PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik vind toch wel dat hij nalatig geweest is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ging erom of het hoe dan ook Messi zijn eigen schuld is. Het kan natuurlijk dat hij niet weet wat er gaande is en het heeft uitbesteed
Ik niet als hij er zelf niets vanaf weet. Dan vind ik eerder zijn zaakwaarnemer nalatigquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind toch wel dat hij nalatig geweest is.
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar slaat dit nou op? En weer een kut TT, ik had tenminste een leuke
Dat doe ik best vaak, maar vind het niet nodig als ik op iemand anders reageerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr gr
OH DAMNquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr gr
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
Toevallig.quote:
twitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:53:03Ik probeer de maatschappij te helpen. Gisteren vroeg ik bij de kebabtent of het bakje vlees dat ik kreeg eigenlijk al orgaandöner was. reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?
Ik vind deze nou niet echt grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trundle eindelijk verkocht voor 7.9k.
Lindgren. weer met zijn kwaliteitstweets
yup, thxquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toevallig.twitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:53:03Ik probeer de maatschappij te helpen. Gisteren vroeg ik bij de kebabtent of het bakje vlees dat ik kreeg eigenlijk al orgaandöner was. reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]die post heb ik gemist
RT, zo teleurgesteld in dat toernooi van gisteren?
Ja snap ik, ik dacht ook eigenlijk dat jij alleen woonde. Maar je woont nog bij je ouders dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, thxJa hoefde niet mee ofzo.
[..]lol
[..]vind het wel eng om dan te bedenken hoe het zou zijn als ik alleen gewoond had.. zou je zomaar niet meer wakker kunnen worden
Gelukkig. En ja, inderdaad. Genoeg mensen die zo hun einde vinden. Bizar eigenlijk hoe snel je dan eigenlijk op het randje kunt liggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, thxJa hoefde niet mee ofzo.
[..]lol
[..]vind het wel eng om dan te bedenken hoe het zou zijn als ik alleen gewoond had.. zou je zomaar niet meer wakker kunnen worden
Dat laatste kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
idd, avond ervoor zover ik wist niks aan de handquote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja, inderdaad. Genoeg mensen die zo hun einde vinden. Bizar eigenlijk hoe snel je dan eigenlijk op het randje kunt liggen.
We kunnen hier nog lang of kort over lullen, maar grote kans dat als Messi die 4 miljoen even overmaakt, dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet als hij er zelf niets vanaf weet. Dan vind ik eerder zijn zaakwaarnemer nalatig
Ook niets voelen aankomen verder? Dat lijkt me echt freaky man.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, avond ervoor zover ik wist niks aan de handextra kut dat je het blijkbaar niet altijd goed in kan schatten
en yep@TT
nope, zeker jaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook niets voelen aankomen verder? Dat lijkt me echt freaky man.
quote:
Ja anders kon je je spelletje niet verkopen hequote:
Download jij het even voor me en breng het even?quote:
quote:
Dat is al meer dan 10 jaar oud. Is niet zo gek dat het niet zo snel download.quote:
Seizoen 1 was zo binnenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 10 jaar oud. Is niet zo gek dat het niet zo snel download.
Wutquote:
Dat jij 24 niet zon goede serie vindt.... ik vind de eerste 2 seizoenen erg leukquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series... 24 is niet een van die goede series...
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens watquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series... 24 is niet een van die goede series...
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doneren bitches, dan kan WeFUT daarop blijven draaien.
waar danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doneren bitches, dan kan WeFUT daarop blijven draaien.
Lekker de poepbacterie oplopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Pazzal bedoel natuurlijk Döneren
[ afbeelding ]
Dit was iets tijdelijks volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ik
had nog niet gegeten maar nu krijg ik trekquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Pazzal bedoel natuurlijk Döneren
[ afbeelding ]
mijn pizza is onderwegquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was iets tijdelijks volgens mij
[..]
had nog niet gegeten maar nu krijg ik trek
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ik
Combineer het. Ga op jacht naar een nieuw wijf.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.
Jij hebt even een pizza besteld voor de maandagmiddagquote:
ja de sandwichzaak was dicht dus toen heb ik een pizza besteldquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt even een pizza besteld voor de maandagmiddag?
Ja daar hedde zelf voor gekozen ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.
geen wonder dat die kut site zo traag werkt als we er met z'n 5en opzittenquote:
Misschien waren de eerste 2 seizoenen nog wel ok, die had ik volgens mij nog gezien toen ze uitkwamen in Nederland. Toen was het nog vernieuwend maar daarna ging het snel berg afwaarts. Beetje CSI achtig voordat CSI er was.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Einde van seizoen 4quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad.
Vanavond aan seizoen 5 beginnen.
Welke kutsite?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
geen wonder dat die kut site zo traag werkt als we er met z'n 5en opzitten
Ik kijk niet zo vaak series, volgens mij heb ik alleen Flashpoint, Hawaii five o en ncis la helemaal gekeken. Maar dingen zoals Game of Thrones en Walkign Dead vind ik sowieso nietsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien waren de eerste 2 seizoenen nog wel ok, die had ik volgens mij nog gezien toen ze uitkwamen in Nederland. Toen was het nog vernieuwend maar daarna ging het snel berg afwaarts. Beetje CSI achtig voordat CSI er was.
Even een lijstje, een hoop ken je waarschijnlijk wel.
Game of Thrones, The Wire, The Sopranos, Oz, Deadwood, Suits, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Mad Men, Entourage, How To Make It In America, Eastboud & Down.
Maar ik ben ook helemaal niet van politieseries (The Wire daargelaten).
Breaking Badquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens wat
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik editte ook gewoon precies hetzelfde.
NEE NEVER.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.
Het had zo het einde van de hele serie kunnen zijn ja. Ik ben benieuwd wat er nu nog komt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad.
Vanavond aan seizoen 5 beginnen.
SPOILER:Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.
Dat is het 'm dus juist. We kunnen t niet betalen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ongeveer een half uur vanaf het begin komen er allemaal naakte dames in beeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.
Had ik ook. maar je moet gewoon door blijven kijken. Vanaf seizoen 2 wordt het zo vetquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dingen zoals Game of Thrones en Walking Dead zijn de enige van die soort die in de lijst staan. Maar als politieseries houdt dan moet je The Wire kijken. The Wire of Sopranos zijn de beste series ooit gemaakt volgens de publieke opinie.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak series, volgens mij heb ik alleen Flashpoint, Hawaii five o en ncis la helemaal gekeken. Maar dingen zoals Game of Thrones en Walkign Dead vind ik sowieso niets
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dingen zoals Game of Thrones en Walking Dead zijn de enige van die soort die in de lijst staan. Maar als politieseries houdt dan moet je The Wire kijken. The Wire of Sopranos zijn de beste series ooit gemaakt volgens de publieke opinie.
Vind jij seizoen 5 zo leuk dan tot nu toe?quote:
Ja ik zal niet spoileren, maar het is helaas een stuk minderquote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het had zo het einde van de hele serie kunnen zijn ja. Ik ben benieuwd wat er nu nog komt.
Prisonbreak miss iets voor je?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mij
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond de eerste afleveringen juist super tofquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)
Weet ik al niet meer. Is al een tijdje terug dat ik het gezien hebquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind jij seizoen 5 zo leuk dan tot nu toe?
[..]
Ja ik zal niet spoileren, maar het is helaas een stuk minder
Seizoen 1 vond ik zo vet.quote:
Vanaf dit moment werd het echt tofquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Flikken Maastricht?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mij
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer. Is al een tijdje terug dat ik het gezien hebWel een goede cliffhnger tho
Ik vond Seizoen 2 het leukst eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik zo vet.Toen begonnen aan seizoen 2 maar interesse kwijtgeraakt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vanaf dit moment werd het echt tofEpic ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Prison Break vond ik ook awesome, ook de laatste seizoenen nog leukquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik vond Seizoen 2 het leukst eigenlijkMaar iedereen haat altijd op seizoen 3 en 4 maar die vond ik eigenlijk ook wel leuk
Ik heb geen idee waar ik dit van kenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik dit van ken
Breaking bad? Ik ben ook in een week erdoorheen gegaanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben toevallig nu bezig met seizoen 5, ben woensdag begonnen met seizoen 1![]()
Ik ook al ja. Jij zeker ook XBox he? Als je dan maar geen ING hebt.quote:
10 euro!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 5.5 miljoen coins te koop en ik heb Rabobank. Wie biedt?
Volgens mij wil jij je coins helemaal niet verkopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 5.5 miljoen coins te koop en ik heb Rabobank. Wie biedt?
Sinds een paar weken geleden wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij je coins helemaal niet verkopen.
Kreeg laatst ditquote:Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, de belastingdiscussie weer voorbij. Zelden meegedaan aan zo'n oninteressante discussie.
Ik win weer heel veel, desalniettemin kreeg ik zojuist het volgende schokkende bericht: "you are really bad"
Hij reageert blijkbaar niet op aanbiedingenquote:
Geen idee. Ik vond sommige afleveringen wel echt saai. Seizoen 4 aflevering 2 en 3 en bij seizoen 3 zaten ook een paar saaie.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Breaking bad? Ik ben ook in een week erdoorheen gegaan
Seizoen 5 wordt over 2 weken vervolgd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooie aan de serie is dat je weet dat er iets gaat gebeuren, maar hoe en wat precies is nooit duidelijk.
ok maar anders koop ik 5 miljoen en dan betaal ik als ik mijn messi verkocht hebquote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging erom dat ik ze wel wil verkopen, niet dat ik al iets heb verkocht.
PS3, wel INGquote:Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook al ja. Jij zeker ook XBox he? Als je dan maar geen ING hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond sommige afleveringen wel echt saai. Seizoen 4 aflevering 2 en 3 en bij seizoen 3 zaten ook een paar saaie.
Wel raarJa seizoen 4 en seizoen 3 hadden echt een wegzakmoment idd van een paar afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooie aan de serie is dat je weet dat er iets gaat gebeuren, maar hoe en wat precies is nooit duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Catherine en Uncharted 3 in die shop. Verder niet zoveel interessants imo. Little big planet 2 als je dat soort shit wat vindtquote:
ik probeer wel een abo van 3 maanden.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Catherine en Uncharted 3 in die shop. Verder niet zoveel interessants imo. Little big planet 2 als je dat soort shit wat vindt
Anders gewoon een marktplaats advertentie neerzetten, of hier af en toe posten dat je nog coins wilt verkopenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging erom dat ik ze wel wil verkopen, niet dat ik al iets heb verkocht.
Haha oke, kan je niet echt de mist mee in gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ik probeer wel een abo van 3 maanden.
Ik denk dat nu na die TOTY's het ook wel een beetje voorbij is met mensen die coins willen kopen. Alleen van Trapz moet nog 300 packs openenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders gewoon een marktplaats advertentie neerzetten, of hier af en toe posten dat je nog coins wilt verkopen
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja seizoen 4 en seizoen 3 hadden echt een wegzakmoment idd van een paar afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond sommige afleveringen wel echt saai. Seizoen 4 aflevering 2 en 3 en bij seizoen 3 zaten ook een paar saaie.
Wel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooie aan de serie is dat je weet dat er iets gaat gebeuren, maar hoe en wat precies is nooit duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooie aan de serie is dat je weet dat er iets gaat gebeuren, maar hoe en wat precies is nooit duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
cool. De multiplayer krijg je gratis bij The Last of Us. Heb je dus eigenlijk niks aanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Haha oke, kan je niet echt de mist mee in gaanEn je weet het als je Uncharted 3 wil downloaden. 35gb 3 downloads en dan nog los daarvan het multiplayer gedeelte van 5gb.
What do you mean what do I mean?![]()
Ik denk dat Skyler een van de meest gehate personages is uit alle grote series bij elkaar
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind die chick van Hank erger.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat Skyler een van de meest gehate personages is uit alle grote series bij elkaar
Kleptomanische kut.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
genaaidquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Shygirl18 het volgende:
Huidige portemonnee op mn PSN account bedraagt 13,44euDa's kut
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha die vinnik juist wel garpig.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind die chick van Hank erger.
Kleptomanische kut.![]()
Hartman ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Reemi het volgende:
Daniel Hartman
Maar ik kijk niet veel seriesOf Louis.
Maar die vind ik eerder aandoenlijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij BB mocht ik hem meteen niet omdat ik hem ken van Suitsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Reemi het volgende:
Daniel Hardman
Maar ik kijk niet veel series![]()
![]()
Louis is een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hartman ja.Of Louis.
![]()
![]()
Louis kan nog wel eens sympathiek zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hardman ja.Of Louis.
Vind 't wel een toffe gozer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met die recorderquote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Louis kan nog wel eens sympathiek zijnVind 't wel een toffe gozer.
![]()
![]()
Saul Goodman is sowieso de grootste koning
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Saul is een baas jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In Himym heeft hij ook wel een toffe rolquote:
Elke dag![]()
Heldje ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Badger >quote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Saul Goodman is sowieso de grootste koning![]()
Ja, dat vind ik ook echt een baas.quote:Die baan dat hij in dat reclamebordpak zit.
![]()
Zijn stem is trouwens ook tof. Zo hees.
Oh nu weet ik wie Badger isquote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt een baas.Die baan dat hij in dat reclamebordpak zit.
![]()
Zijn stem is trouwens ook tof. Zo hees.
Lang geleden dat ik het gezien heb
Elke dag![]()
Tijd om te stoppen met volgen dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben in het topic van de series beland volgens mij.![]()
Als ik Dortmund was zou ik toch voor die Bernard gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)n-30871604.bild.html
Eriksen > Dortmund
Btw Witsel voor 40 miljoen naar PSG miss
Elke dag![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:30:03VI QUIZ! Van welke Europese topspeler is 'Latierboom Lila' een anagram? Reply met #viquiz. Succes! reageer retweet
Iemand die 't ziet?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er staat volgens Nederlandse media, maar welke Nederlandse media dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
Eriksen > Dortmund![]()
twitter:Koosajax twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:49:45@VI_nl wat is een anagram ?! :$ reageer retweet
Mario Balotelliquote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:30:03VI QUIZ! Van welke Europese topspeler is 'Latierboom Lila' een anagram? Reply met #viquiz. Succes! reageer retweet
Iemand die 't ziet?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ohh relaxt dacht er ook nog aan maar dacht dat je dat a lleen kon gebruiken om direct voor iets te betalen. gelukkig niet dusquote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Handig had bijna een psn kaart van 20 euro gekocht
[ afbeelding ]
Dit bericht is gebaseerd op Nederlandse media die beweren dat Ajax Maher gaat kopen en daarom Eriksen verkoopt aan Dortmund hequote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
Eriksen > Dortmund![]()
![]()
quote:
Ik ging de spelers af die gisteren gescoord hadden en kwam er zo snel opquote:
Elke dag![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ging de spelers af die gisteren gescoord hadden en kwam er zo snel optwitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:56:28@VI_nl Mario Balotelli. Š voor Timmy_Turner reageer retweet
Naiiiiessquote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]twitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:56:28@VI_nl Mario Balotelli. Š voor Timmy_Turner reageer retweet
Elke dag![]()
Heb 'm al verwijderd omdat je moet replyen met #VIQUIZ en dat gaat me boven mijn klakske.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Naja zegquote:Op maandag 17 juni 2013 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm al verwijderd omdat je moet replyen met #VIQUIZ en dat gaat me boven mijn klakske.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ben ieder geval blij dat Spong heeft verloren met zijn achterlijke theorie dat de nekslagader van die grensrechter toevallig op het moment van schoppen brakDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en Yvonne Strahovskiquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Elke dag![]()
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zag 'm net langskomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk waar die hand van die man zitWat een pauper.
oostblokker.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk waar die hand van die man zit![]()
Vind ik leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
Eriksen > Dortmund![]()
![]()
Duh, daarom moet je die suggesties van de rest negeren en die van mij opvolgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan niet alles checken ik moet ook nog shinen met clubs!![]()
Hoezo? Alleen omdat ze blauwe ogen heeft?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee ik ga lekker eigenwijs 24 kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Duh, daarom moet je die suggesties van de rest negeren en die van mij opvolgen.![]()
![]()
fokking bawsquote:Balotelli beloofde direct na de wedstrijd al beterschap. "Sorry, ik wist niet dat deze regels van toepassing waren op dit toernooi. Ik houd de volgende keer mijn shirt aan."![]()
quote:
quote:
Elke dag![]()
Toptrader & FIFA Pro. Graag gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Zhano het volgende:
Iemand hier die nog ergens een kwaliteiten reflectie (evt met STAR reflectie) voor me heeft?![]()
![]()
Ja man. Ik ben normaal wel redelijk goed in bullshitten met dat soort dingen maar de coach die ik nu heb is echt zo'n wannabe. Dus alles moet uitgebreid, toegelicht etc.quote:![]()
![]()
Kijk uit voor die longshots danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lamela scoort de rebounds van Tevez.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef Revontulet het volgende:
Lamela 7 uit 5
Tevez 0 uit 5
Wat gaat hier mis....Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
So Heftige shit bij Last of us
Elke dag![]()
Ik had hem in mijn handen, maar ik maverde. 55 euro bij de saturn in Tilburg.quote:
Toen ik de eerste keer binnen liep hadden ze hem nog niet. Uurtje later wel. Toch niet gekocht
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon een walkthrough kijken danquote:Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn handen, maar ik maverde. 55 euro bij de saturn in Tilburg.
Toen ik de eerste keer binnen liep hadden ze hem nog niet. Uurtje later wel. Toch niet gekochtVoor mij is er sowieso geen andere mogelijkheid
Elke dag![]()
Nee dat is gay. Ik wil hem dan wel spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon een walkthrough kijken danVoor mij is er sowieso geen andere mogelijkheid
. Wacht wel tot hij een beetje gezakt is.
Feyenoord Rotterdam![]()
kijk je chris?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon een walkthrough kijken danVoor mij is er sowieso geen andere mogelijkheid
![]()
HOW DID HE NOT SEE ME Hah Haaahquote:
HOW DID HE NOT HEAR MEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Give that guy a manualquote:Op maandag 17 juni 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HOW DID HE NOT SEE ME Hah Haaah
HOW DID HE NOT HEAR ME![]()
Tevez mist de kansen uit alle hoeken. Lamela maakt dribbels langs een heel elftal en legt hem er in. Wat een baas is dat zeg, beste dribbelaar waar ik mee gespeeld hebquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hij speelt wel sloom man. Alles nakijken of er nog iets ligtquote:
Elke dag![]()
hij uploadt wel debiel snel kan het echt niet bijhoudenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij speelt wel sloom man. Alles nakijken of er nog iets ligt![]()
![]()
Ja 3 per dag.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij uploadt wel debiel snel kan het echt niet bijhouden
Pewdie doet hem ook maar het duurt hem alleen al 1 dag om een filmpje van een halfuur te uploaden
Elke dag![]()
Dat is vetquote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/linkbot/
heeft wefut dit al?
Elke dag![]()
Ah nice. Ik heb alleen het intro pas gezien.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij uploadt wel debiel snel kan het echt niet bijhoudenVanavond even terugkijken.
Mja. Zou het mooier vinden als het geīntegreerd wordt in een squadbuilder. Dat die builder zelf de opties geeft. Een auto-aanvuller zeg maar.quote:
9x18 minuten= 2 uur en drie kwartier kijkplezier.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah nice. Ik heb alleen het intro pas gezien.Vanavond even terugkijken.
Heb je je chicken wings en een biertje klaarstaan?![]()
![]()
NAIS.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
9x18 minuten= 2 uur en drie kwartier kijkplezier.
Heb je je chicken wings en een biertje klaarstaan?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
We gaan er naar kijken gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Zou het mooier vinden als het geīntegreerd wordt in een squadbuilder. Dat die builder zelf de opties geeft. Een auto-aanvuller zeg maar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doe ik ook altijd. Je hebt de supplies ahrd nodig..quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij speelt wel sloom man. Alles nakijken of er nog iets ligtWhat do you mean what do I mean?![]()
Als je zelf speelt is het denk ik minder vermoeiend dan wanneer je kijktquote:Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Je hebt de supplies ahrd nodig..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die scene bij BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een bazenteam![]()
Tevez nog steeds 0 uit 7
Lamela 10 uit 7
Alle 7 wedstrijden gewonnen
Dan wil je gewoon niet met hem scoren maar pass je alles op Lamelaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef Revontulet het volgende:
Wat een bazenteam![]()
Tevez nog steeds 0 uit 7
Lamela 10 uit 7
Alle 7 wedstrijden gewonnen![]()
![]()
Pics van je team.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef Revontulet het volgende:
Wat een bazenteam![]()
Tevez nog steeds 0 uit 7
Lamela 10 uit 7
Alle 7 wedstrijden gewonnen
Al teruggezocht: Leuk teampje, word je niet keihard overlopen op je middenveld?
[ Bericht 11% gewijzigd door Lindgren. op 17-06-2013 16:31:27 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Die scene bij BBAwkwardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon niet met hem scoren maar pass je alles op Lamelawat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat valt heel erg meequote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics van je team.
Al teruggezocht: Leuk teampje, word je niet keihard overlopen op je middenveld?links meer dan rechts, want Lucas. Xabi loopt alles goed dicht met Pepe. En de aanval is gewoon niet te stoppen. Tevez heeft nog niet gescoord, maar wel aardig wat goeie acties gehad. Hij kan ook ballen op het middenveld opvangen door z'n high/high.
7 wedstrijden niet scoren met je spits?!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meelinks meer dan rechts, want Lucas. Xabi loopt alles goed dicht met Pepe. En de aanval is gewoon niet te stoppen. Tevez heeft nog niet gescoord, maar wel aardig wat goeie acties gehad. Hij kan ook ballen op het middenveld opvangen door z'n high/high.
![]()
wtf.
nu alquote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Ben al een uur bezig met UC3 downloaden en ik zit pas op 16%van de 40gb?
Linkje naar je team?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meelinks meer dan rechts, want Lucas. Xabi loopt alles goed dicht met Pepe. En de aanval is gewoon niet te stoppen. Tevez heeft nog niet gescoord, maar wel aardig wat goeie acties gehad. Hij kan ook ballen op het middenveld opvangen door z'n high/high.
![]()
![]()
Cross-game chat dus bevestigd voor PS4.Was natuurlijk wel verwacht, maar nog onzeker. Bij dezen dus.
Nieuwe vines.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Divisie 3 of offline matches?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef rolls-reus het volgende:
If mulenga is trouwens echt niet af te stoppensamen met mayuka
hij loopt nu 31 uit 13![]()
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
5quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Divisie 3 of offline matches?Feyenoord Rotterdam![]()
Maar moet er nog iemand coins hebben? Xbox, ING.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon silver online toernooitjesquote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Divisie 3 of offline matches?![]()
![]()
Met hoeveel man tegelijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Cross-game chat dus bevestigd voor PS4.Was natuurlijk wel verwacht, maar nog onzeker. Bij dezen dus.
![]()
Geen idee..quote:
Dit lijkt me trouwens ook wel sick:
The long - term goal of PS4 is to reduce download times of digital titles to zero: if the system knows enough about a player to predict the next game they will purchase, then that game can be loaded and ready to go before they even click the “buy” button.
Krijg wel een beetje een AIVD-gevoel, maar okee.
En 8 ondertussen. Lamela 11 uit 8, Lavezzi 7 uit 8, xabi en robinho 2 uit 8, di maria en lucas 1 uit 8, dede en santana ook 2 uit 8. Niet slecht tochquote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 wedstrijden niet scoren met je spits?!![]()
wtf.
zit je zometeen met allemaal games pre-downloaded die je helemaal niet wil hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee..
The long - term goal of PS4 is to reduce download times of digital titles to zero: if the system knows enough about a player to predict the next game they will purchase, then that game can be loaded and ready to go before they even click the “buy” button.
Krijg wel een beetje een AIVD-gevoel, maar okee.![]()
daarom xbox onequote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit je zometeen met allemaal games pre-downloaded die je helemaal niet wil hebben
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zal wel iets op gevonden worden. Simpel en snel verwijderen zal wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit je zometeen met allemaal games pre-downloaded die je helemaal niet wil hebbenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lijkt mij juist onhandig.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee..
Krijg wel een beetje een AIVD-gevoel, maar okee.
Party op xbox was 8/10 man maar dat is toch wel wat weinig.![]()
ahh okequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Thommez het volgende:
Wie heeft een goede silver squad voor ongeveer 30k?
Deze. Maar dan met Araujo in plaats van Franco di Santo. Of niet natuurlijk.
Microsoft past die functies nog wel aan voor de release. Zou dom zijn als ze dat niet zouden doen. Gaan ze anders heel veel klanten mee verliezenFeyenoord Rotterdam![]()
ben je in het buitenland?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Maar dan met Araujo in plaats van Franco di Santo. Of niet natuurlijk.![]()
Nee, mijn telefoon denkt alleen dat hij aan het roamen is.quote:Tele2 gaat via het T-Mobile netwerk.
wat een sukkel jouw telefoon.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, mijn telefoon denkt alleen dat hij aan het roamen is.Tele2 gaat via het T-Mobile netwerk.
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net wat we nodig hadden, een vervanger van Esswein.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
BB s05e07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
BB s05e07Ik wilde je quoten om te bedanken dat je de episodetitel erboven zette en toen zag ik het in mijn quotescherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke KUT.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nu snap ik waarom ik dacht dat mijn muis kapot was![]()
![]()
Driver voor de usb controller was niet geīnstalleerd. Scheelt toch weer een dure aankoop
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik snap het nut van die post sowieso niet, alleen maar kans dat mensen het lezen terwijl het niets toevoegt!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten om te bedanken dat je de episodetitel erboven zette en toen zag ik het in mijn quotescherm.Dikke KUT.
![]()
Haha balenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten om te bedanken dat je de episodetitel erboven zette en toen zag ik het in mijn quotescherm.![]()
Dikke KUT.![]()
![]()
![]()
Was op TT gericht en verlegenmeisje18quote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die post sowieso niet, alleen maar kans dat mensen het lezen terwijl het niets toevoegt!![]()
Zat er toch wel een beetje aan te komenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten om te bedanken dat je de episodetitel erboven zette en toen zag ik het in mijn quotescherm.![]()
Dikke KUT.
Ja klopt. Had al verwacht dat het eerder zou gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zat er toch wel een beetje aan te komenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan ik nadat ik er 1 heb gedownload pauzeren? Dan download ik gewoon voor het slapen gaan verder.quote:What do you mean what do I mean?![]()
gekke jij waarom quote je dan ookquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt. Had al verwacht dat het eerder zou gebeuren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je kan de downloads zover ik weet altijd pauzerenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Kan ik nadat ik er 1 heb gedownload pauzeren? Dan download ik gewoon voor het slapen gaan verder.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: