 2 weken onderweg.. mja ik zie t welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Langer wachten, hij is simpelweg nog niet actief.
Nee, je hebt de tracking code al 2 weken, dat is een verschilquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm nu al bijna 2 weken onderweg.. mja ik zie t wel
ahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, je hebt de tracking code al 2 weken, dat is een verschil
Nouja, hij staat dan op "collecting" bijvoorbeeld. Dat hij is aangemeld bij de post maar dat ze misschien wachten tot een grotere batch en dat ze hem dan pas de deur uit doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ahweer wat geleerd dus
we have post.. met het nummer betekent dus neit dat t daadwerkelijk is gepost
Nou hier gaat het dusver ook ongeveer zo.. maand na bestelling nu.. na mailen bleek dat ie niet op voorraad was en opeens: wordt binnen nu en 5 dagen verzonden en de shipping mail maar verder doet de code niks, zal eens informerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef shiznuts het volgende:
Navragen kan geen kwaad, hè. Laatst ook met een pakketje waar wel een trackcode bij was die maar niks deed. Bij navraag deed 'ie het even later opeens. Was waarschijnlijk gewoon in een hoekje blijven liggen en vergeten. Echter waren er toen nog meer onnoemlijke logistieke problemen om een of andere reden en was 'ie uiteindelijk na drie maanden en een dag na de bestelling pas eens binnen.
Kan aan mij liggen maar over Star heb ik gemengde verhalen gehoord. En ook daadwerkelijk gezienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef RDMKR het volgende:
Ik zie hier de Tianhe H920+ staan onder de naam Star:
http://www.dracotek.com/s(...)gps-black-white.html
Over het algemeen wel een merk dat goed bekend staat. Misschien dat het toch niet zo slecht zit met dat C-Merk gehalte dan?
Camera; scherm; batterij; speakers; plastic; software zijn een paar van de dingen waar (veel) verschil in kan zitten. Maar zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef RDMKR het volgende:
voor een groot deel hebben al deze mobieltjes dezelfde interne hardware natuurlijk, vandaar dat ik soms skeptisch ben op mensen die zich heel erg veel aantrekken van wat voor merk het is alsof er wat dat betreft zulke sterke verschillen zijn. wat je krijgt is uiteindelijk een mediatek SoC met een schermpje en wat plastic eromheen. dus het merk bepaalt niet veel meer dan het uiterlijk van het ding, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |