PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Oké, goed eruit geluldquote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was een uitnodiging om het topic vol te maken
kan je die wel boyen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
iPhone 5, Galaxy S4 of een van de nieuwste HTC ?
Ik heb de htc one xquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
HTC Onequote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
HTC One, daarna S4 en daarna de iPhone 5quote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
HTC One, daarna S4 en daarna de iPhone 5
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb de htc one xtopding is dat!
Wat is het verschil tussne de One x en gewone One ?quote:
One X is oud en de One is nieuw. One heeft een prachtig scherm.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is het verschil tussne de One x en gewone One ?
En mooi beeld voor p0rnz ?
Goede batterij ?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
One X is oud en de One is nieuw. One heeft een prachtig scherm.
Voor een toestel als de One heeft de One een goede batterij. Maar ik weet niet wat jij snel noemt.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goede batterij ?
Want die batterij van een iPhone is echt te snel leeg.
Bijna elke smartphone is leeg na 1 dag normaal gebruik. Maakt het niet uit of je een Steve jobsphone koopt of een S4, een One of een Xperia Zquote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goede batterij ?
Want die batterij van een iPhone is echt te snel leeg.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde net TOTS Michu gaan verkopen, scoort ie even drie belachelijk bazige goals.
jij mag blijven pal
Mijn iPhone is rond 4 uur al leegquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bijna elke smartphone is leeg na 1 dag normaal gebruik. Maakt het niet uit of je een Steve jobsphone koopt of een S4, een One of een Xperia Z
Je mocht een 1 halen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
Wij krijgen bij ons mo frans een blad met daar op wat je moet vragen (niet precies de vertaling).
Is het dan handig om die franse zinnen die ik moet leren in wrts te leren ?
HTC One. Bazendingquote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Fuszy het volgende:
HTC One of de wachten op een nieuwe Xperia?
Als je er van uitgaat dat je een PS4 gaat kopen. Zouden die functies iets toevoegen? Denk het niet toch
Kan je doen maar de uitspraak oefenen is ook wel handig. Al was het bij ons nooit goed als je dingen uit je hoofd zat op te noemenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
Wij krijgen bij ons mo frans een blad met daar op wat je moet vragen (niet precies de vertaling).
Is het dan handig om die franse zinnen die ik moet leren in wrts te leren ?
ja, maar ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag.quote:
Als je gewoon die zinnetjes goed weet en een klein beetje uitspraak goed doe haal je zo een 7quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je doen maar de uitspraak oefenen is ook wel handig. Al was het bij ons nooit goed als je dingen uit je hoofd zat op te noemen
Tahiti gaat winnen hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond MOTM van Nigeria, altijd leuk
Tuurlijk nietquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag.
Als de eisen zo laag zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je gewoon die zinnetjes goed weet en een klein beetje uitspraak goed doe haal je zo een 7
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tuurlijk nietje laat het toch vallen? Zou je eerder richten op andere vakken dan
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.quote:
oeiquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.
Laat het toch vallen en de dag daarna heb ik engels mo.
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereidenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.
Laat het toch vallen en de dag daarna heb ik engels mo.
het is veel leuker om er hier over te klagen dan het daadwerkelijk te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereiden?
Je hebt het er al 2 weken over.
4 voor frans 1 wat langere voor engels.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereiden?
Je hebt het er al 2 weken over.
Als dat ding wat je laatst postte de lange was... dat was 3 minuten?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4 voor frans 1 wat langere voor engels.
Engels zal eerst vorige week zijn toen werd het in een keer veranderd naar woensdag
Die van engels moest nog een stuk er bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dat ding wat je laatst postte de lange was... dat was 3 minuten?
Een aantal spelers van Nigeria zit niet eens in FUT en die wel in FUT zitten zoals Apam spelen nietquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond MOTM van Nigeria, altijd leuk
Dat is echt grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een aantal spelers van Nigeria zit niet eens in FUT en die wel in FUT zitten zoals Apam spelen niet
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 8 spelers die zijn geselecteerd zitten in FUT
Ik heb hem zonder lease gelukkig. Als ik het aankoopbedrag over de maanden verspreid ben ik 34 per maand kwijt.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.
Wel toestellease, maar ja. /care
Not bad
leasenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.
Wel toestellease, maar ja. /care
Not bad
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Moet nog steeds eens een spotify premium accountje op de kop tikken op ebay. Maar ik wil geen gedeeld account.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Thommez het volgende:
Hoe af te maken?
http://wefut.nl/squad/2158
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefutquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Bovendien, het kost maar een tientje per maand joh.
Ik vind dat Spotify sowieso overbodig, maar dat komt meer door mijn muzieksmaak. Technoquote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefut
Ga dan werken lamlulquote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefut
je ouders jaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Djeetje het volgende:
Spotify
Heb het gratis bij kpn gekregen toen we een nieuw abonnement namen
Met een schot hagel hihahoquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Thommez het volgende:
Hoe af te maken?
http://wefut.nl/squad/2158
gewoon FIFA verkopen manquote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Echt serieus dit spel. Ik weet dat ik slecht ben, maar ik kan er echt niet tegen dat wanneer je tegen een aids team moet qua chem het net lijkt alsof je er zelf mee speelt.
Net tegen een team met alleen maar rode formaties e.d. Kwam wel dicht bij de 100 chem door de trainer. Wel goede spelers zoals Balotelli, Pirlo e.d.
Kom je uiteindelijk met 3-1 voor, geef je het 1 minuut voor tijd weg door ineens met 3-4 achter te staan. Uiteindelijk nog 4-4 gemaakt en in de 119de minuut de 5-4 te verwerken gekregen.![]()
zucht
Kom potjequote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Echt serieus dit spel. Ik weet dat ik slecht ben, maar ik kan er echt niet tegen dat wanneer je tegen een aids team moet qua chem het net lijkt alsof je er zelf mee speelt.
Net tegen een team met alleen maar rode formaties e.d. Kwam wel dicht bij de 100 chem door de trainer. Wel goede spelers zoals Balotelli, Pirlo e.d.
Kom je uiteindelijk met 3-1 voor, geef je het 1 minuut voor tijd weg door ineens met 3-4 achter te staan. Uiteindelijk nog 4-4 gemaakt en in de 119de minuut de 5-4 te verwerken gekregen.![]()
zucht
gooi er een speler met 6 chem in.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
zucht
Herkenbaar. Ik had dit het hele weekend bij ieder potje. 2 normale teams (en dus potjes) tegen gehad. Die won ik ook. De rest van de teams alleen maar onder de 99 chem. Alles verloren of gelijk. Niks lukte. Met geen enkel team. Tussen vier teams gewisseld en geen eentje bleek te lopen dit weekend. Raar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
zucht
Vandaag ook al meerdere keren over nagedacht. misschien maar mijn 400k verkopen en dan maar ''opnieuw beginnen''quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu wil ik mijn teams en coins verkopen en opnieuw beginnen ofzo
Ik speel geen FUT meer, er zit gewoon een vuil luchtje aan. Ik ben volgens mij best goed in fifa (170-28-73 - alles online/gold, ook 6-1 van Rijst gewonnen) maar soms merk je aan het begin van de wedstrijd al dat je niet mag winnen. Passes komen niet aan en de aanname is helemaal ruk. Het gene wat mij het meest heeft geholpen is dat als het slecht gaat gelijk stoppen, lekker een ander spel gaan doen en eventueel later nog een keer proberen.quote:
Doneer aan het gingerfondsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vandaag ook al meerdere keren over nagedacht. misschien maar mijn 400k verkopen en dan maar ''opnieuw beginnen''
Volgende week ga ik mijn pc bestellen met:quote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Je mag wel speler lenen dreetje voor review.
Was de i7 op?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgende week ga ik mijn pc bestellen met:
8 GB ram
128 GB SSD
Intel core i5
En 500GB hardeschijf
Dan kan ik weer reviewen
Als je al mijn coins voor 20 euro per 100k verkocht krijgt, krijg je de helft.quote:
Heb je Elgato/HD PVRquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik inval filmpjes maken dr dreetje?
i5 is ook prima. 566 voor de kast alleen neem ik aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit alles heb ik voor ¤566 anders word et me te duur.
Las het indd, leuke speler maar kreeg zoals meerdere nog geen kans.. Denk dat hij bij Genk nog wel de kans krijgt om zich te bewijzenquote:
aan het jeugdbeleid denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, ligt die Brands nou te slapen.. Of ligt het ergens anders aan...?
US zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef Zhano het volgende:
Ik keek net een complete aflevering van The Office. Ik hoefde niet 1 keer te lachen. Dank voor uw aandacht.
Ja dat zei ik alquote:
UK is echt geniaal manquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. UK ooit gedownload, vond ik ook geen ruk aan. Nu is Community erop, wat een kutserie.
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuisquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
i5 is ook prima. 566 voor de kast alleen neem ik aan?
Ricky Gervaisquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
UK is echt geniaal manVéél leuker dan US.
Community moet je in serie kijken, dan is het zo geniaal. Losse afleveringen slaan nergens opquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. UK ooit gedownload, vond ik ook geen ruk aan. Nu is Community erop, wat een kutserie.
Ze straffen de eerlijke arbeidersquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom kan de tegenstander wel spelen bij lag? Ik snap daar nooit iets van vieze graf EA met je hoerenpraktijken.
toen waren we nog bezig dus slechte smoesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuis![]()
Je hebt het, of je hebt het niet hèquote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Reemi het volgende:
Toffe gast, die Jorwol. Prima muziek- en seriesmaak.
Ik ging douchen en wat bijpraten en toen was het al half 3quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
toen waren we nog bezig dus slechte smoes
we?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
We moeten positief blijven en dat is dat we Bakkali vastgelegd hebben.
ook toen waren we nog bezig, dus wederom gaat het niet op!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ging douchen en wat bijpraten en toen was het al half 3
We zijn gewoon niet goed genoeg voor hem.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
toen waren we nog bezig dus slechte smoes
Net gingen m'n keeper en verdedigers weer even over elkaar struikelen. Leuk joh, FIFAquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Echt wat een ongeluk kan je hebben zeg.
Gelukkig hebben we nu Rommedahlquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Dat had ik ook en toen schoot Balotelli met een heel slap boogballetje over mijn keeper heen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net gingen m'n keeper en verdedigers weer even over elkaar struikelen. Leuk joh, FIFA![]()
Ik weet het niet, had eerst ook UK gezien en dan is het best een overstap naar de US versie maar ik ben blij dat ik eraan begonnen was. Tot het einde gekeken en ervan genoten. Over de jaren heen zitten er wel een paar mindere tussen maar bij 10(?) seizoenen kan dat haast niet anders. Het is niet zo ver weggezakt als HIMYM o.i.d. Blijft één van mijn favoriete series, laatste 2 (dubbel) afleveringen waren zo mooi voor de trouwe fans. 1 van de eerste series waarvan ik echt baal dat hij verdwenen is.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
UK is echt geniaal manVéél leuker dan US.
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan zeg. Wel vet om te doen en ik was er altijd nog wel goed in.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuis![]()
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:30:46Hoeren ea met je hoeren lag poep https://t.co/TCoSawN5lg reageer retweet
Misschien moet je dat ook vanaf het begin kijken ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, had eerst ook UK gezien en dan is het best een overstap naar de US versie maar ik ben blij dat ik eraan begonnen was. Tot het einde gekeken en ervan genoten. Over de jaren heen zitten er wel een paar mindere tussen maar bij 10(?) seizoenen kan dat haast niet anders. Het is niet zo ver weggezakt als HIMYM o.i.d. Blijft één van mijn favoriete series, laatste 2 (dubbel) afleveringen waren zo mooi voor de trouwe fans. 1 van de eerste series waarvan ik echt baal dat hij verdwenen is.
[..]
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan zeg. Wel vet om te doen en ik was er altijd nog wel goed in.
Ja dat denk ik wel, als je de rollen niet goed kent dan verliest het een hoop van zijn waarde. De serie zit vol met verwijzingen die je niet begrijp als je het niet volgt. Dan krijg je van die rare momenten dat ik helemaal stuk ga en een vriend die de serie niet volgt me aankijkt alsof ik gek ben.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook vanaf het begin kijken ofzo
We zijn echt 4x geweest afgelopen 2 wekenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, had eerst ook UK gezien en dan is het best een overstap naar de US versie maar ik ben blij dat ik eraan begonnen was. Tot het einde gekeken en ervan genoten. Over de jaren heen zitten er wel een paar mindere tussen maar bij 10(?) seizoenen kan dat haast niet anders. Het is niet zo ver weggezakt als HIMYM o.i.d. Blijft één van mijn favoriete series, laatste 2 (dubbel) afleveringen waren zo mooi voor de trouwe fans. 1 van de eerste series waarvan ik echt baal dat hij verdwenen is.
[..]
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan zeg. Wel vet om te doen en ik was er altijd nog wel goed in.
Wij gingen vroeger altijd naar Den Haag, geen idee of die er nog zit maar dat vond ik wel een chill baantje. Zit er ook 1 in Zandvoort?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
We zijn echt 4x geweest afgelopen 2 wekenWe zijn wel verkeken op de circuit hier in Delft, volgende keer Zandvoort of Zoetermeer/Breda
Ja, dan kan je buiten kartenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd naar Den Haag, geen idee of die er nog zit maar dat vond ik wel een chill baantje. Zit er ook 1 in Zandvoort?
die in Zoetermeer ken ik echt helemaal uit mijn hoofdquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
We zijn echt 4x geweest afgelopen 2 wekenWe zijn wel verkeken op de circuit hier in Delft, volgende keer Zandvoort of Zoetermeer/Breda
Zit die bij het circuit ofzo? Heb er echt nog nooit van gehoord en ik woon er een paar km vandaan.quote:
Ja beeldscherm etc heb ik nogquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
i5 is ook prima. 566 voor de kast alleen neem ik aan?
Nee. Cech is briljant.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Jorwol het volgende:
Hart of Cech? Is Hart de extra coins waard?
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag even schrikken. De linkerkant van mn gezicht is verlamdIk val zo op mn oude dag van het ene mankement in het andere lijkt wel
Wat is er gebeurdquote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag even schrikken. De linkerkant van mn gezicht is verlamdIk val zo op mn oude dag van het ene mankement in het andere lijkt wel
Meen je niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
we zijn lekker bezigquote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Nee, was daar eerst bang voor. maar het is Aangezichtsverlamming van Bell. Loop 3 tot 6 maanden met een André van Duin mondquote:Op maandag 17 juni 2013 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziekenhuis geweest neem ik aan voor een controle op een TIA?
In ieder geval wel sterkte, hopelijk is het relatief 'onschuldig'quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, was daar eerst bang voor. maar het is Aangezichtsverlamming van Bell. Loop 3 tot 6 maanden met een André van Duin mondDat is wel grappig. Alleen de oorzaak moet de neuroloog uitzoeken. Dat wordt iets spannender. Kan zelfs door een tumor komen. Maar dat lijkt me sterk hoor.
smookz hoofd nu dusquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, was daar eerst bang voor. maar het is Aangezichtsverlamming van Bell. Loop 3 tot 6 maanden met een André van Duin mondDat is wel grappig. Alleen de oorzaak moet de neuroloog uitzoeken. Dat wordt iets spannender. Kan zelfs door een tumor komen. Maar dat lijkt me sterk hoor.
Haha, dan ben ik de smookz van de PS3 danquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
smookz hoofd nu dus
Alleen xbox'ers zullen deze snappen
Beterschap.
Hoop het niet. Sterkte pikquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is echt een klein percentage hoor. Mn ex heeft wel vaak last van een koortslip gehad. En dit schijnt ook door het herpes virus te kunnen komen. Ze was dol op pijpen, dus ik vermoed dat zij de boosdoener isquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is echt een klein percentage hoor. Mn ex heeft wel vaak last van een koortslip gehad. En dit schijnt ook door het herpes virus te kunnen komen. Ze was dol op pijpen, dus ik vermoed dat zij de boosdoener is
Hahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is echt een klein percentage hoor. Mn ex heeft wel vaak last van een koortslip gehad. En dit schijnt ook door het herpes virus te kunnen komen. Ze was dol op pijpen, dus ik vermoed dat zij de boosdoener is
Jullie mogen inschrijven op mijn erfenis.quote:
ik ga wel voor de stoel en tvquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie mogen inschrijven op mijn erfenis.
TOTS Fellaini
TOTS Vidal
TOTS Lichtsteiner
TOTS Fanni
etc etc. Ik zal zorgen dat de verdeling rechtvaardig verloopt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
potje fifa voor z'n stoelquote:
Foto via mobiel staat gelijk bij mijn afbeeldingen.quote:
Hendig. Dropbox?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Foto via mobiel staat gelijk bij mijn afbeeldingen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon photostream van iphone. Tevens
Tribal Dance, a song by Geck-O on Spotify.
zijn huis is toch veel meer waard dan dat koekblikquote:
dat is wel waar jaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn huis is toch veel meer waard dan dat koekblik
besides, een huis in Rotterdam is wel handig om te hebben
Koevermans.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand toffe spelers voor de open plekken?
[ afbeelding ]
HAHAHAHA Ik heb geen levensverzekering op mn huis. Maar is goed, jij mag het hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn huis is toch veel meer waard dan dat koekblik
besides, een huis in Rotterdam is wel handig om te hebben
Martinez, Martinuccio of Paredes CAM en dan triple links op de flankenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand toffe spelers voor de open plekken?
[ afbeelding ]
TOTS Asia.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een idee over de TOTS van morgen?
JAAAAAAACKSOOOONquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Jongentje. het volgende:
Sterkte godfatherquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie mogen inschrijven op mijn erfenis.
TOTS Fellaini
TOTS Vidal
TOTS Lichtsteiner
TOTS Fanni
etc etc. Ik zal zorgen dat de verdeling rechtvaardig verloopt.
Ja, zoiets heb ik al.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Martinez, Martinuccio of Paredes CAM en dan triple links op de flanken
tots arsenal lijkt me wel leuk dus als jij dat kan regelen thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Jongentje. het volgende:
But he is insanequote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ff sparen voor Honda. Can't boy him now on this time.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
WAT? NO MONIE??!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
En wie de gebruikte?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. Jij krijgt de ongebruikte condooms
Lijkt me wel handig ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. Jij krijgt de ongebruikte condooms
tsja je hebt gewoon een Argentijnse CAM nodig, of je het nou wilt of nietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik al.Maar dan in 3-4-2-1.
Ik wil alleen Di Santo en Araujo eens samen in de spits.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met Lanzini gespeeld?
[ afbeelding ]
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Wil ook nog een team met die Araujo
Villalva gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met Lanzini gespeeld?
[ afbeelding ]
Dan ligt het aan jou. Leuk dat je met lag tegen mensen gaat spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
Elke game lag en nu kapte het spel er weer mee. Ideaal.
Ik denk hetquote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou. Leuk dat je met lag tegen mensen gaat spelen
Hmmm, niet echt mijn muziek maar deze vind ik niet slecht.quote:
Hoe doe je zo'n fancy spotify linkje?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt mijn muziek maar deze vind ik niet slecht.
Deze staat nu bij mij bovenaan.
spotify:track:4fCHoHmwmX8LgAp6A1GULJ
Crystal Fighters - L.A. Calling
Haha ik heb geen idee. Zat even te kloten en opeens stond het er.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n fancy spotify linkje?
[ afbeelding ]
Of maakt mijn pc dat er van?
Zo heb ik het staan. Vraag me niet waarom maar het blijkt te werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n fancy spotify linkje?
[ afbeelding ]
Of maakt mijn pc dat er van?
"zat even te kloten" tamme zak leg het gewoon uit!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee. Zat even te kloten en opeens stond het er.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
"zat even te kloten" tamme zak leg het gewoon uit!
Oh je legde het al uit. Maar hoe kom je aan die URL dan?
Moest bijna lachen!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
tots arsenal lijkt me wel leuk dus als jij dat kan regelen thanks
Ik ben hun nummers na 20 keer luisteren wel zat, niet iets wat ik lang zo luisteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
Chrystal Fighters zitten ook in fifa
En plage
Ik heb alleen plage vaak geluisterd en verplicht het fifa nummerquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben hun nummers na 20 keer luisteren wel zat, niet iets wat ik lang zo luisteren.
Ja nieuwe album is net uit. Zitten wel een paar lekkere nummertjes bij. Staat eind van het jaar ook in HMH.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
En plage
Die nieuwe single is best vaak op de radio geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb alleen plage vaak geluisterd en verplicht het fifa nummer
Imagine Dragons ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
En plage
Interessant man!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef n0ir het volgende:
Die indiemuziek van jullie is zó poppy en conventioneel [ afbeelding ]
You&I jaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die nieuwe single is best vaak op de radio geweest
Ik luister dit bijna nooit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef n0ir het volgende:
en wat is daar mis meequote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef n0ir het volgende:
Mijn halve itunes library zit in fifa (13 en oudere)quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Imagine Dragons ook.
On top of the world aye.
clubs?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Imagine Dragons ook.
On top of the world aye.
Ik ga net een potje mijn nieuwe team uitproberen.quote:
Het werkt nog niet echtquote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[url]spotify:track:0HPMKvONbUTomRuuG1LScC[/url]
1e nummer van het 1e album van Kings of Leon. Genieten dit! Zitten maar een paar nummers op het album die minder zijn. Wat maakten ze vroeger vette muziek!
Een échte hipster luistert natuurlijk van die obscure experimentele shit met een zwartwit videoclip, duhquote:
Mja we kunnen niet allemaal zo hipster als Rijst en Crook zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een échte hipster luistert natuurlijk van die obscure experimentele shit met een zwartwit videoclip, duh
gewoon liedje slepen naar je reageer vakje van fok en dan in een URL code zettenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik begrijp er nog geen fuck van.
verdommequote:
is goedquote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga net een potje mijn nieuwe team uitproberen.Misschien dat ik zo nog even kom gluren.
quote:
daardoor kwam ik nog een weird filmpje met die gast tegenquote:
Die had ik eerder op deze avond al gepostquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
daardoor kwam ik nog een weird filmpje met die gast tegen
http://www.dumpert.nl/mediabase/6391682/36d07899/
Heb je de hele pr0n weleens gezien?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die had ik eerder op deze avond al gepost
HORNIE?
JOE HEF TOE BIEHEEF JORSELF
Alleen van de fietsenmaker.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je de hele pr0n weleens gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |