SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wat heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
OmdatAppel denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 00:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat appelcake een meisje was, ik verwar hem vast met iemand anders met appel dan.
heb je wel het goede nummer van msacras?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit, zoveel?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
Top 100 van zondag 16 juni 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 701 LETMEIN
002. 431 VoornaamAchternaam
003. 395 Toto69
004. 372 Spatieloos
005. 343 Moeraskat
006. 333 xcachet
Ik deed het gwn via Fok!...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel het goede nummer van msacras?
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel het goede nummer van msacras?
quote:
quote:
via habbo, jouw papa had vroeger heel erg veel meubi`squote:
bobba!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
via habbo, jouw papa had vroeger heel erg veel meubi`s
Succes met poepen!quote:
Beide niet interessant om te posten gr grquote:
Really?quote:
Jij bent niet interessant genoeg om hier te posten, gr gr.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide niet interessant om te posten gr gr
Trusten![]()
Ik kom zo terug op mobiel, lulquote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide niet interessant om te posten gr gr
Trusten![]()
opgehouden, was in gesprek met meisjequote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet jij nou zo vaak poepen, of heb je het de hele tijd opgehouden?
Geen idee eigenlijk. Ik heb hem niet gezien geloof ik.quote:
Vond je hem niet erg afwezig dan? Het is zondag hè.quote:
Hoe vond je Disturbia?quote:
Nee man, hij had gister feestje en was behoorlijk dronkenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vond je hem niet erg afwezig dan? Het is zondag hè.
Oh,quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij leest waarschijnlijk weer mee
Een kenner.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, dat verklaart de ban.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, hij had gister feestje en was behoorlijk dronken
Allemaal even zwaaien dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef LETMEIN het volgende:
Stifler verlaat deze SC voor vandaag. Maar wees gerust kinders, morgen ben ik weer present![]()
Ohja, ik heb geen zin om jouw quote tevoorschijn te halen maar..quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef LETMEIN het volgende:
Stifler verlaat deze SC voor vandaag. Maar wees gerust kinders, morgen ben ik weer present![]()
Wat vinden jullie elkaar toch liefquote:
Hij is wel lief hoor, als hij zich eens niet als een dramaqueen gedraagt of aandacht probeert te trekken.quote:
Haiiiiiquote:
0,01 procent van de tijd dusquote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel lief hoor, als hij zich eens niet als een dramaqueen gedraagt of aandacht probeert te trekken.
Nooit dusquote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel lief hoor, als hij zich eens niet als een dramaqueen gedraagt of aandacht probeert te trekken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit dus![]()
Nee grapje hoor Etsu, als je meeleest![]()
Wat waarschijnlijk zo is
Slijmballen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
0,01 procent van de tijd dus
grapje lurker Etsu![]()
je idool was kut gister grgrquote:
Oh, das waar ook.quote:
Tat`squote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
Pffff... Eerder vanavond vond ik schattige dieren leuk, daarna marshmallows en nu ben ik overstapt naar tattoo's. #soggedrag
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, ik heb dit voor jou gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Hij vond zeker dat je wel ballen nodig had daarvoor, nouja, perfect.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aflevering 5 van ik heb het nog nooit gedaan.
Zit je met 2 chicks op een bowlingbaan:
''Weten jullie eigenlijk dat ik nog moagd ben?''
Ik ga na de zomer mijn eerste laten zetten en als die bevalt, volgt de tweede ook snelquote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk wel eentje willen, maar ik ben zo bang dat ik die dan zat word.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vond zeker dat je wel ballen nodig had daarvoor, nouja, perfect.
Tof tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer mijn eerste laten zetten en als die bevalt, volgt de tweede ook snel
Voor mij is het een mooie dagquote:
Wat staat daar? Iets over liefde toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef Drabit het volgende:
Etsu, onthoud:
was sich liebt, das neckt sich
Ik kom ook naar Roffaquote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer mijn eerste laten zetten en als die bevalt, volgt de tweede ook snel
Een draak op de rug van een meterquote:Op maandag 17 juni 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof tof.Mag ik vragen wat je gaat zetten? Of houd je dat liever privé?
dat infinity tekentje met een woord er in?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cultuurshockquote:
Jij zeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een draak op de rug van een meter
Dan ben je nog maar een uurtje treinen ver weg, ieder weekend neuken dus.quote:
Wie om elkaar geeft, plaagt elkaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat staat daar? Iets over liefde toch?
hoi, ik heb dit voor jou gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
Pffff... Eerder vanavond vond ik schattige dieren leuk, daarna marshmallows en nu ben ik overstapt naar tattoo's. #soggedrag
Daarom, dus nu mag Etsu niet meer boos wordenquote:
oh leukquote:Op maandag 17 juni 2013 00:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voor mij is het een mooie dagGeen school en morgen naar Rome
De eerste wordt een infinity teken met het woord "hope" in de lijn. Op mijn linkerpols.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof tof.Mag ik vragen wat je gaat zetten? Of houd je dat liever privé?
Ik heb deze gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aflevering 5 van ik heb het nog nooit gedaan.
Zit je met 2 chicks op een bowlingbaan:
''Weten jullie eigenlijk dat ik nog moagd ben?''
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, ik heb dit voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Nou, hij werd eerder boos omdat ik hem terecht wees en een trap onder zijn reet gaf.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom, dus nu mag Etsu niet meer boos worden
Je bent wel lekker bezigquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je nog maar een uurtje treinen ver weg, ieder weekend neuken dus.
Join the club.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hij werd eerder boos omdat ik hem terecht wees en een trap onder zijn reet gaf.
Met school naar Rome, reisweek.quote:
Bij mij staat de hoop ook al in mijn vel getekendquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste wordt een infinity teken met het woord "hope" in de lijn. Op mijn linkerpols.
En als dat goed gaat wordt de tweede "Don't let the fear of losing strike you out of the game", maar daar weet ik nog niet van waar die komt
Wat nou last minute, kan tot 31 augustus inschrijven hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Over last minute besluiten gesproken.Hoorde het van Etsu.
De uitdrukking op hun gezichtquote:
Oh, ach. Daar leert hij van!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hij werd eerder boos omdat ik hem terecht wees en een trap onder zijn reet gaf.
Waarom geen Antwerpen meer dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat nou last minute, kan tot 31 augustus inschrijven hoor
Omdat economie en bedrijfseconomie > bedrijfskundequote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, serieus? Wat tof! Hoe dat ineens?
Dus jij gaat ook naar de EUR?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat economie en bedrijfseconomie > bedrijfskunde
Gezellig, kunnen we GoT naspelen. Jij mag Theon zijn.quote:
quote:
Hopelijk.quote:
quote:
(en dat is er niet in Antwerpen)quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat economie en bedrijfseconomie > bedrijfskunde
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste wordt een infinity teken met het woord "hope" in de lijn. Op mijn linkerpols.
En als dat goed gaat wordt de tweede "Don't let the fear of losing strike you out of the game", maar daar weet ik nog niet van waar die komt
Ik vind aan het einde van het schooljaar best laat om een keuze te maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat nou last minute, kan tot 31 augustus inschrijven hoor
Oh god welke game was dat ook al weerquote:
Yolo, toch? ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoelang heb je erover nagedacht? Het eerste ontwerp?
[..]
Ik vind aan het einde van het schooljaar best laat om een keuze te maken.
Hoi Hoiquote:
oi, ik heb dit voor jou gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat de haat tegen mij zo intens is dat ik persona non grata ben tegenwoordig. Ik lach mijn ballen eraf.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig, kunnen we GoT naspelen. Jij mag Theon zijn.
[..]Is hij erg groot?
[..]
Hopelijk.
say what now?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat de haat tegen mij zo intens is dat ik persona non grata ben tegenwoordig. Ik lach mijn ballen eraf.
It's.... beautiful!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
oi, ik heb dit voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Kom op... je weet het wel...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god welke game was dat ook al weer
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Met school naar Rome, reisweek.Leukste week van het jaar.
Een positieve note voor jou komt eraan.quote:
Ja, blijkbaar. Ga je meteen op kamers?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben nog lekker vers en knapperig.
Weet ik nog nietquote:
Euh, ik heb vandaag besloten joh, wanneerdef*q is de entree week?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een positieve note voor jou komt eraan.
Gaan we meeten dan? En ga je ook naar de entree week?
hoi, ik heb dit voor jou gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben nog lekker vers en knapperig.
Nice.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
oi, ik heb dit voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat de haat tegen mij zo intens is dat ik persona non grata ben tegenwoordig. Ik lach mijn ballen eraf.
Ja, tenzij ik er dan nog geen heb. Maarja, twee uur treinen is ook niksquote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ga je meteen op kamers?
[..]![]()
Zwaar leven hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik nog nietMoet citytripje Budapest en 2 maanden Azie nog inplannen voor dit jaar
Ja, dat weet ik al twee jaarquote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ara had je gelezen dat je het eerste jaar elk vak moet halen?
Ik zal zo even voor je kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Euh, ik heb vandaag besloten joh, wanneerdef*q is de entree week?
Ik heb best een zwaar leven ja, maar dit is wel leukquote:
Budapestquote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik nog nietMoet citytripje Budapest en 2 maanden Azie nog inplannen voor dit jaar
Is dat van deur tot deur? Ik heb dat een jaartje gedaan. Is op zich wel te doen, maar ja, niet echt ideaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik er dan nog geen heb. Maarja, twee uur treinen is ook niks
Ik heb slechte UI's gebaseerd op slechte UI's gebaseerd op slechte UI's.. etc. Dus deze past perfect!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je reageert nooit op mequote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/eureka/quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik al twee jaar
[..]
Ik zal zo even voor je kijken
Doe ik ook altijd op een date. Leuke gespreksstofquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De uitdrukking op hun gezicht
En daarna ook: ''wanneer was jullie laatste keer?'' En er dan over vragen hoe het was
Belofte gedaan aan men moeder dusquote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
BudapestTof tof.
[..]
Is dat van deur tot deur? Ik heb dat een jaartje gedaan. Is op zich wel te doen, maar ja, niet echt ideaal.
Ik vond het wel grappig. Ik moest iets niet denken, weet alleen niet meer wat. Nouja, hij is boos en ik ben een vuig secreet. jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.
[..]Wacht maar tot je DM's krijgt.
Ga je nu wel verder dan de introweek?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nu al zin in de introweek. Een week schaamteloos zuipen is altijd een goede week.
O, jullie gaan samen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belofte gedaan aan men moeder dusNou is dat ook geen hele kut-belofte
Welke schoolquote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nu al zin in de introweek. Een week schaamteloos zuipen is altijd een goede week.
Ja misschien broertje ookquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je nu wel verder dan de introweek?
[..]
O, jullie gaan samen?
Dat is wel de bedoeling ja. Tenminste, dat moet ik van mezelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je nu wel verder dan de introweek?
[..]
O, jullie gaan samen?
Welke studie?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Tenminste, dat moet ik van mezelf.
Heb ik nu net een paar minutenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij in de top 10 staat en ik niet.
Beterschapquote:
Haha, hij is zo lekker wispelturig.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Ik moest iets niet denken, weet alleen niet meer wat. Nouja, hij is boos en ik ben een vuig secreet. jammer
Aww...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Yeah right, die 19 augustus ben ik nog druk aan het zuipen op Lowlands om 3 uur 's ochtends ofzo en dan zou ik dus om 8 uur 's ochtends daar moeten zijn? Euhh
Mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon gaan!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/eureka/
Dan kom ik net van Lowlands af man
Dat klinkt als een klysmaquote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang er maar niet van die gaatjes in zitten waar je een pomp in kunt steken.
Bij dezequote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je reageert nooit op meDat vind ik alleen een beetje jammer
ze zijn wel rond, maar niet "tjes"quote:
Wat? Een stijfje?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik nu net een paar minuten
Waar moet je dan zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Yeah right, die 19 augustus ben ik nog druk aan het zuipen op Lowlands om 3 uur 's ochtends ofzo en dan zou ik dus om 8 uur 's ochtends daar moeten zijn? Euhh
/carequote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon gaan!
[..]
Dat klinkt als een klysma
[..]
Bij deze
[..]
ze zijn wel rond, maar niet "tjes"
Ja, en nee ik denk niet dat je er zo uit ziet, dat is crash bandicoot!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww....
Hopelijk denk je niet dat ik er zo uitzie.
Zal ik 'm in m'n fotoboek zetten?
Ik ben keileukquote:
Je denkt dat ik topfit van Lowlands af kom?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon gaan!
[..]
[..]
Bij deze
[..]
Zoiets missen is ook wel kut hoor.quote:
Mja, de richting is in ieder geval bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
bio/schei/iets in die geest. Aka weet nog niks zeker
Nee, ik snap die haat tegen jou echt niet hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon gaan!
[..]
[..]
Bij deze
[..]
Mocht ik je tegen die tijd al gemeet hebben en ben je tof, dan staat er een bedje voor je klaar in Rotterdam Noord, mocht je die nodig hebben.quote:
Ja klopt. Ja dit is echt kut man. Twee jaar geleden precies hetzelfde, introweek op de maandag en ik zou naar Lowlands gaanquote:
Je zult zien dan ik MBO glazenwasser ga doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, de richting is in ieder geval bekend.
neuhquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En is dat ook een "klein" probleem?
Gewoon combineren, doen de mensen met wie ik naar Lowlands ga ook allemaalquote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je denkt dat ik topfit van Lowlands af kom?
Ga dan tot zondagavondquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt. Ja dit is echt kut man. Twee jaar geleden precies hetzelfde, introweek op de maandag en ik zou naar Lowlands gaanUiteindelijk ticket verkocht
Forumvriendjes bedoel je?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat doet die vriendenlijst eigenlijk?
Ik ben dan ook een heel stom kutwijf.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, ik snap die haat tegen jou echt niet hoor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mocht ik je tegen die tijd al gemeet hebben en ben je tof, dan staat er een bedje voor je klaar in Rotterdam Noord, mocht je die nodig hebben.
Jij ookquote:
Mwah, bij mij in de klas maakte het niet zo heel veel uit. Je merkt het de eerste dagen, maar daarna is dat zo weg. Maar ja, zo'n introweek is wel leuk.quote:
Of gewoon sigarettenopraper.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je zult zien dan ik MBO glazenwasser ga doen.
Ook niet als ik 'm kan zien?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is eigenlijk geen probleem
Denk het, zit naast de knopjes van quoten en Dmen enzoquote:
Een hele goede afsluiter van een heel goed whatsappgesprekquote:
Mobiel...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR)
Te lui om eur.nl in te tikken?
Jij bent wel gewoon geweest toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, bij mij in de klas maakte het niet zo heel veel uit. Je merkt het de eerste dagen, maar daarna is dat zo weg. Maar ja, zo'n introweek is wel leuk.
[..]
Of gewoon sigarettenopraper.
Ik denk dat dat iets is met dat je hun posts dan een kleurtje kunt geven.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het, zit naast de knopjes van quoten en Dmen enzo
Zo'n introweek is kei baasquote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, bij mij in de klas maakte het niet zo heel veel uit. Je merkt het de eerste dagen, maar daarna is dat zo weg. Maar ja, zo'n introweek is wel leuk.
[..]
Of gewoon sigarettenopraper.
Vind ik wel mee vallen. Het enige is dat je alleen met bepaalde mensen praat. Maar dat maakt je nog geen kutwijf.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een heel stom kutwijf.
Tof voor jequote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Een hele goede afsluiter van een heel goed whatsappgesprek![]()
Toch raar hoe zulke kleine domme dingetjes je intens gelukkig kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Uhh, waar?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, ik heb deze voor jou gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
We gaan het zien, post eens wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets is met dat je hun posts dan een kleurtje kunt geven.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tof voor je?msacras oNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vooral heel lui in dat soort dingen. Ik post niet altijd superactief en zit 90% van de tijd mobiel. Dan reageer ik liever alleen op de mensen die ik al ken enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen. Het enige is dat je alleen met bepaalde mensen praat. Maar dat maakt je nog geen kutwijf.
Hey lekker dingquote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan het zien, post eens wat?
Ja, deels. Heb het feest gemist omdat ik last minute nog op vakantie ging, maar ja, houd er toch niet zo van.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel gewoon geweest toch?
Mijn introweek
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo'n introweek is kei baasDe tap om 7 uur 's ochtends open en beetje gaan sporten
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tof voor jeBegrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had je x op?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Een hele goede afsluiter van een heel goed whatsappgesprek![]()
Toch raar hoe zulke kleine domme dingetjes je intens gelukkig kunnen maken
Ik zie niks behalve een vinkje voor je naamquote:
Oh jawel,quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, deels. Heb het feest gemist omdat ik last minute nog op vakantie ging, maar ja, houd er toch niet zo van.![]()
Jij bent niet geweest?
[..]
Wat?Bij ons pas na het avondprogramma. 's Ochtends werd je om 7 uur je tent uitgejaagd met een supersoaker als je niet snel genoeg was.
![]()
Hmm... raar...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie niks behalve een vinkje voor je naam
Wat dan? Te veel gezopen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jawel,
was s`nachts alleen nogal van de kaart
Ah, ja ik snap het. Maar voor mensen die niet weten dat je bijna altijd mobiel zit kan het anders overkomenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel lui in dat soort dingen. Ik post niet altijd superactief en zit 90% van de tijd mobiel. Dan reageer ik liever alleen op de mensen die ik al ken enzo
Ja, met nog paar gastenquote:
Ik zie het, wat een reacties.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, deels. Heb het feest gemist omdat ik last minute nog op vakantie ging, maar ja, houd er toch niet zo van.![]()
Jij bent niet geweest?
[..]
Wat?Bij ons pas na het avondprogramma. 's Ochtends werd je om 7 uur je tent uitgejaagd met een supersoaker als je niet snel genoeg was.
![]()
Geloof dat niemand van mijn groep niet dronken wasquote:
Nee, dat zitten op plastic stoeltjes is ook zo makkelijk nog niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat niemand van mijn groep niet dronken was![]()
Iemand wilde een plastic stoeltje voor me neerzitten, ik pleurde er vol doorheen omdat ik mis stapte
De hele dag door? Da's gewoon niet leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!!!! WIj hadden super laid back elke dag zuipen
Atwedstrijd
Was ook zo'n gast van mid 20 die me in totaal echt 30 bier heeft gegeven en telkens als ik een biertje terug wilde geven of gelde wees ie het af
__!!!! Keiharde baas die vent
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat niemand van mijn groep niet dronken was![]()
Iemand wilde een plastic stoeltje voor me neerzitten, ik pleurde er vol doorheen omdat ik mis stapte
Je moet mij ook niet teveel geven. Had ze er voor gewaarschuwdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, dat zitten op plastic stoeltjes is ook zo makkelijk nog niet.
Wat denk ikquote:
Nee manquote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
De hele dag door? Da's gewoon niet leuk.
[..]![]()
Niet moeten kotsen in de introweekquote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet teveel geven. Had ze er voor gewaarschuwd
Nee oke, das niet waar
sochtends om 9 uur bier atten, en met je kop in die bakken met meel pingpongballetjes zoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee manJe werd niet gepushed ofzo, gewoon wanneer je zin had
En dan een danswedstrijd of karaokewedstrijd
Etsu haat mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
Wie haat er dan op ara?
Ik vind ara aardig.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef msacras het volgende:
Wie haat er dan op ara?
Ik vind ara aardig.
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sochtends om 9 uur bier atten, en met je kop in die bakken met meel pingpongballetjes zoeken
O, het klonk alsof je de hele dag niets anders deed dan zuipen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee manJe werd niet gepushed ofzo, gewoon wanneer je zin had
En dan een danswedstrijd of karaokewedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |