Het kan ook dat je het niet lekker vind, of dat je tegen de antibiotica bent die die koeien krijgen enzo blablaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind jij. bijna alle "vega's" die ik ken zijn vegetarisch omdat ze het zielig vinden en willen dat er geen koeien meer worden verwerkt tot vlees.
Dankquote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voor de zender het is een kabel en zou je voor minder dan n tientje kunnen krijgen bij praxis
Ja dat is dan wel waar, maar ik ben bang dat veel mensen er niet goed mee omgaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
religie hoeft absoluut geen hersenspoeling te zijn, je moet er gewoon goed mee om gaan.
Het is voor vele ook gewoon een `way of life'' Hun vinden dat ze er moreel goed aan doen, ook al zou er geen enkel dier gered worden.quote:
Regel even een antennekabel en druk die aan de ene kant in je antenne aansluiting van je kamer en in de andere kant in de tv.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb de tv gewoon op het stroom gezet en hij ging aan. Geen verdere kabels ofzo
Waarom heb je er dan een.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver hou op manhoe moet ik die dingen weten. Ik kijk nooit tv
idd, je bent geen onderdeel meer van the meatrixquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is voor vele ook gewoon een `way of life'' Hun vinden dat ze er moreel goed aan doen, ook al zou er geen enkel dier gered worden.
Dat doen ze ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel waar, maar ik ben bang dat veel mensen er niet goed mee omgaan.
Ik denk dat je in de war bent met sekten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik religie zie als hersenspoeling. En het voelt gewoon begrijpelijk dat als een vegetariėr kinderen heeft hij/zij haar/zijn kinderen niet een 'dieren eter' laat zijn.
Bij de Action zijn de antennekabels wel goedkoop, ik zou daar morgen even heen gaan als ik jou was.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver hou op manhoe moet ik die dingen weten. Ik kijk nooit tv
hequote:
Je zal toch een abo moeten hebben als je tv wil kijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar de router en moden voor internet en telefoon staan wel in mijn kamer kan ik hier wat mee?
the Matrix? whut?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd, je bent geen onderdeel meer van the meatrix
echt? das toch alleen als je extra zenders wil naast de standaard 20-30 zenders ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zal toch een abo moeten hebben als je tv wil kijken.
Zit dat niet bij elkaar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |