Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch niet zo lekker als uit de olie he?
Hoe smaakt zon actyfryquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.
Ik ga morgen es een rondvraag doen boven de rivierenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Uhhuhquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?quote:
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
Oeh dat is voor mijn tijd ja! Ik ben van de 'Twee vader' generatie, ik was zo verliefd op die knulquote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je wat ouder was, dan kende je van Kinderen voor Kinderen wel "kip patat en appelmoes", Lut![]()
Ik zou alle mensen die zeuren gewoon wegsturen, hoppakeequote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |