Ik bedoel het niet denigrerend, ik stel me alleen de situatie voor waarin je wordt gevraagd om aan een dergelijk programma mee te werken en vraag me dan af of je mensen in die situatie hier mee lastig moet vallen en of ze de gevolgen geheel kunnen overzien (voor jezelf, voor je partner, voor je kinderen, voor je familie en omgeving).quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan men wel goed nadenken???
Wat een denigrerende houding heb jij zeg
Denk je dat de mensen worden lastiggevallen? Denk je dat de makers van dit tv programma op een goede dag ineens voor de deur stonden? Deze mensen hebben zichzelf uiteraard opgegeven. Waarom zijn de gevolgen niet te overzien? Ze zullen het er echt wel goed over gehad hebben voordat ze besloten hier aan mee te werken. Ze zijn ziek, maar niet geestelijk gehandicapt (waardoor ze minder in staat zijn gevolgen te overzien).quote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef danos het volgende:
[..]
Ik bedoel het denigrerend, ik stel me alleen de situatie voor waarin je wordt gevraagd om aan een dergelijk programma mee te werken en vraag me dan af of je mensen in die situatie hier mee lastig moet vallen en of ze de gevolgen geheel kunnen overzien (voor jezelf, voor je partner, voor je kinderen, voor je familie en omgeving).
Ik bedoelde het niet denigrerend, beetje jammerlijke typo. Ik kan me alleen voorstellen dat het kan zijn dat mensen in zo'n situatie niet kunnen overzien. Als jij, en anderen, er stellig van overtuigd bent dat dit wel zo is, houdt daar de discussie opquote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen worden lastiggevallen? Denk je dat de makers van dit tv programma op een goede dag ineens voor de deur stonden? Deze mensen hebben zichzelf uiteraard opgegeven. Waarom zijn de gevolgen niet te overzien? Ze zullen het er echt wel goed over gehad hebben voordat ze besloten hier aan mee te werken. Ze zijn ziek, maar niet geestelijk gehandicapt (waardoor ze minder in staat zijn gevolgen te overzien).
En ja, die denigrerende toon is echt nergens voor nodig. Mensen verschillen in hoe ze met bepaalde situaties omgaan. Maar ga niet uit de hoogte doen omdat mensen anders denken dan jij.
ik zag gisteren een stukje, viel er halverwege in. Zag een bleke dunne man en een vrolijke gezond ogende vrouw, kleurtje, beetje voller. Een gezinsfoto werd genomen. Duidelijke zaak, die man zal ziek zijn. Je voelt m al aankomen, die vrouw vertelde dat ze uitzaaiingen had in haar longen, dat was gegroeid, in haar hoofd was het stabiel gebleven.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef alors het volgende:
Ik blijf het echt bizar en onbegrijpelijk vinden dat sommige ogenschijnlijk supervitale mensen zo ontzettend ziek kunnen zijn...
zijn dan ook echt kutziektes, je voelt je soms geweldig maar je weet dat het niet lang zal duren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:39 schreef computergirl het volgende:
De mevrouw met galgangkanker komt echt niet ziek over, zo raar....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |