PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Oké, goed eruit geluldquote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was een uitnodiging om het topic vol te maken
kan je die wel boyen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
iPhone 5, Galaxy S4 of een van de nieuwste HTC ?
Ik heb de htc one xquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
HTC Onequote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
HTC One, daarna S4 en daarna de iPhone 5quote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
HTC One, daarna S4 en daarna de iPhone 5
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb de htc one xtopding is dat!
Wat is het verschil tussne de One x en gewone One ?quote:
One X is oud en de One is nieuw. One heeft een prachtig scherm.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is het verschil tussne de One x en gewone One ?
En mooi beeld voor p0rnz ?
Goede batterij ?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
One X is oud en de One is nieuw. One heeft een prachtig scherm.
Voor een toestel als de One heeft de One een goede batterij. Maar ik weet niet wat jij snel noemt.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goede batterij ?
Want die batterij van een iPhone is echt te snel leeg.
Bijna elke smartphone is leeg na 1 dag normaal gebruik. Maakt het niet uit of je een Steve jobsphone koopt of een S4, een One of een Xperia Zquote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goede batterij ?
Want die batterij van een iPhone is echt te snel leeg.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde net TOTS Michu gaan verkopen, scoort ie even drie belachelijk bazige goals.
jij mag blijven pal
Mijn iPhone is rond 4 uur al leegquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bijna elke smartphone is leeg na 1 dag normaal gebruik. Maakt het niet uit of je een Steve jobsphone koopt of een S4, een One of een Xperia Z
Je mocht een 1 halen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
Wij krijgen bij ons mo frans een blad met daar op wat je moet vragen (niet precies de vertaling).
Is het dan handig om die franse zinnen die ik moet leren in wrts te leren ?
HTC One. Bazendingquote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Fuszy het volgende:
HTC One of de wachten op een nieuwe Xperia?
Als je er van uitgaat dat je een PS4 gaat kopen. Zouden die functies iets toevoegen? Denk het niet toch
Kan je doen maar de uitspraak oefenen is ook wel handig. Al was het bij ons nooit goed als je dingen uit je hoofd zat op te noemenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
Wij krijgen bij ons mo frans een blad met daar op wat je moet vragen (niet precies de vertaling).
Is het dan handig om die franse zinnen die ik moet leren in wrts te leren ?
ja, maar ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag.quote:
Als je gewoon die zinnetjes goed weet en een klein beetje uitspraak goed doe haal je zo een 7quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je doen maar de uitspraak oefenen is ook wel handig. Al was het bij ons nooit goed als je dingen uit je hoofd zat op te noemen
Tahiti gaat winnen hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond MOTM van Nigeria, altijd leuk
Tuurlijk nietquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor de dag.
Als de eisen zo laag zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je gewoon die zinnetjes goed weet en een klein beetje uitspraak goed doe haal je zo een 7
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tuurlijk nietje laat het toch vallen? Zou je eerder richten op andere vakken dan
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.quote:
oeiquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.
Laat het toch vallen en de dag daarna heb ik engels mo.
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereidenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Ik had het uitgerekend kan gewoon een 1 halen dan sta ik een 4,575 en sta nu een 4,9.
Laat het toch vallen en de dag daarna heb ik engels mo.
het is veel leuker om er hier over te klagen dan het daadwerkelijk te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereiden?
Je hebt het er al 2 weken over.
4 voor frans 1 wat langere voor engels.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je kan niet 2 kleine gesprekjes voorbereiden?
Je hebt het er al 2 weken over.
Als dat ding wat je laatst postte de lange was... dat was 3 minuten?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4 voor frans 1 wat langere voor engels.
Engels zal eerst vorige week zijn toen werd het in een keer veranderd naar woensdag
Die van engels moest nog een stuk er bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dat ding wat je laatst postte de lange was... dat was 3 minuten?
Een aantal spelers van Nigeria zit niet eens in FUT en die wel in FUT zitten zoals Apam spelen nietquote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond MOTM van Nigeria, altijd leuk
Dat is echt grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een aantal spelers van Nigeria zit niet eens in FUT en die wel in FUT zitten zoals Apam spelen niet
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 8 spelers die zijn geselecteerd zitten in FUT
Ik heb hem zonder lease gelukkig. Als ik het aankoopbedrag over de maanden verspreid ben ik 34 per maand kwijt.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.
Wel toestellease, maar ja. /care
Not bad
leasenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
¤ 45,50 per maand incl spotify premium. Zou ik effectief 35 euro voor mijn abonnement betalen.
Wel toestellease, maar ja. /care
Not bad
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
Moet nog steeds eens een spotify premium accountje op de kop tikken op ebay. Maar ik wil geen gedeeld account.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Thommez het volgende:
Hoe af te maken?
http://wefut.nl/squad/2158
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefutquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Bovendien, het kost maar een tientje per maand joh.
Ik vind dat Spotify sowieso overbodig, maar dat komt meer door mijn muzieksmaak. Technoquote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefut
Ga dan werken lamlulquote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Skere tijden, dat tientje investeer ik dan liever in wefut
je ouders jaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Djeetje het volgende:
Spotify
Heb het gratis bij kpn gekregen toen we een nieuw abonnement namen
Met een schot hagel hihahoquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Thommez het volgende:
Hoe af te maken?
http://wefut.nl/squad/2158
gewoon FIFA verkopen manquote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Echt serieus dit spel. Ik weet dat ik slecht ben, maar ik kan er echt niet tegen dat wanneer je tegen een aids team moet qua chem het net lijkt alsof je er zelf mee speelt.
Net tegen een team met alleen maar rode formaties e.d. Kwam wel dicht bij de 100 chem door de trainer. Wel goede spelers zoals Balotelli, Pirlo e.d.
Kom je uiteindelijk met 3-1 voor, geef je het 1 minuut voor tijd weg door ineens met 3-4 achter te staan. Uiteindelijk nog 4-4 gemaakt en in de 119de minuut de 5-4 te verwerken gekregen.![]()
zucht
Kom potjequote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Echt serieus dit spel. Ik weet dat ik slecht ben, maar ik kan er echt niet tegen dat wanneer je tegen een aids team moet qua chem het net lijkt alsof je er zelf mee speelt.
Net tegen een team met alleen maar rode formaties e.d. Kwam wel dicht bij de 100 chem door de trainer. Wel goede spelers zoals Balotelli, Pirlo e.d.
Kom je uiteindelijk met 3-1 voor, geef je het 1 minuut voor tijd weg door ineens met 3-4 achter te staan. Uiteindelijk nog 4-4 gemaakt en in de 119de minuut de 5-4 te verwerken gekregen.![]()
zucht
gooi er een speler met 6 chem in.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
zucht
Herkenbaar. Ik had dit het hele weekend bij ieder potje. 2 normale teams (en dus potjes) tegen gehad. Die won ik ook. De rest van de teams alleen maar onder de 99 chem. Alles verloren of gelijk. Niks lukte. Met geen enkel team. Tussen vier teams gewisseld en geen eentje bleek te lopen dit weekend. Raar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
zucht
Vandaag ook al meerdere keren over nagedacht. misschien maar mijn 400k verkopen en dan maar ''opnieuw beginnen''quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu wil ik mijn teams en coins verkopen en opnieuw beginnen ofzo
Ik speel geen FUT meer, er zit gewoon een vuil luchtje aan. Ik ben volgens mij best goed in fifa (170-28-73 - alles online/gold, ook 6-1 van Rijst gewonnen) maar soms merk je aan het begin van de wedstrijd al dat je niet mag winnen. Passes komen niet aan en de aanname is helemaal ruk. Het gene wat mij het meest heeft geholpen is dat als het slecht gaat gelijk stoppen, lekker een ander spel gaan doen en eventueel later nog een keer proberen.quote:
Doneer aan het gingerfondsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vandaag ook al meerdere keren over nagedacht. misschien maar mijn 400k verkopen en dan maar ''opnieuw beginnen''
Volgende week ga ik mijn pc bestellen met:quote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Je mag wel speler lenen dreetje voor review.
Was de i7 op?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgende week ga ik mijn pc bestellen met:
8 GB ram
128 GB SSD
Intel core i5
En 500GB hardeschijf
Dan kan ik weer reviewen
Als je al mijn coins voor 20 euro per 100k verkocht krijgt, krijg je de helft.quote:
Heb je Elgato/HD PVRquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik inval filmpjes maken dr dreetje?
i5 is ook prima. 566 voor de kast alleen neem ik aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit alles heb ik voor ¤566 anders word et me te duur.
Las het indd, leuke speler maar kreeg zoals meerdere nog geen kans.. Denk dat hij bij Genk nog wel de kans krijgt om zich te bewijzenquote:
aan het jeugdbeleid denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, ligt die Brands nou te slapen.. Of ligt het ergens anders aan...?
US zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef Zhano het volgende:
Ik keek net een complete aflevering van The Office. Ik hoefde niet 1 keer te lachen. Dank voor uw aandacht.
Ja dat zei ik alquote:
UK is echt geniaal manquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. UK ooit gedownload, vond ik ook geen ruk aan. Nu is Community erop, wat een kutserie.
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuisquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
i5 is ook prima. 566 voor de kast alleen neem ik aan?
Ricky Gervaisquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
UK is echt geniaal manVéél leuker dan US.
Community moet je in serie kijken, dan is het zo geniaal. Losse afleveringen slaan nergens opquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. UK ooit gedownload, vond ik ook geen ruk aan. Nu is Community erop, wat een kutserie.
Ze straffen de eerlijke arbeidersquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom kan de tegenstander wel spelen bij lag? Ik snap daar nooit iets van vieze graf EA met je hoerenpraktijken.
toen waren we nog bezig dus slechte smoesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuis![]()
Je hebt het, of je hebt het niet hèquote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Reemi het volgende:
Toffe gast, die Jorwol. Prima muziek- en seriesmaak.
Ik ging douchen en wat bijpraten en toen was het al half 3quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
toen waren we nog bezig dus slechte smoes
we?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
We moeten positief blijven en dat is dat we Bakkali vastgelegd hebben.
ook toen waren we nog bezig, dus wederom gaat het niet op!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ging douchen en wat bijpraten en toen was het al half 3
We zijn gewoon niet goed genoeg voor hem.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
toen waren we nog bezig dus slechte smoes
Net gingen m'n keeper en verdedigers weer even over elkaar struikelen. Leuk joh, FIFAquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Echt wat een ongeluk kan je hebben zeg.
Gelukkig hebben we nu Rommedahlquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Dat had ik ook en toen schoot Balotelli met een heel slap boogballetje over mijn keeper heen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net gingen m'n keeper en verdedigers weer even over elkaar struikelen. Leuk joh, FIFA![]()
Ik weet het niet, had eerst ook UK gezien en dan is het best een overstap naar de US versie maar ik ben blij dat ik eraan begonnen was. Tot het einde gekeken en ervan genoten. Over de jaren heen zitten er wel een paar mindere tussen maar bij 10(?) seizoenen kan dat haast niet anders. Het is niet zo ver weggezakt als HIMYM o.i.d. Blijft één van mijn favoriete series, laatste 2 (dubbel) afleveringen waren zo mooi voor de trouwe fans. 1 van de eerste series waarvan ik echt baal dat hij verdwenen is.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
UK is echt geniaal manVéél leuker dan US.
Dat heb ik echt al lang niet meer gedaan zeg. Wel vet om te doen en ik was er altijd nog wel goed in.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
We gingen weer karten gister avond dus kwam ik 1 uur thuis![]()
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:30:46Hoeren ea met je hoeren lag poep https://t.co/TCoSawN5lg reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |