Mag 'ie wel oppassen dat het niet zo'n zigeuner is en dat als 'ie met haar afspreekt zij met haar broers komt opdagen en ze hem al z'n spullen afpakken.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, 1 zo`n meisje die Toto kent woont alleen in Hongarije
Het blijft Oost-Europaquote:Op maandag 17 juni 2013 02:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag 'ie wel oppassen dat het niet zo'n zigeuner is en dat als 'ie met haar afspreekt zij met haar broers komt opdagen en ze hem al z'n spullen afpakken.
Ekte bazen slapen niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nu echt slapen, wordt zo alweer licht
Je blijft toch nog wel even reagerenquote:
half is goedquote:
Super nice!quote:Op maandag 17 juni 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die is speciaal voor mij gemaakt door iemand.
Zonde van ja tasquote:Op maandag 17 juni 2013 02:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik mep nu alleen wat minder met handtassen, want dat vind ik zielig.
Voor die handtassen dus.
SLAPEN!quote:Op maandag 17 juni 2013 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies! Mannen zijn er genoeg, maar mooie tassen zijn er veel minder.
BAM!quote:
quote:
quote:
quote:
Nee want dan worden die korsten hard.quote:
hoe laat ging je slapen?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:50 schreef nodig het volgende:
Oke ik had gister eerder moeten gaan slapen ik geef het toe
Niet van 20 seconden hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dan worden die korsten hard.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:14 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ouders_bekijken.html
Ik kan zo weer in een ritme komen merk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 10:14 schreef nodig het volgende:
[..]
2u ofzoZat ik 3x dagen in een goed ritme en nu er weet uit dus
echt welquote:
Ik minder goedquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan zo weer in een ritme komen merk ikene nacht 2 uur andere nacht half elf.
Gewoon elke dag je wekker om 8 of 9 uur zetten. Daar switch ik een beetje tussen. En dan echt eruit. Max. een half uur erin blijven.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik minder goedAls ik laat ga slapen sta ik ook later op en daardoor kan ik die avond moeilijk optijd in slaap komen waardoor ik de volgende morgen moe ben
Maar ik wil er dan nog niet uit op een vrije dagquote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon elke dag je wekker om 8 of 9 uur zetten. Daar switch ik een beetje tussen. En dan echt eruit. Max. een half uur erin blijven.
En dan om 22.30 laptop uit doen enzo blabla. En dan val je vanzelf wel in slaap.
Jawel joh, dan kun je lekker veel doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik wil er dan nog niet uit op een vrije dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |