quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
De Z is van ZOMG WE HEBBEN HET HELE ALFABET GEHAALD!
is mijn favo scheldwoord in de autoquote:
Ik mag 4 4 5 5 4 geloof ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag de volgende keer op het einde 3 5 minuten rennen. RIP aan de nabestaanden!
35???? of x 3 5????quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag de volgende keer op het einde 3 5 minuten rennen. RIP aan de nabestaanden!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zwarte plukken, en een tweedkleurige uitgroei
Ik wil van dat zwarte af, wil naar een iets lichtere tint bruin toe zodat de uitgroei niet zo heftig opvalt.
Ik ben echt heel erg grijs al
Intrigerend.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
schaar en molo ik heb bij kruidvat een pot haarcholesterol gehaald (ja echt) en dat is echt bazenspul!
Mijn haar lijkt doorgaans op touw maar met dit als masker 1x per week is het mooi bouncy en smooth
Kost maar 5 euro!
Er bestaat iets als reset color, dat haalt alle verf uit je haar. Anders dan bleken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan, want dat donkere moet dan gebleekt worden lijkt me?
Oeh wat is dezen? Is dat gewoon haarspul? Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
schaar en molo ik heb bij kruidvat een pot haarcholesterol gehaald (ja echt) en dat is echt bazenspul!
Mijn haar lijkt doorgaans op touw maar met dit als masker 1x per week is het mooi bouncy en smooth
Kost maar 5 euro!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh wat is dezen? Is dat gewoon haarspul? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:
Het is minder erg dan ik dacht, het is 4 5 5 4quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn komende 2 weken, dus dit 2x herhalen:
2 3 5 5 5
2 3 6 6 7
2 4 5 6 7
Met weinig wandelen
en wat is de naam ervan? Of foto van pot?quote:
Ja hiero steeds 2 ertussenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is minder erg dan ik dacht, het is 4 5 5 4(Met steeds 3 ertussen). Volgende week is wel matigjes, 5 7 7 5 met steeds 2 ertussen.
lang wit grijs haar vind ik overigens ook mooi, met passende kleding en make-up natuurlijk wel, niet volledig granny stylequote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er bestaat iets als reset color, dat haalt alle verf uit je haar. Anders dan bleken.
Ik durf alleen niet want dan zal blijken hoe erg de grijsschade is
volledig onhaalbaar maar zooooo gaaf, ook met die vlechtjesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook mijn haar op de lengte dat het over mijn tetten heen kanA la Danearys
ja maar ik vrees dat ik dan echt wel op een oma lijk. Ik en m`n zedige uiterlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
lang wit grijs haar vind ik overigens ook mooi, met passende kleding en make-up natuurlijk wel, niet volledig granny style
ziet er beter uit dan die C-merk potten van Schaarquote:
quote:
Voor 5 euro kan ik het wel proberenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet of je haar er niet vet van wordt schaar..bij mij iig niet. Mocht je het nou helemaal nits vinden neem ik die pot wel over
een lurkende mod in actie, wat is dezen!quote:
lekkere knalkleur op je lippen en je ogen beetje aangezet? Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja maar ik vrees dat ik dan echt wel op een oma lijk. Ik en m`n zedige uiterlijk
hedde gij een plaateke van den ingrediëntenlijst toevallig?quote:
ja en crocsquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
lekkere knalkleur op je lippen en je ogen beetje aangezet? Ik geloof er niks van
of draag je overdag echte tuindersvrouwen-kledij?
ik ga de pot er ff bij pakken, moment!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
hedde gij een plaateke van den ingrediëntenlijst toevallig?
ik ken anders een zeer geil wijf op de scoot en een paar zeer patent uit ziende gozers in rolstoelenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja en crocs
nee maar op scootmobiel he..ga je doorgaans niet zomaar voor sexy door. En als je dan grijs bent..nou ja :-/
Ik was ook ooit zo blondquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
volledig onhaalbaar maar zooooo gaaf, ook met die vlechtjes![]()
Zo'n kleur haar had ik dus vroeger he
Mocht ik het aandurven zal ik er een feauteau van makenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken anders een zeer geil wijf op de scoot en een paar zeer patent uit ziende gozers in rolstoelen
No sarcasmze zijn echt lekker
Daar heb ik nu een proefje voor gekregenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Voor 5 euro kan ik het wel proberen.
Weet je of er siliconen in zitten?
Ik gebruik nu Lush R&B voor de punten, vind ik ook fijn
Alanisquote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit blijft toch wel het ultieme "haar over de tetten":
[ afbeelding ]
Zulk haar![]()
Doe maar, ben wel benieuwdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mocht ik het aandurven zal ik er een feauteau van maken
Vloeibare parrafine vind mijn haar nooit zo tof.... vrees dat het echt even wat langer moet worden, want alleen in de uiterste puntjes zou wel kunnen. De rest van mijn haar wordt er heel vet van en is moeilijk uitwasbaarquote:
De tetten lukte haar blijkbaar nietquote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Alanis
Ik vind dit echt heeeel erg mooi
[ afbeelding ]
Dit is sowieso een pruik want ze heeft normaal bruin haar.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tetten lukte haar blijkbaar niet
[ afbeelding ]
Maar zou dat echt zijn?
Dat moet je je tegenwoordig altijd afvragen bij lang haar
Oei, dan is het voor mij ook geen goede denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vloeibare parrafine vind mijn haar nooit zo tof.... vrees dat het echt even wat langer moet worden, want alleen in de uiterste puntjes zou wel kunnen. De rest van mijn haar wordt er heel vet van en is moeilijk uitwasbaar
Oh dat is nog best wel mooi danquote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe maar, ben wel benieuwd
Vriend van me noemt me altijd Rogue (van X men) als ik het volgens hem te lang niet gekleurd heb, whehehehe Omdat het vooral in het midden wittig is
geil wijf welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is sowieso een pruik want ze heeft normaal bruin haar.
nope, zij heeft een pruik op, ze heeft van zichzelf donkerbruin haarquote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tetten lukte haar blijkbaar niet
[ afbeelding ]
Maar zou dat echt zijn?
Dat moet je je tegenwoordig altijd afvragen bij lang haar
zekers, als ik een lesbo was zou ik haar gevenquote:
bij mij begon het met mijn 18e maar het zet nog niet heeeeel erg doorquote:Op maandag 17 juni 2013 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is nog best wel mooi dan
Ik ben dat satdium al enkele jaren gepasseerd.
het nadeel als je op je 17e al grijs wordt
En Arya?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is diegene die Sansa speelt een van de enige zonder pruik op van de vrouwen.
Ja maar die heeft ook geen lang haar. Of misschien heeft ze juist wel een pruik voor kort haar op want haar eigen haarlengte is volgens mij langer.quote:
Pics?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ff getest: ik kan de haar tepel verberg truuk doen
oh ja, dat zou kunnenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ook geen lang haar. Of misschien heeft ze juist wel een pruik voor kort haar op want haar eigen haarlengte is volgens mij langer.
zet je m 5 minuten neer en haal ej m daarna weer wegquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat op FOK moet zetten
een kinderhand is gauw gevuldquote:Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word hier zo blij van![]()
[ afbeelding ]
Zeker welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat op FOK moet zetten
roxanna meta staat eronder, dus kan beide zijn vrees ikquote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw of een man?
Meta is dan wel weer ironischquote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
roxanna meta staat eronder, dus kan beide zijn vrees ik
een omgebouwde man?
yepquote:
Gewoon een man dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Maisnon het volgende:
het is geen 'omgebouwd' exemplaar mijn radar gaat niet af
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
Ik heb een zeeeeeeer mannelijk uitziende vrouwelijke collega gehad die Meta heette, dat was ook altijd binnenshoofds gniffelen als ik "haar" zag
Mijn 10jarige is best een wijsneus maar die is wel een stuk kinderlijkerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=147902165399603
Dat kid zou pas 10 jaar zijn, dat praten en dat zingen, niet echt een 10 jarige![]()
Ja ook hoe laag ze zingt enzo, maar ik denk wel dat het echt is. Voor de rest is die show natuurlijk meeeega aangedikt en hebben ze haar allang door een selectie gehad maar tochquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
Dat kid zou pas 10 jaar zijn, dat praten en dat zingen, niet echt een 10 jarige![]()
kan wel hoor, beeeetje vrouwrijp welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
quote:Eikie Prenger dat is iemand,van gene zijde, die door haar weer tot leven komt. xxxx
Vind ik leuk · Beantwoorden · 10 · vrijdag om 11:07
Ik heb haar alleen nog maar horen praten, maar die kan heul nooit 10 zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen chips meer eten want dat is slecht. Maar wel aan de lopende band Japanse mix kanen!
Zo zat ik dus ookquote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen nog maar horen praten, maar die kan heul nooit 10 zijn
Bwhehehe, altijd awkward wel jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een schrijfcursus gedaan waar een transgender persoon bij zat, maar dat was gewoon echt een man met net wat langer haar. Zij zag er zo mannelijk uit, had een hele lage stem, maar dan met quasi-vrouwelijke kleding (al aardig op leeftijd ook). Maar wel een vrouwennaam, maar ook weer twijfelachtig. We wisten bij god niet of het nou een hij of een zij was.
Tot iemand een keer refereerde naar haar als "hem" en zij het verbeterde
amazon.dequote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
weet iemand uit zijn hoofd (na de mediamarkt) een grote duitsche electro tent die een site heeft?
Saturn? weet niet hoe duits dat isquote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
weet iemand uit zijn hoofd (na de mediamarkt) een grote duitsche electro tent die een site heeft?
waarom?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
oh ja, ik gaat even kijken.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word hier zo blij van![]()
[ afbeelding ]
Goede productfoto welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
Oh, het is nog waar ook![]()
http://www.amazon.de/Asus(...)8-2&keywords=nexus+7
voorverkoop en levering vanaf de 19e (toch? mijn Duits is niet zo goed)
is nog niet officieel vrijgegeven dus wel logisch zoquote:
yep, omdat ik tegenwoordig vrij vaak aan het reizen ben en ik mijn telefoon dan te klein vind, handig in de keuken tijdens koken en op de bank.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar je wilt dus een nexus tablet?
hoe kom je daar zo op?
Ik kom bij tablet dus niet verder dan de ipadquote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, omdat ik tegenwoordig vrij vaak aan het reizen ben en ik mijn telefoon dan te klein vind, handig in de keuken tijdens koken en op de bank.
Of youtube filmpjes kijken hoe ik mijn ogen nu weer zal opmaken ofzo in de slaapkamer, hoef ik niet te klooien met telefoon of laptop
Dit is imo de beste keuze na de iPad.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom bij tablet dus niet verder dan de ipad
Jepquote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn iPad in de keuken![]()
Helemaal onder meel en vieze vingers dan
oh, wazige shitquote:Op maandag 17 juni 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
Mijn iPad
Maar als je hem binnen 16 uur en nog wat besteld zou je hem woensdag in huis moeten hebben, zo lees ik het.
Alleen is het dus niet dat je bij Amazon.de zelf bestelt maar via een tussenhandelaar ofzo. Beetje onduidelijk.
http://www.amazon.de/gp/b(...)FR9&me=AECXUIPIUVV75
ik vind een iPad te duur en ik haat itunesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom bij tablet dus niet verder dan de ipad
Open keuken, alles in de buurt zonder dat het vies wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn iPad in de keuken![]()
Helemaal onder meel en vieze vingers dan
Ik heb toch een imacquote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind een iPad te duur en ik haat itunes
Als je niet apple geil bent is dit dikke prima hoor. Ik ga alleen huilen als je een kruidvat of Intertoys tablet kooptquote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind een iPad te duur en ik haat itunes
ja, das een minder leuk doel om je geld naar te brengenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil nog steeds een nieuwe ipad.. En ik ga best leuk met niet falen enzo.. Maar de keuken heeft wat meer gekost dan geplanned![]()
En waar ik eigenlijk nog meer van baal: M'n spiraal kon dus niet vervangen worden bij de huisarts.. Dus moest dat in het ziekenhuis gedaan worden... O hai eigen risico![]()
Dus het gespaarde geld gaat daarheen
kinder tabletsquote:Op maandag 17 juni 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet apple geil bent is dit dikke prima hoor. Ik ga alleen huilen als je een kruidvat of Intertoys tablet koopt
ik had een kruidvat tablet gehaald maar na een paar weken terug gestuurd toenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet apple geil bent is dit dikke prima hoor. Ik ga alleen huilen als je een kruidvat of Intertoys tablet koopt
Ik was dus voor 15 minuten met de benen wijd liggen 350 euro kwijt.. Het spiraal zelf had ik al vergoed gekregenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, das een minder leuk doel om je geld naar te brengen![]()
Koos moet een bult laten weg halen (nee, niet in zijn broek) en daar moest een echo van gemaakt worden maar omdat het te groot en rare vorm was i.v.m. tumorrisico ook nog een MRI met contrast en dan 4 bezoekjes aan chirurg en dan is hij nu nog niet eens geopereerd... dat moet nog.
Ben wel benieuwd wat voor rekening dat wordt, zijn eigen risico heeft hij er in ieder geval uit
ja preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij heeft Molo al eens een kruidvat tablet geprobeerd
Dat was echt fantastisch jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had een kruidvat tablet gehaald maar na een paar weken terug gestuurd toen![]()
wel al mijn geld terug gekregenkutding
hoeveel is max tegenwoordig/bij jouw verzekering?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was dus voor 15 minuten met de benen wijd liggen 350 euro kwijt.. Het spiraal zelf had ik al vergoed gekregen.
En ik heb maximaal vrijwillig risico, dus ik kan ook niet zeggen dat ik nu alle ziektes kan krijgen die ik wil.
Ik heb er 500 bij, dus 850 in totaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeveel is max tegenwoordig/bij jouw verzekering?
volgend jaar gewoon gezond blijven en geen spiralen meer laten zetten, scheelt weer
En bedenk je wat een kind gekost had, dat valt dit nog mee![]()
quote:
ECH WEL!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Maar even serieus, zo lang is mijn haar niet heur.
hij zegt alleen maar boos dat ik een iPad moet kopen en dat hij zich er niet mee bemoeit als ik iets anders koop, omdat het dan toch rotzooi isquote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat Koos er niets van zegtOf doet hij dat wel en doe jij dan LALALALALAAA?
Droog komt het tot ongeveer halverwege mijn tetten. Nat iets verder, maar echt overheen lukt niet denk ik.quote:
ja begrijpelijk....quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er 500 bij, dus 850 in totaal.
En ik heb vorig jaar niks gebruikt. Ik had van tevoren berekend dat de premie van twee jaar gelijk stond aan die 500 euro, dus feitelijk ga ik er niet op achteruit als ik dit jaar al het eigen risico op zou maken. Maar toch voelt het niet helemaal zo
gewoon gaan zitten, dan lukt het welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Droog komt het tot ongeveer halverwege mijn tetten. Nat iets verder, maar echt overheen lukt niet denk ik.
Ja maar jij bent lang en je tetten zijn grootquote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Droog komt het tot ongeveer halverwege mijn tetten. Nat iets verder, maar echt overheen lukt niet denk ik.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hij zegt alleen maar boos dat ik een iPad moet kopen en dat hij zich er niet mee bemoeit als ik iets anders koop, omdat het dan toch rotzooi is![]()
Oftewel LALALALALALA
Mijn schaamhaar komt niet tot mijn tettenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon gaan zitten, dan lukt het wel
Benen in de lucht en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
hij zat vandaag te schelden dat zijn iphone stuk was en reparatie zo duur werd, dus toen had ik 'm weer mooi even terug geaktquote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Megatoby en ik samen hebben eigenlijk alles dubbelBehalve de gsm dan nu niet meer
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar komt niet tot mijn tetten
Ja okay.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lang en je tetten zijn groot
Ik heb mijn haar net even gemeten, 52cm
Die van mij is gejatquote:Op maandag 17 juni 2013 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
hij zat vandaag te schelden dat zijn iphone stuk was en reparatie zo duur werd, dus toen had ik 'm weer mooi even terug geakt
Heb jij dan een andere/kapotte mobiel of hij?
oei, das klote!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die van mij is gejatDus nu wacht ik maar een paar maanden. In september zal het nieuwe model aangekondigd worden denk ik en dan pak ik wel een nieuwe. Te duur voor mij op dit moment om voor een ouder model nog dat geld uit te geven.
Dus eerst hadden we beide een iPhone 4s en beide hebben we de iPad 1 en dan liggen er 3 laptops als we samen zijn en hij heeft nog een mac pro
oranjevereniging?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, waar zou ik koningshuis vingerhoedjes kunnen krijgen?
De nieuwe mac pro is een stuk kleinerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
oei, das klote!
Ja, apple spullen hebben is een dure hobby wel
Wij hebben ook wel veel spullen liggen maar gelukkig is meeste van Koos zijn werk
Ben zo blij dat we met de verhuizing alle desktops weggemikt hebben, scheelt zoveel ruimte
Nu gewoon als we opruimen een stapeltje laptops, telefoons, ereader en that's it
Een toeristenshop?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, waar zou ik koningshuis vingerhoedjes kunnen krijgen?
vast welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Mss het volgende:
Ja, ik ga morgen Amsterdam centrum wel in. Misschien heeft het paleis op de dam een giftshop.
is dat zo'n 13 komma nog wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
De nieuwe mac pro is een stuk kleiner![]()
[..]
Een toeristenshop?
Mijn oma is fervent verzamelaar en ze komt morgen terug uit het ziekenhuis en gezien ik morgen toch down under ben leek het me wel leuk om die voor haar te kopen omdat ze al eens had laten vallen dat ze die erg graag wilde hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
vast wel
Rijks vast ook wel.
en anders deze matigen site, die zeggen ze te hebben, waar, dat weet alleen niemand
http://www.djem.nl/index_bestanden/Page354.htm
Nee de desktop mac. Nu is dat een gigantische kast en dat wordt een klein zwart rond dingquote:
Ah tof!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn oma is fervent verzamelaar en ze komt morgen terug uit het ziekenhuis en gezien ik morgen toch down under ben leek het me wel leuk om die voor haar te kopen omdat ze al eens had laten vallen dat ze die erg graag wilde hebben.
zo, das een verbetering! Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef megamandy het volgende:
Nu dit:
[ afbeelding ]
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ja en dat zwarte ding komt qua hoogte even hoog als waar bij de oude de aan/uit knop zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, das een verbetering! Ziet er goed uit!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dat zwarte ding komt qua hoogte even hoog als waar bij de oude de aan/uit knop zit
das zeker Toby's huis?quote:
Jepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
das zeker Toby's huis?
Echt zo'n mannen interieur![]()
hahahaha, nice!
die glasplaat, bureaustoel en vloer zijn echt briljant bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepEn als ik er ben gooi ik meestal het hele bureau vol met make-up spullen
Alleen die foto kan ik even niet vinden
Zijn vloer is epicquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die glasplaat, bureaustoel en vloer zijn echt briljant bij elkaar.
Toen ik Koos leerde kennen had hij alle meubels zwart, alle kleurdingen donkerblauw en een zig zag bruin, rood, blauw dekbed
oh ik dacht zo'n vloerbeschermer voor de bureaustoel te spotten, de vloer zelf zie ik niet heel goedquote:
Nee maar die heb ik welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht zo'n vloerbeschermer voor de bureaustoel te spotten, de vloer zelf zie ik niet heel goed
handig toch, anders is heel je vloer naar zijn grootje door die wielenquote:
Ja ik had het gekocht omdat ik vinyl op mijn kamer had liggen in Eindhoven, wilde de stoel niet zo lekker over rollenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
handig toch, anders is heel je vloer naar zijn grootje door die wielen
ik ga mijn nest eens in, de wekker gaat weer vroeg loeien vrees ik
Ik zag laatst zo'n ding in het echtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef Molo het volgende:
ik zat nog nét eventjes wat websites te sluiten, zie ik greekoor voorbij komen in een onesie op masja's zaait in het root trip artikel![]()
![]()
ik ga lachend slapen geloof ik, echt.... damn....
Ja die zag ik laatst ook! Deed me beetje denken aan een babypakjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef Molo het volgende:
ik zat nog nét eventjes wat websites te sluiten, zie ik greekoor voorbij komen in een onesie op masja's zaait in het root trip artikel![]()
![]()
ik ga lachend slapen geloof ik, echt.... damn....
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik ben jaloers op iedereen die vandaag wel een zomerse outfit aan kan
Kutwerk op lab en lange spijkerbroek en dichte schoenen moeten dragen en zo![]()
waarom loopt alles met arts altijd uitquote:
Laatst bij mn internist ging ik op tijd naar binnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
waarom loopt alles met arts altijd uit.
Moet je voor controle?
Ik ben altijd als eerste aan de beurt bij de tandarts en nog loopt het dan uit omdat hij zelf altijd laat isquote:
Ik sta op een lab waar machines tot 250 graden worden opgestooktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit hier naast de airco en het is een koelkast
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik sta op een lab waar machines tot 250 graden worden opgestookt
ik heb sinds kort de ijskoffie latte machatto van de aldi ontdekt, erm nerm nerm nermquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Eindelijk m'n horloge weer opgehaald bij de juwelier yay. en aardbeiers en munt gehaald, in een grote kan met water en dan zo opdrinken
maar eerst m'n ijskoffie opdrinken
![]()
en bij de tandarts had ik 2 iniminimini gaatjes, maar die hoef ik dus pas in augustus te laten vullen
ermnermnermquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb sinds kort de ijskoffie latte machatto van de aldi ontdekt, erm nerm nerm nerm
ja hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:21 schreef Diconnected het volgende:
mag ik mijn schoonmoeder in beton storten kthnxbye
echt ik word zo schijtziek van dat mensquote:
ja jullie huis staat lekker in de zon natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:29 schreef Mirjam het volgende:
Ik hebd e ventilator maar van zolder gehaald, heet hier
de hele dag in de zonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja jullie huis staat lekker in de zon natuurlijk![]()
heb hier mijn raam open gedaan en de balkon deur, dus nu een lekker briesje hieren mijn kamer staat nu niet in de zon dus de rest van de dag lekker koel hier
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
echt ik word zo schijtziek van dat mensik wou er eerst voor m'n verjaardag uitnodigen maar dat ga ik dus niet doen. en m'n moeder wilt er ook niet in huis hebben
![]()
![]()
lekker saunazitten in je eigen huisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef megamandy het volgende:
Ooh bah bij Megatoby inderdaad ookDat wordt leuk vanavond
vind jij ook zo leukquote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
vind jij ook zo leuk![]()
je mag hier wel komen derpen als je wilt
its funny cuz its sadquote:
ze wilt niet helpen met mij en sjon met verhuizen 'want dat is van jullie, bemoei me ik niet mee', en gister zei sjon dat ze geen respect voor mijn moeder kan opbrengen vanwege der vriend enzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat heeft ze nu weer gedaan dico!!!
Erquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
its funny cuz its sad
[..]
ze wilt niet helpen met mij en sjon met verhuizen 'want dat is van jullie, bemoei me ik niet mee', en gister zei sjon dat ze geen respect voor mijn moeder kan opbrengen vanwege der vriend enzo.
schoonmoedersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
its funny cuz its sad
[..]
ze wilt niet helpen met mij en sjon met verhuizen 'want dat is van jullie, bemoei me ik niet mee', en gister zei sjon dat ze geen respect voor mijn moeder kan opbrengen vanwege der vriend enzo.
Ik vind dat Fred gewoon 100 wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij bent al weduwe op je 40e
ja dat dus. en gister konden we dus echt megaveel spullen van een collega van sjon gratis meenemen, dus moesten wel alles inpakken en inladen in de auto. en zij was mee want zij reed met de auto, maar ze is gewoon op de bank gaan zitten en heeft naar ons zitten kijken hoe we alles hebben ingepakt, 4x naar beneden en terug naar de auto zijn gelopen, en vervolgens wou ze bij sjon thuis de auto op de haven zetten en ons dan weer 4x heen en weer laten lopenquote:
WAT HEB JE NIET BEGREPEN AAN BIJNA DODE OUDE MAN MET VEEL GELD.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat Fred gewoon 100 wordt
ERMAGERD WAT IS ER MIS MET DEZEN MENS?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat dus. en gister konden we dus echt megaveel spullen van een collega van sjon gratis meenemen, dus moesten wel alles inpakken en inladen in de auto. en zij was mee want zij reed met de auto, maar ze is gewoon op de bank gaan zitten en heeft naar ons zitten kijken hoe we alles hebben ingepakt, 4x naar beneden en terug naar de auto zijn gelopen, en vervolgens wou ze bij sjon thuis de auto op de haven zetten en ons dan weer 4x heen en weer laten lopen__! dus toen hebben we maar even vriendelijk gevraagd of ze niet even voor de deur kon parkeren om alles uit te laden. kwam er een auto aan, zij in paniek, ik loop naar die auto, ik zeg 'we zijn bijna klaar hoor', die 2 dudes in die auto hadden zoiets van 'joh doe rustig aan' en zij in paniek
. en vervolgens zij de auto wegzetten en wij hebben dus weer 4x heen en weer kunnen lopen naar boven om alle spullen boven te zetten. maar ze wil dus met niks van ons bemoeien, mijn moeder gaat dus garant voor ons staan want dat wil zij dus niet, ze wil ook niet de polisgegevens van de WA verzekering aan sjon geven want dan heeft de woningscoperatie haar gegevens en dan is ze haar privacy kwijt.
![]()
KUT, ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT HEB JE NIET BEGREPEN AAN BIJNA DODE OUDE MAN MET VEEL GELD.
Jij hebt alleen de oude man genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat dus. en gister konden we dus echt megaveel spullen van een collega van sjon gratis meenemen, dus moesten wel alles inpakken en inladen in de auto. en zij was mee want zij reed met de auto, maar ze is gewoon op de bank gaan zitten en heeft naar ons zitten kijken hoe we alles hebben ingepakt, 4x naar beneden en terug naar de auto zijn gelopen, en vervolgens wou ze bij sjon thuis de auto op de haven zetten en ons dan weer 4x heen en weer laten lopen__! dus toen hebben we maar even vriendelijk gevraagd of ze niet even voor de deur kon parkeren om alles uit te laden. kwam er een auto aan, zij in paniek, ik loop naar die auto, ik zeg 'we zijn bijna klaar hoor', die 2 dudes in die auto hadden zoiets van 'joh doe rustig aan' en zij in paniek
. en vervolgens zij de auto wegzetten en wij hebben dus weer 4x heen en weer kunnen lopen naar boven om alle spullen boven te zetten. maar ze wil dus met niks van ons bemoeien, mijn moeder gaat dus garant voor ons staan want dat wil zij dus niet, ze wil ook niet de polisgegevens van de WA verzekering aan sjon geven want dan heeft de woningscoperatie haar gegevens en dan is ze haar privacy kwijt.
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Wat voor slippers?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Mannen die slippers dragen buiten de douche (laat staan buiten het huis) : Jah oder Nisht Nisht?
Persoonlijk vind ik dat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Mannen die slippers dragen buiten de douche (laat staan buiten het huis) : Jah oder Nisht Nisht?
Zolang het niet van die bad-slippers met alleen een brede band zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
ZE MOGEN OOK AL GEEN HAKKEN AANquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet waarom vrouwen wel slippers zouden mogen dragen en mannen niet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZE MOGEN OOK AL GEEN HAKKEN AAN
Tuurlijk wel, ik heb vaste mannelijke klanten in de winkel die hakken kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZE MOGEN OOK AL GEEN HAKKEN AAN
Dus hakken mag wel maar slippers niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb vaste mannelijke klanten in de winkel die hakken kopen.
'ik zie dat je zwanger bent'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo ontmaagd wil worden en een vrouw zoekt en dan gaat proberen een zwangere vrouw te versieren![]()
Bijna goed
Jij hebt hem ook gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'ik zie dat je zwanger bent'
'ja...'
'oh, dus je hebt een vriend?'
nee het komt van een potje jam
dat gedoe met die kickboksvrouw ook, zo fakking tenenkrommendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook gezien.
Ben nu aan het terugkijken.
Wat een figuur zeg
Ik mis die blije sjakie die met die christelijke vrouw getrouwd wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gedoe met die kickboksvrouw ook, zo fakking tenenkrommend
Jepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus hakken mag wel maar slippers niet?![]()
Op kantoor kunnen slippers echt niet imho. Maar verder gewoon buiten; in vrije tijd; mogen mannen best slippers (idd: teenslippers oid) dragenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een hele uitgesproken mening daarover. De rest van mij kantoorcollega's blijkbaar niet![]()
Ligt eraan, SF zit op kantoor met 2 vrienden, als er geen klanten komen kan hij makkelijk met slippers zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op kantoor kunnen slippers echt niet imho. Maar verder gewoon buiten; in vrije tijd; mogen mannen best slippers (idd: teenslippers oid) dragen
My 2 cts
JIJ DRAAGT VANS JIJ HEBT GEEN RECHT VAN SPREKENquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een hele uitgesproken mening daarover. De rest van mij kantoorcollega's blijkbaar niet![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ DRAAGT VANS JIJ HEBT GEEN RECHT VAN SPREKEN
Ja maar je weet nooit of er eventueel een klant langs zou kunnen komen... Alleen al daarom doet cif nooit een korte broek of vrijetijdsshirt aan naar het werkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan, SF zit op kantoor met 2 vrienden, als er geen klanten komen kan hij makkelijk met slippers zitten
En ik vind slippers bij mannen wel leuk, tenzij het idd van die el cheapo blauwe badslippers zijn waar iedereen mee op de camping loopt. Beter toffe slippers aan dan met 30 graden sokken en sneakers en dan freaking zweetpoten
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh is nog niet duidelijk
*ik moet poepen, heb zoveel gegeten*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*ik moet poepen, heb zoveel gegeten*
OH NEE HET IS EEN BABY.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, het gemiddelde kantoor heeft een klimaat van niks - bijvoorbeeld op ons hoofdkantoor: koud in winter en te warm in de zomer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Mss het volgende:
Een beetje kantoorpand heeft ook wel gewoon airco toch? Dan zijn slippers toch nergens voor nodig?
De meeste klanten van ons klagen ook; wij hebben een green climate control system (ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Mss het volgende:
Een beetje kantoorpand heeft ook wel gewoon airco toch? Dan zijn slippers toch nergens voor nodig?
Hmm ja dat is wel klote.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, het gemiddelde kantoor heeft een klimaat van niks - bijvoorbeeld op ons hoofdkantoor: koud in winter en te warm in de zomer.
lolzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Mss het volgende:
Dat is wel irritant ja, als het in kantoor 17/18 graden is en dan kom je buiten.. val je meteen om.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT HAAT HAAT van die ijskoude airco. Ik kan daar echt niet tegen. Vooral die overgang van heet naar zo'n ruimte,dan voel ik me zo kut
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
Deze vind ik grappigwel te duur
[ afbeelding ]
Wij hadden het koud op het werk, dus hebben we het raam open gezetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, als het in kantoor 17/18 graden is en dan kom je buiten.. val je meteen om.
Zoals bij ons jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, als het in kantoor 17/18 graden is en dan kom je buiten.. val je meteen om.
Het is bijna knap!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Incantrix het volgende:
Dat je zo een stukje kaas hebt dat in je keel blijft steken, dan een slok melk neemt om 'm weg te spoelen, die melk rechstreeks je luchtpijp ingiet en bij het inademen om de melk eruit te hoesten dat stuk kaas inademt
En terwijl ik blauw aangelopen mijn stoel weer opklom werd ik ook nog uitgelachen want mongolquote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Incantrix het volgende:
Dat je zo een stukje kaas hebt dat in je keel blijft steken, dan een slok melk neemt om 'm weg te spoelen, die melk rechstreeks je luchtpijp ingiet en bij het inademen om de melk eruit te hoesten dat stuk kaas inademt
Dode mussen op het spoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO heeft alles vertraging en vallen er treinen uit! Sneeuwt het ofzo?
Het spoor smeltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO heeft alles vertraging en vallen er treinen uit! Sneeuwt het ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |