abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127919066

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag;
6:00-7:00 25%,
20:00-21:00 33,33%,
21:00-6:00 50%

Zaterdag:
6:00-7:00 25%,
18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl

www.supermarkt.nl

www.werkenindesupermarkt.nl

www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
pi_127919119
Waar de topics super snel vol raken :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_127919120
*O*
  maandag 17 juni 2013 @ 20:56:18 #4
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_127919155
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:39 schreef ikbenschipper het volgende: Zo weer even de mail gelezen na een druk weekend met leuke dingen. De nieuwe begroting voor Q3 staat voor de deur. De uren van verkoopafhandeling gaan er nu aan geloven, vooral kleinere winkels moeten uren inleveren zoals ik de sheets zo zag. Ik ben heel benieuwd naar de inpact in de winkels van de nieuwe VA normering. Uren gaan wel naar verkoopklaar. Maar, ook komt er een inflatiecorrectie en SRP-correctie. We gaan het zien wat dit jaar gaat brengen...
Wij moeten al veel uren inleveren ivm lage omzetverwachting voor dit jaar, de omzet in vergelijking met de omzet van vorig jaar is het echt pet. Gaan ze landelijk uren korten?
pi_127919158
Zit ik even me in te lezen zodat ik morgen een vliegende start heb zie ik deze DC melding.

De verslevering van dinsdag
komt morgen eenmalig 45
minuten later. Dus om
ongeveer 09:15.u ipv
08:30.u

Hoe krijgen ze het voor elkaar :S
pi_127919169
Linkje naar de OP, de wiki dus, ook maar weer in de OP verwerkt. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef ikbenschipper het volgende:
Zit ik even me in te lezen zodat ik morgen een vliegende start heb zie ik deze DC melding.

De verslevering van dinsdag
komt morgen eenmalig 45
minuten later. Dus om
ongeveer 09:15.u ipv
08:30.u

Hoe krijgen ze het voor elkaar :S
Same here. Heel ander spoorboekje deze week zonder dat het eventjes van te voren is gemeld. Meestal wordt het wel gemeld, 'in verband met hamsterwerken, tijdelijk een ander spoorboekje'.
pi_127919272
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Wij moeten al veel uren inleveren ivm lage omzetverwachting voor dit jaar, de omzet in vergelijking met de omzet van vorig jaar is het echt pet. Gaan ze landelijk uren korten?
Alle normeringen worden op de schop genomen winkelbreed gebeurd er niet heel veel maar de uren worden herplaatst.
Wij hebben een perfecte omzet en draaien in onze oude omzetklasse al het hele jaar, maar helaas zijn we op basis van de begroting wel de indirecte uren kwijt geraakt :(.
pi_127919400
Dham zeg wat een problemen met het begin van de hamster weken. Weer een berg procesincidenten deli/kaas.
pi_127919486
We zitten al op melding 5. :+ Maar dan wel met goed nieuws, dat het is opgelost. Zal er morgen, en uiterlijk woensdag, wel een berg deli/kaas binnen komen.

En ah, de usual 'extra aandacht voor gekoelde producten'. *O*
pi_127919554
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Laat mij beetje trollen : P
70 per winkel is ook nog weinig.
De service die je biedt aan klanten wordt er beter op ( echter krijg je dan ook van die menseen die alleen komen voor de wifi, net als bij de mac haha).
Zolang ze geen overlast veroorzaken of troep achter laten lijkt het me prima. Ze zullen daar vast wel van te voren over nagedacht hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Alleen het nadeel is, dat het weer iets waar je als winkel je oog op moet houden. Werkt er een Access Point niet, dat zit jij als winkel met de gebakken peren. En dan moet je maar hopen dat KPN snel op de stoep staat.
Dit is niet mijn access point vriend.
Klaar :+ O-)

En ik neem aan dat een IT'er van KPN vanuit z'n stoel in het access point kan..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 21:03:23 ]
pi_127919856
Technisch gezien: ja. De praktijk wijst meestal heel wat anders uit.
"Ja, sorry, maar daar moet de monteur toch echt even voor langskomen."

"Ja, die is kapot. Maar heb ik niet bij me. Ga ik bestellen. :W"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127920056
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef einschtein het volgende:
Technisch gezien: ja. De praktijk wijst meestal heel wat anders uit.
"Ja, sorry, maar daar moet de monteur toch echt even voor langskomen."

"Ja, die is kapot. Maar heb ik niet bij me. Ga ik bestellen. :W"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, hoe groot is de kans nou dat zo'n ding kapot gaat?
pi_127920220
Er heeft een tijdje terug een taakgericht gestaan over de wifi spots, maar ik vraag mij af of dat deze zichtbaar was voor WWM.

Het lijkt mij inderdaad dat KPN de hotspot op afstand kab monitoren.

Lijkt mij wel handig in ieder geval. Wij hebben nu wel internet, maar de wifi (niet publiekelijk) geeft geen bereik als je te ver in de winkel bent
pi_127920686
Iemand die weet of je als kort-parttimer verkoopklaar uitbetaald krijgt bij ziekte? Nee denk ik?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_127920730
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Nafi het volgende:
Iemand die weet of je als kort-parttimer verkoopklaar uitbetaald krijgt bij ziekte? Nee denk ik?
Euh waarom niet....
Lijkt me wel als je je aan de procedures hebt gehouden :)
  maandag 17 juni 2013 @ 21:18:48 #16
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_127920762
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Nafi het volgende:
Je zou gewoon uitbetaald moeten krijgen, mits je je aan de regels mbt tot ziekmelden hebt gehouden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_127920985
Oké, vroeg het aan een vriend en die deed er wat lacherig over, leek mij eerst namelijk wel logisch.
Ik heb het gewoon op tijd gemeld en de SM heeft me ziek gemeld in het systeem. Nu ben ik een loyale en trouwe medewerker :P, maar het ging wel heel makkelijk dat ziekmelden. Wordt er dan geen veelvuldig misbruik van gemaakt?
pi_127921059
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Nafi het volgende:
Oké, vroeg het aan een vriend en die deed er wat lacherig over, leek mij eerst namelijk wel logisch.
Ik heb het gewoon op tijd gemeld en de SM heeft me ziek gemeld in het systeem. Nu ben ik een loyale en trouwe medewerker :P, maar het ging wel heel makkelijk dat ziekmelden. Wordt er dan geen veelvuldig misbruik van gemaakt?
Als jij je nooit/zelden ziek meld zal niemand er vragen over stellen. Doe je het wekelijks/maandelijks dan word het een ander verhaal.
pi_127921108
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef einschtein het volgende:
Linkje naar de OP, de wiki dus, ook maar weer in de OP verwerkt. :Y

[..]

Same here. Heel ander spoorboekje deze week zonder dat het eventjes van te voren is gemeld. Meestal wordt het wel gemeld, 'in verband met hamsterwerken, tijdelijk een ander spoorboekje'.
Er is wel een nieuw spoorboekje ingegaan deze week hoor.
pi_127921349
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als jij je nooit/zelden ziek meld zal niemand er vragen over stellen. Doe je het wekelijks/maandelijks dan word het een ander verhaal.
Ah oké, dit was de eerste keer en ik werk al een jaartje dus dat verklaart dan veel.

En meteen nog iets, ik heb contract met 6 uur per week, maar ik wordt vaak maar 4 uurtjes ingeroosterd. Ik kan me vaag herinneren dat ik hier ooit las dat de overige 2 ook worden uitbetaald, omdat er 6 uur op je contract staat. Dit lijkt me toch niet zo?
pi_127921411
quote:
Als jij zo eentje bent die elke week ziek is, dan gaat het echt niet zo makkelijk meer. Maar als je echt zelden ziek bent, dan is er niemand die daar moeilijk over doet.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Er is wel een nieuw spoorboekje ingegaan deze week hoor.
Dan heeft iedereen bij ons die mededeling gemist? :?
pi_127921426
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Nafi het volgende:

[..]

Ah oké, dit was de eerste keer en ik werk al een jaartje dus dat verklaart dan veel.

En meteen nog iets, ik heb contract met 6 uur per week, maar ik wordt vaak maar 4 uurtjes ingeroosterd. Ik kan me vaag herinneren dat ik hier ooit las dat de overige 2 ook worden uitbetaald, omdat er 6 uur op je contract staat. Dit lijkt me toch niet zo?
Zou wel horen. Meestal gebeurd het niet. Ik zou i.i.g. vragen om die uren te maken als je beschikbaar bent.
pi_127921559
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:

Vriend van mij is Teamleider Verkoopklaar die was op vakantie normaal zegt hij het me nu kwam ik er bij toeval achter toen ik met mijn eigen Teamleider Verkoopklaar de planning ging doornemen en een rit wou weten. Toen merkte we het. Er is geen plaza melding geweest zover ik weet.
pi_127921705
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Als jij zo eentje bent die elke week ziek is, dan gaat het echt niet zo makkelijk meer. Maar als je echt zelden ziek bent, dan is er niemand die daar moeilijk over doet.

[..]

Hier ook niets er over gelezen.
pi_127921706
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Vriend van mij is Teamleider Verkoopklaar die was op vakantie normaal zegt hij het me nu kwam ik er bij toeval achter toen ik met mijn eigen Teamleider Verkoopklaar de planning ging doornemen en een rit wou weten. Toen merkte we het. Er is geen plaza melding geweest zover ik weet.
Heuh, dat verklaart een hoop. Meestal spot ik dat wel op tijd en print ik het even uit, het nieuwe spoorboekje. Maar als er geen melding over is geweest..
pi_127921825
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heuh, dat verklaart een hoop. Meestal spot ik dat wel op tijd en print ik het even uit, het nieuwe spoorboekje. Maar als er geen melding over is geweest..
Laatste tijd komen die sowieso erg slecht vind ik.
pi_127922034
quote:
Bij ons gebeurt het nog wel eens dat sommige mensen zich wel regelmatig ziekmelden. Nu is het zo dat je als werkgever een ziektemelding maar hebt te accepteren, je bent immers geen arts. Als je vermoed dat het geen zuivere koffie is, dan moet je de arbodienst inschakelen. Maar goed, wie gaat dat doen voor een parttimertje van 6 uur per week.

Wij hanteren een wachtdag. Bij de 2e keer (of meer) ziek dan wordt er een wachtdag ingehouden.
pi_127922628
Want zien jullie als 'ziek'? Als je koppijn hebt kan je prima vullen denk ik. Maar naast een paar ovens staan met hoofdpijn is al een stuk minder fijn lijkt mij.
pi_127923741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef mujentas het volgende:

[..]
Wij hanteren een wachtdag. Bij de 2e keer (of meer) ziek dan wordt er een wachtdag ingehouden.
Dat zouden we bij de WWM-organisatie ook standaard moeten gaan doen.
pi_127924158
Abnormaal veel komkommers hier achter staan. Toen ik wegging, waren er nog meer dan 1100 achter en wss komen morgen er ook weer een paar honderd binnen. Maarja, vandaag toch wel 500 verkocht, dus dit voorraad gaat woensdag wel doorheen...
pi_127924218
Tot een paar jaar terug kregen wij een bonus van 100 euro per kwartaal als je je niet ziek had gemeldt, verminderd met 25 euro voor iedere ziekmelding. Maar tegenwoordig is het alleen een wachtdag.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:46:15 #32
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_127927794
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef mujentas het volgende:
Tot een paar jaar terug kregen wij een bonus van 100 euro per kwartaal als je je niet ziek had gemeldt, verminderd met 25 euro voor iedere ziekmelding. Maar tegenwoordig is het alleen een wachtdag.
Zonde dat dat niet meer is, in 4 jaar tijd bij de Appie heb ik me nog nooit ziek gemeld.
Flesje bier
pi_127927823
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zonde dat dat niet meer is, in 4 jaar tijd bij de Appie heb ik me nog nooit ziek gemeld.
Hoe flik je dat :')
  maandag 17 juni 2013 @ 22:54:08 #34
Watdoeteenvulploegleider
pi_127928206
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als hij niet fulltime werkt, is dat redelijk makkelijk.

Als hij wel fulltime werkt heeft hij het zeker naar zn zin bij de ah :) (want mensen die het alleen doem voor het geld :') of het niet heel leuk en gezellig vinden, melden zich bij het minste of geringste af...)
  maandag 17 juni 2013 @ 22:55:40 #35
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_127928287
quote:

[..]

Ik ben vrijwel nooit ziek. Toevallig ben ik in Februari voor het eerst sinds 2009 ofzo écht ziek geweest. Gelukkig was dat maar een paar dagen, en toevallig een paar dagem die ik toevallig niet hoefde te werken.

Niet full-time overigens.
Flesje bier
pi_127928368
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Als hij niet fulltime werkt, is dat redelijk makkelijk.

Als hij wel fulltime werkt heeft hij het zeker naar zn zin bij de ah :) (want mensen die het alleen doem voor het geld :') of het niet heel leuk en gezellig vinden, melden zich bij het minste of geringste af...)
Dat deed ik dus altijd met school :')
pi_127928393
quote:

[..]

Door je niet aan te stellen kom je al een heel eind.

Ik heb mij overigens ook nog nooit ziek gemeld. Ik ben dan ook nog nooit ziek geweest.
pi_127928537
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef exelletor het volgende:
Abnormaal veel komkommers hier achter staan. Toen ik wegging, waren er nog meer dan 1100 achter en wss komen morgen er ook weer een paar honderd binnen. Maarja, vandaag toch wel 500 verkocht, dus dit voorraad gaat woensdag wel doorheen...
Zelfde hier!
pi_127928540
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef mujentas het volgende:

[..]

Door je niet aan te stellen kom je al een heel eind.

Ik heb mij overigens ook nog nooit ziek gemeld. Ik ben dan ook nog nooit ziek geweest.
Toch is het over 4 jaar best weinig.

Ik ben ook nog nooit ziek geweest Maar ik werk er net 3 weken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 23:01:53 ]
pi_127928620
2 keer 'ziek' geweest vorig jaar, i.v.m operatie aan handen. Meteen een brief van arbodienst bij 2e ziekmelding, kwam omdat 't elkaar zo snel opvolgde.
pi_127928694
Ik moet binnenkort wegens mijn hoge bloeddruk een 24-uurs bloeddruk test. Kan zelf niet echt een dag uitkiezen.. Wordt nog leuk als ik dan moet werken, toch maar ziekmelden dan denk ik.

Wil best werken dan maar vraag me af hoe ik het ga doen als die opeens begint te pompen als ik brood uit de oven haal :')

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 23:05:06 ]
pi_127928782
Ik verhuis binnenkort naar Utrecht, en wil graag uit mijn oude dorpsfiliaal overgeplaatst worden naar een filiaal in de stad Utrecht.

Nadeel is dat ik 24 jaar ben, een contract voor onbepaalde tijd heb. Voordeel is dat ik 8 jaar ervaring heb bij AH.

Ik weet dat ze in mijn oude filiaal het liefst van me afwillen, door mijn leeftijd. Het valt me op dat ik in de AH's in de stad vaak ouder personeel zie rondlopen.

Wil alleen wel in een AH in of net buiten het centrum terecht komen, niet 20 km van Utrecht vandaan ofzo. Heb daarom nog niets tegen mijn leidinggevende verteld, want zodra die er hoogte van krijgt stuurt ze me naar de eerste de beste AH die daar in de buurt is. Zit er aan te denken om gewoon eens een paar AH's binnen te lopen en te vragen of ze nog mensen kunnen gebruiken..Hoe pak ik dit het beste aan?
  maandag 17 juni 2013 @ 23:06:57 #43
Watdoeteenvulploegleider
pi_127928794
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet binnenkort wegens mijn hoge bloeddruk een 24-uurs bloeddruk test. Kan zelf niet echt een dag uitkiezen.. Wordt nog leuk als ik dan moet werken, toch maar ziekmelden dan denk ik.

Wil best werken dan maar vraag me af hoe ik het ga doen als die opeens begint te pompen als ik brood uit de oven haal :')
Dat is iets anders en dat kan je can te voren, ruim op tijd, doorgeven. Dat is minder een probleem dan dat ziek melden wat vaaak natuurlijk op de dag datehet moet werken gebeurd.
pi_127928828
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Dat is iets anders en dat kan je can te voren, ruim op tijd, doorgeven. Dat is minder een probleem dan dat ziek melden wat vaaak natuurlijk op de dag datehet moet werken gebeurd.
Ruim van te voren? Waarschijnlijk is het binnen een week :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 23:07:42 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 23:08:38 #45
Watdoeteenvulploegleider
pi_127928865
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik verhuis binnenkort naar Utrecht, en wil graag uit mijn oude dorpsfiliaal overgeplaatst worden naar een filiaal in de stad Utrecht.

Nadeel is dat ik 24 jaar ben, een contract voor onbepaalde tijd heb. Voordeel is dat ik 8 jaar ervaring heb bij AH.

Ik weet dat ze in mijn oude filiaal het liefst van me afwillen, door mijn leeftijd. Het valt me op dat ik in de AH's in de stad vaak ouder personeel zie rondlopen.

Wil alleen wel in een AH in of net buiten het centrum terecht komen, niet 20 km van Utrecht vandaan ofzo. Heb daarom nog niets tegen mijn leidinggevende verteld, want zodra die er hoogte van krijgt stuurt ze me naar de eerste de beste AH die daar in de buurt is. Zit er aan te denken om gewoon eens een paar AH's binnen te lopen en te vragen of ze nog mensen kunnen gebruiken..Hoe pak ik dit het beste aan?
Ik zou overleggen en gesprek aanvragen met SM, vraag om overplaatsing en de mogelijkheden hierbij, anders gaan je functiejaren de prullenbak in.

Edit: intern regelen is altijd beter dan buitenom.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:09:43 #46
Watdoeteenvulploegleider
pi_127928921
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ruim van te voren? Waarschijnlijk is het binnen een week :')
Dat weet je dus iig eerder dan écht ziek zijn, wat je vaak pas op de dag dat je moet werken voelt/weet ;).
pi_127928959
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Dat weet je dus iig eerder dan écht ziek zijn, wat je vaak pas op de dag dat je moet werken voelt/weet ;).
Da's waar. Telt als een doktersafspraak zeker? (Alsin, tandarts e.d.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 23:11:01 ]
pi_127928967
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Ik zou overleggen en gesprek aanvragen met SM, vraag om overplaatsing en de mogelijkheden hierbij, anders gaan je functiejaren de prullenbak in.
Niet alleen de functiejaren, ook je OT contract.

Ik kan je hier overigens geen tips in geven, want ik werk niet voor WWM.
pi_127929106
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Mijn filiaal staat flink onder controle, en er is een veel te hoge loonsom. Oudere parttimers worden er, wanneer het ook maar even mogelijk is, of uitgezet, of naar een grotere winkel hier in de omgeving gestuurd.

Bij mij ligt dat, gezien mijn geringe aantal uren, en arbeidsduur in het filiaal, afhankelijke woonplaats, arbeidsrechtelijk wat lastiger, maar ben een beetje bang dat ik, zodra mijn filiaalmanager hoogte krijgt van mijn verhuisplannen, mij zonder pardon naar een AH in Utrecht stuurt. Dat kan dus een AH in het centrum zijn, maar ook eentje in Bilthoven ofzo.

Dat laatste zit ik niet zo op te wachten. Het liefst ga ik er met de Sm over spreken, maar zij is mij het liefst gewoon kwijt, het zal haar een zorg zijn in welke AH.
pi_127929109
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Even goed lezen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')