abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127935708
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Alleen als je zo traag van begrip bent als jij...
Aha, de crimineel die andere criminelen vrijpleit en daarmee goud geld verdient in het corrupte rechtssysteem heeft zich weer gemeld. Heeft nog lang geduurd voordat je je genoodzaakt voelde om te reageren, was je te druk met je clienten verdedigen?
pi_127935932
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:

Aha, de crimineel die andere criminelen vrijpleit en daarmee goud geld verdient in het corrupte rechtssysteem heeft zich weer gemeld. Heeft nog lang geduurd voordat je je genoodzaakt voelde om te reageren, was je te druk met je clienten verdedigen?
Kijk, dat bedoel ik nu... ik heb je al heel vaak uitgelegd dat ik geen commune strafpraktijk heb, maar het kwartje wil maar niet vallen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936173
quote:
Goede samenvatting. Titel voor de samenvatting: " Nederland naar de kloten. Links heeft zijn zin"
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:55:23 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_127936461
quote:
Niets aan toe te voegen. Verrotte wezens.

Maar nu de hamvraag, hoe kunnen we van de wezens af en de mensen houden? Feit blijft dat niet alle moslims zo in elkaar zitten. Velen maken 'gewoon' hun leven hier...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_127936579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef Red_85 het volgende:

Niets aan toe te voegen. Verrotte wezens.

Maar nu de hamvraag, hoe kunnen we van de wezens af en de mensen houden? Feit blijft dat niet alle moslims zo in elkaar zitten. Velen maken 'gewoon' hun leven hier...
De vraag die bij mij opkomt is hoe het komt dat je dit geweld koppelt aan moslim zijn. Alsof "gezonde Hollandse jongens" nooit buitensporig geweld gebruiken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936617
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

De vraag die bij mij opkomt is hoe het komt dat je dit geweld koppelt aan moslim zijn. Alsof "gezonde Hollandse jongens" nooit buitensporig geweld gebruiken...
Niemand koppelt het aan moslims in hte algemeen, slechts een bepaalde groep.

Die buitensporig veel buitensporig gedrag/geweld vertonen.
pi_127936626
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

De vraag die bij mij opkomt is hoe het komt dat je dit geweld koppelt aan moslim zijn. Alsof "gezonde Hollandse jongens" nooit buitensporig geweld gebruiken...
Je kunt je kop wel in het zand blijven steken, maar excessief geweld met moslims komt gewoon vaker voor. Daar is niets racinistisch aan, maar zo is t nu eenmaal.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127936635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef macca728 het volgende:

Niemand koppelt het aan moslims in hte algemeen, slechts een bepaalde groep.

Die buitensporig veel buitensporig gedrag/geweld vertonen.
Smoesjes!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936691
quote:
Het zou om te lachen zijn, als het niet zo in en in-triest was. Het is gewoon weerzinwekkend dat mensen zélf het slachtoffer gaan uithangen, terwijl hun zoons (en "broeders") de agressors in dit verhaal zijn. Ze hebben iemand doodgetrapt, maar dat schijnt verder niet van belang te zijn.

Zo'n vrouw die het gore lef heeft om "discriminatie!" door de rechtszaal te schreeuwen, zou je eigenlijk strafrechtelijk moeten kunnen vervolgen voor smaad of iets dergelijks.
pi_127936717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:

Je kunt je kop wel in het zand blijven steken, maar excessief geweld met moslims komt gewoon vaker voor.
Excessief geweld komt vaker voor naar mate je meer richting onderkant van de samenleving gaat.

Maar wat daar ook van moge zijn: voor die grensrechter maakt het echt geen donder uit door wie hij doodgeslagen wordt, dus mi richt je je niet alleen tot het daderdeel met een moslimstempel (want verder gaat het moslim zijn vaak niet) achter de naam.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

Zo'n vrouw die het gore lef heeft om "discriminatie!" door de rechtszaal te schreeuwen, zou je eigenlijk strafrechtelijk moeten kunnen vervolgen voor smaad of iets dergelijks.
Ook domme en onwelgevallige meningen horen onder vrijheid van meningsuiting te vallen, anders heb je feitelijk geen vrijheid van meningsuiting.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936769
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook domme en onwelgevallige meningen horen onder vrijheid van meningsuiting te vallen, anders heb je feitelijk geen vrijheid van meningsuiting.
Nee in een rechtszaal mag je niet alles roepen. Minachting van het hof.
pi_127936799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Het zou om te lachen zijn, als het niet zo in en in-triest was. Het is gewoon weerzinwekkend dat mensen zélf het slachtoffer gaan uithangen, terwijl hun zoons (en "broeders") de agressors in dit verhaal zijn. Ze hebben iemand doodgetrapt, maar dat schijnt verder niet van belang te zijn.

Zo'n vrouw die het gore lef heeft om "discriminatie!" door de rechtszaal te schreeuwen, zou je eigenlijk strafrechtelijk moeten kunnen vervolgen voor smaad of iets dergelijks.
Nah, het is meer domheid. Lastig om dat strafbaar te maken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127936801
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Al hadden ze wel de maximale straf op kunnen leggen, een half jaar is voorwaardelijk. Waarom vraag ik me dan af. Waarom deze "korting"
Wat ik ervan begrepen heb, is dat gedaan om een stok achter de deur te hebben. Mochten ze zich opnieuw misdragen, dan moeten ze alsnog nog de volledige straf uitzitten.

Wat mij betreft richten het ze systeem compleet anders in. In plaats van een "straf waarvan een deel voorwaardelijk" komt er gewoon een straf met een soort aankondiging "op voorhand" van wat er bij herhaling gebeurt.
pi_127936817
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nah, het is meer domheid. Lastig om dat strafbaar te maken.
Waarom? Je mag van mensen toch wel verwachten dat ze zich gedragen? Het zijn volwassen mensen die zich op deze manier misdragen.
pi_127936831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je kunt je kop wel in het zand blijven steken, maar excessief geweld met moslims komt gewoon vaker voor. Daar is niets racinistisch aan, maar zo is t nu eenmaal.
Onder voetbalsupporters ook, maar dan schieten figuren als jij vaak in een kramp. Bovendien zijn dit soort figuren net zo moslim als de gemiddelde carnavalvierder katholiek is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 10:12:26 ]
pi_127936861
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Onder voetbalsupporters ook, maar dan schieten figuren als jij vaak in een kramp.
Hooligans worden wel aangepakt, dus het tuig moet je ook aanpakken.
pi_127936877
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hooligans worden wel aangepakt, dus het tuig moet je ook aanpakken.
Die worden toch ook aangepakt of mis ik wat ?
pi_127936881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:10 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Waarom? Je mag van mensen toch wel verwachten dat ze zich gedragen? Het zijn volwassen mensen die zich op deze manier misdragen.
Ik word ook moe van die discriminatietroefkaart. Heb er dagelijks mee te maken. Maar als mensen dat zo voelen, joh, laat ze hey lekker uiten. Ze zetten zich er voornamelijk mee voor lul.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127936907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik word ook moe van die discriminatietroefkaart. Heb er dagelijks mee te maken. Maar als mensen dat zo voelen, joh, laat ze hey lekker uiten. Ze zetten zich er voornamelijk mee voor lul.
Van hetzelfde kaliber als mensen die moslims en Marokkanen in het bijzonder steeds de zwarte piet toeschuiven. Voel je maar niet veel beter.
pi_127936947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef macca728 het volgende:

Nee in een rechtszaal mag je niet alles roepen. Minachting van het hof.
Ik heb niet gezegd dat alles mag.

En verder moet je niet teveel denken in rechtbankseries van de t.v.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127936991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Onder voetbalsupporters ook, maar dan schieten figuren als jij vaak in een kramp. Bovendien zijn dit soort figuren net zo moslim als de gemiddelde carnavalvierder katholiek is.
:') Dat is toch heel anders man. Hooligans vechten tegen andere Hooligans. Echt totaal niet vergelijkbaar.

I
pi_127937015
Topp gedaan meneer de rechter! :)
De straf had van mij ook zeker langer gemogen hoor. Maar voor Nederland is het niet slecht.

En wat betreft het verpesten van de toekomst voor deze jongens.. Als je tot zoiets in staat bent, wil dat zeggen dat er al geen toekomst was.
Love the life u live, live the life u love.
pi_127937048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Van hetzelfde kaliber als mensen die moslims en Marokkanen in het bijzonder steeds de zwarte piet toeschuiven. Voel je maar niet veel beter.
Ik voel me niet aangesproken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')