Dit..quote:
ga grotbiken in Valkenburgquote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vrees dat mijn vraag in het vorige topic een beetje wegvalt, dus bij deze nog eens:
Volgende week maandag een date in Maastricht, zij en ik zijn er beiden niet bekend. Is er dan iets te doen, of iemand zo een ideetje wat leuk is in Maastricht?
Jaa klopt, beetje tegenover elkaar zitten en wat praten vind ik zo.. Statisch. Plus dat ik nog terug moet rijden daarna, dus alcohol valt af.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
cocktails drinken bij kiwi![]()
maar je wilde iets actiefs
Ja dat is dan weer zo.. Lastig communiceren onderweg.. Lijkt me wel leuk om eens te doen though!quote:
valt wel mee, anders naar landgraaf skiën, dierentuin in Kerkrade. Huur in Maastricht een sloep en ga het water opquote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jaa klopt, beetje tegenover elkaar zitten en wat praten vind ik zo.. Statisch. Plus dat ik nog terug moet rijden daarna, dus alcohol valt af.
[..]
Ja dat is dan weer zo.. Lastig communiceren onderweg.. Lijkt me wel leuk om eens te doen though!
Ah dat laatste is een goede, gaaf! Even googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
valt wel mee, anders naar landgraaf skiën, dierentuin in Kerkrade. Huur in Maastricht een sloep en ga het water op
Helaas wel redelijk onbetaalbaar, of heeft er iemand wat inside tips?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah dat laatste is een goede, gaaf! Even googlen.
ik vrees dat er niet zo heel veel echt actiefs in Maastricht zelf te doen isquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Helaas wel redelijk onbetaalbaar, of heeft er iemand wat inside tips?
mestreechter brandslang lopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vrees dat er niet zo heel veel echt actiefs in Maastricht zelf te doen is![]()
terrasjes en kroegjes genoeg, dat wel
ja maar dat vindt ie dus niksquote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar de terrasjes zijn de leuke dingen van de stad, en zo leer je elkaar tenminste een beetje kennen he, praten en zulks
Nouja beetje ingewikkeld om uit te leggen.. 'Kennen'elkaar al door veel WhatsApp contact, dus liever ga ik wat actiefs doen. Ik bedoel, op het terras wat ouwehoeren, dat kan ook na de sex in bed.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dat vindt ie dus niksik snap t ook niet hoor
het heeft een voordeel ten op zichte van zwembad Heer wat mij betreft... De brasseriequote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Knevelt het volgende:
Iemand al in het nieuwe Geusseltbad geweest? Zie nogal veel klachten langskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |