Hier standaard dopje in m'n bh op lowlandsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach jah dopjes krijg ik vaak genoeg mee voor spa flesjes als ik het barmeisje lief aankijk, 8 bier en 2 flesjes dragen is klote, wil de dopjes dan om de flesjes in m'n broekzak te duwen
Heb ook wel eens zelf een paar dopjes mee naar binnen gesmokkeld daarvoor
SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
--
Ik ben nogal moe, dus ik meld me af voor mrogen.![]()
Was helemaal gezellig!Had je nog wel wat gegeten/gedronken voor je wegging dan? Heb niks gemerkt idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Wolken het volgende:
Ik heb vanmorgen om 9 uur een slapende Thijs en Eefje achtergelaten en ben net een half uurtje thuis. Verslag zal komen wanneer Thijs weer veilig thuis is.
Eefje, nogmaals super bedankt voor de gastvrijheid en alle mede TT'ers bedankt voor de gezelligheid.
Jij ook bedankt voor je komst, was erg leuk! En tot zondag
Andro, laiverd, ook tot zondag!
Heb net El_Thijs uitgezwaaid dus vermoed vanavond misschien een verslag.
Allemaal bedankt voor jullie komst, was ondanks de plensbuien heel leuk!![]()
SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - Parkpop in Den HaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
--
Bij deze dus ook de post aangepast.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Jammer, volgende keer beter!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Omdat er wat tussen is gekomen moet ik morgen helaas afzeggen. Dus ik zie jullie wel weer een keer op een andere meet![]()
Leuk dat je bent gekomen! Was super gezellig weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:09 schreef RedFever007 het volgende:
Nogmaals dank Eefje voor de gastvrijheidHet was ondanks de regen (
) erg leuk en gezellig
![]()
Ik ben inmiddels weer veilig thuis. Zal eens kijken of de foto's gelukt zijn en dan het verslag eens gaan tikken. Naar verwachting zal dat er morgen opstaan.
Eefje, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en tot volgend jaar!
Of eerder natuurlijk
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ja was voor mij wat kort om met iedereen wat meer te kunnen babbelen. Maar dat komt een volgende meet.
Leuk om wat gezichten achter de namen te zien.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik vrees toch dat ik de golfmeet over moet gaan slaan3 tot 5 is niet handig voor mij aangezien ik om 6 uur in Groningen moet zijn voor een etentje (en meer daarna). Het is zo'n uur en drie kwartier rijden dus.....
![]()
Vol verwachting wachten we op je verslag El-Thijs. Nog mensen die naar de brommers aan het kieken waren?
Leuk dat het (wederom) weer zo gezellig was![]()
![]()
Het verslag wordt getikt maar het zal wat langer zijn dan we gewend zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:39 schreef Sekhmet het volgende:
Vol verwachting wachten we op je verslag El-Thijs. Nog mensen die naar de brommers aan het kieken waren?
Leuk dat het (wederom) weer zo gezellig wasDaarom zal het er morgen op staan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, ik wilde jullie niet wakker maken, en aan Thijs zijn gesnurk te horen is dat iig gedeeltelijk geluktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef eefje801 het volgende:
Was helemaal gezellig!
[..]
Had je nog wel wat gegeten/gedronken voor je wegging dan? Heb niks gemerkt idd.
Jij ook bedankt voor je komst, was erg leuk! En tot zondagIk had op Amersfoort een broodje gehaald.
Red, wat zeg je nou??? Ik wilde bij jou in het team!!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ha ha, als ik eenmaal slaap kun je gerust een kanon afschieten hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:29 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee, ik wilde jullie niet wakker maken, en aan Thijs zijn gesnurk te horen is dat iig gedeeltelijk geluktIk had op Amersfoort een broodje gehaald.
Red, wat zeg je nou??? Ik wilde bij jou in het team!!Ah da's ook lekker.
Ik sliep ook vrij laat, de house is nog wel even doorgedreund. Volgende keer ook oordopjes voor mij![]()
![]()
Iedereen heel veel plezier daar!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ben pas om 13:00 op CS ofzo.. En weet ook niet of ik bij de groep aanhaak of blijf hangen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dusssss... We zien je misschien niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben pas om 13:00 op CS ofzo.. En weet ook niet of ik bij de groep aanhaak of blijf hangen..
Ik snap je post niet
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Omdat ik eerst alleen met 't topic zou gaan, maar er nu ook vrienden van me gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom geef je je dan op voor een meet?Je snapte 'm welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dusssss... We zien je misschien niet?
Ik snap je post niet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: