Understatement van de eeuw.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien maken Herbert en Maarten wel 's een foutje
Die man heeft ook echt werkelijk geen idee waar 'ie het over heeft hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
http://weblogs.nos.nl/sport/2013/07/05/leiders-in-de-tour/
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die man heeft ook echt werkelijk geen idee waar 'ie het over heeft hè
Sinds wanneer is Impey een Zuid Amerikaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
http://weblogs.nos.nl/sport/2013/07/05/leiders-in-de-tour/
Deze blog is nav een Twitterdiscussie van gisteren en gaat totaal niet in op hetgeen waaraan Elijzen zich stoorde. Eigenlijk ratelt Ducrot hier weer zijn eeuwige riedeltje op wat nu in 2013 net zoveel hout snijdt als het deed in 2004.quote:
Jawel. Ducrot ageert tegen ploegleiders die alles controleren. Ik ben het met hem eens dat dat niet is wat wielrennen hoort te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Deze blog is nav een Twitterdiscussie van gisteren en gaat totaal niet in op hetgeen waaraan Elijzen zich stoorde. Eigenlijk ratelt Ducrot hier weer zijn eeuwige riedeltje op wat nu in 2013 net zoveel hout snijdt als het deed in 2004.
Je bent dus ook voor het volledig afschaffen van de oortjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jawel. Ducrot ageert tegen ploegleiders die alles controleren. Ik ben het met hem eens dat dat niet is wat wielrennen hoort te zijn.
En hoe komen de mindere renners dan aan geld? Al het prijzengeld zal naar de toppers gaan en de Ten Dams, Nordhaugs, Stennards en Hoogerlands zullen niets krijgen. Dan krijg je een tour met hooguit 30 renners die iets kunnen en de rest traint een paar avonden per week en rijdt op zondag een koers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zou je de ploegen moeten afschaffen en de renners een tegen een laten rijden
Precies. Alleen dan laat een renner zich terugzakken naar de ploegleiderswagen voor het tijdsverschil, wat weer veel meer gedrang in het peloton oplevert.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef wimderon het volgende:
Ook zonder oortjes zou er veel meer gecontroleerd gereden worden. Het is verbazend dat er pas zo kort geleden een verandering is gekomen in het koersgedrag.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zou je de ploegen moeten afschaffen en de renners een tegen een laten rijden
In koersen zonder oortjes is de informatie belabberd, zelfs nog slechter dan voor de oortjes. Mocht je de oortjes afschaffen, zou ik dat dan ook doen voor de communcatie met de volgauto's en gewoon 1 informatiekanaal houden die continue alles doorgeeft. Maar dat zou niet helpen tegen het meer defensief rijden denk ik, wat Wimderon ook terecht zegt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Je bent dus ook voor het volledig afschaffen van de oortjes?
Ik moet zeggen dat ik mij in koersen zonder oortjes eerder zit te ergeren door het gebrek aan informatie (renners die achter ploeggenoten aanrijden) dan aan ploegleiders die aangeven wat te doen.
Daarbij vind ik zijn verhaal dat door minder controle vanuit de ploegleiderswagen de sport sneller zijn geloofwaardigheid terugwint nogal kort door de bocht.
(dit schrijft hij niet letterlijk, maar het is de strekking van de eerste alinea)
twitter:maduc twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 23:42:06“@JetseBol: Mooi om van Winden in de avondetappe te zien!! Volgens mij ook de eerste tafelgast onder de 30?” Onder de 55 dacht ik zo reageer retweet
twitter:
Wat een gast.twitter:maduc twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 07:27:20@raykerckhoffs aiiii raymond laat ik die aflevering nu net helemaal uit mijn geheugen hebben gehaald reageer retweet
Dat zeker. En dan het nog een paar herhalen in combinatie met dat het lang geleden is dat het zo'n slachtveld is geweest. De logica volgens Herbert is dat met de menselijke maat er door de nummer 1 net zo hard gereden wordt als vroeger.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:32 schreef Rudieh het volgende:
'De menselijke maat is weer terug'. Dit moet toch wel Herbert's quote van het jaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |