Ik moet de machine aan de gang houden en beladen, steeds een uur wachten en dan voor 5 minuten werk...quote:
Was het maarquote:Op maandag 17 juni 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
mano zit in de prostitutie aahahahdwhwhahahahaha
Het is nooit te laat om de mensen om je heen trots te makenquote:
Lijkt me wel lekker dodelijk zo 'snachts, zegquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik moet de machine aan de gang houden en beladen, steeds een uur wachten en dan voor 5 minuten werk...
Als ze lekker is, gewoon goedmaken, neuken en weggaan.quote:
Gast, je krijgt betaald per uur, en je werkt maar 5min. Ondertussen lekker FOK!en. Niet verkeerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik moet de machine aan de gang houden en beladen, steeds een uur wachten en dan voor 5 minuten werk...
Ja ik ben net van die van mij af, beetje olie op 't vuur gooien als ik dat doequote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ze lekker is, gewoon goedmaken, neuken en weggaan.
Zei een ex van me een tijd terug dat ze eigenlijk wel een trio had willen doen met een chickie er bij.quote:
Jointje erbij.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker dodelijk zo 'snachts, zeg
Ze wil gewoon dat je d'r gaat missenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zei een ex van me een tijd terug dat ze eigenlijk wel een trio had willen doen met een chickie er bij.
Zeg dan godverdomme niks
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja ik ben net van die van mij af, beetje olie op 't vuur gooien als ik dat doe
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zei een ex van me een tijd terug dat ze eigenlijk wel een trio had willen doen met een chickie er bij.
Zeg dan godverdomme niks
Maar de tijd gaat zo langzaam.. Liever heb ik het gewoon lekker druk, ga ik ook voldaan naar huis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, je krijgt betaald per uur, en je werkt maar 5min. Ondertussen lekker FOK!en. Niet verkeerd.
Mag je ook snacken en verdient het een beetje?
Volgens mij zat ze gewoon naar een beurt te vissen.. Maar sinds we uit elkaar zijn is ze er niet beter op geworden, ben er dus maar niet op in gegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee, even afwachten dus.
[..]En dat geloof jij?
Dat is gewoon guilt trippen, meteen wegdumpen zulke wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |