Dit..quote:
ga grotbiken in Valkenburgquote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vrees dat mijn vraag in het vorige topic een beetje wegvalt, dus bij deze nog eens:
Volgende week maandag een date in Maastricht, zij en ik zijn er beiden niet bekend. Is er dan iets te doen, of iemand zo een ideetje wat leuk is in Maastricht?
Jaa klopt, beetje tegenover elkaar zitten en wat praten vind ik zo.. Statisch. Plus dat ik nog terug moet rijden daarna, dus alcohol valt af.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
cocktails drinken bij kiwi![]()
maar je wilde iets actiefs
Ja dat is dan weer zo.. Lastig communiceren onderweg.. Lijkt me wel leuk om eens te doen though!quote:
valt wel mee, anders naar landgraaf skiën, dierentuin in Kerkrade. Huur in Maastricht een sloep en ga het water opquote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jaa klopt, beetje tegenover elkaar zitten en wat praten vind ik zo.. Statisch. Plus dat ik nog terug moet rijden daarna, dus alcohol valt af.
[..]
Ja dat is dan weer zo.. Lastig communiceren onderweg.. Lijkt me wel leuk om eens te doen though!
Ah dat laatste is een goede, gaaf! Even googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
valt wel mee, anders naar landgraaf skiën, dierentuin in Kerkrade. Huur in Maastricht een sloep en ga het water op
Helaas wel redelijk onbetaalbaar, of heeft er iemand wat inside tips?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah dat laatste is een goede, gaaf! Even googlen.
ik vrees dat er niet zo heel veel echt actiefs in Maastricht zelf te doen isquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Helaas wel redelijk onbetaalbaar, of heeft er iemand wat inside tips?
mestreechter brandslang lopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vrees dat er niet zo heel veel echt actiefs in Maastricht zelf te doen is![]()
terrasjes en kroegjes genoeg, dat wel
ja maar dat vindt ie dus niksquote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar de terrasjes zijn de leuke dingen van de stad, en zo leer je elkaar tenminste een beetje kennen he, praten en zulks
Nouja beetje ingewikkeld om uit te leggen.. 'Kennen'elkaar al door veel WhatsApp contact, dus liever ga ik wat actiefs doen. Ik bedoel, op het terras wat ouwehoeren, dat kan ook na de sex in bed.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dat vindt ie dus niksik snap t ook niet hoor
het heeft een voordeel ten op zichte van zwembad Heer wat mij betreft... De brasseriequote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Knevelt het volgende:
Iemand al in het nieuwe Geusseltbad geweest? Zie nogal veel klachten langskomen.
Ging jij ook weleens in Heer?quote:Op maandag 17 juni 2013 07:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het heeft een voordeel ten op zichte van zwembad Heer wat mij betreft... De brasserie
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nouja beetje ingewikkeld om uit te leggen.. 'Kennen'elkaar al door veel WhatsApp contact, dus liever ga ik wat actiefs doen. Ik bedoel, op het terras wat ouwehoeren, dat kan ook na de sex in bed.
Maar ik ga nog even verder zoeken. Ik zal laten weten wat het geworden is
Dit is wellicht wel leuk om te doen:quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vrees dat mijn vraag in het vorige topic een beetje wegvalt, dus bij deze nog eens:
Volgende week maandag een date in Maastricht, zij en ik zijn er beiden niet bekend. Is er dan iets te doen, of iemand zo een ideetje wat leuk is in Maastricht?
Zie je bijzondere plekken van de stad, ben je actief bezig en je kunt terwijl je rondloopt door de stad elkaar beter leren kennen.quote:City Code Maastricht
Al sinds de Romeinen wordt in Maastricht een geheim bewaard. Van generatie op generatie is dit geheim overgedragen. Tijdens een spannende puzzeltocht door de stad Maastricht ontdekt u aanwijzingen die in de loop der eeuwen in de stad bij de belangrijkste bezienswaardigheden zijn achtergelaten. Als u de aanwijzingen juist weet te combineren, ontdekt u het geheim van Maastricht! De puzzeltocht maken we zo moeilijk als u het zelf wilt; variërend van eenvoudig tot zeer moeilijk voor de echte puzzelaar.
Ontrafel het geheim dat al sinds de Romeinen in Maastricht wordt bewaard. Een must voor liefhebbers van de 'Da Vinci Code'
Te koop bij VVV Maastricht, Kleine Staat 1 Maastricht (0)43 3252121
of bel Treat (0)43 356 17 18
Zuipen bij Kiwiquote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Ooit was dat de Connaisseur, cheapass pasta en pizza eten...quote:
Wow, had Maastricht ook een Connaisseur? Ben in Utrecht en Eindhoven naar die toko geweest.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ooit was dat de Connaisseur, cheapass pasta en pizza eten...
Heerlijk weer trouwens, lekker buiten hangen met een glas witte wijn
Vroegah... In de vorige eeuwquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, had Maastricht ook een Connaisseur? Ben in Utrecht en Eindhoven naar die toko geweest.
iets met een bijl op de servaasbrug bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef Seam het volgende:
Iemand hier iets meegekregen van die houthakker?
quote:Man zwaargewond na aanval met bijl in Maastricht
In Maastricht is een 59-jarige man zwaargewond geraakt na een aanval met een bijl. Dat gebeurde dinsdagochtend rond 8 uur op de Servaasbrug.
De politie heeft een 42-jarige Maastrichtenaar aangehouden.
Het slachtoffer is met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.
quote:Slachtoffer bijl-incident Maastricht niet in levensgevaar
De 59-jarige Maastrichtenaar die dinsdagmorgen op de Servaasbrug in zijn woonplaats met een bijl werd neergeslagen, verkeert niet in levensgevaar.
De man is met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht. Hij is aanspreekbaar en wordt dinsdag door de politie gehoord.
Waarom hij dinsdagochtend om 8 uur op straat werd aangevallen, is nog niet bekend. De politie heeft een 42-jarige Maastrichtenaar aangehouden.
Lang niet meer in Maastricht op stap geweest, maar voorheen had je altijd de zooi op de markt (printemps e.d.) en kroegen zoals de clinique.. Rieu ontregelt echter alles in het centrum dus kijk er niet vreemd van op als er nergens echt wat te doen zou zijn vanavond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef vogelkooi het volgende:
stomme adre rieu, hele stad ligt lam. wat is leuk café voor studenten? niet met publiek zoals mijn ouders? ben nu bij de poort en gemiddelde leeftijd is 40+
Is er nog niet van gekomen eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Knevelt het volgende:
Iemand al in het nieuwe Geusseltbad geweest? Zie nogal veel klachten langskomen.
Het is nog niet afgelopen volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Iwanius het volgende:
Lui, hoe was het afgelopen weekend op de Vrijthof in Maastricht?
Was een happening las ik. Nog veel overlast of een en al gemoedelijkheid en plezier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |