PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Aangepast!,quote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet de komma eigenlijk achter de smiley doen
Ik snap ook niet waarom we van die komma een punt maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
ik ben er klaar mee ik ga er een punt achter zetten
,
daar heb je wel een kommaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we van die komma een punt maken.
Hier dacht ik ook aanquote:
Red Alert 2 volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan
Je heb toch die rode versie met die chick er op.
Net gemist helaas.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef Thorb het volgende:
iemand nog de hinderlaag met alberto gezien?
goed geformuleerdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_in_nede.html#more
Mijn stad op nr 10.
[ afbeelding ]
niet iets om trots op te zijn.
een herhaling van vorig jaar dus niet naar gekekenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand toevallig die Red mijn vakantie van vandaag gezien![]()
![]()
Is dat zo? Naja ik kijk nooit SBSquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een herhaling van vorig jaar dus niet naar gekeken
quote:
Jap.quote:
Ja ligt aan je vermoeidheid. Of aan jou.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap.
Ik weet niet of het aan mijn vermoeidheid ligt, maar hebben ze in de rust van Spanje nou enkel wat van Italie laten zien?
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ligt aan je vermoeidheid. Of aan jou.
Ik heb niet eens een DGquote:
okquote:Op maandag 17 juni 2013 02:02 schreef Thorb het volgende:
ik was kapot goed 13 goals in 7 potjes als ST ofzo en vervolgens vliegt de verbinding er steeds uit
Godver, da's mooi klote.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:25 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker binnen gezeten
Nee ben zaterdag weggeweest maar door de hooikoorts rest van weekend wel binnen gezeten.
Toen zat ik in de treinquote:Op maandag 17 juni 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, da's mooi klote.
En dan zaterdagavond ook nog zo'n faalwedstrijd gezien...dat Italiaantje met dat geblondeerde haar
Dat wordt een mooi thematoernooi danquote:Op maandag 17 juni 2013 07:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk La Liga tot woensdag en dan? Rest of the world TOTS?
Ah joh, boeiend ook. We zien het woensdagmiddag welquote:
Hoe duur zijn ze op wefut? Ik keek net naar de prijzen in de webapp, maar daar werd ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 17 juni 2013 07:56 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
En tevens beschikbaar op wefut.
Voor 100k per stuk zet ik ze op je profielquote:Op maandag 17 juni 2013 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze op wefut? Ik keek net naar de prijzen in de webapp, maar daar werd ik niet vrolijk van
Je bent zo lekker beziggg Poker.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
watte?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
en dan heb je ineens een hypo, word je bezweet wakker en blijkt de ambulance al onderweg te zijnlekker bezig
veels te lage bloedsuikerspiegel ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
veels te lage bloedsuikerspiegel ofzo
dat is niet zo best...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Geile tandartsassistente?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef Zhano het volgende:
Ik moest net naar de tandarts. Dat was ook heftig.
Nee was het maar zo'n feest. Heb in de afgelopen jaren 4-5 van die dames voorbij zien komen en nooit zijn ze lekker. Elke keer weer een andere tandarts die zijn eigen meeneemt omdat mijn echte tandarts ernstig ziek is.quote:
Ik ben er in mijn leven helaas ook nog nooit een tegen mogen komen. Altijd van die vrouwtjes van een jaar of 50quote:Op maandag 17 juni 2013 09:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Heb in de afgelopen jaren 4-5 van die dames voorbij zien komen en nooit zijn ze lekker. Elke keer weer een andere tandarts die zijn eigen meeneemt omdat mijn echte tandarts ernstig ziek is.
Ik kan het plaatje niet zien, maar ik neem aan dat het gaat over de voorspelling die het Van Leeuwenhoek heeft gedaan? Hoorde ik vanochtend ook op de radio.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon door blijven rokenEn over 20 jaar is schelden met kanker heel normaal
haha niks gemist dusquote:Op maandag 17 juni 2013 09:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pics van de moeder van Toefjes, verder niks denk ik.
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar ik neem aan dat het gaat over de voorspelling die het Van Leeuwenhoek heeft gedaan? Zou echt wel heel knap zijn...al dacht ik ook gelijk aan een paar mensen in mijn (indirecte) nabijheid die nu aan de ziekte lijden, en voor wie dat dus misschien te laat komt
respect voor mijn moederquote:Op maandag 17 juni 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha niks gemist dus![]()
trouwens The Prodigy![]()
![]()
![]()
Godver, ben jij paranormaal begaafd ofzo? Ook zo'n glazen bol? Dit was namelijk het tweede wat ik dacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.
ja die turken en marokanen die ze in nederland laten want die schopen gewoon ieder een dood die hun niet moge!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, mensen die nu ziek zijn, en de komende jaren ziek worden hebben hier niks aan. Aan de andere kant... Kanker ruimt wel goed op. Klinkt heel erg hard. Maar waar moeten wij, en onze kinderen straks dan dood aan gaan? Overbevolking is al de grootste vijand van de mensheid, en die wordt met dit soort ontwikkelingen wel in de kaart gespeeld. Daar denken ze dan weer niet bij na.
Aah er komt nog wel een oorlogje die de halve wereldbevolking de kop kostquote:Op maandag 17 juni 2013 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah er komt nog wel een oorlogje die de halve wereldbevolking de kop kost
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.
altijd respect voor je moederquote:
Nee, een oorlog lijkt me dan weer toffer. Want dan is het 9/10 keer toch gelijk klaar. Zonder pijn het lichtje uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe bizar ook, maar in dat geval heb ik toch liever een vervelende ziekte. Zo'n oorlog is wel heel erg drastisch.
Ja idd, opkankeren met die medezijnen!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?
Of een jaar of 3 in een kamp, dat kan ook. Maar een bom op mn kop zou ik wel een spectaculair slot vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, een oorlog lijkt me dan weer toffer. Want dan is het 9/10 keer toch gelijk klaar. Zonder pijn het lichtje uit.
Klinkt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we een online petitie beginnen tegen de genezing van kanker dan?
Ik ben een Ariër, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een jaar of 3 in een kamp, dat kan ook. Maar een bom op mn kop zou ik wel een spectaculair slot vinden
Laatste opmerking dan: ik vind het echt wel knap dat de medische kennis zo snel groeit. Maar schijnbaar is Nederland ook echt een van de voorlopers als het gaat om onderzoek op het gebied van deze ziekte.quote:
Ik heb me helemaal krom gelachen om de hangover 3quote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Johnbon het volgende:
The Hangover 3 erg om gelachen ondanks dat best nog wat negatieve reacties had gelezen enzo!
Ik moet deel 2 nog zien zelfsquote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Johnbon het volgende:
The Hangover 3 erg om gelachen ondanks dat best nog wat negatieve reacties had gelezen enzo!
Mijn laatste opmerking: Knap dat ze het kunnen, maar dit gaat meer negatieve zaken naar voren brengen dan positieve zaken.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatste opmerking dan: ik vind het echt wel knap dat de medische kennis zo snel groeit. Maar schijnbaar is Nederland ook echt een van de voorlopers als het gaat om onderzoek op het gebied van deze ziekte.
Ja in dat geval ga je nog twee leuke films zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog zien zelfs. Maar gewoon een keertje op een avondje met drank en een joint erbij met vrienden kijken
Ja ik dus ook! maar 1 en 2 ook dus kon me ook niet echt voorstellen dat deze ging tegenvallen!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal krom gelachen om de hangover 3
Joint erbij, nog vetter denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog zien zelfs. Maar gewoon een keertje op een avondje met drank en een joint erbij met vrienden kijken
Edit: fakequote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost wat, maar die FK's van hem
ZHANO LIVES IN DA FUTUREquote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost wat, maar die FK's van hem
Defqon op het programma?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef DannyDeko het volgende:
Lekker weer komend weekend zeg, godverdomme.
Ik ga mn poncho maar vast weer opzoeken...
Ja hallo!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
het standaard hang over verhaal en dat kwam dus niet. Teminste op t eind wel dan.
Heb het al omgedoopt naar Defplons 1quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit klopt ben ik wel blij.
Gelukkig veranderd het weerbericht elke dag enorm. Afgelopen dagen ook al.
verandertquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit klopt ben ik wel blij.
Gelukkig veranderd het weerbericht elke dag enorm. Afgelopen dagen ook al.
Weekender zelfs. Nou, ik zal voor je duimen om goed weerquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb het al omgedoopt naar Defplons 1
Nouja gewoon verstand op nul en van vrijdagmiddag tot zondagavond knallen
quote:
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 10:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weekender zelfs. Nou, ik zal voor je duimen om goed weer(klein beetje eigen belang erbij)
Gewoon, lekker weer in het weekendquote:Op maandag 17 juni 2013 10:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Thanks
En hoezo eigen belang dan? Als je zin hebt in een goed feestje, er zijn genoeg goedkope kaartjes te krijgen nog.
Ik moet nog een maand wachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon, lekker weer in het weekend
(Nee, geen feestje op de planning)
Ah op die fiets.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon, lekker weer in het weekend
(Nee, geen feestje op de planning)
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ach aan de ene kant voegt regen ook wel wat toe aan de sfeer. Toen t ging regenen aan het eind van (zw)Emporium leek t wel of iedereen nog meer uit z'n dak ging
Ja oke, maar doorweekt zijn en soppen in je schoenen is ook niet alles hoor hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.
Hahah ja gewoon het beste van maken tochquote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ach aan de ene kant voegt regen ook wel wat toe aan de sfeer. Toen t ging regenen aan het eind van (zw)Emporium leek t wel of iedereen nog meer uit z'n dak ging
Ik was vorig jaar naar Decibel met die 38 graden. Ik was blij dat ik niks had gebruiktquote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zei het toen al: is veel beter dan hitte. Zeker als je dingen neemt die het lichaam uitdrogen.
Dat is dan ook weer zoquote:Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja oke, maar doorweekt zijn en soppen in je schoenen is ook niet alles hoor haha
Daar was toch uiteindelijk een dode gevallen? Als het warmer dan 25 a 26 graden wordt blijf ik lekker nuchterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja gewoon het beste van maken tochDe echte partygangers laten zich niet uit het veld slaan door wat water.
[..]
Ik was vorig jaar naar Decibel met die 38 graden. Ik was blij dat ik niks had gebruikt
Ja, maar dat hoeft met die temperaturen niet eens door de drugs te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar was toch uiteindelijk een dode gevallen? Als het warmer dan 25 a 26 graden wordt blijf ik lekker nuchter
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |