Een buschauffeur die ekte drive-skills heeft.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de master van de bus aka de buschauffeur
mijn oom is busmaster
ophoerenquote:
eh ja.quote:
spuughekel aan die kutsponsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn jullie ook ALLEMAAL spongebob fan?
waar zie je dat?quote:
zolang ie maar burgers bakt ..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Neequote:
Ik zet mezelf naar als jouw partner.quote:
JNG / [Het grote JNG-Liftwedstrijdtopic] Aanmelden!quote:
quote:
Ja is goed, ik had onder voorbehoud gedaan omdat je misschien niet serieus met mij wildequote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet mezelf naar als jouw partner.
[..]
JNG / [Het grote JNG-Liftwedstrijdtopic] Aanmelden!
Beter dan ooitquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vOORNAAMaCHTERNAAM OMG
Alles goed
Vind het nog steeds leukquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Leeftijdsdiscriminerende kutwedstrijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
lang niet gesprokenquote:
quote:
Ach ja, waarom niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja is goed, ik had onder voorbehoud gedaan omdat je misschien niet serieus met mij wilde![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
eh ja.
maar moet ik dan nog een kabel van dat verloop ding naar de tv doen? ja toch.
Dan ben je toch wel 16?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminerende kutwedstrijd
^999quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
http://www.magnacartaholygrail.com/
NICE NICE NICE NICE
allangquote:
Ezell haat mijquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben een jong broekiej van 18, misschien wilde je met fok-it
Nah, zie geen reden om niet met jou als partner te gaan hoor. Aardige gozer, dus uhm.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben een jong broekiej van 18, misschien wilde je met fok-it
Weten we nog niet.quote:
Topquote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zie geen reden om niet met jou als partner te gaan hoor. Aardige gozer, dus uhm.
subtiele hosselquote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weten we nog niet.Volgens mij ben jij wel een goeie lift-partner
quote:
Ben jij nog geen 16?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminerende kutwedstrijd
ik hossel Pizza altijdquote:
Sowieso.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Topliften met mevrouw Ezell, wij winnen sowieso
Ik ben best wel een goede liftpartnerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weten we nog niet.Volgens mij ben jij wel een goeie lift-partner
oh, huh. naja oke.quote:
quote:
Zal vast wel, is al over een maand dusquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben best wel een goede liftpartner![]()
als het na een bepaalde datum begin juli voor 2 juli is kan ik meedoen
Dit is nooit gebeurd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik weet nog dat pizza dronken was en liedjes ging zingen!!
quote:
Dan doe ik meequote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vast wel, is al over een maand dus
Goed idee, barbecueën bij iemand bijvquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Misschien is het leuk om ergens met z'n allen te eindigen waar we dan met z'n kunnen eten of zo.
moet je je ff aanmeldenquote:
ik heb die clipsquote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
IK GA MEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een minibalkonnetje, dus dat wordt 'em niet.quote:
Wist ik alquote:
Barbecueën op Ezell's balkonnetjequote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een minibalkonnetje, dus dat wordt 'em niet.Maar Utrecht zou nog niet eens zo'n hele verkeerde eindpunt zijn. Dan kan iedereen makkelijk naar huis.
Dan moet je niet heel ver toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een minibalkonnetje, dus dat wordt 'em niet.Maar Utrecht zou nog niet eens zo'n hele verkeerde eindpunt zijn. Dan kan iedereen makkelijk naar huis.
oh ik mag toch nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet mezelf naar als jouw partner.
[..]
Kan wel in een park of zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist ik al
[..]
Barbecueën op Ezell's balkonnetje![]()
Utrecht is idd prima
Ander beginpunt, duh.quote:
Hoezo?quote:
die clipsquote:
Ja gewoon in een park chillen met een barbecuequote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan wel in een park of zo.
[..]
Ander beginpunt, duh.
[..]
Hoezo?
Tweelingsbroer stemquote:
Hoi mam, ik ga mensen van het internet ontmoeten EN ik ga liften.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan wel in een park of zo.
[..]
Ander beginpunt, duh.
[..]
Hoezo?
Geniaalquote:
Gewoon liegen en zeg dat je mensen van het internet gaat ontmoeten en niet liften!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi mam, ik ga mensen van het internet ontmoeten EN ik ga liften.
Haha. Nee.
Ach ja, vaag smoesje geen optie?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Al bezetquote:
Nee ik kan niet goed liegen en ga me dan heel schuldig voelenquote:
*proestquote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Je hebt VA ontmoet. Neem hem mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kan niet goed liegen en ga me dan heel schuldig voelen
Jouw man heeft later wel geluk, jij zal nooit vreemdgaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ahw goede eigenschapquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of vreemdgaan en het altijd eerlijk opbiechtenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw man heeft later wel geluk, jij zal nooit vreemdgaan.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Mama ik ga met Krabs liften
"Niet je geld aan hem geven"
Oke mam
Is dat echt zo gebeurd?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oke mam
Krabs houdt van centjes :Squote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw man heeft later wel geluk, jij zal nooit vreemdgaan.
quote:
OMGquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oke mam
Neequote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Toto en ik zijn het enige team dat al gemaakt is. IS EEN VOORTEKEN.
"neenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef zwerty het volgende:
'Hey ik zie dat je zwanger bent'
'Ja dat klopt'
'Heb je een vriend?'
JA wel leukquote:
Ja dat weet ze ook nietquote:
Wat heb je dan gezegd toen je met hem afsprak?quote:
mam ik ga daten met een DJ doeiquote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd toen je met hem afsprak?
Ik geef je wel een chocolade-medaille als je huilend als laatst over de streep komtquote:
HAquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef je wel een chocolade-medaille als je huilend als laatst over de streep komt
WTf die kwam ik net op youtube tegen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef je wel een chocolade-medaille als je huilend als laatst over de streep komt
Ze was er niet toen ik weg ging dus ik heb een briefje geschreven dat ik bij een vriendin was. En toen ik thuis kwam en ze vroeg hoe het was bij haar rende ik naar boven en gaf ik onderweg antwoord. Dus ze had me toen niet direct gezien.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd toen je met hem afsprak?
Lijkt me onmogelijk, maar wie weetquote:
omgquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze was er niet toen ik weg ging dus ik heb een briefje geschreven dat ik bij een vriendin was. En toen ik thuis kwam en ze vroeg hoe het was bij haar rende ik naar boven en gaf ik onderweg antwoord. Dus ze had me toen niet direct gezien.
ga ik zo kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
JA wel leuk
https://soundcloud.com/celestialgrounds/beat-goes-on-demo
deze is nu op replay bij mij
Wow, dan vind je het wel heel moeilijk om te liegen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze was er niet toen ik weg ging dus ik heb een briefje geschreven dat ik bij een vriendin was. En toen ik thuis kwam en ze vroeg hoe het was bij haar rende ik naar boven en gaf ik onderweg antwoord. Dus ze had me toen niet direct gezien.
dus ze zag je zuigzoen niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Enge mannetjes van de weg halen.quote:
Zeker niet, ik ben een meisje. Die nemen ze vast wel mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
ja lol die is net nieuw en wordt gesponsord anders had ik het ook nie tgekend hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WTf die kwam ik net op youtube tegen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Enge mannetjes van de weg halen.![]()
![]()
[..]
Zeker niet, ik ben een meisje. Die nemen ze vast wel mee.
[..]![]()
Mensen die niet kunnen liegen zijn schattig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
doet het niet bij mij. Sommige youtube filmpjes laden niet meer ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
ga ik zo kijken
en kijk sof, jay-z (man van beyonce) gaat extreem groot nieuw album maken
hoop dat het vet album wordt
yeezus valt nml wel tegen
www.magnacartaholygrail.com
allemaal samsung galaxy kkopen dan krijg je gratis album
Net als meisjes die geen gore durven te kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen liegen zijn schattig.
die wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Net als meisjes die geen gore durven te kijken
wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kijk dit eens
http://www.weebls-stuff.com/songs/footy/
http://www.weebls-stuff.com/songs/badgers/
gore wat? +:quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
onze mascotte = footy/badger kies maarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf
Overigens moeten we wel een mascotte hebben dan.
Wie kijkt dat nou wel!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
aaa balenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
doet het niet bij mij. Sommige youtube filmpjes laden niet meer ofzo.
Nee, en die kan je sowieso niet meenemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
onze mascotte = footy/badger kies maar![]()
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, dan vind je het wel heel moeilijk om te liegen ja
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen liegen zijn schattig.
Gore is extreem vieze dingen, zoals een gif van een onthoofding, of een man die scherven in zijn kont heeft ofso.quote:
Ja, alleen last van hooikoorts. dus drink veel water. maar dat deed ik sowieso al. en met jou?quote:
Kan je het niet naspelen en filmen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
ik mag niet posten, dan krijg ik een permaban
[..]!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
ik mag niet posten, dan krijg ik een permaban
[..]!
kan je hier vaker dronken posten?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
kan je hier vaker dronken posten?
oh dat is kut!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen last van hooikoorts. dus drink veel water. maar dat deed ik sowieso al. en met jou?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gore is extreem vieze dingen, zoals een gif van een onthoofding, of een man die scherven in zijn kont heeft ofso.
Ik wil niet op een vreselijke manier stervenquote:
Ik ga tegenwoordig langer uit en dan ben ik kapot als ik thuis komquote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
kan je hier vaker dronken posten?
Jawel, klaag hier maar ffquote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh dat is kut!
ja het gaat wel, paar kleine dingetjes maar ik mag niet klagen. life is good
Dan ben je toch niet meer zo schattig.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Volgens mijn moeder ben ik sadistisch![]()
haha ja ik snap hetquote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil niet op een vreselijke manier sterven
[..]
Ik ga tegenwoordig langer uit en dan ben ik kapot als ik thuis kom
Ik zal het wel eens proberen
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Gore![]()
Jawel, kan best.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet meer zo schattig.
hahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee![]()
oke 1 ding wil ik wel over klagen
maar dat willen anderen niet dat ik doe denk ik![]()
whut whut in the roomquote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
boom boom boom boom
i want you in my room
quote:
Je moet vaker je wispelturige ideeën hier postenquote:
sport je?quote:
In Nederland niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
Waarom zou je willen liftenGenoeg gekke mensen die je ontvoeren. No thanks.
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
sport je?![]()
ik zit te denken op voetbal te gaan ofzo na de vakantie haha
iemand vroeg of ik op voetbal kwam
eigenlijk heb ik er niet zo heel veel mee
Krabs op de noodlijn.quote:
Zou wat zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet vaker je wispelturige ideeën hier posten
nou sof niet iedereen is crimineel hoor, meer mensen die jou opppikken met goede bedoelingen hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
Niet strapped liftenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
sport je?![]()
ik zit te denken op voetbal te gaan ofzo na de vakantie haha
iemand vroeg of ik op voetbal kwam
eigenlijk heb ik er niet zo heel veel mee
Toch wel heel benieuwd nuquote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Krabs op de noodlijn.
[..]
Zou wat zijn.
oh, oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ik zwaai alleen even
Ik heb je nummer niet
serieus?quote:
omg hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
JaIk heb een app en dan zet je muziek op en die app aan. En dan zegt ie: Start running. En dan moet je een minuut hardlopen. en dan zegt ie: slow down and walk. En dan steeds verder enzo. Heb ook nog een buikspier app en opdruk app
Ik heb wel eens gehoord van een meisje dat ik ken dat zomaar s'avonds in de auto werd getrokken, gelukkig kwam ze net los. Maar dat waren volgens mij polen in Nederland.quote:
Is leuk hoorquote:
Ja maar dan heb je het over een enkel geval. Over het algemeen is het gewoon `veilig'' om in West-Europa te liftenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een meisje dat ik ken dat zomaar s'avonds in de auto werd getrokken, gelukkig kwam ze net los. Maar dat waren volgens mij polen in Nederland.
Oh na ze al met 3-0 achter stonden, ik dacht 1-0quote:
oké, als die persoon zich niet nu bekend maakt dan gooi ik z'n nummer op fok. en op meer sitesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan het nummer hier posten dan zullen we eens wat vragen stellen over puppy's
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh na ze al met 3-0 achter stonden, ik dacht 1-0
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
oké, als die persoon zich niet nu bekend maakt dan gooi ik z'n nummer op fok. en op meer sites
Weet je wel of hij van Fok! is?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
oké, als die persoon zich niet nu bekend maakt dan gooi ik z'n nummer op fok. en op meer sites
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YAAAAARD. DAMN RIGHTquote:
Sounds goodquote:
Ja snapt natuurlijk niet in de auto met iemand die geen Nederlands spreekt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een meisje dat ik ken dat zomaar s'avonds in de auto werd getrokken, gelukkig kwam ze net los. Maar dat waren volgens mij polen in Nederland.
damm right its better than yours ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YAAAAARD. DAMN RIGHT
pizza die je gemist heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, hij sprak me aan met mn username en begon over de jng sc
Leuk voor Kelisquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
damm right its better than yours ofzo
kelis komt met nieuw album!
Heb je je nummer wel eens op het forum geplaatst?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, hij sprak me aan met mn username en begon over de jng sc
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je je nummer wel eens op het forum geplaatst?
nee natuurlijk niet. wat denk je, dat ik achterlijk ben? ik geef niet zomaar mijn nummer aan iedereen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je je nummer wel eens op het forum geplaatst?
You're fuckedquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. wat denk je, dat ik achterlijk ben? ik geef niet zomaar mijn nummer aan iedereen.
iemand anders doet dat blijkbaar wel
Staat er geen foto ingesteld?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. wat denk je, dat ik achterlijk ben? ik geef niet zomaar mijn nummer aan iedereen.
iemand anders doet dat blijkbaar wel
Nee, want wie zet z'n nummer nou op een site als FOK!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gast donder nou eens op![]()
Het is een doodnormale
ik ben de nummer 1!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want wie zet z'n nummer nou op een site als FOK!
Ik vond dat maar een irritant nummer.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik hoop dat er nog zo'n legendarische hit bij komt zoals milkshake,
P_zquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |