3d smart srs?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de laatste maand. Nieuwe 3d smart televisie gekocht, Iphone5, nieuwe kleren
horloge
Jij hebt een drugs kop man, ik deal wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wordt wel dealer dan. Zie er niet zo gangster uit.
Ik denk dat je dan beter dieselgenerators moet hebben die stroom opwekken of iets met water waarmee je stroom maakt. Maar diesel kost veel geld en stroom maken me water gaat moeilijkquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
zulk stroomverbruik gaan ze wel merken
Of er boven containers met bitcoinminerszodat ze denken dat daar de stroom heengaat.
Waaromquote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Murdera het volgende:
vas en uft moeten de dealers zijn.![]()
Vrouwen werkt beter.
Godverdommequote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij hebt een drugs kop man, ik deal wel.
Wat is dat voor theoriequote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
willen de kopers eerder stoer doen qua welke hoeveelheid ze halen.
flikker op dientjequote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou ja, bij fl heb je wel soms van die trekjes dat die aan coke doet..
Ik wordt ook al Oostblokker genoemd door mijn broers.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou ja, bij fl heb je wel soms van die trekjes dat die aan coke doet..
Alleen nog de taal kennenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wordt ook al Oostblokker genoemd door mijn broers.
Omdat ik nog een LCD hadquote:
Geen onderzoek en alles?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat ik nog een LCD hadEn die was gewoon passé
en ik wilde dus een nieuwe kopen, en heb dat dezelfde dag
nog gedaan
Kan wel je zegt het nu ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
JA IK KAN TOG NIE HARDOP ZEGGE DAT T IS OMDAT JULLIE DONKER ZIJN EN KUNNE VECHTE OFWEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |