PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik vind toch wel dat hij nalatig geweest is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ging erom of het hoe dan ook Messi zijn eigen schuld is. Het kan natuurlijk dat hij niet weet wat er gaande is en het heeft uitbesteed
Ik niet als hij er zelf niets vanaf weet. Dan vind ik eerder zijn zaakwaarnemer nalatigquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind toch wel dat hij nalatig geweest is.
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar slaat dit nou op? En weer een kut TT, ik had tenminste een leuke
Dat doe ik best vaak, maar vind het niet nodig als ik op iemand anders reageerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr gr
OH DAMNquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 'voor al uw niet-FUTgerelateerde discussies' maar wanneer ga jij je posts eens leren editen? gr gr
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
Toevallig.quote:
twitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:53:03Ik probeer de maatschappij te helpen. Gisteren vroeg ik bij de kebabtent of het bakje vlees dat ik kreeg eigenlijk al orgaandöner was. reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?
Ik vind deze nou niet echt grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trundle eindelijk verkocht voor 7.9k.
Lindgren. weer met zijn kwaliteitstweets
yup, thxquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn man. Heavy. Voel je je verder weer helemaal goed? Al thuis?
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toevallig.twitter:Jesserdt twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:53:03Ik probeer de maatschappij te helpen. Gisteren vroeg ik bij de kebabtent of het bakje vlees dat ik kreeg eigenlijk al orgaandöner was. reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]die post heb ik gemist
RT, zo teleurgesteld in dat toernooi van gisteren?
Ja snap ik, ik dacht ook eigenlijk dat jij alleen woonde. Maar je woont nog bij je ouders dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, thxJa hoefde niet mee ofzo.
[..]lol
[..]vind het wel eng om dan te bedenken hoe het zou zijn als ik alleen gewoond had.. zou je zomaar niet meer wakker kunnen worden
Gelukkig. En ja, inderdaad. Genoeg mensen die zo hun einde vinden. Bizar eigenlijk hoe snel je dan eigenlijk op het randje kunt liggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, thxJa hoefde niet mee ofzo.
[..]lol
[..]vind het wel eng om dan te bedenken hoe het zou zijn als ik alleen gewoond had.. zou je zomaar niet meer wakker kunnen worden
Dat laatste kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
idd, avond ervoor zover ik wist niks aan de handquote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja, inderdaad. Genoeg mensen die zo hun einde vinden. Bizar eigenlijk hoe snel je dan eigenlijk op het randje kunt liggen.
We kunnen hier nog lang of kort over lullen, maar grote kans dat als Messi die 4 miljoen even overmaakt, dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet als hij er zelf niets vanaf weet. Dan vind ik eerder zijn zaakwaarnemer nalatig
Ook niets voelen aankomen verder? Dat lijkt me echt freaky man.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, avond ervoor zover ik wist niks aan de handextra kut dat je het blijkbaar niet altijd goed in kan schatten
en yep@TT
nope, zeker jaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook niets voelen aankomen verder? Dat lijkt me echt freaky man.
quote:
Ja anders kon je je spelletje niet verkopen hequote:
Download jij het even voor me en breng het even?quote:
quote:
Dat is al meer dan 10 jaar oud. Is niet zo gek dat het niet zo snel download.quote:
Seizoen 1 was zo binnenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 10 jaar oud. Is niet zo gek dat het niet zo snel download.
Wutquote:
Dat jij 24 niet zon goede serie vindt.... ik vind de eerste 2 seizoenen erg leukquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series... 24 is niet een van die goede series...
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens watquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series... 24 is niet een van die goede series...
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doneren bitches, dan kan WeFUT daarop blijven draaien.
waar danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doneren bitches, dan kan WeFUT daarop blijven draaien.
Lekker de poepbacterie oplopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Pazzal bedoel natuurlijk Döneren
[ afbeelding ]
Dit was iets tijdelijks volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ik
had nog niet gegeten maar nu krijg ik trekquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Pazzal bedoel natuurlijk Döneren
[ afbeelding ]
mijn pizza is onderwegquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was iets tijdelijks volgens mij
[..]
had nog niet gegeten maar nu krijg ik trek
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doneren, als je zo'n verbinding kan betalen hoeven wij weinig te doneren denk ik
Combineer het. Ga op jacht naar een nieuw wijf.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.
Jij hebt even een pizza besteld voor de maandagmiddagquote:
ja de sandwichzaak was dicht dus toen heb ik een pizza besteldquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt even een pizza besteld voor de maandagmiddag?
Ja daar hedde zelf voor gekozen ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We hebben godverdomme ¤3000 schuld ja. Me wijf is weggelopen (en die van Remi ook) en we hebben godverdomme ons jacht moeten verkopen. Allemaal voor deze verbinding ja.
geen wonder dat die kut site zo traag werkt als we er met z'n 5en opzittenquote:
Misschien waren de eerste 2 seizoenen nog wel ok, die had ik volgens mij nog gezien toen ze uitkwamen in Nederland. Toen was het nog vernieuwend maar daarna ging het snel berg afwaarts. Beetje CSI achtig voordat CSI er was.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Einde van seizoen 4quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad.
Vanavond aan seizoen 5 beginnen.
Welke kutsite?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
geen wonder dat die kut site zo traag werkt als we er met z'n 5en opzitten
Ik kijk niet zo vaak series, volgens mij heb ik alleen Flashpoint, Hawaii five o en ncis la helemaal gekeken. Maar dingen zoals Game of Thrones en Walkign Dead vind ik sowieso nietsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien waren de eerste 2 seizoenen nog wel ok, die had ik volgens mij nog gezien toen ze uitkwamen in Nederland. Toen was het nog vernieuwend maar daarna ging het snel berg afwaarts. Beetje CSI achtig voordat CSI er was.
Even een lijstje, een hoop ken je waarschijnlijk wel.
Game of Thrones, The Wire, The Sopranos, Oz, Deadwood, Suits, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Mad Men, Entourage, How To Make It In America, Eastboud & Down.
Maar ik ben ook helemaal niet van politieseries (The Wire daargelaten).
Breaking Badquote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond seizoen 1 prima, maar ik weet niet wat jij leuk vindt. Noem eens wat
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik editte ook gewoon precies hetzelfde.
NEE NEVER.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.
Het had zo het einde van de hele serie kunnen zijn ja. Ik ben benieuwd wat er nu nog komt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze daar gewoon hadden moeten stoppen, toppunt van genialiteit.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad.
Vanavond aan seizoen 5 beginnen.
SPOILER:Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.
Dat is het 'm dus juist. We kunnen t niet betalen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ongeveer een half uur vanaf het begin komen er allemaal naakte dames in beeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 of 3x de 1e aflevering aangezet maar ik kom niet verder dan de 1e 15-20 minuten. Iedereen zegt dat het zo vet is maar ik kan me er echt niet toe zetten.
Had ik ook. maar je moet gewoon door blijven kijken. Vanaf seizoen 2 wordt het zo vetquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dingen zoals Game of Thrones en Walking Dead zijn de enige van die soort die in de lijst staan. Maar als politieseries houdt dan moet je The Wire kijken. The Wire of Sopranos zijn de beste series ooit gemaakt volgens de publieke opinie.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak series, volgens mij heb ik alleen Flashpoint, Hawaii five o en ncis la helemaal gekeken. Maar dingen zoals Game of Thrones en Walkign Dead vind ik sowieso niets
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dingen zoals Game of Thrones en Walking Dead zijn de enige van die soort die in de lijst staan. Maar als politieseries houdt dan moet je The Wire kijken. The Wire of Sopranos zijn de beste series ooit gemaakt volgens de publieke opinie.
Vind jij seizoen 5 zo leuk dan tot nu toe?quote:
Ja ik zal niet spoileren, maar het is helaas een stuk minderquote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het had zo het einde van de hele serie kunnen zijn ja. Ik ben benieuwd wat er nu nog komt.
Prisonbreak miss iets voor je?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mij
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond de eerste afleveringen juist super tofquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)
Weet ik al niet meer. Is al een tijdje terug dat ik het gezien hebquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind jij seizoen 5 zo leuk dan tot nu toe?
[..]
Ja ik zal niet spoileren, maar het is helaas een stuk minder
Seizoen 1 vond ik zo vet.quote:
Vanaf dit moment werd het echt tofquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had de eerste afleveringen ook wat moeite om me erdoor te zetten, maar het wordt echt per seizoen beter. (Š p4l)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Flikken Maastricht?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon een beetje simpele actie met wat politie invallen en schietpartijtjes is prima voor mij
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer. Is al een tijdje terug dat ik het gezien hebWel een goede cliffhnger tho
Ik vond Seizoen 2 het leukst eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik zo vet.Toen begonnen aan seizoen 2 maar interesse kwijtgeraakt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vanaf dit moment werd het echt tofEpic ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Prison Break vond ik ook awesome, ook de laatste seizoenen nog leukquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik vond Seizoen 2 het leukst eigenlijkMaar iedereen haat altijd op seizoen 3 en 4 maar die vond ik eigenlijk ook wel leuk
Ik heb geen idee waar ik dit van kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |