Oke is goed woud de vraag van theguyer beantwoorden.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
Tribal, laten we het bij het onderwerp houden.
Over eventuele moderne hypnose.
Tribal, ik heb even de oude OP terug gezet. Anders is het voor mensen die net komen kijken te te onduidelijk om het te volgenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef tribalwars het volgende:
de belangrijkste apparaten die bij moderne hypnose gebruikt worden zijn.
-tv
-internet
-radio
-tablet/mobiel
-reclame
-flyers
-haarp
Nee fok niet. Maar sommige mensen worden er wel erg door afgeleid.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tribal, ik heb even de oude OP terug gezet. Anders is het voor mensen die net komen kijken te te onduidelijk om het te volgen
OT: Dus eigenlijk is alles hypnose? FOK! ook?
Internet, reclame en flyers zijn geen apparaten.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef tribalwars het volgende:
-tv
-internet
-radio
-tablet/mobiel
-reclame
-flyers
-haarp
Maar FOK! is internet. Waar zit dan die scheidslijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:03 schreef tribalwars het volgende:
Nee fok niet. Maar sommige mensen worden er wel erg door afgeleid.
methode's danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Internet, reclame en flyers zijn geen apparaten.
Is afhankelijk van de inhoud.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar FOK! is internet. Waar zit dan die scheidslijn?
En als ik een flyer schrijf om een bepaald product aan de man te brengen, is dat dan ook hypnose? Of is dat afhankelijk van de inhoud?
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
Fok! heeft juist heel veel geen inhoud!
I don't know what it is, but I feel strangly drawn to it!quote:
-zuurstofquote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef tribalwars het volgende:
-tv
-internet
-radio
-tablet/mobiel
-reclame
-flyers
-haarp
sommige chemicaliën hebben invloed op je brain.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ah okay, dus dan kunnen ze bijvoorbeeld ook een boodschap achter een vliegtuig hangen. En als het dan een chemtrail-verspreidend vliegtuig is, slaan ze twee schapen in een klap.
Maar waarom is FOK! geen hypnose?
Random word?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef tribalwars het volgende:
sommige chemicaliën hebben invloed op je brain.
welke vraag en waar is het antwoordquote:Op maandag 17 juni 2013 12:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke is goed woud de vraag van theguyer beantwoorden.
Nou, dat ging over incest en daar gaat dit topic niet over. Dus mijn medemod heeft de oorspronkelijke OP teruggeplaatst voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke vraag en waar is het antwoord
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke vraag en waar is het antwoord
ah zo..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat ging over incest en daar gaat dit topic niet over. Dus mijn medemod heeft de oorspronkelijke OP teruggeplaatst voor de duidelijkheid.
Ja, denk het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah zo..
ja week nogal af en ging over de bijbel en zo...
misschien iets voor een nieuw topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |