quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
De Z is van ZOMG WE HEBBEN HET HELE ALFABET GEHAALD!
is mijn favo scheldwoord in de autoquote:
Ik mag 4 4 5 5 4 geloof ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag de volgende keer op het einde 3 5 minuten rennen. RIP aan de nabestaanden!
35???? of x 3 5????quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag de volgende keer op het einde 3 5 minuten rennen. RIP aan de nabestaanden!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zwarte plukken, en een tweedkleurige uitgroei
Ik wil van dat zwarte af, wil naar een iets lichtere tint bruin toe zodat de uitgroei niet zo heftig opvalt.
Ik ben echt heel erg grijs al
Intrigerend.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
schaar en molo ik heb bij kruidvat een pot haarcholesterol gehaald (ja echt) en dat is echt bazenspul!
Mijn haar lijkt doorgaans op touw maar met dit als masker 1x per week is het mooi bouncy en smooth
Kost maar 5 euro!
Er bestaat iets als reset color, dat haalt alle verf uit je haar. Anders dan bleken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan, want dat donkere moet dan gebleekt worden lijkt me?
Oeh wat is dezen? Is dat gewoon haarspul? Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
schaar en molo ik heb bij kruidvat een pot haarcholesterol gehaald (ja echt) en dat is echt bazenspul!
Mijn haar lijkt doorgaans op touw maar met dit als masker 1x per week is het mooi bouncy en smooth
Kost maar 5 euro!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh wat is dezen? Is dat gewoon haarspul? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:
Het is minder erg dan ik dacht, het is 4 5 5 4quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn komende 2 weken, dus dit 2x herhalen:
2 3 5 5 5
2 3 6 6 7
2 4 5 6 7
Met weinig wandelen
en wat is de naam ervan? Of foto van pot?quote:
Ja hiero steeds 2 ertussenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is minder erg dan ik dacht, het is 4 5 5 4(Met steeds 3 ertussen). Volgende week is wel matigjes, 5 7 7 5 met steeds 2 ertussen.
lang wit grijs haar vind ik overigens ook mooi, met passende kleding en make-up natuurlijk wel, niet volledig granny stylequote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er bestaat iets als reset color, dat haalt alle verf uit je haar. Anders dan bleken.
Ik durf alleen niet want dan zal blijken hoe erg de grijsschade is
volledig onhaalbaar maar zooooo gaaf, ook met die vlechtjesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook mijn haar op de lengte dat het over mijn tetten heen kanA la Danearys
ja maar ik vrees dat ik dan echt wel op een oma lijk. Ik en m`n zedige uiterlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
lang wit grijs haar vind ik overigens ook mooi, met passende kleding en make-up natuurlijk wel, niet volledig granny style
ziet er beter uit dan die C-merk potten van Schaarquote:
quote:
Voor 5 euro kan ik het wel proberenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet of je haar er niet vet van wordt schaar..bij mij iig niet. Mocht je het nou helemaal nits vinden neem ik die pot wel over
een lurkende mod in actie, wat is dezen!quote:
lekkere knalkleur op je lippen en je ogen beetje aangezet? Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja maar ik vrees dat ik dan echt wel op een oma lijk. Ik en m`n zedige uiterlijk
hedde gij een plaateke van den ingrediëntenlijst toevallig?quote:
ja en crocsquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
lekkere knalkleur op je lippen en je ogen beetje aangezet? Ik geloof er niks van
of draag je overdag echte tuindersvrouwen-kledij?
ik ga de pot er ff bij pakken, moment!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
hedde gij een plaateke van den ingrediëntenlijst toevallig?
ik ken anders een zeer geil wijf op de scoot en een paar zeer patent uit ziende gozers in rolstoelenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja en crocs
nee maar op scootmobiel he..ga je doorgaans niet zomaar voor sexy door. En als je dan grijs bent..nou ja :-/
Ik was ook ooit zo blondquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
volledig onhaalbaar maar zooooo gaaf, ook met die vlechtjes![]()
Zo'n kleur haar had ik dus vroeger he
Mocht ik het aandurven zal ik er een feauteau van makenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken anders een zeer geil wijf op de scoot en een paar zeer patent uit ziende gozers in rolstoelen
No sarcasmze zijn echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |