Vreemd dat hij dat uberhaupt ter sprake brengt. Maar ja, hij praat gewoon heel veel. Dan krijg je uitglijders.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
De strijd tussen Soennieten en Sjiieten is al geescaleerd en dat vind ik jammer.
BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT. Onderaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is je plaatje zargon?
Che vond m niet mooi blijkbaar
echt merkwaardig, heel erg on erdogan zon uitspraakquote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, ik was echt geschokt, kon het ook niet plaatsen. Maar ik heb het ook daarna zelf op TV gezien.
http://www.radikal.com.tr(...)sehit_edildi-1137612
Ik denk dat het te laat is om nog te praten. Ik denk serieus dat op dit moment de enige manier om rust terug te laten keren een vervroegde verkiezing is. Dit wil hij echter niet, omdat dat betekent dat het einde is van zijn tijdprek als premier.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik vraag mij af wat Erdogan nu nog kan doen in deze fase.
Wellicht een verspreking?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt merkwaardig, heel erg on erdogan zon uitspraak
lijkt mij ook een slip of the tongue, dit heb ik hem in al die tijd nooit horen zeggenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wellicht een verspreking?
Het leek ook wel een beetje een random zin in zijn toespraak. Verder zei hij er ook niks over.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt merkwaardig, heel erg on erdogan zon uitspraak
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is je plaatje zargon?
Che vond m niet mooi blijkbaar
Het is wel teleurstellend dat hij zo de nadruk legt op dat woord.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel teleurstellend dat hij zo de nadruk legt op dat woord.
Wellicht dat het een reactie was op een 'Alevi' klacht?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel teleurstellend dat hij zo de nadruk legt op dat woord.
In de vorige OP zaten er nog een hoop plaatjes voor. Jij hebt al snel weer je mening klaar. Die overigens gewoon een verkapte steek is aangezien ik er een reden had bij gezet.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
VInd je de plaatjes echt niet mooi?
Of kun je niet tegen wat plagende spot?
Cool.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de vorige OP zaten er nog een hoop plaatjes voor. Jij hebt al snel weer je mening klaar. Die overigens gewoon een verkapte steek is aangezien ik er een reden had bij gezet.
ik kan die uitspraak niet plaatsen, waarom hij dat bewust zou zeggenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht dat het een reactie was op een 'Alevi' klacht?
Als Ambi hoort dat jij haar een Mocrokaan hebt genoemd...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
Twee Marokkanen die een UI van Erdogan nemen, verder niemand. Best wel grappig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als Ambi hoort dat jij haar een Mocrokaan hebt genoemd....
Hahaha ik ben vaak in Turkije dan in Marokko.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
Twee Marokkanen die een UI van Erdogan nemen, verder niemand. Best wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |