Alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hep de hype om die game heen gemist. wat is er zo leuk aan?
Sowieso, moet alleen vanavond werken dus kan niet spelen.quote:
Nope.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat soort dingen bespreken we sowieso niet op het forum.
oh okequote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat soort dingen bespreken we sowieso niet op het forum. Maar er zijn ook dingen weggehaald dus wat jij quote heeft er niet echt iets mee te maken volgens mij.
Komt door de verwijderde posts. Na het verwijderen van die posts heb jij niet gerefreshed en telt die gewoon doorquote:
Ja nee je klonk net als Yv.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga de policy maar lezen. Bans bespreken enzo.
Ah, zoquote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Komt door de verwijderde posts. Na het verwijderen van die posts heb jij niet gerefreshed en telt die gewoon door
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kun je brownie's op de barbeque doen?
Dat loopt zo door die spijlen heen :Squote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kun je brownie's op de barbeque doen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik ga haar niet op de bbq doen :S
wel op de keukentafel
baasquote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef LETMEIN het volgende:
Lois: I am not a crazy broad!
Peter: Oh, no, no, Lois, he didn't mean you're crazy like Elizabeth Taylor. He meant you're crazy, like that glue. You stick to things, y'know, like an adhesive. That's all he meant.
Waarom zouden we dan al die regels moeten volgen, kunnen we netzogoed bans bespreken!quote:
neequote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan al die regels moeten volgen, kunnen we netzogoed bans bespreken!
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik ga haar niet op de bbq doen :S
wel op de keukentafel
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef LETMEIN het volgende:
Man: Wow, Lois Griffin, Hey, I love your act! Nice melons.
Peter: Now listen pal!
Lois: Peter, I'm holding mellons.
Peter: Oh
Man: And her hooters aint bad either.
Peter: Now hold on a second.
Lois: Peter! I'm holding hooters!
Peter: Oh, sorry.
Man: No problem .
(pause)
Man: Your wife's hot.
Peter: Alright that's it!
Baas
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef LETMEIN het volgende:
Lois: A woman is not an object.
Peter: Your mother is right, son. Listen to what it says.
Lois: Peter!
Klonk adminnerig.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat zij zo klinkt?.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef LETMEIN het volgende:
Glen Quagmire: Hi, Meg. Eighteen yet?
Meg Griffin: No.
Glen Quagmire: Just checkin'.
quote:
Oh. Ik zou eigenlijk wat anders zeggen maar ik bedacht dat dat misschien problemen voor mij zou kunnen opleveren.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je die post naar brownie gestuurd :S
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef LETMEIN het volgende:
Brian: Face it Peter, you get competitive about everything.
Peter: I am so not competitive. In fact, I am the least non-competitive. So I win.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef LETMEIN het volgende:
Glen Quagmire: Hi, Meg. Eighteen yet?
Meg Griffin: No.
Glen Quagmire: Just checkin'.
Roemenenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_van_s.html#comments
WTFquote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef DrNick het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ak_grensrechter.html
Las het al op NU, maar terechtquote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef DrNick het volgende:
Wat lees ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef DrNick het volgende:
inderdaad, cultuurverrijkers zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lees ik?
"Niet echt de bedoeling was om hem dood te trappen"
Die gasten zijn ziek in hun hoofd.
En aan de namen te zien zijn het natuurlijk weer...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lees ik?
"Niet echt de bedoeling was om hem dood te trappen"
Die gasten zijn ziek in hun hoofd.
Dat was al bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En aan de namen te zien zijn het natuurlijk weer...
Land uitgezet maar eerst flink martelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ze meteen het land uit gezet. Oprotten met zulke barbaren
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef DrNick het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)nden_8_jaar_cel.html
En hier 11 jaar cel voor verbranden bijbel
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef DrNick het volgende:
hm maar het is een bijbel en geen koranquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef DrNick het volgende:
Nou en of. Vind darde KNVB nu wel betere maatregelen neemt als er zo iets van geweld voorkomt.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Land uitgezet maar eerst flink martelen.
Gelijk alle marrokanen deporteren, één pot nat.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Land uitgezet maar eerst flink martelen.
Hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie ook geen leven als 'ie hier een beetje loopt mee te lezen.
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga naar buiten achter de chickens aan
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
Etsu zit elke post mee te lezen en bedenkt: 'Had ik maar niet zo een domme ruzie begonnen, ik wil geen ban, kut mod dat het er is! Maar ik nog steeds meelezen muahahaahah piemesl1!!'
ies koeltoerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef DrNick het volgende:
Waarom was het eigenlijk zo dat marrokanen en turken en ander gelijksoortig volk vaker agressief en crimineel zijn?
iddquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat wat jij doet als je je verveeld?
omdat ze minder vaak gamen tochquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef DrNick het volgende:
Waarom was het eigenlijk zo dat marrokanen en turken en ander gelijksoortig volk vaker agressief en crimineel zijn?
Nee, want op zulke momenten verveel ik mij nooitquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk om joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
Etsu zit elke post mee te lezen en bedenkt: 'Had ik maar niet zo een domme ruzie begonnen, ik wil geen ban, kut mod dat het er is! Maar ik nog steeds meelezen muahahaahah piemesl1!!'
Minder kans in deze maatschappij dus ze moeten watquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef DrNick het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, het is maar een garp!!!!~!
DOMBO
Vervang verveeld eens met "lopen" dan zie je dat "loopd" niet kan. Het is "verveelt"quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vervang verveeld eens met "lopen"m dan zie je dat "loopd" niet kan. Het is "verveelt"![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minder kans in deze maatschappij dus ze moeten wat
maar het voelt zo als een voltooid deelwoord en daarom is d acceptabel.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vervang verveeld eens met "lopen"m dan zie je dat "loopd" niet kan. Het is "verveelt"![]()
Ik heb me verveeld kan wel. Ik heb me loopd kan ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
ik loopdquote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vervang verveeld eens met "lopen" dan zie je dat "loopd" niet kan. Het is "verveelt"![]()
Wanneer ben je klaar?quote:
Nee ook dan nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
maar het voelt zo als een voltooid deelwoord en daarom is d acceptabel.
*loopdtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we loopden gister samen dat was echt fandastisch
liepquote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we loopden gister samen dat was echt fandastisch
over 5 min ben ik buitenquote:
Ik heb dyslexie dus geef geen fuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vervang verveeld eens met "lopen" dan zie je dat "loopd" niet kan. Het is "verveelt"![]()
Nou ik denk dat belangrijke oorzaak is dat ze in hun eigen cultuur gewend zijn voorrang te hebben, meer rechten dan de vrouwen enzo (heb het hier dan over de mannen)quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minder kans in deze maatschappij dus ze moeten wat
jaa!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit je de hele tijd al op school dan?
quote:
werkquote:
jaquote:
gezelligquote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh dan loopden we samen naar le trein![]()
jjaaa!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij mag gewoon heletijd Fokken op school?
ik fiets zo naar de ahquote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kan eindelijk naar huis pff
succes met werken brownie
doei
Klopt ook. Hier kun je een eeuwen lange discussie over houden. Zo ook bij mij dit jaar in de klas. 1 Turks meisje en 1 Marokkaanse en de rest was Nederlands. Die discussie duurde urenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou ik denk dat belangrijke oorzaak is dat ze in hun eigen cultuur gewend zijn voorrang te hebben, meer rechten dan de vrouwen enzo (heb het hier dan over de mannen)
En dat botst dan als blijkt dat ze dat hier niet zomaar hebben en dan komt agressief geweld te pas en gaan ze het steeds vaker gebruiken dus in meerdere situaties.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
die is even weg en het drama genaamd 'school' is er voor in de plaats gekomen
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef LETMEIN het volgende:
Lois: Together we can do anything: face any foe, overcome any obstacle.
Peter: Yeah, climb any mountain, rent any video, dial any phone. And not just our phone, Lois, other people's phones. Decent phones, God-fearing phones, phones that everybody else gave up on, but we knew better because we were a team!
Brian: What the hell are you talking about?
Late reactie!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
die is even weg en het drama genaamd 'school' is er voor in de plaats gekomen
SCHOOLquote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, de reden heb ik al omschreven in m'n reactie
Heb jij schoenmaat 38?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
oh en hij is ook voor een paar dagen in het buitenland dus ja
Ik heb alleen op de bassisschool moslims in de klas gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt ook. Hier kun je een eeuwen lange discussie over houden. Zo ook bij mij dit jaar in de klas. 1 Turks meisje en 1 Marokkaanse en de rest was Nederlands. Die discussie duurde uren
Hier ook met de daklozenkranr.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons staan er altijd zigeuners van die krantjes te verkopen
quote:
Heb je niet op t vwo hequote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb alleen op de bassisschool moslims in de klas gehad.
Oh die zijn er hier wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
Lang leve christelijke scholen, bijna niemand is echt christelijk, maar er zijn geen moslims
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
Kleine voeten kleine piemels zeggen ze altijd, conclusie. Meisjes hebben gemiddeld kleine piemels
Grote cloritus.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
Kleine voeten kleine piemels zeggen ze altijd, conclusie. Meisjes hebben gemiddeld kleine piemels
Deze manquote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
dat zijn toch van die Chinese voeten, dat vrouwen veel te kleine schoenen moesten dragen omdat dat mooi is en alles dan scheef ging groeien.quote:
Kun je niet zeggen over te Chr. Vmbo bij mij in de stad. Een en al..quote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
Lang leve christelijke scholen, bijna niemand is echt christelijk, maar er zijn geen moslims
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef TienVingers het volgende:
Zijn meestal best wel ambitieuze mensen, Marokkanen op het vwo hoor.
vmbo hehquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen over te Chr. Vmbo bij mij in de stad. Een en al..
Maar met zulke Marokkanen is niks mis, imo. Dat zijn gewoon harde werkers!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef TienVingers het volgende:
Zijn meestal best wel ambitieuze mensen, Marokkanen op het vwo hoor.
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar met zulke Marokkanen is niks mis, imo. Dat zijn gewoon harde werkers!
quote:
Je moet ze natuurlijk wel over één kam scheren!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar met zulke Marokkanen is niks mis, imo. Dat zijn gewoon harde werkers!
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel over één kam scheren!
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zijn toch van die Chinese voeten, dat vrouwen veel te kleine schoenen moesten dragen omdat dat mooi is en alles dan scheef ging groeien.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
Genie: I am here to grant you three wishes.
Lois: Peter, three wishes. Oh this is so exciting.
Meg: I want a new hat.
Chris: I want a new hat.
Stewie: I want them to have new hats!
Verslaafde!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit weer te lang op FOK!
M'n postcount van gisteren wil ik niet verbreken want dan ...
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En je hebt al meer total posts dan ik!
Halloquote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi pizza, ik ben Spatieloos, ook wel bekend als Ryan.
Ik heb nog maar 1x in mijn leven pizza gegetenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben pizza, ook wel bekend als die ene jongen die pizza heet
En lust jij alleen maar pizza pepperoni?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben pizza, ook wel bekend als die ene jongen die pizza heet
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1x in mijn leven pizza gegeten
Waarom zo weinigquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
Etsu op dumpert http://www.dumpert.nl/med(...)e_glimmerspeedo.html
Ligt aan het soort, deze is nicequote:
Je hebt zeker nooit dingen leren eten?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is, ik lust bijna niks :/
Iddquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit dingen leren eten?
Ik ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof het onmogelijk is, ik lust bijna niks :/
algemene kennis zozoquote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanavond ff en morgen nog wel. Ik zie wel hoeveel algemene kennis ik morgen kan opbregen.
Voor een vmbo diploma heb je 6 examenvakken. Maar de school waar ik op zit heeft er 7. Dus mocht je niet slagen vanwege bijv biologie. Dan laat je dat vak vallen en dan heb je als nog je diploma. Ik ben al geslaagd en over 6 vakken is mijn gemiddelde al een 7, dus ik mag ook weer naar havo.quote:
Bij ons mag je altijd naar havo ongeacht je gemiddeldequote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor een vmbo diploma heb je 6 examenvakken. Maar de school waar ik op zit heeft er 7. Dus mocht je niet slagen vanwege biologie. Dan laat je dat vak vallen en dan heb je als nog je diploma. Ik ben al geslaagd en over 6 vakken is mijn gemiddelde al een 7, dus ik mag ook weer naar havo.
Jij moest toch een 7 halen omdat je dan wat van je ouders kreeg ofso?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor een vmbo diploma heb je 6 examenvakken. Maar de school waar ik op zit heeft er 7. Dus mocht je niet slagen vanwege bijv biologie. Dan laat je dat vak vallen en dan heb je als nog je diploma. Ik ben al geslaagd en over 6 vakken is mijn gemiddelde al een 7, dus ik mag ook weer naar havo.
Niet naar de school waar ik heen wil. Die hoeven geen vmbo'ers die op het randje zijn geslaagdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij ons mag je altijd naar havo ongeacht je gemiddelde
Een 6,6 ja. Ik krijg m'n rijbewijs als ik over die 7 vakken een 7 gemiddeld sta. En ik ben niet verwend.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij moest toch een 7 halen omdat je dan wat van je ouders kreeg ofso?
Ik had volgens mij op het vmbo geen 7 gemiddeld en wel gewoon goed geslaagd op de havo.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet naar de school waar ik heen wil. Die hoeven geen vmbo'ers die op het randje zijn geslaagd
Daar mee wil ik niet zeggen dat jij dat bent, maar je snapt me wel
[..]
Een 6,6 ja. Ik krijg m'n rijbewijs als ik over die 7 vakken een 7 gemiddeld sta. En ik ben niet verwend.
Oh, handigquote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet naar de school waar ik heen wil. Die hoeven geen vmbo'ers die op het randje zijn geslaagd
Daar mee wil ik niet zeggen dat jij dat bent, maar je snapt me wel
[..]
Een 6,6 ja. Ik krijg m'n rijbewijs als ik over die 7 vakken een 7 gemiddeld sta. En ik ben niet verwend.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, handig. Hoef je dan niet eens meer rijlessen te doen?
.
Nee maar veel die een 5,5 hebben met gemiddelde op het vmbo halen het havo wss niet. Dat bedoel ik. En dat wilt die school voorkomenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had volgens mij op het vmbo geen 7 gemiddeld en wel gewoon goed geslaagd op de havo.
lerenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Hele middag beetje geleerd en gefacebooked, dus straks maar potje ballen en dan vanavond nog even chillen of wa
Jaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, handig. Hoef je dan niet eens meer rijlessen te doen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |