hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mannen zoals mij, oprecht en zonder bijbedoelingen
Ja als ik iets zie wat ik gemist heb waar ik op moet reageren dan moet ik er ook op reagerenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nou alles beantwoorden mevrouwtje?
Ik dacht bij je thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen komt er een chick dus die ik ken bij het programma: Lust,liefde of laten lopen![]()
Als het niet zo was had ik geen vriendin langer dan drie jaarquote:
Die Sabrina he komt daaropquote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht bij je thuistot ik 2 keer leesde
Niet zo serieus doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als het niet zo was had ik geen vriendin langer dan drie jaaren geloof me, ik heb momenten gehad waar verleiding zeer groot was.
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als het niet zo was had ik geen vriendin langer dan drie jaaren geloof me, ik heb momenten gehad waar verleiding zeer groot was.
Die wil ik ook, past goed bij me nikes dikke swaggerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/page/4
Beetje jelly
ik ben gewoon een stommerdquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahaWaarom verdedig je jezelf nou, ziet er zo stom uit
Oh ik bedoelde niet die armbandquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die wil ik ook, past goed bij me nikes dikke swagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |