Ligt het nou aan mij komt deze bij meerdere mensen nogal racistisch over?quote:
Ik nam aan dat dit ook het idee van dat plaatje was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij komt deze bij meerdere mensen nogal racistisch over?. Kijkend naar Africa/America dan.
Het is dan ook zo subjectief als de pest. Met Japan, Korea en Europa had ik het niet zo, zeg maar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dit ook het idee van dat plaatje was.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij komt deze bij meerdere mensen nogal racistisch over?. Kijkend naar Africa/America dan.
Linksche goedmens dat je bent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is dan ook zo subjectief als de pest. Met Japan, Korea en Europa had ik het niet zo, zeg maar.
Tis 'n hele ouwe denk ik.Ik vind 't behoorlijk racistisch. No two ways about it.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Zie het nu pas en het is weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo . Het is weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis 'n hele ouwe denk ik.Ik vind 't behoorlijk racistisch. No two ways about it.
Ben verbaasd dat meerdere mensen hadden wat gezegd over ...en ik ben 'n beetje teleurgesteld dat dit was niet weggehaald door de mods.
Ik vraag me af what the fuck is happening to BNW.
"Twas maar 'n grap,hoor!"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo . Het is weg.
Eindelijk kan ik dit plaatje ook eens gebruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis 'n hele ouwe denk ik.Ik vind 't behoorlijk racistisch. No two ways about it.
Ben verbaasd dat meerdere mensen hadden wat gezegd over ...en ik ben 'n beetje teleurgesteld dat dit was niet weggehaald door de mods.
Ik vraag me af what the fuck is happening to BNW.
Voor mensen die het net zoals je collega uit Afrika niet vinden kunnen is het dus ook verwijderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
"Twas maar 'n grap,hoor!"
"Wat ben je gevoelig!"
"Denk aan je hart"
"Doe niet zo serieus!"
tsja - dat soort dingen hoor je best wel vaak als cliche-achtig smoesjes,ja.
Overdreven? hahaha.
M'n collega uit Afrika vond 't niet 'grappig'.
Mooi zo,dankje - dan zijn die andere 11 nationaliteiten dat ik werk naast ook misschien 'n beetje blij van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor mensen die het net zoals je collega uit Afrika niet vinden kunnen is het dus ook verwijderd.
Niet iedereen heeft dan ook humor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Tingo het volgende:
Overdreven? hahaha.
Werk je bij de VN?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mooi zo,dankje - dan zijn die andere 11 nationaliteiten dat ik werk naast ook misschien 'n beetje blij van.
Gelukkig niet!!quote:
Jij vind En rampen en slachtoffers grappig en dit vind je niet grappig?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
"Twas maar 'n grap,hoor!"
"Wat ben je gevoelig!"
"Denk aan je hart"
"Doe niet zo serieus!"
tsja - dat soort dingen hoor je best wel vaak als cliche-achtig smoesjes,ja.
Overdreven? hahaha.
Ik vind echte rampen en slachtoffers helemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij vind En rampen en slachtoffers grappig en dit vind je niet grappig?
Omdat er een Stereotype geschetst word is het racistisch? BTW ik kreeg dit door van mijn buurman, japanner die tegenwoordig in de VS woont, hij kon er om lachen.
Ogh aardige gast met humor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind echte rampen en slachtoffers helemaal niet grappig.
Zegt niet veel over je buurman.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ogh aardige gast met humor.
Tja sommige kunnen er om lachen andere niet.
ligt er maar net aan hoe je het opvat.
[ afbeelding ]
Zo ziet de wereld Nederland
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien ben jij een aap, maar ik heb toch het idee dat ikzelf geen aap ben.
Stromatoliet 3,5 miljard jaar oud.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |