PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
NIF is op PS3 nu 1.3 Mil...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is niet de beste versie hè. Maar nog steeds goedkoper dan je zou verwachten ja..als je zag hoe duur de NIF steeds was..
Leuk om zo het spel te spelen, welk team heb je?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had alles aan packs uitgegeven en toen kreeg ik niks. Dus toen heb ik het overige aan een vriend gegeven en ben ik opnieuw begonnen omdat ook mijn PSN nog eens niet meer werkt op mijn oude account. Ik heb op dit account ook nog helemaal niet gehandeld, ik speel alleen maar...
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Livestream Italie - Mexico.
Alleen het kopieren duurt wat langer maar dat boeit niet.
Die is er niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat je niet gewoon een andere manier zoekt...
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Haha die Chiellini lijkt echt op de Chiellini van Fifa
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Maver24 het volgende:
ik had de Lapo niet gezien, was even bezig BBC3 op aan het zetten voor de voetbalwedstrijd
Thanks, hoef ik niet te streamenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Maver24 het volgende:
ik had de Lapo niet gezien, was even bezig BBC3 op aan het zetten voor de voetbalwedstrijd
Ik had dit team.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Leuk om zo het spel te spelen, welk team heb je?
Tevez.quote:
Dat dacht ik ook bij Javier Hernandezquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Haha die Chiellini lijkt echt op de Chiellini van Fifa
Die zou ik dan al helemaal niet als ST willen hebben. Of gebruikt hij ze niet allebei?quote:
Zo'n luie voetballer met zo'n workratesquote:
Ik ga 'm ook maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het, voor mij, gaat werken.
Hij deed vroeger toch wel veel ?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n luie voetballer met zo'n workrates
Daar hebben we nu toch niks aanquote:
En eduardo dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga 'm ook maken.Alleen zet ik denk ik M'Vila op CDM in plaats van Diarra.
Maar nu niet, anders heeft het toch ook geen zin om nog nieuwe versies van FIFA uit te brengen als je alles baseert op het verleden...quote:
Wij niet, maar daar bepaald ea dus wel die workrates van hem opquote:
M'vila heeft toch een Rubin kaartje?quote:
Wat zal dan de andere reden zijn voor EA omdat te doen ?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu niet, anders heeft het toch ook geen zin om nog nieuwe versies van FIFA uit te brengen als je alles baseert op het verleden...
Ik wist niet dat hij in de russische league speeldequote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]? Die krijgt er juist nog een extra link bij.
hoe bedoel je niet live ?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Torres Nilo speelt dus niet, nu zie ik dat de wedstrijd ook nog eens niet live wordt uitgezondenIk ga het wel in de gaten houden na dit JJ2 event.
Het is al begonnen en het is nu niet op Nederland 1/3 en die wedstrijd van gisteren was wel live.quote:
Gewoon op nos.nl kijken DSquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is al begonnen en het is nu niet op Nederland 1/3 en die wedstrijd van gisteren was wel live.
De Uitslag is al bekend. Het is 2-0 door 2 goals van Chiellini. Dit is geheim alleenquote:
Ik mag hem niet.quote:
Heb je geen BBC 3 ?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, dit zag ik voordat hij de kans verprutste
Of BBC3 dusquote:
de JC Schaal is dat toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey warme bakkert, ga je ook naar de supercup?
quote:
Balotelli ziet er nu wel als een jochie uit met zijn haar normaal.quote:
Waar PSV'ers waarschijnlijk niet heen gaan, want geen prijs.quote:
Ach gut, wij hebben die fruitschaal van vorig jaar nog liggenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waar PSV'ers waarschijnlijk niet heen gaan, want geen prijs.
Vriend van me wilde wel gaan, maar ik vind het gewoon echt niet fijn in de ArenA. Je zit gewoon opgesloten, geen sfeer mogelijk.quote:
Krijgen we dat gejank weer.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vriend van me wilde wel gaan, maar ik vind het gewoon echt niet fijn in de ArenA. Je zit gewoon opgesloten, geen sfeer mogelijk.
je moet het zelf leuk makenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vriend van me wilde wel gaan, maar ik vind het gewoon echt niet fijn in de ArenA. Je zit gewoon opgesloten, geen sfeer mogelijk.
Geen sfeer? Mmmkayquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Shitstorm incoming..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bullshit. Met klappertjes heb je altijd sfeerquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.
fffuuuuuuuu
Zelden zo'n belachelijke reden gehoordquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens UDB zat hij rond de 100k. Zal wel wat extra hype zijn icm de NIF die even niet in packs zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef zerokil het volgende:
Sinds wanneer is Neymar zo duur, laagste bin 115k.
Komt dit omdat hij nu uit packs is of is hij altijd zo duur geweest?
Bij voldoende belangstelling 20.000 man. Die kunnen niet allemaal in het uitvakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze zender maakt niet deel uit van je abo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je hem toch gewoon? Ik heb ook standaard en zit nu te kijken
Die gif van die neger die tof kijkt en die andere diequote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bullshit. Met klappertjes heb je altijd sfeer
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef TBakkert het volgende:
Jullie happen wel snel zeg.
Maar Toefjes, ik moet even kijken of ik dan niet op vakantie ben, anders wilde ik wel gaan.
wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gif van die neger die tof kijkt en die andere diemet zijn handen doet.gif
hahah idd :p heb alleen 601 en 2quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens naar mijn factuur gaan kijken denk ik
Ik vond het een goeie dissssssquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gif van die neger die tof kijkt en die andere diemet zijn handen doet.gif
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het een goeie dissssss
Maar dat is zo'n gif van een niggah met zijn bril en dan komt er een voorbij met zijn handen langs zijn gezicht
Oh diequote:
Hij is rondjes om de cameraman aan het rennen jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Deez dus. Ook bijna een perfecte loop
Ze spelen in Brazilië hèquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef wieisboos het volgende:
wtf er is om 23.50 nog gewoon Spanje - Uruguay?dat wordt een latertje
quote:
Iedereen hapt snel als het over zijn club gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef TBakkert het volgende:
Jullie happen wel snel zeg.
Maar Toefjes, ik moet even kijken of ik dan niet op vakantie ben, anders wilde ik wel gaan.
Nee dat niet, maar ze hebben er iets mee gedaan waardoor hij op een fatsoenlijke manier weer achter zijn rug verschijntquote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is rondjes om de cameraman aan het rennen ja
Jupquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Oh die.
Die heb je toch ook met zo'n brandblusser?
Geen ideequote:
Ik ben het wel met je eens. In het uitvak in de Arena is niet echt het toppunt van comfort.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon even kijken hoe snel de massale reacties binnenkwamen, maar ik wil wel gewoon gaan.
Het is niet top, maar dat is geen reden om je club niet te steunenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. In het uitvak in de Arena is niet echt het toppunt van comfort.
Vet hè!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
The Walking Dead comics zijn zo veel bruter dan de serie
ps3quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef zerokil het volgende:
Sinds wanneer is Neymar zo duur, laagste bin 115k.
Komt dit omdat hij nu uit packs is of is hij altijd zo duur geweest?
?quote:
Maak er maar gewoon meteen een eind aan...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Godverdomme mijn ogen beginnen ook al weg te vallen.
Eerst mijn geheugen nu dit
Is dit uit je dagboek?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maak er maar gewoon meteen een eind aan...![]()
Ja, maar ik heb last van uitstelgedrag...quote:
Elke zondag zit het hier vol met mensen die de club niet steunen hoor. Als ik van Rotterdam verplicht naar Alkmaar moet, om daar met veel te veel mensen in een trein gestopt te worden, vervolgens door een tunnel als vee gedreven word, daarna uitkomend in een gebied waar je de Ajacieden boven je hebt, die dus alles naar je kunnen gooien, om daarna in een vak met een net over me heen gespannen in een hoek naar de wedstrijd te kijken...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is niet top, maar dat is geen reden om je club niet te steunen
Dat doen ze bij PSV dan een stuk beterquote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke zondag zit het hier vol met mensen die de club niet steunen hoor. Als ik van Rotterdam verplicht naar Alkmaar moet, om daar met veel te veel mensen in een trein gestopt te worden, vervolgens door een tunnel als vee gedreven word, daarna uitkomend in een gebied waar je de Ajacieden boven je hebt, die dus alles naar je kunnen gooien, om daarna in een vak met een net over me heen gespannen in een hoek naar de wedstrijd te kijken...
Ohja, en daarna door de verplichte combi weer heel het eind om. Dan zie ik het gebrek aan comfort, plus het geld dat je ervoor neer moet tellen als een zeer goede reden om mijn club niet te steunen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
issue 50 ofzo
ze vallen echt bij bosjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
De keren dat ik bij PSV uit geweest ben, gewoon met de auto, het uitvak in, daarna gewoon lekker weer vanuit het uitvak naar je auto lopen. Niks aan het handjequote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doen ze bij PSV dan een stuk beter
Wij moeten altijd met een combi.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De keren dat ik bij PSV uit geweest ben, gewoon met de auto, het uitvak in, daarna gewoon lekker weer vanuit het uitvak naar je auto lopen. Niks aan het handje
Ik ben daar echt helemaal klaar mee met die combi's. Zeker als AZ supporters, wat hebben wij nou voor reputatie dat we als criminelen behandeld moeten wordenquote:
PSV'ers zijn soms apart/raar wat je er ook van kunt vinden, maar het is allemaal heel wat minder agressief dan bij Ajax...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De keren dat ik bij PSV uit geweest ben, gewoon met de auto, het uitvak in, daarna gewoon lekker weer vanuit het uitvak naar je auto lopen. Niks aan het handje
CAMPEOOONNNEESSSSSS!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
Gio moet hem nemen niet die kut van Man Utd
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |