Forever alone?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allemaal selfies van moi in een lege eenzame gymzaal
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook last van youtubeSommige video's willen niet laden ook al refresh je ze 10x en andere video's doen het wel gewoon
Jaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, bedoel je dat sommige video's niet beginnen met laden?
Zal het vandaag ook nog wel hebben dan.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook last van youtubeSommige video's willen niet laden ook al refresh je ze 10x en andere video's doen het wel gewoon
ik niet mijn laptop fungeert wel normaalquote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet mijn laptop fungeert wel normaal
TV ziet het toch niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een relatie heb met TV
Ik gebruik FF jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Gebruiken de mensen die er wel last van hebben ook Firefox?
Nolifequote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb meer posts dan jij vandaag, tot nu toe!
Ik woon in Friesland... Ik wil wel mee als je me komt ophalenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Wil je mee naar het strand?
huh zo snel al?quote:
Dat zullen we nog wel eens zien vanavond.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nolife![]()
Gisteren was voor mij eenmalig
safariquote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Gebruiken de mensen die er wel last van hebben ook Firefox?
hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien vanavond.
Ja dat is iets te ver, sorry. En ik zou je alleen op kunnen halen met de fiets, en dat is ver fietsen. Helemaal vanuit zuid-Hollandquote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland... Ik wil wel mee als je me komt ophalen.
drink jij bier tijdens een safari?quote:
Ik kan ook niet naar het strand. Veel te lang reizen met dit weerquote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is iets te ver, sorry. En ik zou je alleen op kunnen halen met de fiets, en dat is ver fietsen. Helemaal vanuit zuid-Holland
Waarom ga je ook daar wonen dan? Je weet toch dat ik in Friesland woon?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is iets te ver, sorry. En ik zou je alleen op kunnen halen met de fiets, en dat is ver fietsen. Helemaal vanuit zuid-Holland
Toestemming gegeven.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat snap ik nog net wel ja. Maar die wordt echt niet jaloers als wij knuffelen hoor.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar het strand. Veel te lang reizen met dit weer
okequote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat snap ik nog net wel ja. Maar die wordt echt niet jaloers als wij knuffelen hoor.
Als ik klaar ben met mijn vwo ga ik wel studeren in Friesland okay?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom ga je ook daar wonen dan? Je weet toch dat ik in Friesland woon?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |