Omdat hij een veroordeeld crimineel is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doen. Jouw logica ontgaat me compleet
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.
"By ones deeds, one shall know one"
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uit
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Hamast het volgende:
[..]
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.
DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....
Het zit 'm vooral in het ''wat als..''.
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?
Dat is nou het leuke van speculeren, het hoeft niet eens real te zijn!
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemen
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik datequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik dateDus wat moet jij nou met een crimineel?!
Zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!
Daar fantaseren jullie al over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg.. hij en ik worden gewoon degelijke burgers die elke weekend naar de Ikea gaan en op zonnige dagen natuurlijk bbq-en. En in de zomervakantie gaan we met de kroost in de Ardennen kamperen
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
TS probeert nu met ridiculisering haar gezicht te redden.
Been there, done that. Wasn't cool.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.
Met een crimineel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Been there, done that. Wasn't cool.
Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |