Hij is in januari 2013 gekocht, maar zojuist (2 uur geleden) omgeruild bij de Apple store in Amsterdam voor een nieuwequote:Op maandag 17 juni 2013 09:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
In wat voor staat is de iPhone en is alles nog compleet?
Als hij in de folie zit, zitten er toch ook oortjes bij?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij is in januari 2013 gekocht, maar zojuist (2 uur geleden) omgeruild bij de Apple store in Amsterdam voor een nieuwehij zit nog in de folie dus.
Hij is gewoon gekocht op de online Apple store, dus sowieso 2 jaar garantie.
Ook is hij helemaal compleet, behalve de oortjes.
Heb je interesse ?
Nee hoor. Refurbished betekend dat hij al van iemand geweest is die hem heeft omgeruild. Die dingen bevatten vaak kleine gebruikssporen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:36 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft een refurbished telefoon gekregen en dan krijg je geen oortjes.
Refurbished is zo goed als nieuw, letterlijk
bij apple gaan ze door een qc en alles wordt gecheckt en er komt een nieuwe case omheenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Refurbished betekend dat hij al van iemand geweest is die hem heeft omgeruild. Die dingen bevatten vaak kleine gebruikssporen.
Oh ok! Ik dacht dat het dus wel zgan was maar toch ook met gebruikssporen eventueel! My bad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bij apple gaan ze door een qc en alles wordt gecheckt en er komt een nieuwe case omheen
De telefoon zelf zit nog in de folie, die heb ik gisteren meegekregen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Als hij in de folie zit, zitten er toch ook oortjes bij?
Moet je zelf weten natuurlijk, maar wel lekkere kapitaalvernietiging. Beetje hetzelfde als een nieuwe auto kopen en deze een paar maanden later weer inruilen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
De telefoon zelf zit nog in de folie, die heb ik gisteren meegekregen.
Wanneer je je oude inlevert bij de Apple store krijg je alleen een nieuwe telefoon, geen nieuwe accessoires.
Ik denk trouwens dat ik gewoon een nieuwe S4 ga kopen en deze iPhone 5 gewoon ga verkopen, foto's komen vanavond
Er is altijd wel wat te regelen qua bijbetaling uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Moet je zelf weten natuurlijk, maar wel lekkere kapitaalvernietiging. Beetje hetzelfde als een nieuwe auto kopen en deze een paar maanden later weer inruilen.
de oude was stuk ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hij is in januari 2013 gekocht, maar zojuist (2 uur geleden) omgeruild bij de Apple store in Amsterdam voor een nieuwehij zit nog in de folie dus.
Hij is gewoon gekocht op de online Apple store, dus sowieso 2 jaar garantie.
Ook is hij helemaal compleet, behalve de oortjes.
Heb je interesse ?
quote:
Ik wil hem niet voor minder kwijt dan dat de Galaxy S4 mij gaat kosten, ¤575-, dus ongeveer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef xaban06 het volgende:
Voor hoeveel verkoop je de iPhone? Je bodemprijs graag, dan kom ik hem vandaag nog ophalen.
Wat vraag je voor die docking?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hem niet voor minder kwijt dan dat de Galaxy S4 mij gaat kosten, ¤575-, dus ongeveer.
Ik heb er ook nog eventueel deze Philips docking bij:
[ afbeelding ]
¤70-,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die docking?
Oke never mind, ding is nieuw ¤ 75,- en met rentepunten kan ik hem voor 60 euro nieuw kopen.quote:
Voor dat geld krijg je dit doorzichtige hoesje d'r bij:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hem niet voor minder kwijt dan dat de Galaxy S4 mij gaat kosten, ¤575-, dus ongeveer.
Ik heb er ook nog eventueel deze Philips docking bij:
[ afbeelding ]
Toen ik hem een paar maanden terug kocht was hij nog ¤85-, dus wil hem nu niet voor bijna de helft verkopen in 3 maanden tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Oke never mind, ding is nieuw ¤ 75,- en met rentepunten kan ik hem voor 60 euro nieuw kopen.
Dat is een 4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je dit doorzichtige hoesje d'r bij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |