Zo simpel is het jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Joachim het volgende:
Wauw, het zijn ook niet de minste activiteiten die georganiseerd wordenLijkt me leuk om een keer aan te sluiten bij een activiteit, maar hoe gaat het in z'n werk? Gewoon aanmelden, op komen draven en that's it?
![]()
Weinig kliek hoor, er zijn natuurlijk mensen die al meer meets gedaan hebben en elkaar dus al kennen, maar er komen ook genoeg nieuwe mensen naar een meetquote:Heb een beetje het gevoel alsof ik in een vaste kliek inbreek, maar dat is allicht juist ook het idee van dit topic![]()
Tot ergens begin vorig jaar vond ik het idee van een meet ook behoorlijk awkward. En niet omdat ik zo'n verlegen type ben, maar meer de (terughoudende) gedachte van wat je je er zoal bij voor moet stellen. Typische zolderkamerautisten of toch best leuke lui in het echie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Joachim het volgende:
Heb een beetje het gevoel alsof ik in een vaste kliek inbreek, maar dat is allicht juist ook het idee van dit topic
Das dus de reden van mijn twijfel. Ik moet met de auto. En ik ken Assen tijdens de TT.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]yay! Gewoon komen
Trein naar Assen/Westen uit Groningen gaat tegenwoordig 4x per uur hé en woon dichtbij station en centrum![]()
Eh..normaal gesproken weet ik wel een hele goede plek (veemarktterrein bij het station, maar daar is nu de kermis) maar zou je toch adviseren om de auto thuis te laten als het niet persé hoeft, of je moet hier bij mij in de buurt een plekje vinden verderop, kan ik wel even meelopen mocht je dat handig vinden. Bij mij voor de deur is het helaas door de week betaald parkeren overdag.
daarom: auto parkeren in Beilen of Hooghalen en van daaruit met de trein/pendelbusquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das dus de reden van mijn twijfel. Ik moet met de auto. En ik ken Assen tijdens de TT.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tot ergens begin vorig jaar vond ik het idee van een meet ook behoorlijk awkward. En niet omdat ik zo'n verlegen type ben, maar meer de (terughoudende) gedachte van wat je je er zoal bij voor moet stellen. Typische zolderkamerautisten of toch best leuke lui in het echie?
Mijn ervaring is dat er van alles wat is, maar spijt heb ik nooit gehad, van welke meet dan ook. En juist nu heeft het zijn charme om naast de - voor mij dan - al bekende gezichten weer te zien, ook wat nieuwe mensen te spreken. En met de ene heb je - logischerwijs - wat meer dan met de andere, och. Degenen die blijven hangen zijn juist de mensen die je hoopt aan te treffen voor jezelf toch? Er zijn er inmiddels wel een stel die ik rustig tot vrienden zou durven te rekenen. Tijdsverspilling is het in ieder geval nooit naar mijn idee.
Kliekidee? Kan best zijn, veel users kennen elkaar inmiddels goed, maar ook die zijn ergens begonnen moet je maar denken. Ik ben blij dat een en ander meetgewijs zo'n enorme sprong voorwaarts heeft genomen de laatste tijd.
Maar het is dan ook erg leuk om te zien dat er zoveel initiatieven van de grond komen hier.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef Wolken het volgende:
Ik ben nu naar 4 meets geweest en ik voel me al helemaal thuis in de groep. Iedere keer ontmoet je weer nieuwe mensen waar je de grootste lol mee hebt. Gewoon eens een keer doen. Bevalt het niet weet je het ook gelijk.
Als dat mensen niet overhaalt weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef winston3110 het volgende:
Ik ben pas naar 2 meets geweest: 1 in Rotterdam en 1 in Eindhoven
Ik heb me bij beide goed vermaakt en er komen er nog meer. Gewoon meer meets gaan bezoeken voor de twijfelaars en laat je niet weg houden als toevallig die eerste niet zo leuk is.
Dat klinkt idd wel bemoedigendquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dat mensen niet overhaalt weet ik het ook niet meer
En die rijden de hele nacht?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
daarom: auto parkeren in Beilen of Hooghalen en van daaruit met de trein/pendelbus
Thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
http://ttfestival.nl/informatie/bereikbaarheid/
Toch besloten om naar een meet te komen?quote:
SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Post!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kom naar de TTquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel bemoedigendMaar leuk! Ga vanavond dan maar even kijken welke activiteit het gaat worden
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Abseilen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel bemoedigendMaar leuk! Ga vanavond dan maar even kijken welke activiteit het gaat worden
![]()
haha Thijs helaas heb ik een uitje van het werkquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom naar de TT, kan je bij mij achterop![]()
![]()
Uitjes met het werk zijn voor pussiesquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
haha Thijs helaas heb ik een uitje van het werk![]()
Maar toch veel plezier
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Gewoon naar Parkpop gaan. Op zondag is meestal toch geen reet te doen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
oke tijd om me aan te melden voor een meet
maar helluppppp ik twijfel tussen boerengolf en abseilen[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Mezelf maar even toegevoegd bij t indoor skieen in Zoetermeer.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
Laag vliegen is ook een kunst!!!![]()
Verrek... bij 30 juni ken ik eigenlijk alleen Yuki en Blind_Guardian..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Is toch cool, meet je meteen nieuwe mensenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek... bij 30 juni ken ik eigenlijk alleen Yuki en Blind_Guardian..
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb voor het boerengolven een voorlopige reservering voor 7 personen doorgegeven. Ik moet nog wel een bevestiging ontvangen.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Archie het volgende:
Mezelf maar even toegevoegd bij t indoor skieen in Zoetermeer.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Top!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik heb voor het boerengolven een voorlopige reservering voor 7 personen doorgegeven. Ik moet nog wel een bevestiging ontvangen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Volgens mij heeft ie zichzelf verplaatst bij de TT-meet van mensen die misschien komen naar mensen die wel komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je iets aangepast? Ik kan het zo gauw niet vinden...
Ja, thanks!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:31 schreef Archie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zichzelf verplaatst bij de TT-meet van mensen die misschien komen naar mensen die wel komen.
Red: volg de instructie!Quote-tags weg enzo
RedFever gaat dus naar AssenSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Volgens mij heb ik jou ook eens ontmoet, maar is tijd gelee... :pquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek... bij 30 juni ken ik eigenlijk alleen Yuki en Blind_Guardian..[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
De reservering is bevestigd (door een erg authentiek klinkende boer overigensquote:). Nu niet massaal gaan afzeggen he
![]()
![]()
Misschien voor het skien en heb me bij abseilen ook naar misschien verplaatst ivm moneytroublesSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 1% gewijzigd door Pinkdwarf op 22-06-2013 12:08:58 ]You can only have the sunshine after the rain..![]()
Laatste regel toegevoegd.. anders blijf je aan het zoeken..SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
• En zet in je post erbij waar je je voor hebt aan/afgemeld!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cue_ op 22-06-2013 12:51:05 ]![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Red: volg de instructie!Quote-tags weg enzo
![]()
![]()
Verander dan wel even dat zit in zet
Heb mijn post geëdit trouwens
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Nou vooruitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
Heb mijn post geëdit trouwens![]()
![]()
En waar heb jij je dan bij gezet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
Heb mijn post geëdit trouwens
Dat staat toch bovenaan mijn post?quote:
Twee misschientjes
Ik hoop dat je toch komt abseilen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat staat toch bovenaan mijn post?
Twee misschientjes![]()
![]()
Oh crap, zat bij de post van cue te kijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat staat toch bovenaan mijn post?
Twee misschientjes
Ik wil ook graag!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch komt abseilen.
Maar ik wil ook een tatoeage laten zetten en die kost ook geld.. Dus moet even zien hoe ik met mijn budget zit.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Sorry, taalnazizinnen die beginnen met "En"
interpunctiefout van mezelf
SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
Bij deze ingeschreven voor het boerengolf/etentjeGa er natuurlijk vanuit dat al die misschien mensen ook gewoon komen
![]()
Twijfel nog een beetje over parkpop, stiekem eigenlijk ook wel leukSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~![]()
Misschientje voor SnowworldSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Hebben we zin in de TT volgende week vrijdag?!
"Omae wa mou shindeiru."
Zeker weten!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
Hebben we zin in de TT volgende week vrijdag?!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Opgegeven voor parkpop![]()
Wordt de eerste meet voor mij. Denk dat de meesten me wel kennen van het datingtopic, en anders komt dat wel!SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef habitue het volgende:
Opgegeven voor parkpop![]()
Wordt de eerste meet voor mij. Denk dat de meesten me wel kennen van het datingtopic, en anders komt dat wel!SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had serieus al zo'n idee dat je erbij zou zijn. Anyway, welkom enzo.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Afgemeld voor ParkpopSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Jammer.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Thanks, mr Psychic!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had serieus al zo'n idee dat je erbij zou zijn. Anyway, welkom enzo.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Echt. Dates vallen prima met meets te combineren namelijk en vanwege een andere naam op de lijst...quote:
Tijd voor weer eens een burchtmeet lijkt me.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meet in Enschede was gezellig, maar daar hou ik het voorlopig bij.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Sowieso geen meets meer voor mij voorlopigquote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor weer eens een burchtmeet lijkt me.![]()
![]()
Ik kan niet achterblijven natuurlijk, helemaal niet als ik op de zelfde dag moet lesgeven in Snowworld als de meeting.. dus een "misschien" bij deze, deze week weet ik of ik ECHT kom.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Precies, en slaapplek ook al geregeld in het westen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt. Dates vallen prima met meets te combineren namelijk en vanwege een andere naam op de lijst...![]()
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Leukquote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef Joachim het volgende:
Bij deze ingeschreven voor het boerengolf/etentjeGa er natuurlijk vanuit dat al die misschien mensen ook gewoon komen
![]()
...![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik kan niet achterblijven natuurlijk, helemaal niet als ik op de zelfde dag moet lesgeven in Snowworld als de meeting.. dus een "misschien" bij deze, deze week weet ik of ik ECHT kom.
SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, jij bent dan vast wel op de hoogte van evt werkzaamheden op de baan? Afgelopen vrijdag was piste 3 een grote ijsbaan....SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!Laag vliegen is ook een kunst!!!![]()
Klopt, ze halen de bovenste laag van de sneeuw af. 20 juli is de baan prima toegankelijk (dat is het na een tot twee weken meestal al). No worries!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:47 schreef Archie het volgende:
[..]
Dude, jij bent dan vast wel op de hoogte van evt werkzaamheden op de baan? Afgelopen vrijdag was piste 3 een grote ijsbaan....![]()
Ok mooi!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Klopt, ze halen de bovenste laag van de sneeuw af. 20 juli is de baan prima toegankelijk (dat is het na een tot twee weken meestal al). No worries!Ik heb zo'n gevoel dat wij elkaar van gezicht wel kennen aangezien jij les geeft en ik regelmatig te vinden ben op de baan.
Geen idee, geef niet zo heel lang les en ook niet al te vaak, geen tijd helaas! maar ben er wel bijna wekelijks te vinden om zelf te trainenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef Archie het volgende:
[..]
Ok mooi!Ik heb zo'n gevoel dat wij elkaar van gezicht wel kennen aangezien jij les geeft en ik regelmatig te vinden ben op de baan.
![]()
![]()
In t winterseizoen ben ik er ook elke week, nu 1x per 2 a 3 weken...quote:Op zondag 23 juni 2013 19:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Geen idee, geef niet zo heel lang les en ook niet al te vaak, geen tijd helaas! maar ben er wel bijna weekelijks te vinden om zelf te trainenLaag vliegen is ook een kunst!!!![]()
Ligt eraan hoe lang je wilt gaan en of je materiaal moet huren.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Skiën lijkt mij ook erg coolhoeveel kost het skiën?
Zie www.snowworld.com voor tarieven.
Ski-docent in ons midden?
Mooi, dan hoef ik als noob en bangerd niet in zo'n klasje
Dude is docent blijkbaar ja en ik kan aardig goed snowboarden (geef vrienden vaak lesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Yuki het volgende:
Mooi, dan hoef ik als noob en bangerd niet in zo'n klasje)!
Snowboarden, dat denk ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Archie het volgende:
[..]
Dude is docent blijkbaar ja en ik kan aardig goed snowboarden (geef vrienden vaak les)!
ik moet er niet aan denken dat ik m'n voeten/benen niet afzonderlijk van elkaar kan bewegen
Heb 1 keer geskied in Zoetermeer, dat vond ik al eng
Haha ik wil t je wel leren hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snowboarden, dat denk ik nietik moet er niet aan denken dat ik m'n voeten/benen niet afzonderlijk van elkaar kan bewegen
Heb 1 keer geskied in Zoetermeer, dat vond ik al engAls je een beetje gevoel ervoor hebt, kan jij na 2 uur zelfstandig naar beneden!
Jep, snowboardleraar en nu bezig met mijn duaal, straks ook skien, want dat is veel populairder dan snowboarden, helaas...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Archie het volgende:
[..]
Dude is docent blijkbaar ja en ik kan aardig goed snowboarden (geef vrienden vaak les)!
![]()
![]()
Maar snowboarden is leuker!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Jep, snowboardleraar en nu bezig met mijn duaal, straks ook skien, want dat is veel populairder dan snowboarden, helaas...
Ik kan je wel leren skien! Maar je hebt al genoeg aanbiedingen, zie ikquote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Yuki het volgende:
Mooi, dan hoef ik als noob en bangerd niet in zo'n klasje
Ik wil wel mijn eigen materiaal meenemen, maar nog even kijken of dat gaat lukken.You can only have the sunshine after the rain..![]()
mezelf bij het abseilen gezetSPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Waarom zou dat niet lukken?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik wil wel mijn eigen materiaal meenemen, maar nog even kijken of dat gaat lukken.Laag vliegen is ook een kunst!!!![]()
Het gaat wat lastig als je bijvoorbeeld met het openbaar vervoer moetquote:Ik kan iemand eventueel wel meenemen met mijn auto , alleen zitten mijn ski's dan wel een beetje in je nek.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Oh zo, ik kan wel 2 mensen inclusief materiaal meenemen in de auto in dat geval (komend vanuit regio Breda)
Shitquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga zondag niet redden, tenzij iemand een extra dag in dit weekend kan proppen. Helaas
ik moet ook nog leren skiënquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik kan je wel leren skien! Maar je hebt al genoeg aanbiedingen, zie ik
Ik wil wel mijn eigen materiaal meenemen, maar nog even kijken of dat gaat lukken.je mag het mij wel leren hoor
![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk RedFever007 dat je ook komt! pmronde doe ik vanavond
Van de week nog een camera aanschaffen
"Omae wa mou shindeiru."
PM-ronde voor Parkpop doe ik vanavond. Klopt onderstaand overzicht?SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Ik heb zin in Parkpop! Tot nu toe is de weersvoorspelling zonnig en 19 graden; hopen dat het zo blijft, iets warmer mag wel
Nop, ik sta er nog tussen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:53 schreef Yuki het volgende:
PM-ronde voor Parkpop doe ik vanavond. Klopt onderstaand overzicht?![]()
Ik ga zeker mee naar Parkpop... kom ws met aanhang.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[/quote]![]()
Parkpop minus Cue_.
Raar wel dat je er (weer) tussen stond, want je had jezelf er al uit gehaald toch?SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Lifters welkom tussen Hilversum en Den Haag a.s. zondag.
Ik kan zowel langs Utrecht als langs Amsterdam (niet beide), scheelt vrijwel niets.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
zin in vrijdag en zondag mensen, wordt vast hartstikke leuk!no wayquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga zeker mee naar Parkpop... kom ws met aanhang.ben benieuwd
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik heb mezelf op definitief gezet bij Parkpop en boerengolf.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - TT in AssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Zin in dit weekend!!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
voor een meet?
• Post!
Me ook op definitief gezet voor parkpop
Gezellig Wolken!![]()
We hebben een druk weekend met de drieën, inclusief Androquote:Me ook op definitief gezet voor parkpop
Gezellig Wolken!
Ik ben als het goed is en ik mijn 2 aansluitingen niet mis rond half 4 op station Assen morgen, inclusief slaapzak. Moet ik verder nog iets meenemen?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
jaa wordt gezellig! heeel misschien neem ik nog iemand mee naar Parkpop, moet ie wel me appen/smsen want ik ben zijn nummer kwijtgeraaktquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef Wolken het volgende:
[..]
We hebben een druk weekend met de drieën, inclusief Andro
Ik ben als het goed is en ik mijn 2 aansluitingen niet mis rond half 4 op station Assen morgen, inclusief slaapzak. Moet ik verder nog iets meenemen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: