ja jaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Only god forgives schijnt ook vrij gruwelijk te zijn trouwens. Draait nu in de bioscoop.
Pff ja voor mijn begrippen dan he.quote:
human centipede vond ik ook eerder lachwekkend. En a serbian movie vond ik ook te slecht geacteerd. Dus die raakten me toch niet zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff ja voor mijn begrippen dan he.
13 tzameti die ik noemde heb ik ook in de bioscoop gezien destijds. Voor mij is een extreme film niet per se iets goors zoals the human centipede, maar eerder extreem als in dat je geshockeerd raakt door het verhaal of bepaalde scenes (zoals bij Irréversible ook voor veel mensen geldt).
Ja precies, daarom noem ik zulke films niet als extreme films. Een extreme film is voor mij wel een film die je echt raakt en shockeert.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
human centipede vond ik ook eerder lachwekkend. En a serbian movie vond ik ook te slecht geacteerd. Dus die raakten me toch niet zo.
Nou, ik heb deze gister gezien en het realisme was ver te zoeken. Ook was hij nergens, nergens spannend danwel schokkend of wat dan ook. Misschien heeft u deze erg lang geleden gezien?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Waaghals het volgende:
vanwege het grimmige realisme : Henry, portrait of a serial killer
Ditquote:
John Lesliequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo extreem is die ook weer niet, er zit allemaal haar voor.
Bij dit soort topics ga ik altijd even naar Wikipedia voor de plotomschrijving omdat ik de films doorgaans toch niet hoef te zien, maar me toch een beetje wil inlezen voordat ik een mening vorm.quote:Op maandag 17 juni 2013 03:32 schreef heiden6 het volgende:
August Underground's Mordum
Die is echt te erg.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |