PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Aangepast!,quote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet de komma eigenlijk achter de smiley doen
Ik snap ook niet waarom we van die komma een punt maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
ik ben er klaar mee ik ga er een punt achter zetten
,
daar heb je wel een kommaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we van die komma een punt maken.
Hier dacht ik ook aanquote:
Red Alert 2 volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan
Je heb toch die rode versie met die chick er op.
Net gemist helaas.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef Thorb het volgende:
iemand nog de hinderlaag met alberto gezien?
goed geformuleerdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_in_nede.html#more
Mijn stad op nr 10.
[ afbeelding ]
niet iets om trots op te zijn.
een herhaling van vorig jaar dus niet naar gekekenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand toevallig die Red mijn vakantie van vandaag gezien![]()
![]()
Is dat zo? Naja ik kijk nooit SBSquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een herhaling van vorig jaar dus niet naar gekeken
quote:
Jap.quote:
Ja ligt aan je vermoeidheid. Of aan jou.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap.
Ik weet niet of het aan mijn vermoeidheid ligt, maar hebben ze in de rust van Spanje nou enkel wat van Italie laten zien?
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ligt aan je vermoeidheid. Of aan jou.
Ik heb niet eens een DGquote:
okquote:Op maandag 17 juni 2013 02:02 schreef Thorb het volgende:
ik was kapot goed 13 goals in 7 potjes als ST ofzo en vervolgens vliegt de verbinding er steeds uit
Godver, da's mooi klote.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:25 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker binnen gezeten
Nee ben zaterdag weggeweest maar door de hooikoorts rest van weekend wel binnen gezeten.
Toen zat ik in de treinquote:Op maandag 17 juni 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, da's mooi klote.
En dan zaterdagavond ook nog zo'n faalwedstrijd gezien...dat Italiaantje met dat geblondeerde haar
Dat wordt een mooi thematoernooi danquote:Op maandag 17 juni 2013 07:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk La Liga tot woensdag en dan? Rest of the world TOTS?
Ah joh, boeiend ook. We zien het woensdagmiddag welquote:
Hoe duur zijn ze op wefut? Ik keek net naar de prijzen in de webapp, maar daar werd ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 17 juni 2013 07:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
En tevens beschikbaar op wefut.
Voor 100k per stuk zet ik ze op je profielquote:Op maandag 17 juni 2013 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze op wefut? Ik keek net naar de prijzen in de webapp, maar daar werd ik niet vrolijk van
Je bent zo lekker beziggg Poker.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
watte?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
veels te lage bloedsuikerspiegel ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
veels te lage bloedsuikerspiegel ofzo
dat is niet zo best...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Geile tandartsassistente?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef Zhano het volgende:
Ik moest net naar de tandarts. Dat was ook heftig.
Nee was het maar zo'n feest. Heb in de afgelopen jaren 4-5 van die dames voorbij zien komen en nooit zijn ze lekker. Elke keer weer een andere tandarts die zijn eigen meeneemt omdat mijn echte tandarts ernstig ziek is.quote:
Ik ben er in mijn leven helaas ook nog nooit een tegen mogen komen. Altijd van die vrouwtjes van een jaar of 50quote:Op maandag 17 juni 2013 09:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Heb in de afgelopen jaren 4-5 van die dames voorbij zien komen en nooit zijn ze lekker. Elke keer weer een andere tandarts die zijn eigen meeneemt omdat mijn echte tandarts ernstig ziek is.
Ik kan het plaatje niet zien, maar ik neem aan dat het gaat over de voorspelling die het Van Leeuwenhoek heeft gedaan? Hoorde ik vanochtend ook op de radio.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon door blijven rokenEn over 20 jaar is schelden met kanker heel normaal
haha niks gemist dusquote:Op maandag 17 juni 2013 09:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pics van de moeder van Toefjes, verder niks denk ik.
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar ik neem aan dat het gaat over de voorspelling die het Van Leeuwenhoek heeft gedaan? Zou echt wel heel knap zijn...al dacht ik ook gelijk aan een paar mensen in mijn (indirecte) nabijheid die nu aan de ziekte lijden, en voor wie dat dus misschien te laat komt
respect voor mijn moederquote:Op maandag 17 juni 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha niks gemist dus![]()
trouwens The Prodigy![]()
![]()
![]()
Godver, ben jij paranormaal begaafd ofzo? Ook zo'n glazen bol? Dit was namelijk het tweede wat ik dacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.
ja die turken en marokanen die ze in nederland laten want die schopen gewoon ieder een dood die hun niet moge!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.
Aah er komt nog wel een oorlogje die de halve wereldbevolking de kop kostquote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah er komt nog wel een oorlogje die de halve wereldbevolking de kop kost
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.
altijd respect voor je moederquote:
Nee, een oorlog lijkt me dan weer toffer. Want dan is het 9/10 keer toch gelijk klaar. Zonder pijn het lichtje uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.
Ja idd, opkankeren met die medezijnen!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?
Of een jaar of 3 in een kamp, dat kan ook. Maar een bom op mn kop zou ik wel een spectaculair slot vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, een oorlog lijkt me dan weer toffer. Want dan is het 9/10 keer toch gelijk klaar. Zonder pijn het lichtje uit.
Klinkt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?
Ik ben een Ariër, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een jaar of 3 in een kamp, dat kan ook. Maar een bom op mn kop zou ik wel een spectaculair slot vinden
Laatste opmerking dan: ik vind het echt wel knap dat de medische kennis zo snel groeit. Maar schijnbaar is Nederland ook echt een van de voorlopers als het gaat om onderzoek op het gebied van deze ziekte.quote:
Ik heb me helemaal krom gelachen om de hangover 3quote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Johnbon het volgende:
The Hangover 3 erg om gelachen ondanks dat best nog wat negatieve reacties had gelezen enzo!
Ik moet deel 2 nog zien zelfsquote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Johnbon het volgende:
The Hangover 3 erg om gelachen ondanks dat best nog wat negatieve reacties had gelezen enzo!
Mijn laatste opmerking: Knap dat ze het kunnen, maar dit gaat meer negatieve zaken naar voren brengen dan positieve zaken.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatste opmerking dan: ik vind het echt wel knap dat de medische kennis zo snel groeit. Maar schijnbaar is Nederland ook echt een van de voorlopers als het gaat om onderzoek op het gebied van deze ziekte.
Ja in dat geval ga je nog twee leuke films zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog zien zelfs. Maar gewoon een keertje op een avondje met drank en een joint erbij met vrienden kijken
Ja ik dus ook! maar 1 en 2 ook dus kon me ook niet echt voorstellen dat deze ging tegenvallen!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal krom gelachen om de hangover 3
Joint erbij, nog vetter denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog zien zelfs. Maar gewoon een keertje op een avondje met drank en een joint erbij met vrienden kijken
Edit: fakequote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost wat, maar die FK's van hem
ZHANO LIVES IN DA FUTUREquote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost wat, maar die FK's van hem
Defqon op het programma?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef DannyDeko het volgende:
Lekker weer komend weekend zeg, godverdomme.
Ik ga mn poncho maar vast weer opzoeken...
Ja hallo!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
het standaard hang over verhaal en dat kwam dus niet. Teminste op t eind wel dan.
Heb het al omgedoopt naar Defplons 1quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit klopt ben ik wel blij.
Gelukkig veranderd het weerbericht elke dag enorm. Afgelopen dagen ook al.
verandertquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit klopt ben ik wel blij.
Gelukkig veranderd het weerbericht elke dag enorm. Afgelopen dagen ook al.
Weekender zelfs. Nou, ik zal voor je duimen om goed weerquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb het al omgedoopt naar Defplons 1
Nouja gewoon verstand op nul en van vrijdagmiddag tot zondagavond knallen
quote:
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weekender zelfs. Nou, ik zal voor je duimen om goed weer(klein beetje eigen belang erbij)
Gewoon, lekker weer in het weekendquote:Op maandag 17 juni 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Thanks
En hoezo eigen belang dan? Als je zin hebt in een goed feestje, er zijn genoeg goedkope kaartjes te krijgen nog.
Ik moet nog een maand wachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon, lekker weer in het weekend
(Nee, geen feestje op de planning)
Ah op die fiets.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon, lekker weer in het weekend
(Nee, geen feestje op de planning)
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ach aan de ene kant voegt regen ook wel wat toe aan de sfeer. Toen t ging regenen aan het eind van (zw)Emporium leek t wel of iedereen nog meer uit z'n dak ging
Ja oke, maar doorweekt zijn en soppen in je schoenen is ook niet alles hoor hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.
Hahah ja gewoon het beste van maken tochquote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ach aan de ene kant voegt regen ook wel wat toe aan de sfeer. Toen t ging regenen aan het eind van (zw)Emporium leek t wel of iedereen nog meer uit z'n dak ging
Ik was vorig jaar naar Decibel met die 38 graden. Ik was blij dat ik niks had gebruiktquote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.
Dat is dan ook weer zoquote:Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja oke, maar doorweekt zijn en soppen in je schoenen is ook niet alles hoor haha
Daar was toch uiteindelijk een dode gevallen? Als het warmer dan 25 a 26 graden wordt blijf ik lekker nuchterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja gewoon het beste van maken tochDe echte partygangers laten zich niet uit het veld slaan door wat water.
[..]
Ik was vorig jaar naar Decibel met die 38 graden. Ik was blij dat ik niks had gebruikt
Ja, maar dat hoeft met die temperaturen niet eens door de drugs te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar was toch uiteindelijk een dode gevallen? Als het warmer dan 25 a 26 graden wordt blijf ik lekker nuchter
quote:
Nopequote:Op maandag 17 juni 2013 10:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Reemi heb jij al een rip van The Killers op Pinkpop ergens gezien? Ik nog niet namelijk
Ach ja, blijft jammer..quote:Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
NopeZe mochten het niet uitzenden, dus er zijn in totaal enkel 4 of 5 nummers op tv/radio geweest.
Nogal ja, was een toffe show. Als troost maar de Rock am Ring show gekeken gisteren.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dimeadozen.org(...)s&cat=0&searchscope=
Hij staat daar, maar dan moet je een account maken
Dat zorgt wel voor een mooie paradox in het space-time continuum natuurlijkquote:
Ookal ben ik hier super laat meequote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, kreeg wat gezeur omdat ik TOTS Fanni op RM had gezet, maar die vent is echtMaakt betere aanvallende acties dan welke RM tot nu toe.
Marcelletje die vindt dat wel een steal. 5mln voor zo'n bazenverdedigerquote:Op maandag 17 juni 2013 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heuj Jeroen Zoet moet wel even blijven
Hahahahahah Bruma 5 miljoen![]()
Als ze dat doen moet Marcelletje een nieuwe baan gaan zoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Marcelletje die vindt dat wel een steal. 5mln voor zo'n bazenverdediger
Dat zijn Castaignos prijzenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heuj Jeroen Zoet moet wel even blijven
Hahahahahah Bruma 5 miljoen![]()
Marcel brands gaat gewoon zo elke werkdag:quote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze dat doen moet Marcelletje een nieuwe baan gaan zoeken
Maar het zou een Castaignos bij Feyenoord prijs moeten zijn, aangezien hij nog maar 1 jaar contract heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn Castaignos prijzen
En Castaignos is een 74, dus slaat nergens op.
En iedere spits heeft Bruma in ze zak, Bruma Bruma in ze zak
HEE HEEquote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Marcel brands gaat gewoon zo elke werkdag:
all the crazy shit I did tonight
those will be the best memories
I just wanna let it go for the night
that would be the best
therapy for me
Alleen spaceman helaasquote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het prima bij mij. Zal vast ook wel torrentz.eu of Kat.ph staan
Het .torrent bestand kan ook of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet ik hem ff downloaden en uploaden voor je?
Een elektricien halen om een peertje te verwisselen? Dat is dus een expert erbij halen voor iets wat iedereen kan. Ik snap niet hoe dit in de context pastquote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Cruijff moet eens leren z'n mond te houden als hij anders toch alleen maar bullshit praat
Ik heb zo het idee dat hij het zelf ook niet snaptquote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een elektricien halen om een peertje te verwisselen? Dat is dus een expert erbij halen voor iets wat iedereen kan. Ik snap niet hoe dit in de context past
De vergelijking gaat volledig mank, maar in de essentie heeft hij met zijn verhaal een punt. Je denkt toch niet dat Messi zelf doelbewust de Spaanse fiscus loopt te tillen? Of dat hij (al dan niet op aanraden van adviseurs) bewust risico neemt in een Spaanse cel te belanden? Het afbreukrisico lijkt me veel te groot....quote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een elektricien halen om een peertje te verwisselen? Dat is dus een expert erbij halen voor iets wat iedereen kan. Ik snap niet hoe dit in de context past
Geen idee hoe je je belastingaangifte moet doen in Spanje, maar sorry hoor, je hoeft echt geen experts/adviseurs/oplichters in te huren voor je belastingaangifte. Dus als je besluit de verantwoordelijkheid bij een ander te leggen, dan ben je zelf alsnog eindverantwoordelijke.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De vergelijking gaat volledig mank, maar in de essentie heeft hij met zijn verhaal een punt. Je denkt toch niet dat Messi zelf doelbewust de Spaanse fiscus loopt te tillen? Of dat hij (al dan niet op aanraden van adviseurs) bewust risico neemt in een Spaanse cel te belanden? Het afbreukrisico lijkt me veel te groot....
Niet voor de jouwe of de mijne nee. Maar wel voor die van Messi, kan ik me zo maar voorstellen. Dat ventje heeft echt geen fiscale economie gestudeerd, woont niet in het land waar hij geboren is, heeft meerdere inkomstenbronnen (denk maar aan reclamegelden), meerdere panden, (levens)verzekeringen en andere ingewikkelde financiele producten die al dan niet aftrekbaar zijn, en ga zo maar door.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee hoe je je belastingaangifte moet doen in Spanje, maar sorry hoor, je hoeft echt geen experts/adviseurs/oplichters in te huren voor je belastingaangifte.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet voor de jouwe of de mijne nee. Maar wel voor die van Messi, kan ik me zo maar voorstellen. Dat ventje heeft echt geen fiscale economie gestudeerd, woont niet in het land waar hij geboren is, heeft meerdere inkomstenbronnen (denk maar aan reclamegelden), meerdere panden, (levens)verzekeringen en andere ingewikkelde financiele producten die al dan niet aftrekbaar zijn, en ga zo maar door.
Wel heel naief om te denken dat Messi zo maar zijn eigen aangifte zou kunnen doen
Dit, als je dit met de mantel der liefde gaat bedekken, dan is het een vrijbrief voor alle rijken in Spanje te frauderen. Wat mij betreft is Messi de komende 5 jaar de beste voetballer van de luchtplaats.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee hoe je je belastingaangifte moet doen in Spanje, maar sorry hoor, je hoeft echt geen experts/adviseurs/oplichters in te huren voor je belastingaangifte. Dus als je besluit de verantwoordelijkheid bij een ander te leggen, dan ben je zelf alsnog eindverantwoordelijke.
Het gaat er meer om dat je zelf in principe verantwoordelijk blijft voor je aangifte? Dat het ingewikkeld is, is nog geen reden om dan maar te kunnen zeggen dat je er niets mee te maken hebt?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet voor de jouwe of de mijne nee. Maar wel voor die van Messi, kan ik me zo maar voorstellen. Dat ventje heeft echt geen fiscale economie gestudeerd, woont niet in het land waar hij geboren is, heeft meerdere inkomstenbronnen (denk maar aan reclamegelden), meerdere panden, (levens)verzekeringen en andere ingewikkelde financiele producten die al dan niet aftrekbaar zijn, en ga zo maar door.
Wel heel naief om te denken dat Messi zo maar zijn eigen aangifte zou kunnen doen
Als je kijkt hoeveel voetballers dit hebben gedaan...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De vergelijking gaat volledig mank, maar in de essentie heeft hij met zijn verhaal een punt. Je denkt toch niet dat Messi zelf doelbewust de Spaanse fiscus loopt te tillen? Of dat hij (al dan niet op aanraden van adviseurs) bewust risico neemt in een Spaanse cel te belanden? Het afbreukrisico lijkt me veel te groot....
Het is dat ik geen Spaans kan, maar volgens mij wordt alles op de site van de Spaanse Belastingdienst alles haarfijn uitgelegd. Werk uit handen geven? Eigen schuld, dikke bult als het dan fout afloopt.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus als jij een loodgieter iets aan je afvoer laat doen en een dag later staat je huis blank, is dat eigen schuld dikke bult?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik geen Spaans kan, maar volgens mij wordt alles op de site van de Spaanse Belastingdienst alles haarfijn uitgelegd. Werk uit handen geven? Eigen schuld, dikke bult als het dan fout afloopt.
Dat is toch geen vergelijking manquote:Op maandag 17 juni 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als jij een loodgieter iets aan je afvoer laat doen en een dag later staat je huis blank, is dat eigen schuld dikke bult?
Een expert inhuren om iets te doen en dat gaat fout. Die essentie is hetzelfde. Dat is de verantwoordelijkheid van degene die je inhuurtquote:Op maandag 17 juni 2013 12:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking manBelasting betalen is wel even wat anders dan een afvoer laten fixen.
Ja het is in essentie hetzelfde, dat inhuren. Maar is een afvoer maken en belasting betalen in essentie ook hetzelfde?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een expert inhuren om iets te doen en dat gaat fout. Die essentie is hetzelfde. Dat is de verantwoordelijkheid van degene die je inhuurt
De taak uitvoeren waarvoor je bent ingehuurd? Lijkt me welquote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja het is in essentie hetzelfde, dat inhuren. Maar is een afvoer maken en belasting betalen in essentie ook hetzelfde?
Handicap hemquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
Godver, tegen een 5@tb met 9 TOTS spelers + MOTM Muller. TOTS Reus, TOTS Lewa en TOTS Farfan voorin
Loodgieter is een vak waar je voor leert, je doet er een opleiding voor en krijgt een diploma. Die opleiding heb je ook nodig.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als jij een loodgieter iets aan je afvoer laat doen en een dag later staat je huis blank, is dat eigen schuld dikke bult?
Oh maar Messi kan die accountant/belastingdeskundige privaatrechtelijk wel aanspreken als hij gefaald heeft. Net als bij een loodgieter. Maar Messi blijft uiteindelijk verantwoordelijk voor het betalen van de belasting!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De taak uitvoeren waarvoor je bent ingehuurd? Lijkt me wel
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik geen Spaans kan, maar volgens mij wordt alles op de site van de Spaanse Belastingdienst alles haarfijn uitgelegd. Werk uit handen geven? Eigen schuld, dikke bult als het dan fout afloopt.
Jij gaat maar doorquote:Op maandag 17 juni 2013 12:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Loodgieter is een vak waar je voor leert, je doet er een opleiding voor en krijgt een diploma. Die opleiding heb je ook nodig.
Belastingaangifte doen is geen vak waar je een opleiding voor hoeft te doen.Nog slechtere vergelijking als die van Cruijff hierboven.
1-0 voor met rust. Hij kan er echt niks van. Speelde de bal terug naar de keeper die een overstapje maaktquote:
Sowieso die eerste zin kan ik precies vervangen door belastingadviseur erin te zettenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Loodgieter is een vak waar je voor leert, je doet er een opleiding voor en krijgt een diploma. Die opleiding heb je ook nodig.
Belastingaangifte doen is geen vak waar je een opleiding voor hoeft te doen.Nog slechtere vergelijking als die van Cruijff hierboven.
Maar het is makkelijker om vast te stellen dat je plee nog steeds overstroomd dan dat er wat eigenaardigheden in je belastingaangifte zitten....quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh maar Messi kan die accountant/belastingdeskundige privaatrechtelijk wel aanspreken als hij gefaald heeft. Net als bij een loodgieter. Maar Messi blijft uiteindelijk verantwoordelijk voor het betalen van de belasting!
Mwah, het gaat in deze situatie volgens mij om het factureren van bepaalde inkomsten aan spookbedrijven in Uruguay en Argentinië, dat is wel iets anders dan iets vergeten oid.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar het is makkelijker om vast te stellen dat je plee nog steeds overstroomd dan dat er wat eigenaardigheden in je belastingaangifte zitten....
Dat klopt, maar die accountant zou hem erop moeten wijzen hoeveel hij zou moeten betalen. De vraag ligt dus, waar zit de fout. Heeft de accountant dat verkeerd doorgegeven of heeft Messi te weinig betaald.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh maar Messi kan die accountant/belastingdeskundige privaatrechtelijk wel aanspreken als hij gefaald heeft. Net als bij een loodgieter. Maar Messi blijft uiteindelijk verantwoordelijk voor het betalen van de belasting!
Ik weet niet van de zaak zelf, dus dat zou kunnen. In dat geval weet Messi heel goed wat ie doet, itt wat Cruijff zegtquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, het gaat in deze situatie volgens mij om het factureren van bepaalde inkomsten aan spookbedrijven in Uruguay en Argentinië, dat is wel iets anders dan iets vergeten oid.
Kan me ook best voorstellen dat hij een soort 'staff' om zich heen heeft die alles regelt en dat die gasten dit hebben geregeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet van de zaak zelf, dus dat zou kunnen. In dat geval weet Messi heel goed wat ie doet, itt wat Cruijff zegt
Ja ik weet dat niet helemaal zeker hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan me ook best voorstellen dat hij een soort 'staff' om zich heen heeft die alles regelt en dat die gasten dit hebben geregeld.
quote:Bruno Martins Indi zou in belangstelling staan van AC Milan, dat hem al vaker heeft bekeken.
Sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2154
ik heb er nu al spijt van dat ik dit ga maken.
gewoon zorgen dat je meer scoort dan de tegenstanderquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Revontulet het volgende:
Doe Agüero ipv Tevez danquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Revontulet het volgende:
Ja, jij kan vast ook een complete verwarmingsinstallatie aanleggen in huis. Werkend, inclusief aansluiten van de ketel, afvoer van alle leidingen en dergelijke. En niet te vergeten een riolering aanleggen, onderhouden en ga zo maar door. Je onderschat het vak van een loodgieter denk ik een beetje.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso die eerste zin kan ik precies vervangen door belastingadviseur erin te zettenWat een belachelijke reactie dit
Wat een onzin. Een stukje afvoer vervangen kan ik ook, heb je ook geen opleiding voor nodigPrecies hetzelfde dus
Die gast zit sinds zn 12e op een voetbalinternaat oid daar in Barcelona. Denk je echt dat die zich ooit met zoiets heeft bezig gehouden? En dan van alle miljoenen, uit verschillende bronnen eventjes die belastingaangifte uit zn mouw schudden?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, jij kan vast ook een complete verwarmingsinstallatie aanleggen in huis. Werkend, inclusief aansluiten van de ketel, afvoer van alle leidingen en dergelijke. En niet te vergeten een riolering aanleggen, onderhouden en ga zo maar door. Je onderschat het vak van een loodgieter denk ik een beetje.
Natuurlijk kan belastingaangifte erg ingewikkeld zijn, maar 99% van de werkende mens kan gewoon zijn aangifte doen, zonder dat daar problemen bij optreden. Messi verdient gewoon teveel geld en is te lui om zichzelf er even in te verdiepen, vandaar dat hij er mensen voor inhuurt (die hem waarschijnlijk dus een paar miljoen achterover hebben gedrukt).
zoveel coins heb ik niet meerquote:
Laat die clown nou maar lullenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast zit sinds zn 12e op een voetbalinternaat oid daar in Barcelona. Denk je echt dat die zich ooit met zoiets heeft bezig gehouden? En dan van alle miljoenen, uit verschillende bronnen eventjes die belastingaangifte uit zn mouw schudden?
Vandaar!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
zoveel coins heb ik niet meerWilde eigenlijk ook IF Lamela, maar zelfs die is te duur nu
Dude waar de fuck begin jij nou weer over.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, jij kan vast ook een complete verwarmingsinstallatie aanleggen in huis. Werkend, inclusief aansluiten van de ketel, afvoer van alle leidingen en dergelijke. En niet te vergeten een riolering aanleggen, onderhouden en ga zo maar door. Je onderschat het vak van een loodgieter denk ik een beetje.
Natuurlijk kan belastingaangifte erg ingewikkeld zijn, maar 99% van de werkende mens kan gewoon zijn aangifte doen, zonder dat daar problemen bij optreden. Messi verdient gewoon teveel geld en is te lui om zichzelf er even in te verdiepen, vandaar dat hij er mensen voor inhuurt (die hem waarschijnlijk dus een paar miljoen achterover hebben gedrukt).
Godverquote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kom, bemoei je ermee! Gooi er wat geks in. Misschien een Suarez vergelijking?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie dat er een leuke discussie gaande is
Dit ook nog, maar stel we doen het alleen over aangifte voor normale personen zit hij er al godgruwelijk hard langsquote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver
Te lui om zich er even in te verdiepen? Ik heb toch net uitgelegd waar die gast in eerste instantie allemaal mee te maken krijgt bij een aangifte? Denk je echt dat hij dan zo maar even aangifte kan doen? En dan heb ik het niet eens over eigen BV's die er waarschijnlijk rondom hem zijn opgestart. Jij bent echt wel hardleers hoor
Wacht maar....quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom, bemoei je ermee! Gooi er wat geks in. Misschien een Suarez vergelijking?
Het zou vandaag mooi weer worden en ik zie er verdomme niks vanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een gedoe omdat het woensdag toevallig een beetje warm wordt zeg
Ja omdat het bewolkt is. Echt kutquote:Op maandag 17 juni 2013 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou vandaag mooi weer worden en ik zie er verdomme niks van
Oh, dus je geeft toe dat belastingaangifte een simpel klusje is. Mooi, dan geef je me gelijk dat hij dat dus best zelf had kunnen doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude waar de fuck begin jij nou weer over.
We hadden het over verantwoordelijkheid bij een simpel klusje zoals een afvoerbuis vervangen of zoals aangifte doen. Kom jij met wat een loodgieter nog meer kan. Een belastingadviseur kan ook hele bijzondere dingen daarom moet hij minstens zo lang studeren als een loodgieter. Het gaat hier om dat ene simpele taakje waar je iemand voor inhuurt.
En of je nou te lui bent om het zelf te doen of het gewoon niet kan, als jij iemand inhuurt moet diegene gewoon zijn werk goed doen
Ik heb er een woord voor: Smooth!!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
Beste speler van het jaar voor mij, TOTS Messi by far, ik heb er geen woorden voor
TL;DR want jij bent zwakzinnig.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, dus je geeft toe dat belastingaangifte een simpel klusje is. Mooi, dan geef je me gelijk dat hij dat dus best zelf had kunnen doen.
Maar dan komen we terug op de essentie van het begrip "adviseur" is. Weer een vergelijking, daar hou jij zo van. Als ik naar een studieadviseur ga, en hij adviseert dat ik beter fiscale economie kan gaan studeren, maar na 2 jaar blijkt zijn advies niet zo goed was. Dan ga ik toch ook niet hem verantwoordelijk stellen voor de verloren 2 jaar, 3500 euro collegegeld, honderden euro's aan boeken en noem het maar op?
Precies, ik ben uiteindelijk zelf verantwoordelijk geweest om voor die studie te gaan. Net als dat Messi zelf verantwoordelijk is geweest voor de uiteindelijke aangifte. Hoe dat juridisch precies in elkaar steekt; geen idee. Maar mijn punt is dat Messi niet kan zeggen dat hij er niks mee te maken heeft, want het is zijn verdiende geld, zijn belastingaangifte en uiteindelijk zijn fout.
Over simpel klusje quote ik jou alleen om de vergelijking te maken. Mijn moeder kan haar eigen aangifte ook niet doen. Terwijl ze echt niet dom is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, dus je geeft toe dat belastingaangifte een simpel klusje is. Mooi, dan geef je me gelijk dat hij dat dus best zelf had kunnen doen.
Maar dan komen we terug op de essentie van het begrip "adviseur" is. Weer een vergelijking, daar hou jij zo van. Als ik naar een studieadviseur ga, en hij adviseert dat ik beter fiscale economie kan gaan studeren, maar na 2 jaar blijkt zijn advies niet zo goed was. Dan ga ik toch ook niet hem verantwoordelijk stellen voor de verloren 2 jaar, 3500 euro collegegeld, honderden euro's aan boeken en noem het maar op?
Precies, ik ben uiteindelijk zelf verantwoordelijk geweest om voor die studie te gaan. Net als dat Messi zelf verantwoordelijk is geweest voor de uiteindelijke aangifte. Hoe dat juridisch precies in elkaar steekt; geen idee. Maar mijn punt is dat Messi niet kan zeggen dat hij er niks mee te maken heeft, want het is zijn verdiende geld, zijn belastingaangifte en uiteindelijk zijn fout.
In de regel heb je qua verantwoordelijkheid gelijk. Messi blijft verantwoordelijk, ook al is het misschien niet zijn fout. Maar het is de adviseur zijn professionele plicht hem goed te informeren over wat hij (wel en niet) doet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekkere hypothetische vraagstelling over die BV's. In Spanje doe je net als in Nederland aangifte via de computer. Daar kun je gewoon allerlei dingen aan klikken of die zaken van toepassing zijn op jou, en of die zaken op je van toepassing zijn, dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver
Te lui om zich er even in te verdiepen? Ik heb toch net uitgelegd waar die gast in eerste instantie allemaal mee te maken krijgt bij een aangifte? Denk je echt dat hij dan zo maar even aangifte kan doen? En dan heb ik het niet eens over eigen BV's die er waarschijnlijk rondom hem zijn opgestart. Jij bent echt wel hardleers hoor
Ik dacht dat jij de lokale sandwichspecialist was?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo lekker broodjes halen bij de lokale sandwichspecialist![]()
![]()
Het verschil tussen Tevez en Aguero is niet zo heel groot volgens mij. Zet er maar iets op.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
zoveel coins heb ik niet meerWilde eigenlijk ook IF Lamela, maar zelfs die is te duur nu
Lekker hypothetisch???quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekkere hypothetische vraagstelling over die BV's. In Spanje doe je net als in Nederland aangifte via de computer. Daar kun je gewoon allerlei dingen aan klikken of die zaken van toepassing zijn op jou, en of die zaken op je van toepassing zijn, dat weet je zelf ook wel.
Dat is niet hypothetischquote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekkere hypothetische vraagstelling over die BV's. In Spanje doe je net als in Nederland aangifte via de computer. Daar kun je gewoon allerlei dingen aan klikken of die zaken van toepassing zijn op jou, en of die zaken op je van toepassing zijn, dat weet je zelf ook wel.
Waarschijnlijk werkt het ook nog anders in Spanje dan hier.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker hypothetisch???
Prima, ik geef het op. Denken dat Messi gewoon, net als ieder ander, een belastingaangifte programmaatje kan invullen, en vervolgens ook niet ontvankelijk zijn voor goede argumenten van anderen (die misschien wel eens wat vakken fiscale economie gevolgd hebben).
Keep on going, maar zonder mij
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij wordt de aanslag berekend door de fiscus. Althans, als ik mijn belastingaangifte doen, dan hoef ik zelf geen ene pepernoot uit te rekenen. Slechts het overtypen van getalletjes. Het rekenwerk doet de computer.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over simpel klusje quote ik jou alleen om de vergelijking te maken. Mijn moeder kan haar eigen aangifte ook niet doen. Terwijl ze echt niet dom is.
Verder is het maar de vraag waar je de belastingadviseur om hebt gevraagd. Als je die hebt gevraagd om je aangifte voor je te doen, is hij daar natuurlijk verantwoordelijk voor. Daarbij is het heel wat anders als iemand zijn mening vragen over iets, of iemand de totale belasting te laten voorrekenen en dat diegene daar een duidelijke fout in maakt.
Volgens mij is een mening vragen of iemand die de cijfers gewoon niet juist heeft een heel groot verschil.
Helaasquote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de lokale sandwichspecialist was?
Maar je moet wel weten welk geld waar is verdiend en dus waar moet worden aangegeven enz.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij wordt de aanslag berekend door de fiscus. Althans, als ik mijn belastingaangifte doen, dan hoef ik zelf geen ene pepernoot uit te rekenen. Slechts het overtypen van getalletjes. Het rekenwerk doet de computer.
Gast stop met denken dat het bij Messi hetzelfde werkt als bij jou/andere burgers van spanjequote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij wordt de aanslag berekend door de fiscus. Althans, als ik mijn belastingaangifte doen, dan hoef ik zelf geen ene pepernoot uit te rekenen. Slechts het overtypen van getalletjes. Het rekenwerk doet de computer.
Ik kan me niet goed voorstellen dat je dat zelf niet zou kunnen (achterhalen).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je moet wel weten welk geld waar is verdiend en dus waar moet worden aangegeven enz.
Dat dacht Messi zelf ook, nu heeft hij de fiscus achter zich aan en hebben ze nog 4 miljoen van hem tegoedquote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast stop met denken dat het bij Messi hetzelfde werkt als bij jou/andere burgers van spanje![]()
Daar zit echt al een structurele fout in je beredenering
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke boekhouding van een fatsoenlijk bedrijf gezien. En vermenigvuldig dat maar eens met 10 voor de boekhouding van Messi waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed voorstellen dat je dat zelf niet zou kunnen (achterhalen).
Ik denk niet dat hij wakker ligt van die 4 miljoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht Messi zelf ook, nu heeft hij de fiscus achter zich aan en hebben ze nog 4 miljoen van hem tegoed
Laat ook maar je loopt ons te trollenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht Messi zelf ook, nu heeft hij de fiscus achter zich aan en hebben ze nog 4 miljoen van hem tegoed
Maar wel van een gevangenisstraf.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wakker ligt van die 4 miljoen.
Had Tevez voor 5.8K. Aguero is nog steeds rond de 65Kquote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verschil tussen Tevez en Aguero is niet zo heel groot volgens mij. Zet er maar iets op.
Dan zet je er iets van 60K opquote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had Tevez voor 5.8K. Aguero is nog steeds rond de 65K
Er wordt meteen geschreven over gevangenisstraf maar ik denk niet dat het zo snel gaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wel van een gevangenisstraf.
*beschuldigdquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er wordt meteen geschreven over gevangenisstraf maar ik denk niet dat het zo snel gaat.
Natuurlijk zal hij even schrikken, maar er zal toch nog wel wat te regelen zijn?
Die Jean Marie Pfaff werd toch ook beschuldigt van belasting fraude?
Oops.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*beschuldigd
Tuurlijk wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Nu is het opeens weer een hels karwei. Nee, ik stop nu echt! Want hoe kun je nou weer in discussie gaan met van die wispelturige borderline patientjes....quote:Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke boekhouding van een fatsoenlijk bedrijf gezien. En vermenigvuldig dat maar eens met 10 voor de boekhouding van Messi waarschijnlijk.
Nu stop ik echt
Ja, maar het verschil tussen Messi en Berlusconi is dat Berlusconi de wet is. Messi denkt het alleen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef diedjuh het volgende:
Berlusconi wordt er ook al jaren van beschuldigd, maar hij zit ook nog steeds niet vast. Dat zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu is het opeens weer een hels karwei. Nee, ik stop nu echt! Want hoe kun je nou weer in discussie gaan met van die wispelturige borderline patientjes....
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil tussen Messi en Berlusconi is dat Berlusconi de wet is. Messi denkt het alleen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil tussen Messi en Berlusconi is dat Berlusconi de wet is. Messi denkt het alleen.
Ik begin me echt af te vragen wat jij in het dagelijks leven doetquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu is het opeens weer een hels karwei. Nee, ik stop nu echt! Want hoe kun je nou weer in discussie gaan met van die wispelturige borderline patientjes....
In Spanje (en ik denk zelfs in de rest van de wereld) zal het niet anders zijn. Anders kun je als je rijk bent gewoon een "slechte" belastingadviseur inhuren, zodat je miljoenen achter kan houden voor de fiscus.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
In Nederland ben je zelf verantwoordelijk voor je aangifte, ongeacht of je het zelf doet of laat doen door een adviseur. Al houdt dat vooral in dat je alles moet terugbetalen, of je echt straf krijgt betwijfel ik wel
Voor een verkeerde belastingaangifte krijg je geen straf volgens mij, moet gewoon worden terugbetaald verderquote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
In Nederland ben je zelf verantwoordelijk voor je aangifte, ongeacht of je het zelf doet of laat doen door een adviseur. Al houdt dat vooral in dat je alles moet terugbetalen, of je echt straf krijgt betwijfel ik wel
niksquote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begin me echt af te vragen wat jij in het dagelijks leven doet
Ligt eraan of het slordigheid is of 'kwade trouw' lijkt me.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor een verkeerde belastingaangifte krijg je geen straf volgens mij, moet gewoon worden terugbetaald verder
Ah oke je bent aan het trollen, nu is het duidelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
In Spanje (en ik denk zelfs in de rest van de wereld) zal het niet anders zijn. Anders kun je als je rijk bent gewoon een "slechte" belastingadviseur inhuren, zodat je miljoenen achter kan houden voor de fiscus.
zelfde faalopleiding als ik natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begin me echt af te vragen wat jij in het dagelijks leven doet
Vergis je niet. Als er opzet in het spel is is het gewoon een misdrijf. Anders heeft de FIOD niks te doen als het zo simpel was.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor een verkeerde belastingaangifte krijg je geen straf volgens mij, moet gewoon worden terugbetaald verder
Maar dan is het fraude en valt het onder een andere straf denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan of het slordigheid is of 'kwade trouw' lijkt me.
Nee maar dan is het dus Fraudequote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergis je niet. Als er opzet in het spel is is het gewoon een misdrijf. Anders heeft de FIOD niks te doen als het zo simpel was.
Berlusconi had eerst die wet dat hij niet vervolgd kon worden, al is er nu wel die andere rechtszaak dus misschien komt het nog welquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef diedjuh het volgende:
Berlusconi wordt er ook al jaren van beschuldigd, maar hij zit ook nog steeds niet vast. Dat zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren.
Misschien dezelfde opleiding als Van Gaal? Die is ook zo kansloos eigenwijsquote:
Als jij bewust een belasting aangifte foutief invult, met als doel geld te krijgen waar je geen recht op hebt, is dat gewoon een misdrijf, waar je weldegelijk voor de gevangenis in kunt gaan.quote:
Ja en de naam van dat misdrijf is Fraudequote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij bewust een belasting aangifte foutief invult, met als doel geld te krijgen waar je geen recht op hebt, is dat gewoon een misdrijf, waar je weldegelijk voor de gevangenis in kunt gaan.
Het ging erom of het hoe dan ook Messi zijn eigen schuld is. Het kan natuurlijk dat hij niet weet wat er gaande is en het heeft uitbesteedquote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
Ik vond het te lang om terug te lezen maar ik snap de discussie niet echt of de schuldvraag. Als Messi volledig onschuldig is zou hij toch geen kans lopen op een straf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |